Погана робота стартера/акб

Автор Андрій, 01 Лютого 2017, 18:25:57

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрій

Доброго дня.
Таке питання.
Славута 1.3 інж у друга
Заводили на сильному морозі запуска не відбулося.
Пару разів ще стартером крутили - ніфіга.
Потім на наступний день ще пару разів. Батарея до цього була дещо підсівша.
Але стартер крутить. Получається повільно крутить, лампи пригасають відповідно.
Сьогодні пробував. Шо цікаво, шо там вмикаєш фари, і не сильно пригасає все.
Стартер ледве ледве але впевнено прокручував.
Пуска не було.
Поставили мою батарею, теж не з першого разу але машину завели (видимо залило свічки).
Я поставив на свою гарячу батарею від цієї славки, важкувато але завелася машина, пішла батарея на себе активно струм брати (на хх напруга генератора першу хвилину була під 13,5 В а зазвичай 14,5).
Тобто батарея на себе взяла активну зарядку.
І не мудрено разів с 15 на морозі пробували В ЦІЛОМУ заводити.
Потім перекинули батареї знову на свої місця і на цій славуті поїїхали в магазин запчастин.
Їхати через все місто, може хвилин 30 їхати.
Приїхали скупилися.
Завелася бодро нормально.
Виїхали, забули купити дещо розвернулися, в магазин, купили, їхати додому завелася чудово.
Потім ще в одне місце заїхали глушилися, завелася чудово!
Потім знову хвилин 30 їзди, генератор я дивився дає 14,4 В, все працює норм, пічка по звуку чутно що напруга нормальна
Приїхали во двор.
Заглушили машину. через хвилину заводити - і знову стартер ледве ледве, повільно почав прокручувати як сівша батарея покрутив пару секунд і ледве ледве завів.
Я заглушиВ, увімкнув на заглушеній габарити і фари - від фар просадки і не видно було...
Потім заводити - машина знову більш менш бодро завелася...
Таке відчуття шо шось бісой...бить, але вроді як і не АКБ
потім пробували пару разів пускати - пускалася нормально.
Клеми АКБ почистили.
Що може бути? Стартер?
Машина тільки місяць, ще багато чого про неї не знаїмо...
Я на що звернув увагу, від мінусової клеми маса товста іде на двигун, а на кузов іде звичайний дріт і іде на массу лівої фари. Машина люкс 2009р.
Може будуть якісь підказки?


[img]http://s

Андрій

Масса на АКБ чиста. Почистити ще на коробці?
Я теж кстаті думаю може ще почистити на стартері самому плюс приходящий..?


[img]http://s

Андрій

це релюшку зняти треба буде ж втягуючу?


[img]http://s

EvgenS

Цитата: Salek від 01 Лютого 2017, 18:31:45
Цитата: Андрій від 01 Лютого 2017, 18:25:57
Може будуть якісь підказки?
Проверить(почистить)массу и плюс(толстый) на стартер.Если картина не поменяется смотреть щётки стартера.
100500 % смотреть щетки стартера, у меня тоже такое было когда машину купил

Андрій

Навряд
Я звісно не інженер - електромеханік, але мені здається це не щітки.
Тому що під час прокручування стартером лампи на панелі приладів гасли повністю. це означає шо в енергомережі напруга сильно падає.
Стартер це машина з послідовним збудженням, тобто струм послідовно від обмотки збудження іде через щітку на якір, по логіці якщо щітка відійте ланцюг порушиться, струм впаде, а звідси напруга на АКБ піднімиться лампи дещо яскравіще світити будуть.
Здається десь контакт, або масса або на стартері на клемі.. Дужо схоже на це ...


[img]http://s

Андрій

А що якщо щітка відійде лампи усі погаснуть?

_
я що ззгадав, там були постійні проблеми з клемами
постійно відходили і стартер херово крутило ізза цього
мінусовій клемі прийшла взагалі смерть не стискала нормально
поміняли мінусову клему
а мінусова клема с дротом там не рідна стоїть
то получається сам товстий дріт просунули в покупну клему
а він там доволі таки брудний...
може там між самою мінусовою клеммою та силовим дротом контакт тіряється?
на кузов там масса взагалі казкова
мало того що така коротка шо від мінусової клеми іде наверх в массу фари і заважає АКБ, то ще старшнувата
Спробувати усе перебрати?
поміняти нафіг поставити нормальну мінусову клему з дротом на коробку і на кузов, почистити на стартері п'ятаки плюсову клему, щітки глянути.. впринципі роботи не багато


[img]http://s

Андрій



[img]http://s

ZaVa

50 % втулки + 50% контакти = 100% вирішення проблеми.
Ну і АКБ зарядить та поставити Вінницький РР на напругу 14,4 В.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

EvgenS

#8
Цитата: Андрій від 01 Лютого 2017, 20:25:01
Навряд
Я звісно не інженер - електромеханік, але мені здається це не щітки.
Тому що під час прокручування стартером лампи на панелі приладів гасли повністю. це означає шо в енергомережі напруга сильно падає.
Стартер це машина з послідовним збудженням, тобто струм послідовно від обмотки збудження іде через щітку на якір, по логіці якщо щітка відійте ланцюг порушиться, струм впаде, а звідси напруга на АКБ піднімиться лампи дещо яскравіще світити будуть.
Здається десь контакт, або масса або на стартері на клемі.. Дужо схоже на це ...
Как раз у тебя в стартере две пары щеток, достаточно если одна щетка не будет доставать до ламелей, ток в якоре будет расти напруга падать. Еще если ты говориш что плохая масса была, то вероятность 70% что подгорели контакты на втягивающем.

Андрій

EvgenS
це було б, якщо машина була б с паралельним збудженням. Коли в індукторі немає збудження, протиЕРС відсутня і відповідно струм якоря росте. А в нашому випадку машина з послідовним збудженням.
Я звісно не художник, але графічно якось такось:


______

Сьогодні зранку стартер більш менш бодрячком почав крутити двигун, але автомобіль не завівся всеодно...
Потім через пару спроб батарея вже почала просідати...
Шось інжектор ще мозги є...
Коли машину взяли, там G01 стояло 120
походу попередній хозяїн був з вищою освітою економайзера.. тьфу. економіста.
Походу треба прошивку глянути ще в довісок...


[img]http://s

Max 55

Да причем здесь прошивка, стартер перебрать и все

Андрій

У нас сьогодні дощ, проте першу частину робіт виконали
Посаджену батарею встановили на мою славку, завелися, поїхали запчастин купили
В цілому десь може по місту години 1,5 накотали.
На славкє яка не заводилася, поміняли мінусову клемму
Що було для мене дико -
від мінусової клеми силовий дріт у мене іде ближче до коробки, а там він йшов ближче до торця коробки (і я побачив шо там далі іде прокладка).
А масса на кузов, я думав то шпилька, а то взагалі виявилося просто кріплення фари..
На кріплення фари був кинутий дріт масси від клемми..
Замінили повіснтю на заводську клемму мінусову,  силовий дріт до корзини, массу на відповідну шпильку під радіатором
Плюсова клема теж була стара бруднувата
Поміняли зачистили
на стартері зачистили
батарея була рідна але години півтори в русі на моїй славці, поставили її на цю славку на холодний двигун
завелася як куколка
сьогодні ще обкаталися трошки
заводилася вогонь!
ЗАвтра зранку на повну холодну після простою подивимося кінцевий результат)
__
Перевірив за допомогою Володимира дросссельний вузол і РХХ
на ДИВО
ВСЕ ІДЕАЛЬНО ЧИСТО
я в шоці був
походу старий хозяїн почистив інж нещодавно






[img]http://s

ZaVa

АКБ потрібно зарядити зарядним, а не гратися, бо на слідуючу зиму будеш брати нову АКБ.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

EvgenS

Цитата: Андрій від 02 Лютого 2017, 10:16:31
EvgenS
це було б, якщо машина була б с паралельним збудженням. Коли в індукторі немає збудження, протиЕРС відсутня і відповідно струм якоря росте. А в нашому випадку машина з послідовним збудженням.
Я звісно не художник, але графічно якось такось:


______

Сьогодні зранку стартер більш менш бодрячком почав крутити двигун, але автомобіль не завівся всеодно...
Потім через пару спроб батарея вже почала просідати...
Шось інжектор ще мозги є...
Коли машину взяли, там G01 стояло 120
походу попередній хозяїн був з вищою освітою економайзера.. тьфу. економіста.
Походу треба прошивку глянути ще в довісок...
Твоя схемка не правильная. Вот Салек правильную схемку подкинул, и посмотри по схеме что будет получатся если одна из щеток не достает

Андрій

Отже, АКБ стара ледве крутила, поміняли АКБ, клеми, все почистили
Трошки поїздила а потім свестопляска - стартер ледве крутить а усі лампи ярко світять
тут вже стало ясно що щітки стартера...
Сьогодні провели ревізію - одна щітка тупо запала. Хоча розмір норм був
все почистили оновили провели ревізію.
Зібрали - поставили
закрутив як барига лоха на ринку крутить
АЛЕ
тепер нова жопа )
старет не від'єднується від двигуна :)
Я бендекс літольчиком підмазав, походу підмерзати став шоб його...
Спробувати саму шестерню промазати шоб зіскальзувала від маховика?
чи може підкласти чогось в якір втягуючого, шоб пружинку сильніше стискало і вистачало сили відтаскувати?


[img]http://s