Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Sergik32

у мене така херня тільки зразу не підєднується і потім знов не підєднується, тра то винять то всадить, і тоді зловиш. я собі купив юсб адаптор 2303 бо той шо є то походу з якогось блока живлення там якісь такі вже блохи. перепаяю попробую.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ВКБ від 31 Серпня 2020, 09:31:20
А яка може бути затримка в мсек мап шмап контроллеру? Давай пощупаємо цифри і реакцію системи.
Щоби порахувати затримку, то подивись який мікроконтролер стоїть на твому газоблоці, потім в інструкції до контролера треба знайти за який час контролер проводить АЦП перетворення. Далі маючи час можна вже визначати зміщення на різних обертах.

Форсунки роблять вприск не завжди в одному і тому ж положенні КВ, а по цьому графіку.


А тиск в рессивері в кожній фазі різний. Хіба що газомозок має хитрий алгоритм для усереднення тиску, тобто бере тиск в максимальній точці сумує з мінімальним і ділить на два.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Катнувся на автоналагодженнях і підконтрольних стагу (галочки лишив автомножника і автопідстройки), поки на гарячу адекватно...відзеркалює мікас по лямбді. Поставив 9 підстройок. Автопідстройка . Жарко, авто півдня не стине, на холодну ще цікаво. В блок не можу зайти..порвав кабель. Паять.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#363
Распіновку знайшов в неті, винути штирьки засада
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

З конкретної однієї сторони стрижня  виделкою натиснув защілку щоб витягти стрижень контакту. Може комусь буде корисно чим саме натискати...сильненько. Саме в місце пластикової в корпусі защілки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#365
Поспостерігав. Адаптер підпаяв RC, TX і GND. Фізика є фізика. Лямбла чітко показує різницю
На 60 градусів схоже йде співпадіння карт по подачі газу і бензину Мдж по лямбді.
Все ж випробую ще 38.6% різниці щільності в перетині на 60 градусах. Підпоавив мнодник на збвднення 5% (на фото при нульовій корекції газу по температурі dQ/dt) і замість нульової корекції температури  таки поставив, бо на хололний газ біднить на межі 0.85
Нульова корекція температури


Поставив так коеф Т після аналізу вищого нрафіка і збагатив на 7..8% всім множником вниз

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Володя, яку роль відіграє фаза, якщо пшикає на клапан закритий що бензин що газ, потім парок всмоктується.?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 01 Вересня 2020, 10:28:20
Володя, яку роль відіграє фаза, якщо пшикає на клапан закритий що бензин що газ, потім парок всмоктується.?
Підозрюю що чим більші оберти, тим швидше треба завершити вприск щоби бензин встиг залетіти в циліндр, чи перемішатись з повітрям перед впорскуванням.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

я вчора також вложив свого кабеля, особливо юсб-шну сторону, походу спалив
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#369
Панове, вибачаюсь ща попередній пост. Заліз тільки що в газомозок, то я забув поставити наново коеф.температури та їздив з нульовим, від того і багата зранку була. Поставив +10-28.
Вечером авто остигне до 30...буде видно ітог і різницю по лямбді без корекції і з корекцією. Газ на фото підостиг, а сягає до 63.
Ось мої калібровки:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ти криву по температурі газу виставляв після переключення на газ і далі переключав бенз-газ і дивився чи однаковий бензовприск чи просто соваєш туда сюда
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

Коллєги, я шнурка на гбо спалив, подав на масу + з газомозга ,ну то херня, так вирішив апгрейданути юсб адаптора що про...ав + з -. ну то таке, питання, в кого як загружається програма стаг, бо у мене хв 5 не менше, а потім курва пише нема звязку з контролєром і я нажимаю связатся  і знов хв 5-7 воно шукає СОМ порти і буває за раз і не з'єднається. коли мені настраював газ чувак то він підключавсь своїм нотебуком через блютуз то там бистро, значить з мозгами все добре. то хто що скаже, то нотебук такий затягнутий чи я?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#372
У мене на 2 ядреному ноуті він7 грузиться 3..5 секунд.
Аое програма Stag 200 Eazy 0.27.0 остання із магікан для легкого стагу 200.
А ти що накрутив!? Для стага 200 прогу на стаг 400. От і гємор

Косу по температурі виставив і залишив в стагу. Совав коли диркав заради масарєть,  то реагує. Вона там звісно збарігається.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я брав прогу для гбо Q box да і похер яка вона, комп повинен загрузити програмку бистро а не шукати по 5-7 хв
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Постав  Stag 200 Eazy 0.27.0 і не парся. Перевір як вона грузиться.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.