Re: Флудилка 2019

Автор Sergik32, 01 Січня 2019, 02:46:43

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Toris від 03 Вересня 2019, 21:40:53
Цитата: Володимир від 03 Вересня 2019, 17:04:06Давай відео.
BMW 320i X-drive, робот, повний фарш, спортивний тюнінг всього. Гасає напрочуд прудко, я ніколи не встигаю за нею. Про виховання хлопці розповідали.
Ну ти писав що знімають на відео розборки, я хотів це побачити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Salek від 04 Вересня 2019, 09:31:57
Цитата: Жулик від 04 Вересня 2019, 09:26:58
Ну немножко больше 58 л.с. и 110 л.с.  :-D
А масса ;),а пока раздуешься.
Давайте будемо чесними, мемзи тупуваті двигуни, навіть якщо взати ваз-2108 де конячок буде менше на кілограм ніж в славуті, у вісімки динаміка буде краща.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

Цитата: Володимир від 04 Вересня 2019, 09:36:52
Цитата: Salek від 04 Вересня 2019, 09:31:57
Цитата: Жулик від 04 Вересня 2019, 09:26:58
Ну немножко больше 58 л.с. и 110 л.с.  :-D
А масса ;),а пока раздуешься.
Давайте будемо чесними, мемзи тупуваті двигуни, навіть якщо взати ваз-2108 де конячок буде менше на кілограм ніж в славуті, у вісімки динаміка буде краща.
100 проц! Ездил и на той и на той.

Цитувати виділенеТо херовое зубило,а на трассе да ты король.
Там зубило огонь, все по заводу, один владелец он второй после своего бати. Пробег 70тык  :-D. Инж 2008год.


Цитувати виділенеА масса ;),а пока раздуешься.
Вот честно скажу у бати на виваро провал есть, но у меня такого нет  :dunno:, походу он очень минимален. Больше парит задержка вкл 1 передачи, но это если гонятся. Со светофора в обычной езде я все равно быстрее механики. Да и робот переключается быстро, на механике это писец как нужно дергать, тогда канхворта будет 0, все в салоне будет очучять что ты навалюешь.
А здесь ну просто едешь да и все).



Жулик

Цитата: Salek від 04 Вересня 2019, 09:56:23
Цитата: Жулик від 04 Вересня 2019, 09:53:33
Там зубило огонь, все по заводу,
Да хорошая у тебя машина :-D
И зубило там зае...ь.
Но чувак уже хочет авео  :-D.

Володимир

В мене як була карбова таврія, то двигун класно тягнув на низах, і на верхах а на середніх обертах тупила, тобто вона класно тягнула на повишених передачах намалих обертах, і класно їхала вже після 100 кмг, а на середніх обертах що я їй тільки не робив вона не мала хорошої динаміки. На інжекторній славуті майже нічого не помінялось, щось там швидше за все у вихлопі не добре порахували, бо як стояв додатково ще сенсовський глушник, то було враження що динаміка краща.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Цитата: Володимир від 04 Вересня 2019, 09:36:52
Цитата: Salek від 04 Вересня 2019, 09:31:57
Цитата: Жулик від 04 Вересня 2019, 09:26:58
Ну немножко больше 58 л.с. и 110 л.с.  :-D
А масса ;),а пока раздуешься.
Давайте будемо чесними, мемзи тупуваті двигуни, навіть якщо взати ваз-2108 де конячок буде менше на кілограм ніж в славуті, у вісімки динаміка буде краща.

Не согласен, 2108 с мотором 1,3 значительно уступает по динамике 1,3 Славуте, валкая медленная. У бати такая, так что знаю не понаслышке, Славута просто пуля по сравнению с ней.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Алексчук

Цитата: Salek від 04 Вересня 2019, 13:45:15
Цитата: Toris від 04 Вересня 2019, 13:13:31
Почитавши вас, починаю комплексувати і не вірити у власні сили. :)
Это всё фигня.
Я тут пытаясь кое что выяснить,книженцию читаю.
Во где подача материала,точно можно закомплексовать. :facepalm:

Цитувати виділене
Воспользуемся определением роли двигателя, как элемента осуществляющего
управляемое преобразование химической энергии топлива в эффективную мощность для
того, чтобы выделить в качестве критерия, определяющего значимость того или иного
управляемого параметра, степень его влияния на развиваемую двигателем мощность.
Мощность двигателя определяется, в первую очередь, количеством топлива, химическую
энергию которого удается преобразовать в механическую работу, а это, в свою очередь,
требует определенного количества воздуха для его сгорания. С другой точки зрения,
количество воздуха, поступившего в цилиндр двигателя в рабочем цикле, определяет
количество топлива, которое может быть эффективно использовано.

И такого убойного повествования 150 страниц.

А достаточно всего было учится нормально в средней школе. Почитай еще Закон Бойля-Мариотта.

И да, еще, воздух можно в камеру сгорания надуть турбой, ну, чтобы больше было  ;).

Алексчук

Цитата: Salek від 04 Вересня 2019, 14:44:49
Цитата: Алексчук від 04 Вересня 2019, 14:34:35
А достаточно всего было учится нормально в средней школе.
:-D среднюю я то как раз и пропустил,зато с вышкой всё нормально.
А разница в чем, в том, что в выше вместо макро считаются микро величины, а так то же самое.

Володимир

Цитата: Romka від 04 Вересня 2019, 14:27:09
Цитата: Володимир від 04 Вересня 2019, 09:36:52
Цитата: Salek від 04 Вересня 2019, 09:31:57
Цитата: Жулик від 04 Вересня 2019, 09:26:58
Ну немножко больше 58 л.с. и 110 л.с.  :-D
А масса ;),а пока раздуешься.
Давайте будемо чесними, мемзи тупуваті двигуни, навіть якщо взати ваз-2108 де конячок буде менше на кілограм ніж в славуті, у вісімки динаміка буде краща.

Не согласен, 2108 с мотором 1,3 значительно уступает по динамике 1,3 Славуте, валкая медленная. У бати такая, так что знаю не понаслышке, Славута просто пуля по сравнению с ней.
І що при такому розкладі вийшло між машинами по однаковій кількості конячок на кілограм? Уважніше читай пости на які даєш відповідь.

Вчора трохи тягав гружений причіп по трасі, то замітив що на підйомах оберти швидко падають до відмітки десь 1900-2000 обертів далі двигун тягне, втикаю нижчу передачу, то картина може повторитись. Що вони з тим мемзом зробили що він має такий провал на середніх обертах?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Володимире, пограй фазами ГРМ - зуб вперед/зуб назад від теперешнього стану. Я з таким зустрічався на "зубілі", доки не поставив розрізний зубчастий шків.
Зараз шукаю такий самий на "Славку".
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: igo61 від 05 Вересня 2019, 08:28:21
Володимире, пограй фазами ГРМ - зуб вперед/зуб назад від теперешнього стану. Я з таким зустрічався на "зубілі", доки не поставив розрізний зубчастий шків.
Зараз шукаю такий самий на "Славку".
Треба попробувати, але це заложено коструктивно з заводу, бо вже на трьох своїх двигунах наблюдаю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Цитата: Salek від 05 Вересня 2019, 09:33:08
у меня низы слабовато,а от≈2300 до отсечки нормально.
Вот и я о том же.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: Salek від 05 Вересня 2019, 09:33:08
Цитата: Володимир від 05 Вересня 2019, 09:27:23
це заложено коструктивно з заводу, бо вже на трьох своїх двигунах наблюдаю.
Не знаю что там заложено,у меня низы слабовато,а от≈2300 до отсечки нормально.
Значить повезло, а що з вихлопною, маю на увазі який стоїть резонатор і глушник.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Цитата: Salek від 05 Вересня 2019, 11:49:11
А вот метки ГРМ как не старайся ошибка на пол зуба.Скорей всего где то заводская ошибка.
Это не ошибка, это какой-то "финт ушами" от производителей. Сталкивался с подобным на Славке, на Тавре, на переднеприводных ВАЗах, на заднеприводных ВАЗах (как цепных, так ременных). И вот эта "ошибка" как раз даёт разницу в поведении авто на разных оборотах.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: Salek від 05 Вересня 2019, 11:49:11А вот метки ГРМ как не старайся ошибка на пол зуба.Скорей всего где то заводская ошибка.Так вот эти пол зуба(переставляешь на зуб) в перёд или назад разница в тяге очень чувствуется,при этом расход не меняется(дважды игрался с этими зубами).
Разрезную устанавливать не буду,с оказией сниму шпонку на нижнем шкиве.
А мітку на КВ як визначаєш, по штифту, чи по шківу і кожуху ремня ГРМ, бо сама мітка на КВ вказує тільки на зуб який треба співставляти з штифтом, але на машині там не сумістиш точно, завжди є зміщення, орієнтуватись треба по шківу і кожуху, так в мене співпадання 1:1.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion