Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

тільки встромлений в отвір сопілки прилад який вимірює температуру вихідних газів дасть правильну відповідь. якщо виключно для себе то вистачить і ртутного термометра повіреного в стандартметрології і з документом що засвідчує дану повірку і сертифікат відповідності. А по простому то навіть на мільтиметрі з виносною гальванопарою можна поглазєть що там да як
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алекс

В сопелке не измеряется ,смысл ?труба длинная,окружающая среда -лужи там и т д ...
Из интереса к газодизелю знаю,шо меряется в выпускном коллекторе ,именно этот параметр ограничивает подачу (Ну,газодизель иначе контролировать невозможно )

Косвенно -находил у летчиков малой авиации датчики температуры выхлопа .Полезная штука,уверяют на форумах .
Кому-то помогло сберечь мотор,кому то  жизнь ..
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Toris

Цитата: Алекс від 07 Жовтня 2020, 19:12:43В сопелке не измеряется ,смысл ?труба длинная,окружающая среда -лужи там и т д ...
Закортіло порахувати термодинаміку та акустику додаткового глушника. Необхідна температура вихлопу в сопілці уже після всіх втрат і розширень. З температурою можна порахувати середню швидкість вихлопу, звукові фронти та їх інтерференцію в додатковому глушнику.

Vitaliy.

Ооо, Вам жить скучно? :)
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

igo61

Цитата: Toris від 07 Жовтня 2020, 20:40:27
Закортіло порахувати термодинаміку та акустику додаткового глушника.
А болячка-то оказалась заразной.  ;)  :rofl:
Цитата: Алекснаходил у летчиков малой авиации датчики температуры выхлопа.
На пароходах (для перфекционистов - на теплоходах и дизельэлектроходах) стоят по каждому цилиндру датчики темературы газовыхлопа - по ним оценивается работа в каждом "горшке".
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

#8015
Цитата: Vitaliy. від 08 Жовтня 2020, 18:33:38Ооо, Вам жить скучно? :)
Цитата: igo61 від 08 Жовтня 2020, 18:42:11А болячка-то оказалась заразной.  ;)  :rofl:
Насправді нічого складного у прикидках немає, по факту мій двигунець з кожним півобертом колінвалу викидає 0,3 літра підігрітого до певної температури повітря. Необхідно прикинути мінімальний робочий об'єм камер глушника, роздробити вхідний потік на струмені, які розширюються, забезпечивши зниження кінетичної енергії газів. Після резонатора та основного глушника проблема спрощується, бо у нас вже не буде такого скаженого перепаду тисків.

Розміри камери глушника занадто малі для резонансного зниження звуку, тому залишається гратись лише зі струменями газів, які формуватимуть вторинний звуковий фронт вже меншого тиску. І т.д.

Отой саморобний додатковий глушник Володимира саме за таким принципом працює. Базове питання - робочий об'єм камери для порції газу. Об'єм збільшується з ростом температури вихлопу.

А з геометрією помудрувати, отвори де, які та за яким принципом свердлити - то вже цікаве питання. :)

Romka

О, рахуйте, тестуйте, робіть. Ставте. Якщо звук буде тихий  :applause: я в замовниках, думаю цінник буде доступний. Головне відкрутив сопілку, глушник прикрутив і зачепив на штатне місце.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Vitaliy.

Цитата: igo61 від 08 Жовтня 2020, 18:42:11На пароходах
На тепловозе 2ТЭ116 с дизелем 5Д49 так же.
Цитата: Toris від 08 Жовтня 2020, 19:39:43викидає 0,6 літра
С чего такие суждения? Геометрически каждый цилиндр имеет объём 0.3л. А вот какое давление и температуру имеют газы на выходе, этого не знает наверно никто.
Цитата: Toris від 08 Жовтня 2020, 19:39:43Необхідно прикинути мінімальний робочий об'єм камер глушника,
Та не заморачивайся ти вумними кресленнями, ввари ресивер вместо банки и радуйся :) Так всегда делали на советских грузовиках. Или корпус от огнетушителя, только не углекислотного  :-D
Цитата: Toris від 08 Жовтня 2020, 19:39:43
Цитата: Vitaliy. від 08 Жовтня 2020, 18:33:38Ооо, Вам жить скучно? :)
Цитата: igo61 від 08 Жовтня 2020, 18:42:11А болячка-то оказалась заразной.  ;)  :rofl:
Насправді нічого складного у прикидках немає, по факту мій двигунець з кожним півобертом колінвалу викидає 0,6 літра підігрітого до певної температури повітря. Необхідно прикинути мінімальний робочий об'єм камер глушника, роздробити вхідний потік на струмені, які розширюються, забезпечивши зниження кінетичної енергії газів. Після резонатора та основного глушника проблема спрощується, бо у нас вже не буде такого скаженого перепаду тисків.

Розміри камери глушника занадто малі для резонансного зниження звуку, тому залишається гратись лише зі струменями газів, які формуватимуть вторинний звуковий фронт вже меншого тиску. І т.д.

Отой саморобний додатковий глушник Володимира саме за таким принципом працює. Базове питання - робочий об'єм камери для порції газу. Об'єм збільшується з ростом температури вихлопу.

А з геометрією помудрувати, отвори де, які та за яким принципом свердлити - то вже цікаве питання. :)
То вже до Костянтина :)
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

На просторах фейсбуку періодично рекламують поліроль для кузова, називається рідке скло, може хто юзав, чи варто таке брати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

#8019
Цитата: Vitaliy. від 08 Жовтня 2020, 23:48:00С чего такие суждения? Геометрически каждый цилиндр имеет объём 0.3л.
Дякую за уважність! Завтикав після 2-тактного...

Цитата: Володимир від 09 Жовтня 2020, 10:35:15На просторах фейсбуку періодично рекламують поліроль для кузова, називається рідке скло, може хто юзав, чи варто таке брати.
Сам не юзав. На мою думку, варто брати, але не все, що пропонують. Зараз відео знайду з конкретним продуктом і досвідом використання в Україні.

Ось відео, там і посилання на продавця, і результат через пів-року:
Spoiler




[close]

Чувак задоволений.

У нього є спеціальний плейліст про покриття: https://www.youtube.com/watch?v=Lk0VZTWiOZo&list=PLgy2WwhGHeTJCiE9kT8B3t_VmZa7i6r3f

vladishtm

Цитата: Володимир від 09 Жовтня 2020, 10:35:15чи варто таке брати.
:rolleyes:
Цитата: Володимир від 17 Серпня 2020, 13:16:13Цитата: Sergik32 от 17 Август 2020, 12:25:14
не мию ще з весни, ніяких розводів і пятен, ЛКП не страждає, скло протирає коли вже геть зялапане пальцами.
То ти ще більше дбаєш за ЛКП свого авто ніж я, я своє авто цього літа два рази точно мив. 

Можливо те скло і гарне, але там предподготовка і процес важливі, якщо потрібен результат а не відеореклама.......
Звісно якщо я на авто в кабак с чувіхами і назад в гараж, то приміняв би.
Трохи напрягло оте "нанокераміка" з відео. Жидке скло -це одне. А кераміка, навіть найнай-нано - це шліф порошок. Я не певен що тех. процес покраски і матеріали для Славут і всяких тойомаздобенців однаковий. От що точно спробував і ніколи більше не буду -це любе воскове. Потім вручну не убереш ті плями що домішує пилюка. То на один день понтонутися і змити на проф мийці.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Sergik32

9 шарів фарби як на ролсах з ройсами ото я розумію хвайний захист, все решта то є чиключно від бруду.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

...і поверх фарби ще шарів 5-6 лаку. :clap:

Sergik32

ну лаку не помню кіко, а фарби 9 шарів і кожен шар перетирався, ну я так поняв наносився мат
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алекс

Польская паста Tempo рулит ...я зил130 полирнул после того как нагадил болгаркой срани
Авто огонь стало ,синее пламя ..в первый рынок с руками едва не оторвал и
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328