Чому не балансуються бублики?

Автор Володимир, 20 Червня 2018, 10:50:57

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Василий

диск без резины крутните и все станет ясно.
Славута 2004 г. Карб. 1,2. Пробег-250+ т. (при покупке 160т.)

Володимир

Цитата: Valeriy від 17 Квітня 2019, 20:32:12
На шиномонтажке на абсолютно новый диск (только купленный) одели б/у резину. При балансировке на станке балансировочном выдало сразу цыфры: 35 и 50. В чем может быть причина?
Хто виробник диска?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Valeriy

Цитата: Володимир від 17 Квітня 2019, 21:56:31
Цитата: Valeriy від 17 Квітня 2019, 20:32:12
На шиномонтажке на абсолютно новый диск (только купленный) одели б/у резину. При балансировке на станке балансировочном выдало сразу цыфры: 35 и 50. В чем может быть причина?
Хто виробник диска?
Кременчуг

Володимир

Грузики як розміщені відносно центра, розведені на 180 градусів, чи з однієї сторони?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Valeriy

Цитата: Володимир від 18 Квітня 2019, 07:45:20
Грузики як розміщені відносно центра, розведені на 180 градусів, чи з однієї сторони?
Не обратил внимание...сегодня посмотрю... Но главное что второе колесо на б/у диске отбалансировалось нормально, за исключением того что на балансировочном станке цыфры: 1, 2, 7 и так далее...

Володимир

Фото на тему, диски маде ін Кременчук року випуску приблизно 2011, куплялись нові разом з резиною. Вирішив перед зимою перебалансувати бо минула малосніжна зима показала що вони на асфальті трохи трясуть рулем. Приміряв до своєї перехідної плити, один диск ідеальний, шпильки співпадають з центральним отвором і на балансувальному стенді колесо крутилось ідеально, а другий диск з ось такими косяками, два отвори не співпадають із центральним, і відповідно на балансувальному стенді колесо має радіальне биття. Коли цей диск був новим і отвори були не розбиті, то одна шпилька взагалі не попадала в отвір, бо диск центральною частиною впирався в фланець, а шпильна знаходилась біля краю отвору зі сторони фланці. Одним словом 50% таврійських дисків брак, не розумію, чого на класику у них виходить зробити ідеальний диск і хорошого металу, а на таврію через раз.




Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Не балансуйте, немає потреби. Головне щоб без закусі сиділот на фасках, щоб не розбиті місця під шпильки, щоб не перетиснена фаска колеса гайкою і гайками не упиралась в ступицю без прижиму диску по фасці.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Думаю виготовлення внутрішньої частини диска має більший допус похибки виготовлення і центрування диска проводиться по діаметру отворів, в які вкручуються центруючі гайки. І справедливо припустити, що за базову поверхню завод бере іншу чим Вы.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108

Цитата: ВКБ від 06 Грудня 2021, 10:35:27
Не балансуйте, немає потреби. Головне щоб без закусі сиділотна фасках, щоб не розбиті місця під шпильки, щоб не перетиснена фаска колеса гайкою і гайками не упиралась в ступицю без прижиму диску по фасці.
Костя не пиши дурню.

ВКБ

Внаслідок доволі невеликооо дисбалансу, якщо не стоїть всередині скомкана камера - зміщений центр мас та його сила при обертанні менше за вагу авто і жорсткість пружини, тому якщо без балансирів до 100км/год не трясе сильно - то норм. Їхда по ямах в сотні разів руйнівне для підвіски ніж ці блохи. А буває що налипне болото і засохне на внутрішнфй стороні диска.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: User2108 від 06 Грудня 2021, 10:43:01
Цитата: ВКБ від 06 Грудня 2021, 10:35:27
Не балансуйте, немає потреби. Головне щоб без закусі сиділотна фасках, щоб не розбиті місця під шпильки, щоб не перетиснена фаска колеса гайкою і гайками не упиралась в ступицю без прижиму диску по фасці.
Костя не пиши дурню.
Давайте порахуємо. Коои авто стоїть і ви по бамперу його колихаєте вниз вверх чи впепед назад. Так, не приємно...а що від цього авто, ступиці, шині, підшипнику? Аж нічого.
А коли по ямах? Думаю болісно.
Грузики чіпояють на радіус 0,26м приблизно 30..55грам? Так? Рахуємо сиои тепер по формулам. Тобто ідемо від зворотнього.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

User2108


Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 06 Грудня 2021, 10:35:27Не балансуйте, немає потреби
Костя не тупи. Глянь на себя со стороны- профессор, институты заканчивал, кандидат технических наук и такую ахинею писать  :wallbash:
Многие, а точнее почти все вращающиеся части должны балансироваться. Это и карданы, и маховики ДВС, и точильные камни, и многое многое другое. Не балансировались (по крайней мере тогда) колёса на грузовиках ввиду несильно больших оборотов, хотя на газоне при определённой скорости можно было попасть в резонанс и ехать в припрыжку :)
Цитата: ВКБ від 06 Грудня 2021, 10:44:00якщо без балансирів до 100км/год не трясе сильно
Оно и если слабо трясёт то уже фигово для управляемости и на износ элементов подвески и рулевого управления!
Цитата: ВКБ від 06 Грудня 2021, 10:44:00Їхда по ямах в сотні разів руйнівне для підвіски
Ну да, если с указанной выше скоростью летать по ним  :-D
Цитата: ВКБ від 06 Грудня 2021, 10:44:00А буває що налипне болото і засохне на внутрішнфй стороні диска.
Так шо теперь делать, специально от фонаря грузы вешать и глину лепить под диском? Всё равно ведь по твоему похрен как оно там разбалансировано?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Єпать, тупити це підмітати все що кажуть авторитери і втгалувати самому собі казки і ідеали. Цифри і розрахунки і логіка - це є суддя.
Так, має бути відбалансовано, якщо критичний дисбаланс.
Гладку дискусію не обіцяю піддакувача!
У мене болото було сухе і їхди в з ним все літо , а там 50грам було. На внутрішньому ободі.
Яка маса колеса славути з шиною?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 06 Грудня 2021, 10:35:27
Не балансуйте, немає потреби. Головне щоб без закусі сиділот на фасках, щоб не розбиті місця під шпильки, щоб не перетиснена фаска колеса гайкою і гайками не упиралась в ступицю без прижиму диску по фасці.
Так не виходить.
Цитата: Romka від 06 Грудня 2021, 10:39:10
Думаю виготовлення внутрішньої частини диска має більший допус похибки виготовлення і центрування диска проводиться по діаметру отворів, в які вкручуються центруючі гайки. І справедливо припустити, що за базову поверхню завод бере іншу чим Вы.
Усе має співпадати, я доки не зробив перехідних по центровці по центральному отвору, то жодне балансування на перехіднику з центровкою по шпильках результату не давало.
Цитата: ВКБ від 06 Грудня 2021, 10:44:00
Внаслідок доволі невеликооо дисбалансу, якщо не стоїть всередині скомкана камера - зміщений центр мас та його сила при обертанні менше за вагу авто і жорсткість пружини, тому якщо без балансирів до 100км/год не трясе сильно - то норм. Їхда по ямах в сотні разів руйнівне для підвіски ніж ці блохи. А буває що налипне болото і засохне на внутрішнфй стороні диска.
Тут є два варіанти, або їхати по трасі на швидкості 90-110 кмг і бути розслебленим і відпочивати, або триматись мертво за руля що трясеться.
Цитата: ВКБ від 06 Грудня 2021, 10:46:21
Цитата: User2108 від 06 Грудня 2021, 10:43:01
Цитата: ВКБ від 06 Грудня 2021, 10:35:27
Не балансуйте, немає потреби. Головне щоб без закусі сиділотна фасках, щоб не розбиті місця під шпильки, щоб не перетиснена фаска колеса гайкою і гайками не упиралась в ступицю без прижиму диску по фасці.
Костя не пиши дурню.
Давайте порахуємо. Коои авто стоїть і ви по бамперу його колихаєте вниз вверх чи впепед назад. Так, не приємно...а що від цього авто, ступиці, шині, підшипнику? Аж нічого.
А коли по ямах? Думаю болісно.
Грузики чіпояють на радіус 0,26м приблизно 30..55грам? Так? Рахуємо сиои тепер по формулам. Тобто ідемо від зворотнього.
В мене на дизбалансі в 15 грам вже трясе руля.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion