Славута стандарт 1,2Si инжекторная

Автор liubechbad, 07 Лютого 2016, 20:06:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Жулик

Слава богу на брак новых шин я не попадал, но эта проблема всегда преследует любителей бу резины  :-D, если авто хоть немного покаталось на резине бес розвала, то резина может уже тянуть...

Причем боковой износ может быть минимальный и вовсе не заметен!

liubechbad

Вот приобрел багажник на крышу, скоро лето, пляжный сезон.....

liubechbad

Вчора заїхав на СТО. Були такі симптоми: якщо руль трішки вернути в право, то чувся звук тертя метала по металу, постійний, особливо відчутний на швидкості вищій за 40 км/год - виявилося, що "полетів" підшипник правої ступиці - замінили. при наїзді на горбики, ямки, або якщо стукати ногою по правому колесу, то чувся писк та ляпання... відірвався захист картера.... приварили вуха - прикрутили. За компанію замінив пильники "гранат", зробив діагностику ходової, передніх гальмівних дисків та колодок - все в нормі. Зробив розвал сходження - машина поїхала прямо.
Після заміни підшипника, коли натискати гальма, то педаль почала сіпатись і був чутний звук тертя - виявилось, що коли розєднували алюміневий барабан від тормозного диску, то пошкодили поверхню зєднання, зачистили - все пройшло.

Lisiy83

Цитата: liubechbad від 07 Червня 2016, 19:41:55
Вчора заїхав на СТО. Були такі симптоми: якщо руль трішки вернути в право, то чувся звук тертя метала по металу, постійний, особливо відчутний на швидкості вищій за 40 км/год - виявилося, що "полетів" підшипник правої ступиці - замінили. при наїзді на горбики, ямки, або якщо стукати ногою по правому колесу, то чувся писк та ляпання... відірвався захист картера.... приварили вуха - прикрутили. За компанію замінив пильники "гранат", зробив діагностику ходової, передніх гальмівних дисків та колодок - все в нормі. Зробив розвал сходження - машина поїхала прямо.
Після заміни підшипника, коли натискати гальма, то педаль почала сіпатись і був чутний звук тертя - виявилось, що коли розєднували алюміневий барабан від тормозного диску, то пошкодили поверхню зєднання, зачистили - все пройшло.
это всмысле суппорт?

liubechbad


liubechbad

почитав в неті - ні не супорт... а те до чого на трьох шпильках кріпиться гальмівний барабан

Сволочь

Цитата: liubechbad від 07 Червня 2016, 21:29:32
почитав в неті - ні не супорт... а те до чого на трьох шпильках кріпиться гальмівний барабан
Фланец ступицы колеса?
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Sergik32

Алюмінієвий барабан, фланець буває окисляється в місті контакту з диском, і коли його знімаєш то бажано поставити мітку на барабані і диску, щоб потім не вібрувало і не чирхало накладками, а місця контакту гарно зачистити нождічкою, обезжирити і мазнути трошки-трошки графіткою, потім легше буде знімати
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алексей


Sergik32

з торця диска і барабана(фланця люлюмінієвого), якраз де шпилька, можна напилком канавку чирканути або маркером, коли обратно збираєш то спочатку наживити гайки від руки і прокручуючи фланець з диском слухати чи диск не затирає об плоску пружину, ту що колодки підпружинює, якщо затирає то молотком стукнути по диску легенько в торець, тим самим відцентровуючи його, якщо не тре то тоді вже зажати гарно.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

liubechbad

так мені мітку перед тим як розбирати ставили, але розбирали так що на поверхні розєму зробили вибоїни (погано знімалось), потім вибоїни не зачистили і зібрали по міткам.... прийшлося розбирати знову і зачищати...

Sergik32

все можливо, я собі розбирав то все гарно, бо сам розбирав
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

liubechbad

на 70000 замінив моторне мастило, залив таке ж як і було. Замінив "жабку" на ліхтарі заднього ходу, міняв не зливаючи мастила з коробки, практично нічого не витекло. Замінив замок багажника.

liubechbad

Потекла система охолодження. Замінив всі гумові трубки великого діаметра (купив ремкомплект з хомутами), поставив металевий трійник, замінив охолоджуючу рідину (залив червоний антифріз). При цьому не зміг відкрутити болт зливу ОР з блоку циліндра, залишив як є бо побоявся зірвати різьбу чи болт (дуже сильно прикипів). Промив регулятор холостого ходу та вузел дросельної заслонки рідиною для промивки карбюратора.

Жулик

там вроде как в блоке нефига себе ОЖ много остается... Или ты концетрата налил?