Проблема з пічкою!!! Допоможіть замерзаю!!!

Автор Анатолий, 27 Грудня 2015, 09:05:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Max 55

заедает внутренняя заслонка - зима/лето

Vitaliy.

Забитый снаружи всяким мусором радиатор печки.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

EvgenS

та же проблема, а чтобы почистить радиатор печки торпеду надо снимать?

Sergik32

Ні, вона виймається з правого боку, зі сторони пасажира, головне залізти під капот і нирнути щоб відкрутити хомути на патрубках
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Колеги, вітаю !!!!
ТАке питання - навіть не думав, що буду його задавать.
ХОЛОДНО !!!! В салоні при "свєжо" при температурі за бортом -16.
ПРо комплектацію "буржуйки".
Радіатор пічки - "Аврора" - https://detali.zp.ua/catalog/11090-radiator_otopitelja_21081102_aljuminievyj_AURORA/#analog
Кран пічки -"LSA" - https://detali.zp.ua/catalog/88550-kran_otopitelja_1102_LSA/#analog
Антифриз - "Gromex" червоний 12+  - 
Термостат "Ланос 1,4 на 92 градуса.
Все нове !.
Обратка малого круга врізана в обратку підігріву дросселя.
Температура двигуна в роботі 87-90 градусів, а в салоні холодно ( дме тепле повітря, але не дуже тепле )
Перемикач літо - зима переключено на літо ( вниз ).
Колеги, куди дивитись. Робив все для того, щоб в салоні тепло було, а воно не тепло.
Допоможіть з вирішенням питання.
Завчасно вдячний.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Сволочь

Насколько я помню зимой надо переключать на "зима"!
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Sergik32

і пойорзати кран пічки, може він не працює, і те що він новий не говорить про те що він новий
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Перепрошую - обписався. )))) Переключено на зиму. Забув додати - виконано встановлення додаткових клапанів напроти крильчаток для кращої рециркуляції. Я от думаю таке - якщо спробувати перекрити обратку з термостата ( в термостаті є отвір в діаметрі 1мм для омивання термостата ), циркуляція буде відбуватися через підігрів дросселя та через пічку. Хто як думає ???
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

да там при всьому штатному пічка гарно гріє якщо нема повітря в системі, а все повітря вигнало при заміні запчастин, сам радіатор пічки гарячий коли машина нагрілася чи тоже як дупа, ледь тепла?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ZaVa від 05 Січня 2016, 13:28:42
Колеги, вітаю !!!!
ТАке питання - навіть не думав, що буду його задавать.
ХОЛОДНО !!!! В салоні при "свєжо" при температурі за бортом -16.
ПРо комплектацію "буржуйки".
Радіатор пічки - "Аврора" - https://detali.zp.ua/catalog/11090-radiator_otopitelja_21081102_aljuminievyj_AURORA/#analog
Почитай коменти до радіатора за посиланням https://detali.zp.ua/catalog/11090-radiator_otopitelja_21081102_aljuminievyj_AURORA/#comments що тут дав, можливо знайдеш відповідь на своє запитання. 90% відгуків про цей радіатор негативні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

Читав, Володю, дякую. Справа в тім, що коли купляв її негативних відгуків майже не було. ((((( . Попробую пережати обратку, подивлюся що з того буде. Відгук писати поки що не буду.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Алекс

А шо за обратка малого круга?
И причём подогрев дросселя?в нем малое дырдочка..на печка шланги и тройники 16 или 18 мм
Помацай вход выход радиатора печки-сильно ли горячии
Отверстие в термостате-это штоп воздух выходил при заливке системы,оно есть даже в Волге
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Сергей

Парни, а можно ли как-то продуть радиатор печки чтобы очистить от всякой херни типа листьев, т.е. не снимая?

Алексчук

Цитата: EvgenS від 05 Січня 2016, 07:23:46
та же проблема, а чтобы почистить радиатор печки торпеду надо снимать?

Абсолютно не согласен.  Для прочистки нужен хороший компрессор с "воздушным пистолетом" продувочным. Залазим под торпеду, открываем полностью заслонку под ноги (откидывая на пол), переключаем в режим - зима и радиатор как на ладони. Дуем наружу и все вылетает, аж свистит.

Закрываем заслонку (ставим в положение зацепа крючок и пружину) и радуемся.

Но есть еще одно но, поскольку радиатор дает сильное сопротивление, то при переходе в положение зима создается впечатление, по сравнению с положением - лето, что вентилятор не дует. Таково устройство. :)

Defender

Подскажите, а имеет ли значение как подключены патрубки к радиатору печки?- где то читал что правильно подача снизу а обратка сверху.