Личный опыт по установке кондиционера на славуту

Автор GETbMAH, 09 Листопада 2015, 18:30:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

То я так зрозумів, що в Україні гасає лише одна славутка з кондиціонером?

Сволочь

А смысл ставить в машину за 1500 у.е приблуду за 1000 у.е.?
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Toris

Так комфорт і безпека здоров'ю на дальніх дистанціях! Воно як зброя і бронежилет: вартує будь-яких грошей.

Володимир

Цитата: Toris від 21 Листопада 2018, 08:38:04
Так комфорт і безпека здоров'ю на дальніх дистанціях! Воно як зброя і бронежилет: вартує будь-яких грошей.
То може до тих 1500 уо докласти 1000 уо і купити машину з кондиціонером?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сволочь

Цитата: Володимир від 21 Листопада 2018, 10:17:55
Цитата: Toris від 21 Листопада 2018, 08:38:04
Так комфорт і безпека здоров'ю на дальніх дистанціях! Воно як зброя і бронежилет: вартує будь-яких грошей.
То може до тих 1500 уо докласти 1000 уо і купити машину з кондиціонером?
А я про шо?
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Toris

Цитата: Володимир від 21 Листопада 2018, 10:17:55То може до тих 1500 уо докласти 1000 уо і купити машину з кондиціонером?
За такі гроші до тих 2500 у.о. за машину_з_кондішном треба буде докласти ще купку у.о.
А за 2500 у.о. "славутка з кондішном" буде гарантовано "агонь!". :ok:

Сергей

ИМХО: комфорт и уют конечно нужен, а особенно летом, НО... Если есть 1,5 килоденег, так может ещё где-то подыскать/подсобирать столько же, да + "избавиться" от Славки-вот Вам и бодрый 3-4-х летний Сенсик с кондишеном.  :-D

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Toris

Сенсик жере паливо аж бігом. Колега-сенсовод заздрить апетиту мого Славутика.

Сергей

Цитата: Toris від 21 Листопада 2018, 13:02:57
Сенсик жере паливо аж бігом. Колега-сенсовод заздрить апетиту мого Славутика.
Так надо Сенсик под газом брать  :-D

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Toris

Цитата: Сергей від 21 Листопада 2018, 14:32:22
Цитата: Toris від 21 Листопада 2018, 13:02:57Сенсик жере паливо аж бігом. Колега-сенсовод заздрить апетиту мого Славутика.
Так надо Сенсик под газом брать  :-D
Його Сенс під газом жере не сильно дешевше славутки під бензином. Х.з., може, має які проблеми?

Володимир

Цитата: Toris від 21 Листопада 2018, 17:23:34
Цитата: Сергей від 21 Листопада 2018, 14:32:22
Цитата: Toris від 21 Листопада 2018, 13:02:57Сенсик жере паливо аж бігом. Колега-сенсовод заздрить апетиту мого Славутика.
Так надо Сенсик под газом брать  :-D
Його Сенс під газом жере не сильно дешевше славутки під бензином. Х.з., може, має які проблеми?
Краще таку сюзюкі ніж сенс, бере на круг 4,5 літра бензину, в салоні місця набагато більше ніж в сенсі. Ну і порівняно з сенсом хоч двигун також 1.3, але там навіть на 5-й з повним екіпажом при обертах на тахометрі 1200 коли тиснеш на газ, то чути що двигун має потужність.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 21 Листопада 2018, 17:51:47Краще таку сюзюкі ніж сенс, бере на круг 4,5 літра бензину, в салоні місця набагато більше ніж в сенсі. Ну і порівняно з сенсом хоч двигун також 1.3, але там навіть на 5-й з повним екіпажом при обертах на тахометрі 1200 коли тиснеш на газ, то чути що двигун має потужність.

Spoiler
[close]
Ооо... :rolleyes: Якщо у цієї сузуки двигун з лінійок G10/G13/G16, то мушу повідомити, що з цих двигунів саморобники дуже часто роблять авіаконверсію для мотодельтапланів та дрібних літаків. І ще мотопомпи для намивання бурштину з них також роблять. Мабуть, дійсно зачотний двигунець. Для авіації краще за цей двигунець лише опозитні субари EA71/EA82 та опозитні бмв R1100/R1200.

А як називається модель автомобіля Suzuki на фото? Часом не Suzuki Swift?

Володимир

Цитата: Toris від 21 Листопада 2018, 18:53:41
Цитата: Володимир від 21 Листопада 2018, 17:51:47Краще таку сюзюкі ніж сенс, бере на круг 4,5 літра бензину, в салоні місця набагато більше ніж в сенсі. Ну і порівняно з сенсом хоч двигун також 1.3, але там навіть на 5-й з повним екіпажом при обертах на тахометрі 1200 коли тиснеш на газ, то чути що двигун має потужність.

Spoiler
[close]
Ооо... :rolleyes: Якщо у цієї сузуки двигун з лінійок G10/G13/G16, то мушу повідомити, що з цих двигунів саморобники дуже часто роблять авіаконверсію для мотодельтапланів та дрібних літаків. І ще мотопомпи для намивання бурштину з них також роблять. Мабуть, дійсно зачотний двигунець. Для авіації краще за цей двигунець лише опозитні субари EA71/EA82 та опозитні бмв R1100/R1200.

А як називається модель автомобіля Suzuki на фото? Часом не Suzuki Swift?
Suzuki Swift GT, у нас на роботі було таких три, одна седан ще з кінця 90-их моноінжектор 8 клапанів,  і два чотиридверних хетчбеки чи універсали з 2000-го, там вже повний вприск і 16 клапанів, то кажуть що ті веселіше їхали. Кузовом там ніхто не займався, хоч на колісних арках в деяких машинах краска злізла, зверху поіржавіло,  але роками дальше іржа не лізла, і наскрізних дир не було.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Інжектор, кажете? А яким макаром авіатори ліплять туди якісь карбюратори Мікуні (не знаю, що воно таке)? Може, беруть які древніші двигуни?

Сергей

Цитата: Toris від 22 Листопада 2018, 10:08:13
Інжектор, кажете? А яким макаром авіатори ліплять туди якісь карбюратори Мікуні (не знаю, що воно таке)? Може, беруть які древніші двигуни?
Ну на Славкин МеМЗ же ж втулили же ж инжехторрр.  ;)

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк