Перевіряємо самостійно стан та поточну якість мастила ДВЗ краплевим методом

Автор ВКБ, 31 Березня 2020, 10:57:00

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

Сержик, зараз тебе трохи полякаю: мастило, яке повільно темніє, погано працює, тобто присадки погано виконують свою роботу, а двигун швидше зношується.

Sergik32

я це знаю, моє масло темніє гарно і до кінця строку стає темним геть, такщо я не переймаюсь
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Крепне тіпа як кон.ячок.Коли на газу  то буде стійке відчуття що кон.ячок ще не созрєл :))


Брав колись хадо з діжки розрекламоване на маслоточці торговій...і одночасно по телефону чув як скуповує полусинтетику з сто діжками...за умови що лише з двз зливають і що те мастило іде на регенерацію...відать хадо робити :)) за допомогою рідкого скла очищати і присадки додавати :)) а потім на спецфірмі по виготовленню тари замовити каністри  і заливати і продавати перевіреним друзям :)) Багато чого хто не бачив як в гаражах трй мобіл розливається і тосол омивайка і тормозна і на ринок та склали :))  Кругооборот мастила в природі. І нічо...всіх влаштовує...головне щоб тримало в.язкість і чистоту. А багатьом 10 тис або рік :))))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

харашо, ну капнув ти ну переглянув ну зробив висновок і шо далі, ідеш і купуєш таку саму хрінь із діжки і заливаєш заспокоюючи себе що то оригінал і щено з іспанії. Ну скажу чесно, не бачу логіки я в таких рухах, ну так, чисто для пасарєть. Всерівно ти міняєш масло на 15 тисячах
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 31 Березня 2020, 10:57:00
Перевіряємо самостійно стан та поточну якість мастила ДВЗ каплевим методом в різний та зручний для нас час для своєчасної заміни або відмови від передчасної заміни.
Крапаємо (або торкнутсь папіру щоб відділити краплю) теплим мастилом одну краплю на білий папір для друку і не шукаємо якийсь спецпапір, незалежно від пробігу, аналізуємо пляму після години пролежання горизонтально.
Виставляємо фото краплі та пробігу, марки мастила. Дивимось на просвіт.

Свою краплю виставлю трохи пізніше, по технічним причинам не виходе поки, 9500км на газу мастило Юко (незнаю навіть яке воно), але додавав півлітра свіжого на 8800км, тому на вигляд як півресурсу по засору.

Хто залив мастило свіженьке, розграфіть на 10-15 клітин папір та крапайте кожні 1000 км, будете спостерігати за факторним ескпериментом та зносом ДВЗ по збільшенню бруду в центральні й плямі мастила та її поступового збільшення.

Метод старий як світ, інформації для порівняння стану в інтернеті море.
Цікаво але потрібні порівняльні таблиці і правильній пвпір ну і трішки часу :dunno: Якого не маю
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Да Сєржик...пасарєть. корінь щоб може раньше якщо гіфно. Це те саме що колупати прошивки..все одно 9 по місту газ. Все одно датчики по одному виламуються з часом.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Взяв книгу і написано..що основний показник...самий основний - в.язкість. якщо не потрапляє інша рідина яка розчиняється...а це паливо..то в.язкість не міняються ніколи. Тобто вічна регенераціч. Присадки складають 6% аое сме вони дабть золу. Чиста мінераль чи полусинтетика без присалок золу недають.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Накатав на мастилі 11000, але по ходу літр вилився через датчик тиску  кретичного мастила і літр додавав на 5000. Ітого на 11000 половина свіжого , половина намісяного.
Капнув на папір, і дійсноя поріаняно з попередньою каплею вбачається шо ресурс мого мастила 50% зараз, і міняти його буду 11000+7000 = 18000тис.
Не грузе форум чомусь фото. Показати хотів свої краплі.
Чітко видно зону і площу чистого і забруднену долю в о.б.ємі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Епттт, змішавши два мастила різних виробників одного...сподіваюсь...класу, бачу що з.явилось третє прозоре коло по периметру на папері товщиною 3мм. То є поясненння наявності в паливі або тосолу або  палива, або інших легких домішок що не впливають нормально на утврення коину і мають меншу в.язкість.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Фото на вікні через світло. На попередній каплевій пробі такого не було. Пізніше знайду фото попереднього тесту.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 04 Квітня 2020, 10:02:00
Взяв книгу і написано..що основний показник...самий основний - в.язкість. якщо не потрапляє інша рідина яка розчиняється...а це паливо..то в.язкість не міняються ніколи. Тобто вічна регенераціч. Присадки складають 6% аое сме вони дабть золу. Чиста мінераль чи полусинтетика без присалок золу недають.
Книга книге рознь, сейчас совершенно другие нормы на масло нежели были 15 лет назад, к примеру в книге по обслуживанию мне подходит масло с допуском vw 505.01 или 506.01 но сейчас есть масло которое перекрывает эти 2 допуска это 507.00 и в последнем допуске появился стандарт, который требует проверять степень износа распредвала на этом масле. В предыдущих не было.
Есть долгоиграющие масла а есть нет, к примеру если кататся в основном по трассе то при использовании 506.01 это до 30 тыщ км пробега, а 505.01 это только 15 тыщ.
Мне понравился подход вот этого человека: https://www.youtube.com/channel/UCoDQXLdXhKZMcfGcZLNSKxQ/videos
И вот этот форум про масла мне понравился, есть люди которые разбираются в допусках https://www.oil-club.ru

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 04 Квітня 2020, 10:02:00
Взяв книгу і написано..що основний показник...самий основний - в.язкість. якщо не потрапляє інша рідина яка розчиняється...а це паливо..то в.язкість не міняються ніколи. Тобто вічна регенераціч. Присадки складають 6% аое сме вони дабть золу. Чиста мінераль чи полусинтетика без присалок золу недають.
не погоджуюсь, дуже щось у Вас все просто...
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Sergik32

вязкість масла міняється, температура робить свою справу, присадки вигоряють, якби була вічна регенерація то ніхто б масло не міняв, судячи з тої книжки. от власники модних іномарок, у яких на 1000км пробігу іде долив масла 1-1,5л то ті самі кажуть що не міняють, бо за 10000-15тисяч пробігу він доливає 10-15 літрів масла, питання в заміні вродіби і відпадає, міняють тільки фільтра.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0