Перевіряємо самостійно стан та поточну якість мастила ДВЗ краплевим методом

Автор ВКБ, 31 Березня 2020, 10:57:00

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Перевіряємо самостійно стан та поточну якість мастила ДВЗ каплевим методом в різний та зручний для нас час для своєчасної заміни або відмови від передчасної заміни.
Крапаємо (або торкнутсь папіру щоб відділити краплю) теплим мастилом одну краплю на білий папір для друку і не шукаємо якийсь спецпапір, незалежно від пробігу, аналізуємо пляму після години пролежання горизонтально.
Виставляємо фото краплі та пробігу, марки мастила. Дивимось на просвіт.

Свою краплю виставлю трохи пізніше, по технічним причинам не виходе поки, 9500км на газу мастило Юко (незнаю навіть яке воно), але додавав півлітра свіжого на 8800км, тому на вигляд як півресурсу по засору.

Хто залив мастило свіженьке, розграфіть на 10-15 клітин папір та крапайте кожні 1000 км, будете спостерігати за факторним ескпериментом та зносом ДВЗ по збільшенню бруду в центральні й плямі мастила та її поступового збільшення.

Метод старий як світ, інформації для порівняння стану в інтернеті море.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

і для на...я такий екскримент, міняю раз в гот, якщо наїжжу 10тис, а буває і не наїжжу
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Цитата: Sergik32 від 01 Квітня 2020, 11:51:17і для на...я такий екскримент, міняю раз в гот, якщо наїжжу 10тис, а буває і не наїжжу
А хіба не цікаво, що воно і як? Може, виявиться, що треба міняти раз у пів-року?

Sergik32

ну цікаво напевно, я наприклад на того щупа дивлюсь раз в півроку, а буває і того ні, якщо масло на двигуні прокапує чи мокріє та чи інша прокладка то значить рідини технічні там є, а цього більш чим достатньо.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Те, що в двигуні "щось" є ще не означає, що воно те, що треба. Якщо ти їздиш мало і недалеко, то цілком можливо що в мастилі двигуна забагато бензину і воно мало затримується на стінках циліндрів. А це означає прискорене зношування двигуна.

Наприклад, моєму мастилу десь пів-року від заміни, а крапля чорного мастила зі щупа вже не так збирається, як одразу після заміни. Це в режимі 4,4 км вранці на роботу і 4,4 км ввечері додому. Збагачена суміш, двигун взимку навіть не встигає прогрітись. Ніби й на газ переходжу при 40...60°, а все одно підсос робить мастилу свою чорну справу.

ВКБ

В принципі винахідливість автолюбителів дарує шаровий метод. Чом би й не промоніторити? Я таким чином помітив що дешева, що дорога, але свіжа напівсинтетика працює не 10000, а 15-16 тис.км. на газу. На бензині було 8-10. Заради приколу порівняв з И20 і олією соняшниковою та маслом вершковим, то навіть можна вичислити в'язкість . У машинного найменша пляма, все інше розпливається вдвічі. Так само одна відпрацьовка показала більшу площу. Я ці листки не зберіг. Виставлю Юко напівсинтетику 2л. 9500км  і доданий літр свіжої до цих 9500км дешевої напівсинтетики. За відчуттям міняти прийдеться на 16000. Капну завтра з гарячого ДВЗ. Помітив, що після відпрацювання 10-16 тис км, яким би чорним не було,  але в основному в'язкість не змінює. Це означає, що після очищення можна кататись ще другий раз. :)) В'язкість - основний показник утворення масляного клину, що і є основна функція мастила.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris


Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

так, в основному люди хернею маються, міряють пятно а про присадки і не згадують, які повинні там бути і всьому є свій строк служби. то ще колись ВАГовці заливали масло в корібку і казали що на весь строк експлуатації, хоча вони не думали що ті машини будуть по пів ляма їздити і внас доїжжати ще 2-3 круга спідометра, а німець їздив 3-4 роки і машину продавав. Мотор працює на чому завгодно, соняшникова олія також слизька, хоч і перепалена, але то не є мастилом для трущихся деталей. ну це моє ІМХО, можете його переІМХОячити, але я вважаю що раз в рік або 10тис
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Серж, свобода слова то закон :)) Присадки нікули не діваються. І лапши в маркетингу море. Присадки можливо для антипінення.  А для в.язкості немає..то є саме тіло мастила . Також по літературі піддається регенерації і використанню бещкінечно..довеленея присадками...які є тайною ща семи печаиками і комерційною фішкою...де які і в якій кількості невідомі...
Головна антиприсалка - механічні забруднення і в.язкість...щабруднення трсолом водою і бензином. Може і кварталу не протриматись...
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 02 Квітня 2020, 08:53:37Головна антиприсалка - механічні забруднення і в.язкість...щабруднення трсолом водою і бензином. Може і кварталу не протриматись...
Колись на авіафорумах хтось мріяв чи хвалився про пристрій, в який після польоту зливається мастило і воно там всю ніч очищується. Тоді я ще не був славутоводом і не надав цьому пристрою значення. Зараз щось не годен знайти... Знайшов лише тему про примусову фільтрацію мастила через фільтр без байпасного клапана. Тобто пілоти просто запобігають ситуації, коли фільтр забруднився настільки, що мастило проходить лише через клапан, без будь-якої очистки. А в них мастило дороге, велика кількість і потребує заміни кожних 50 годин.

Якби від сажі оливу почистити, ото було б дєло...

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Сержик...а як же ти? Я переживаю щоб ти не їздив на олії яка легко вичисляється суперпростим методом...раптом продали фуфєл. Ми ж тут всі одна банда. Закидуй сюди свій тест.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я беру одне і теж масло, цей раз брав у свого колишнього коллєги, беру РЕПСОЛ 10в40 і не міняю марку, вроді не підводило ще. перевіряю просто, коли доходить до 10 тисяч то міняю, огляд масла виключно по щупові, щоб був по середині між мін і мах. до кінця сроку роботи воно темніє, от коли міняю на 8-9 тисяч то воно не сильно темне а коли вже за 10 то темніє крепше, а значить золота серединка це 8-9 тисяч і я думаю вид палива тут гратиме роль на відсотків так не знаю, може 50
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0