Перевіряємо самостійно стан та поточну якість мастила ДВЗ краплевим методом

Автор ВКБ, 31 Березня 2020, 10:57:00

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

KOT

Вся гадость будет в картере оседать, масло нужно сливать полностью через определенное время, ко всему прочему выгорает не все, а только некоторые вещества, а что остается? сажа, которую разбавляют новым маслом?
Почему нужно сливать масло на горячую? чтоб оно было перемешано и сливались твердые частицы.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

_Oleksandr_

Цитата: ВКБ від 16 Квітня 2020, 16:31:20Книга срср 80-х
Осмелюсь предположить, что это книжка для масел тех годов, с учетом ДВС тех годов. 

ВКБ

Я скину і обложку і текст. Мастило не змінилось, крім реклами і упаковки. Методи ті самі виготовлення. Реклама ... красиві назви і обіцянки. Основні присадки теж не змінились і застосовуються з царя Миколая в гідроагрегатах. Змащення ДВЗ теж гідроагрегат.
В.язкість майже  не змінюється при замірі в одній температурі, якщо тільки не підливається тули стороння рідина. Зміна в.язкості мастила то вже буде інша речовина. Мастило втрачає присадки...можливо...і натягує сажу та частки зносу двз. Тому  любе мастило відпрацьоване, в т.ч. на підприємствах регенерується....доводиться до в.язкості присадками чи  розчинниками, змішуванням тощо.

Присадки в основному підсилювати антиокислення, невспінення,  колір індикаторний, певні елементи саморемонту мікродефектів при певних швидкостях та температурах., антипригарні. А в.язкість то є властивість основи супротиву між малекулами своїми руху. Вище в.язкість вище супротив і счеплення. Щоб воно змінилось треба змінити хімію..тобто втручання іншого розчинника. Безприсадочне чисте мастило мінеральне дає нагару більше і згорає більше ніж полусинтетика  або заприсажена до ручки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

_Oleksandr_

Цитата: ВКБ від 16 Квітня 2020, 18:56:11Мастило не змінилось
А как же допуски SG, SH, SJ, SL, SM которые были приняты уже после написания книги?

ВКБ

Ці стандарти були раніше, ті самі норми лише індексовані певним лідером, як ГОСТ, ДСТУ, ІSO, DIN.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

_Oleksandr_


ВКБ

ДСТУ теж запровадили недавно, на основі ГОСТ :)))) Зміст той самий, оновлюється доповнюється, але 95% те саме.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

_Oleksandr_

Цитата: ВКБ від 17 Квітня 2020, 06:51:43але 95% те саме.
"На сколько ДСТУ соотвествует ГОСТ-у" может обсудят в другой теме. А нам бы тут про моторное масло все-таки.

KOT

Цитата: ВКБ від 16 Квітня 2020, 18:56:11
Я скину і обложку і текст. Мастило не змінилось, крім реклами і упаковки.
Ага 100%, а японские компрессоры клинят потому что в них залили другое масло той же вязкости по какой причине?
Двигатели раньше бегали 100 тысяч а сейчас 300, металл более качественный на ЗАЗе ставить начали?

ВКБ

На газу і інжекторні двигуни працюють довше внаслідок меншого нагару від палива та правильного горіння по стехіометрії. Деталі  двигунів дійсно якісніше. Людям відкрилась інформація про правила контролю і заміни масла з інтернету і стали заможнішими та частіше замінюють мастило. Хто що заливає в японські компресори то знає лише той, хто заливав і чи правильно робив велике питання. Мінеральне чисте мастило діймно в двз без присадок працює погано і не довго, але літаки літали в срср на відчизняному мастилі і вся техніка теж. Питання як були проінструктовані користувачі - погано.
Все що створено технічне навколо - створено інженерами з досвідом, які працюють на підставі нормативно технічної документації, наукових робіт, досягнень науки та виробництва
Дослухайтесь до інженерів. Перевіряйте тих хто пепеситує переписані з літератур науково-технічної в інтернер...п.ятий чи десятий ланцюг спорченого телефону з соусом комерції і реклами.
Сумарний о.бєм присадок дійсно великий -6% як пише срср література. Думаю більше не стало, інакше то вже мастило в присадці а не навпаки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Олександре, спробуйте паперовий тест теж на свіжому мастилі , попрацьованому і на відпрацьованому. Як я пропонував і в гугл розграфити на 10 зон папір або підписувати кожен листок і будемо мати почву істатистикудляобговорення. Своє фото 50% (на мою думку ) , 11000 але з додаванням свіжого 50% - 2л. відпрацьованого мастила я виклав. Виклалу раніше де було 8000. Ріщниця по часу роботи видна на папері.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

При тесті мастило можна капати будь якої температури. Бажано листок покласти горизонтально в тепое місце. Чекати біля години. Аркуш покласти на непоглинаєму мастило поверхню.
Опо своїй суті тест вказує на відсоток мастила яке не приєднало частки бруду і окислу ло своїх ланцюнів вуглецевої молекули з присадковими сполуками, і ту частину забрудненого мастила, яке не може просунутись по листку дальше чистої зони, і вказує на долю його забруднення.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

на счет компрессора то это люди на заводе решили секономить на масле, решил зачем же им специализированное, оно дорогое.
ВКБ, вот читаю ваши посты про масло и такое впечатление что вы придерживаетесь мнения что все придумано в 70х и дальше техника не развивалась, ну хотя бы химия остановилась в развитии.
Если верить человеку ссылки на видео я раньше выкладывал, то добавление смазывающией присадки в количестве 100мл на 1000 литров солярки уменьшит степень износа металаа с 400 мкм до 200 мкм. Он сделал машинку трения и экспериментировал с присадками. Может быть это и не правда но я склонен верить.

ВКБ

Кот, дослідженеями займаються інститути, або фірми за замовленнями до інститутів, а також поодинокі винахідники, і якщо винаходять, то можливоми тим не користуємось, а користуємось добре запакованим відомим. Ви мило якесь нове зустрічали по методу виготовлення? Лише барвник и і ароматизатори, принцип виготовлення той самий. Чи з 70-х років коли наука стрибками семимильними шагала сталей марок нових чи чавунів вигадали? Чи ЖК дмсплеї не срср вигадало. Просто у нас в срср не було бізнесу і мотивації до індивідуального збагачення, що навіть і переслідувалось. Звісно є нове, але на основі відомого і має невеликі відмінності. Мастило не змінилось і в.язкість необхідна, а метали підібрані так в авто що при потрібної в.язкості при мінералці з базовими присадками мотопними буде працювати справно. Навіть в срср без присадок мастило не використовували.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.