Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Алекс від 22 Вересня 2020, 10:12:51
Это у вас уже скоро будет как в Уаз ике,или Лазе ...тут тоже кулиса,полагаю следует глядеть в белую коробочку внизу
Эта хрень рядом с выхлопной,может деформироваться
Зимой шнягой набивается бывало
З коробочкою все норм, вона може заважати тільки при відведенні ричага вправо, і вліво вона не заважає. Я ключем на 12 крутив вал що виходить з коробки, то знаю точно що щось заважає в коробці. Там може бути така сама ситуація як з шариком що фіксує ричажок що переміщує шестерню увімкнення задньої, там є вертикальний отвір в який вставлено пружину і упорний шарик, з часом на шарик осідає стружка і бруд, і його заклинює в отворі на нажатому стані.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: _Aleksandr_ від 21 Вересня 2020, 22:42:22на "2 часа" и потом на пятую.
На 2часа -это тоже по диагонали? только слегка вверх вроде как на заднюю?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#7982
Цитата: Володимир від 22 Вересня 2020, 09:50:03що вже і не на гарячу не міг повернути ричага вліво для включення 1-ї та 2-ї
В мене таке ще не появлялось. Але як купив, не подобалось робота в якусь сторону від 3 і 4. . Вирішив порегувати. По книжному не вийшло (один спосіб замудренний з миліметрами (з тієї книги, що нижче), а другий (з другої книги)чогось гвинт знизу не фіксувася). Та ще мені здалося. що по одній книзі протиріччя з другою. То я сів в кабіну син знизу під авто розслабив хомут хвостовика (ползун) КПП, я поставив ричаг посередині (чи скоріше трохи більше вправо як по цій книжці)) і син затягнув той хомут. Покатав - і тепер не сподобалось вже в іншу сторону від 3, і4. Знову я в кабіні, син внизу розслабив хомут, а я тримав ричаг і трохи трохи змістив його до центру) Ну і наче вгадав. Все було мені наче добре, поки не проіхався цього року, як я написав вище, в жару і довго. Цікаво, що на 3 і 4  мабуть претензій немає.
Є така в мене пдфка,
Spoiler
[close]
там грамотніше пропонується. (я так не робив, верніше спробував, але ж кажу шо не сподобалось тоді і трохи поправив по своєму. Можливо в цьому фішка.)
Spoiler
[close]
В ній креслення наприклад. Можливо той вузол, що  по А____А.  Можливо там або зносилося, або грязь в тих трущихся (7,9,10, 25,26поз)
Spoiler
[close]
Якщо в тебе немає. можу викласти на гуглдрайв
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 22 Вересня 2020, 22:40:47
Spoiler
[close]
Це інструкція для таврій-славут випуску до 1996 року, у них вал перемикання передач на нейтралі ходив вільно, пружин в КПП що повертають його на лінію 3-4 передач не було, тому там інший принцип регулювання куліси. Якщо не забуду то в обід сфоткаю книжку що була із машиною, якщо пам"ять не зраджує, то там був опис регулювання. В мене коли купив нову машину, то 5-а передача не вмикалась взагалі, регулювання куліси допомогло частково, бо вмикалась вона дуже важко, довелось зняти кулісу і розпиляти отвір в опорній планці, бо на заводі не вгадали з місцем розміщення пластикової кулі на ричагу, через це ричаг сидить трохи нижче, відповідно пиптик на ричагу в паз планки не попадав, доводилось перед вмиканням 5-ї втоплювати ричаг як для задньої.


По ходу запитання, хто стикався з сопливістю масла з КПП через датчик швидкості, як лічиться?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 23 Вересня 2020, 09:03:55Це інструкція для таврій-славут випуску до 1996 року, у них вал
ДУрять нашого брата,ой дурять  :hysterics: просто тупо переписують.  :hysterics: Хоча написали що ця книжка видана 2006рік і анотація в ній не 90х років
Spoiler
[close]
Є ще видавнитство третій рим за 2008 в так -
Spoiler
[close]
і  варіант регулювання з неї
Spoiler
[close]
А ось заводська по експлуатації за 2004 рік каже так
Spoiler
[close]
Все б нічого - та указано, що зняти коробку, без зняття двигла не можливо!   :hysterics:  }-)
А в ній є регулюючі прокладки-гвинти-гайки і те що стирається.  :sad:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

_Oleksandr_

Цитата: vladishtm від 22 Вересня 2020, 22:13:29На 2часа -это тоже по диагонали? только слегка вверх вроде как на заднюю?
Да, все верно. На рисунке указал наглядно (причем саму пятую включаю немного потянув рычаг "на себя"). Если пытаюсь "срезать путь" (отметил красным), то рычаг фиксируется в крайнем правом положении и пятую не включить.

Spoiler
[close]

Володимир

Це було в книзі що була разом з автомобілем, якщо привід керування КПП не бракований і справний, то регулюється без проблем, при умові що болт що вкручується в ричаг довгий і при закручуванні головка не дістає до пластмасового корпусу, бо якщо дістає, то получається те що описав тільки що _Aleksandr_.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

В этом таинстве ещё участвует пружина под днищем, между подвижной и неподвижной тягой.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 23 Вересня 2020, 14:01:06
В этом таинстве ещё участвует пружина под днищем, между подвижной и неподвижной тягой.
На нових авто її нема, так само нема пружини на самому ричагу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: vladishtm від 22 Вересня 2020, 22:40:47В ній креслення наприклад. Можливо той вузол, що  по А____А.  Можливо там або зносилося, або грязь в тих трущихся (7,9,10, 25,26поз)
Spoiler
[close]
Якщо в тебе немає. можу викласти на гуглдрайв
Пробував в неті знайти інформацію про механізми, виявляється їх є два види, відрізняються з"єднанням з валом на повзуні перемикання передач, в старих на повзуні виточений шарик, а в нових там отвір, і пружину я підозрюю заховали десь в середині повзуна, або використали ту що прижимає упорний шарик задньої.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 23 Вересня 2020, 13:30:05Це було в книзі що була разом з автомобілем,
В мене є така сама за 2009рік. Пункт "регулювання приводу керування коробкою передач" в ній під 5.9.3 У твоїй він іде 5.10.3. Вже щось украли в моїй.  Це четвертий варіант регулювання.  Можливо вони спростили для користувачів. Я йго теж пробував. Винт наче вкручувався, але якоїсь такої фіксации сильної я  з нього не отримав .Тому просто тримав рукою в кабіні ричаг, і робили роботу вдвох. А по їхньому може робити один.  Фактично це одне і теж "руководство" , що я навів за 2004 рік бо їх номер однаковий = 1102-3902004
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#7991
Цитата: Володимир від 23 Вересня 2020, 16:36:52виявляється їх є два види
Ще одна радість  :psih: І як взнати яка стоїть?  :sad:  :wacko:
Може так?

Ці зовнішні 1,2 відмінності видно під капотом? На 2 така кругленька фаска.
А сам цей узел знімається без зняття двигла?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vitaliy.

Цитата: vladishtm від 23 Вересня 2020, 20:08:18І як взнати яка стоїть?
Наверно по ВИН коду  :-D
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

vladishtm

Доречі, темка яка вже була https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=8528.msg287946#msg287946  Тема: Простая и быстрая регулировка кулисы.
"1)Если есть проблемы с включением передач,включаем заднюю передачу,раскручиваем гайку на болте(регулировочном),который сразу возле пильника-гармошки(под машиной естественно) и затягиваем так как оно все САМО станетВСЕ! Наслаждаемся легкостью переключения!" Евгений. ....классно, отрегулировал, т.е.  :)Поставил рычаг в положение \" задняя\", чуть отпустил хомут и т.д... Dmitriys

І в звязку з цим вилазить питання? чому ця регуліровка "зповзає"? щось гнеться? чи провертається? чи розтягуеться?  В кого інші авто -так само? Якесь прямо штатне регулювання.  Якщо устраняється регулюванням -то це не грязюка.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 23 Вересня 2020, 20:08:18
Цитата: Володимир від 23 Вересня 2020, 16:36:52виявляється їх є два види
Ще одна радість  :psih: І як взнати яка стоїть?  :sad:  :wacko:
Відпустити болт на валу і ключем на 12 на нейтралі покрутити вал в сторони, якщо вал крутиться вільно то лівий варіант, якщо пружина повертає на лінію 3-4 передач, то правий варіант.
Цитата: vladishtm від 23 Вересня 2020, 20:08:18
Ці зовнішні 1,2 відмінності видно під капотом?
Ні, механізм закріплений в середині КПП

Здається я знайшов пружинку, на правому малюнку видно що в отворі повзуна є пружина і заштопорена штифтом, підозрюю що під пружиною шарик, який їздить по вифрезеруваним каналам на вісці, одним словом все як не в людей


Цитата: vladishtm від 23 Вересня 2020, 21:27:16
Доречі, темка яка вже була https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=8528.msg287946#msg287946  Тема: Простая и быстрая регулировка кулисы.
"1)Если есть проблемы с включением передач,включаем заднюю передачу,раскручиваем гайку на болте(регулировочном),который сразу возле пильника-гармошки(под машиной естественно) и затягиваем так как оно все САМО станетВСЕ! Наслаждаемся легкостью переключения!" Евгений. ....классно, отрегулировал, т.е.  :)Поставил рычаг в положение \" задняя\", чуть отпустил хомут и т.д... Dmitriys

І в звязку з цим вилазить питання? чому ця регуліровка "зповзає"? щось гнеться? чи провертається? чи розтягуеться?  В кого інші авто -так само? Якесь прямо штатне регулювання.  Якщо устраняється регулюванням -то це не грязюка.
Це є спосіб для куліси старого зразка, в ній на нижній частині ричага є хвостик, який при включенні задньої передачі заходить в паз що є в пластмасовому корпусі куліси, завдяки цьому на старих кулісах, коли включив задню, то ричаг залишається зафіксованим в кулісі в втопленим. Пізніше якийсь дятел цей хвостик спиляв, і ричаг не фіксується, і після увімкнення задньої вискакує догори.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion