Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Серж, а шо у нас газ живе по якомусь іншому чарівному нелінійному  ізобарному законі?! Міняє щільність як хоче? Я думаю той малюнок для зразку і не є ізобарним законом.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#332
Хто знає при якій температурі редуктора стійко встановлюється тиск ближче до  1 атм і випаровування відровідає птужності руху?  Питання з метою економії бензину та мінімальною температурою вмикання режиму на газ.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 29 Серпня 2020, 10:33:56
Хто знає при якій температурі редуктора стійко встановлюється тиск ближче до  1 атм і випаровування відровідає птужності руху?  Питання з метою економії бензину та мінімальною температурою вмикання режиму на газ.
Для какого редуктора? какое испарение, какой поток газа при этом. Какой поток тосола через редуктор. Какая тепература газа в баллоне. какое отношение пропан-бутановой смести в баллоне итд.
Цитата: ВКБ від 28 Серпня 2020, 18:41:26
Серж, а шо у нас газ живе по якомусь іншому чарівному нелінійному  ізобарному законі?! Міняє щільність як хоче? Я думаю той малюнок для зразку і не є ізобарним законом.
Вы ж не хотите слушать других и читать умные книжки, кроме физики за 8 класс. Еще раз напоминаю, процессы в ДВС происходят да, на основе все той же школьной физике, только только процессов этих много и одновременно в разных точках. А потом ой, а че ж оно не линейно...
Я должен был про это писать тут, но повторюсь. Газ, кроме того что по разному от скорости протекания через редуктор нагревается по разному. Так еще и попадая во впускной коллектор смешивается с воздухом определенной температуры, попадает на разгоряченный клапан  какой-то температуры. А вот какие скорости потоков и как он там смешивается никто посчитать не может, вот и строят люди 3д графики под каждый двигатель. И  Стаг понятия не имеет куда вы засуните газомозг, в таврию или жигули. И закладывает какие-то усредненные графики.

ВКБ

#334
КОТ, томасето, гбо 4. Неважливо яка температура в балоні, оскільки подача тосолу має достатню потужність теплову щоб не просідала вона (різниця температур) від впускного патрубку тосолу до випускного. Я колись рахував енергію випаровування міського розходу то вона 350Ватт /годину десь, а через трубку тосолу з трійника пічки в пару кіловат не менше спроможність. Теплової енергії випаровування в досталь. Зараз сів ноутбук і немає зарядного...потім сам перевірю температуру мінімальну стабільного тиску.
Тиск в рампі 1атм від 30 до 63 градусів, і цей тиск і температура підперає форсунки, і саме з цими параметрами вивільняється кількість газу через клапан, і куди та на які клапана кількість Мдж потрапляє то вже інша історія. Саме які показники газу перетинають клапан і відповідний розхід в Мдж. Жодної логіки і цифєр  не бачу у відповідях, одні амбіції . Це так лохають настройщики на сто ))) єєєєє.
То де більше Мдж в 1м.куб газу, при температурі 30° чи 60°? На який відсоток різниця у кількості молекул С3Н8? Чекаю відповіді в цифрах і кількості молекул )) чи ваги в 1м.куб. Раніше вмі цифри і посилання надавав, в т.ч. онлайн калькулятор  Побудуйте графік.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#335
Цитата: ВКБ від 29 Серпня 2020, 10:33:56Хто знає при якій температурі редуктора стійко встановлюється тиск ближче до  1 атм і випаровування відровідає птужності руху?  Питання з метою економії бензину та мінімальною температурою вмикання режиму на газ.
Підозрюю, що спеціалісти з динаміки рідин та газів після такої постановки питання рвуть волосся на грудях і душевно матюкаються. :) Поки двигун не прогрітий, з нього не варто вимагати повну потужність, а коли можна брати повну потужність, то температура прогрітого антифризу вже відома. Я вже пів-року запускаюсь і катаюсь виключно на пропані, температури холодного антифризу (весна-літо) цілком вистачає на 3000 об/хв, якщо терміново треба. При цьому підсосом користуюсь лише для запуску та на перехрестях, щоби не заглохнути. Стиснення суміші в циліндрах у будь-якому випадку догріє пропан до газової фази, якщо він по дорозі трохи підмерзне. :) Десь до -5°С навколишнього повітря спокійно запускаюсь пропаном. Тобто можете вписати +10° як температуру перемикання на пропан і економно гасати більшу частину року. Не знаю, наскільки це правильно для інжектора, але по грошах використання лише пропану дуже приємне. Лише мастило міняйте частіше, на мастилі не економте, мастило - наш культ.

Цитата: ВКБ від 29 Серпня 2020, 17:45:35Жодної логіки і цифєр  не бачу у відповідях, одні амбіції . Це так лохають настройщики на сто ))) єєєєє.
То де більше Мдж в 1м.куб газу, при температурі 30° чи 60°? На який відсоток різниця у кількості молекул С3Н8? Чекаю відповіді в цифрах і кількості молекул )) чи ваги в 1м.куб. Раніше вмі цифри і посилання надавав, в т.ч. онлайн калькулятор  Побудуйте графік.
Прошу не сердитись за питання, але нахіба воно кому треба? Ми взагалі не знаємо і не будемо знати відсотковий склад газової суміші, яку нам заливають, не знаємо, як при нагріванні ця суміш розширяється і як поводить себе при змішуванні з повітрям, яке, у свою чергу, також має різний відсотковий склад газів. По факту ми маємо суміш понад десяти газів, кожен з яких розширяється по різному і процеси ці не ізобарні та не ізохорні. Окрім того, кожна цистерна пропан-бутану може відрізнятись від попередньої відсотковим складом, залишаючись при цьому в допусках ДСТУ.

Пам'ятаєте Ваш розрахунковий прокол з 8800 ккал/м3 довідникового природного газу і 7600 ккал/м3 природного газу по ДСТУ? Рахували до срачки, а по факту воно зовсім не те виходить. Так і тут. Єдиний практичний вихід з проблеми - зліпити якийсь приблизний стартовий графік, а потім вже коригувати по ходу. Прорахувати щось точніше на реальних сумішах неможливо. Хай редуктор видає газ під певним тиском у допусках, а МІКАС хай по факту рахує, у нього датчики є.

KOT

Цитата: ВКБ від 29 Серпня 2020, 17:45:35ОТ, томасето, гбо 4. Неважливо яка температура в балоні, оскільки подача тосолу має достатню потужність теплову щоб не просідала вона (різниця температур) від впускного патрубку тосолу до випускного. Я колись рахував енергію випаровування міського розходу то вона 350Ватт /годину десь, а через трубку тосолу з трійника пічки в пару кіловат не менше спроможність. Теплової енергії випаровування в досталь. Зараз сів ноутбук і немає зарядного...потім сам перевірю температуру мінімальну стабільного тиску.
Как это не важно какая температура в баллоне? Вы сначала хотите чтоб вам редуктор превращал всю жидкую фракцию в газ при 30 градусах тосола, а температура в баллоне не важно. Ох..
Вы же никогда не видели изменение температуры двигателя и температуры редуктора при прогреве зимой и летом? А там разница очень ощутима.
Вы слышали про коэффициент теплопередачи? Как думаете почему редукторы есть на 60 квт а есть на 90 квт?

Цитата: ВКБ від 29 Серпня 2020, 17:45:35
То де більше Мдж в 1м.куб газу, при температурі 30° чи 60°? На який відсоток різниця у кількості молекул С3Н8? Чекаю відповіді в цифрах і кількості молекул )) чи ваги в 1м.куб. Раніше вмі цифри і посилання надавав, в т.ч. онлайн калькулятор  Побудуйте графік.

Ага, вы оч похожи на моего отца, у него 2 высших образования инженер металлург и инженер - программист.
Вот представляете сколько можно написать рассчетов в сталеплавильной печи? Много))).
Вот только есть один нюанс, он  как и вы считает дома на компьютере никому ненужную теорию, оторванную от практики, не имея финансового подкрепления.

Я когда занимался самодельными мозгами для управления ДВС (ананизмом), снимал логи, смотрел графики, смотрел какие формулы люди засовуют в самодельные мозги. Вот только человеку, который хочет настроить машину, вобще нет дела до молекул. Есть входная величина и есть выходная и то от чего она зависит.
Вот вам же лень посмотреть на графики давления /зависимости от температуры/ нагрузки двигателя. Вы хотите посчитать это на калькуляторе.
Да у меня эмоции, вместо практики и реальных подсказок людям как настроить газ, тут тема переросла в изучение школьной физики и попытки применить ее на практике, но что-то пошло не так, кривые на стаге почему то не вяжутся с ней.
almetr пишет реально проверенные вещи, а вы ему опять про физику да еще и указываете что делать.
Он обидеться и уйдет с форума. И те люди, которые хотят заниматься самообразованием, что-то делать не смогут почерпнуть тут нужную информацию. Итог форум превратится во флудилку а и общество пойдет убивать свой мозг алкоголем.

Цитата: Toris від 29 Серпня 2020, 21:17:57
По факту ми маємо суміш понад десяти газів, кожен з яких розширяється по різному і процеси ці не ізобарні та не ізохорні. Окрім того, кожна цистерна пропун-бутану може відрізнятись від попередньої відсотковим складом, залишаючись при цьому в допусках ДСТУ.
Не сосем так, все газы расширяются одинаково в определенных пределах. Но по факту да, настраиваем газ на прогретой машине и если перфекционист то чтоб при нагреве. А дальше нас подправить лямбда



ВКБ

Якщо потужність випаровувача 3кВт/год і температура камери 60градусів і тосолу навколо, а потреба при потраплянні газу в камері випаровування 0,15...0,5кВт/год, газу буде температура через ккд процесу десь 35 градусів (орієнтовно), при 95 градусів, там наприклад 65 градусів, то це свідчить про те що ккд випаровування майде не зміниться, якщо 0,5 проти 5кВт, як і просадка напруги при відборі струму. Якщо б було 0,5кВт /0,8, то да...газ був би низької температури ...не більше 30. Якщо 0,5 на 0,4...то мали б неповне випаровування. Тому відбір потужності тепла орієнтовно я рахував при 9л/год....0.25кВт. При прогазовцідо 14л./100 чи 25 на годину...звісно потужність до 0,5кВт, і все рівно підвід шлангів врізаних від пічки потужніше.
От чесно, не знаю я чи врахована " пружинна " залежність в стазі по замовчанню.

От чесно, не пепеслідую мету бути тут умнішим, просто спортивний інтерес встановити істину фізпроцесу, нікому не нав,язую і сприймаю обгрунтовпну технічну критику як шахову партію..чисто технічно поставити крапку в питанні технічному а не лідерському. Залюбки визнаю помилку якщо є докази. Помиляюсь я ж людина, але цифри суддя. Фізику обожнював і хімію в школі і в вузі.
Для наочності процесу я щас намалюю схемку...підождіть.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 30 Серпня 2020, 08:47:43
Якщо потужність випаровувача 3кВт/год і температура камери 60градусів і тосолу навколо, а потреба при потраплянні газу в камері випаровування 0,15...0,5кВт/год, газу буде температура через ккд процесу десь 35 градусів (орієнтовно), при 95 градусів, там наприклад 65 градусів, то це свідчить про те що ккд випаровування майде не зміниться, якщо 0,5 проти 5кВт, як і просадка напруги при відборі струму. Якщо б було 0,5кВт /0,8, то да...газ був би низької температури ...не більше 30. Якщо 0,5 на 0,4...то мали б неповне випаровування. Тому відбір потужності тепла орієнтовно я рахував при 9л/год....0.25кВт. При прогазовцідо 14л./100 чи 25 на годину...звісно потужність до 0,5кВт, і все рівно підвід шлангів врізаних від пічки потужніше.

Я конечно не считал, но лично видел как у друга на машине, редуктор томасетто, подключенный короткими шлангами, параллельно печке на ваз2107 менял температуру зимой в зависимости от нагрузки двигателя, температура падала вплоть до 65 градусов. И зависела, от оборотов, от температуры воздуха. У меня на славуте стоял редуктор KME Silver. С ним все было хорошо по стабильности, но выход на стабильность в зимнее время была довольно длительной. К примеру температура двигателя 70 градусов, а редуктора еще 40-50. Но опять же зависело от того проходит ли через него газ и какая температура на улице.
Также у него плавало давление от температуры, на мой взгляд зависело это от длительности его работы. Возможно резинка становились мягче, деформировались и начинала более плотно прилегать. При остывании наоборот. Вот поэтому давление и плавало. Потому что ехал километров 100, дифф давление было около 1,1 атм, потом плавно увеличилось аж до 2 атм. У меня вылезла ошибка. Перешло на бензин. Подрегулировал болт - поехал. Ну все хорошо до конца поездки. На след день машина остыла и пришлось регулировать снова. Датчик давления начал выделываться - не думаю.
Использовал я конечно для рассчета PV/T = const. Но у меня не было ШДК, а оценка по узкополосной лямде работала только для определенных режимов. Дальше заправился на другой заправке - выхлоп другой. Изменилась температура окружающего воздуха, нужно клепать поправке по ней, и не понятна зависимость. итд. Поэтому получалась поправка на поправке на поправке и все равно нужна была обратная связь по датчику кислорода.

Ivan1988

Цитувати виділенеЯ конечно не считал, но лично видел как у друга на машине, редуктор томасетто, подключенный короткими шлангами, параллельно печке на ваз2107 менял температуру зимой в зависимости от нагрузки двигателя, температура падала вплоть до 65 градусов. И зависела, от оборотов, от температуры воздуха. У меня на славуте стоял редуктор KME Silver. С ним все было хорошо по стабильности, но выход на стабильность в зимнее время была довольно длительной. К примеру температура двигателя 70 градусов, а редуктора еще 40-50. Но опять же зависело от того проходит ли через него газ и какая температура на улице.
Зимой когда открываем кран печки то и поток антифриза через редуктор падает, так как часть жидкости идёт на радиатор печки, а также подкапотное пространство дольше прогревается из-за большей разници температур. Также сам антифриз летом всегда прогрет на 95 град., даже по трассе, а зимой картонки городить нужно перед радиатором чтобы хоть 90 град. было.

ВКБ

#340
Суть така, що при одному тиску  1 атм. в редукторі який контролюється клапаном і пружиною та зворотнім зв.язком по ресиверу, при різній температурі в одному і тому ж об.ємі міститься різна кількість молекул, тобо різна щільність, тобто різна кількість енергії в Мдж,. Вона ж і різна вивільняється з того ж об.єму за 3 млсек при різній темперарурі , де така кількість молекул , тобто Мдж потрапляє в циліндр і при згоранні відображається на потужності процесу і на лямбді. Рятує те що мотор нормально працює і при 0.75 лямбді і при 1, і при 1,25. Як бачу лямбда не встигає корегувати на 25% і роье копегування поступово. У разі корекції на температуру у мене збагачення спостерігалось схоже як на бензині..не грубе явно збагачення...наьагато ближче до бензинового мікас, аое все олно багата суміш. Без коеф.температури їздив .... сильно багата...чому і почав ковиряти процес. І так їздив на прямій залежності по темаературі 5 років )))
Але розхід тут мета при частих прогрівах як економія.
Стаг справляється ьез проблем з корекцією, але закон ізобарний сухого пропану там зобов.язанийбути врахований.
Виходе що на 1 градус сухого газу поправка 38,58/140=0,275% по часу вприску. Тобто коеф розширення.
Чт врахрваний в Стагу...незнаю. Моде надана функція самому закласти а ми думаємо що вде враховано жорстко. Переклад з польської зромає може. Чому тоді Стан гн запропонував цей графік або чітко зазначив.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#341
КОТ, датчик тиску двічі перепаював в МАП дотчику, тобто сенсор. Життя йому 1,5..3 роки. Редуктор норм, там жорстка пружина і вакуум з ресивера для корекції. Коли згорав ставив обманку поки не приїле сенсор з китаю 170 грн. Зараз МАП датчики полишевіли з 700 на 260грн, трму наступного разу куплю швидко на ОЛХ. Багато доречі паяний і відновлених.

Мета ГБО подоти ту саму кілткість МДж  в циліндри, навіть не літрів чи кілограм, а саме енергії палива. І тут у газів залежність по температурі як у пружини від зусилля.


Питання до Володимира, у нього свій газомозок. Як ти врахував і чим тиск в рампі і тепрературне розширення газу. Чи спостерігав у разі відсутності температурного коеф збагачення на газу суміші так, щоб бачити цю різницю на бензі і на газу в момент прогріву авто до робочої температури?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 30 Серпня 2020, 10:27:30
КОТ, датчик тиску двічі перепаював в МАП дотчику, тобто сенсор. Життя йому 1,5..3 роки. Редуктор норм, там жорстка пружина і вакуум з ресивера для корекції. Коли згорав ставив обманку поки не приїле сенсор з китаю 170 грн. Зараз МАП датчики полишевіли з 700 на 260грн, трму наступного разу куплю швидко на ОЛХ. Багато доречі паяний і відновлених.
У меня датчики были NXP, как и Володимира. Володимир, не менял датчик еще?

Володимир

Цитата: KOT від 30 Серпня 2020, 12:24:09
Цитата: ВКБ від 30 Серпня 2020, 10:27:30
КОТ, датчик тиску двічі перепаював в МАП дотчику, тобто сенсор. Життя йому 1,5..3 роки. Редуктор норм, там жорстка пружина і вакуум з ресивера для корекції. Коли згорав ставив обманку поки не приїле сенсор з китаю 170 грн. Зараз МАП датчики полишевіли з 700 на 260грн, трму наступного разу куплю швидко на ОЛХ. Багато доречі паяний і відновлених.
У меня датчики были NXP, как и Володимира. Володимир, не менял датчик еще?
Ще ні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Дійшов висновку що на газу треба їздити з середнім коефом по лямбди по вихлопу 1,05, оскільки на кілограмі газу енергії на 2 Мжд більше, тому йому нормально бути зі збитковим повітрям та прогріти його для пружиніння як робочого тіла, чим замість 23.33% різниці в літровій різниці газ/бензин буде 15% орієнтовно. Найвищий ККД. Стехеоматрія теж вища, де треба більше повітря. Це звісно не істина...чуйка така.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.