После прогрева пропадает холостой

Автор Xenobia, 31 Серпня 2022, 12:43:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Xenobia

Доброго дня всём.
Славута 1.2 карбюратор.
Перечитал темы, но что-то  ничего не нашёл.
Проблема следующая:
Завожу машину, все окей. После прогрева до 80 и поездки минут 15, начинают постепенно падать холостые 1000-900-800-700 и до заголохания двигателя.
Остывает и снова минут 10-15 нормально.
Грешил на насос, но он новый(pekar) и при этом можно сказать холодный, перегрева нет.

Катушка новая,крышка трамблера и бегунок, провода новые,коммутатор, клапан. После замены всего машина ездила нормально километров 300, потом начались такие проблемы.
Всё перепроверил, карб продул и почистил  куда копать уже незнаю (((

Володимир

Два варіанти, або пропускає жиклер на електромагнітному клапані, можливо недотягнутий і з прогрівом суміш стає багата, або тросик підсоса не повністю відкриває заслонку.
Ну і мітки ГРМ також не буде лишнім перевірити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Xenobia

Цитата: Володимир від 31 Серпня 2022, 14:18:31Два варіанти, або пропускає жиклер на електромагнітному клапані, можливо недотягнутий і з прогрівом суміш стає багата, або тросик підсоса не повністю відкриває заслонку.
Ну і мітки ГРМ також не буде лишнім перевірити.
Підсос в нормі це я перевірив, клапан також (єдине він шось занадто гарячий, навіть при холодному двигуні, але працює і затягнутий, жиклер на клапанів теж чистий) спробував інший клапан  реакція та сама.

А от міток не перевіряв, він міг проскочити? Ремінь змінювався 6тис тому, нарікань по роботі двигуна не було

Skiper

Міг і проскочити, таке буває.
Перевірити не довго.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

romuald

А коли ставили новий клапан, то жиклер теж новий..? Колись у мене карбюраторщик забракував два нових жиклера, а староий працює до цих пір...на новому клапані.

Xenobia

Цитата: romuald від 31 Серпня 2022, 20:40:20А коли ставили новий клапан, то жиклер теж новий..? Колись у мене карбюраторщик забракував два нових жиклера, а староий працює до цих пір...на новому клапані.
Жиклер зі старого, маю декілька нових 40 , їх теж пробував ставити

Володимир

Якщо на ХХ зняти провід з клапана то двигун глохне?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Xenobia

Цитата: Володимир від 01 Вересня 2022, 08:50:13Якщо на ХХ зняти провід з клапана то двигун глохне?
Так , одразу глохне.

Володимир

Значить проблема не в клапані, або перескочив ремінь і з ним змістився кут запалювання, або можливо може бути що невірно налаштована паливоподача на ХХ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Xenobia

Перевірив грм, проскочив на коленвалі на один зуб.
Виставив ремінь, проблема залишилась , потім повернув назад старий датчик хола і трохи побрався із кутом запалення. І начебто все вже окей, машинка знову працює.
Тепер залишилось до карбюраторщика ,щоб все по приборам знову зробив

Skiper

На помпу не дивився?
 Підтікаюча помпа може бути причиною проскоку.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Xenobia

Цитата: Skiper від 01 Вересня 2022, 18:32:23На помпу не дивився?
 Підтікаюча помпа може бути причиною проскоку.
Все сухо, я підозрюю, що це мій знайомий який деякий час їздив нею, так от він декілька разів взмику намагався холодну машину з товкача заводити.
Після цього вона хоч і їздила, але робила мізки. Тобто її постійно підлаштовували , а на ремінь ніхто не дивився.
Потім я отримав водійське і почав їздити й намагатися вже довести до ідеалу (бо не можу я коли техніка працює погано, треба щоб ідеально)

romuald

Yt pfd;lb vs
Цитата: Xenobia від 01 Вересня 2022, 16:34:53Перевірив грм, проскочив на коленвалі на один зуб.
Виставив ремінь, проблема залишилась , потім повернув назад старий датчик хола і трохи побрався із кутом запалення. І начебто все вже окей, машинка знову працює.
Тепер залишилось до карбюраторщика ,щоб все по приборам знову зробив
Не завжди мітки співпадають з завода. На моїй Таврії  на один зуб не співпадають. Тому ставив додаткові сам...білим маркером (коректором) після того, як спеціаліст виставив і відрегулював.

Xenobia

Цитата: romuald від 01 Вересня 2022, 21:59:00Не завжди мітки співпадають з завода. На моїй Таврії  на один зуб не співпадають. Тому ставив додаткові сам...білим маркером (коректором) після того, як спеціаліст виставив і відрегулював.

По міткам я зв'язався з майстром який капіталив двигун 10тис. тому, він сказав ,що на мої співпадають

Володимир

Цитата: romuald від 01 Вересня 2022, 21:59:00Yt pfd;lb vs
Цитата: Xenobia від 01 Вересня 2022, 16:34:53Перевірив грм, проскочив на коленвалі на один зуб.
Виставив ремінь, проблема залишилась , потім повернув назад старий датчик хола і трохи побрався із кутом запалення. І начебто все вже окей, машинка знову працює.
Тепер залишилось до карбюраторщика ,щоб все по приборам знову зробив
Не завжди мітки співпадають з завода. На моїй Таврії  на один зуб не співпадають. Тому ставив додаткові сам...білим маркером (коректором) після того, як спеціаліст виставив і відрегулював.
Якщо мітку КВ виставляти по штифту, то треба знімати двигун, бо доступ обмежений, і нема можливості сумістити її точно з штифтом, плюс мітка на КВ, це не мітка для суміщення з штифтом, а це мітка яка вказує на зуб шестерні яку потрібно суміщати з штифтом. Тому у випадку з КВ, потрібно орієнтуватись на мітки на кожусі кришки ремня ГРМ та мітку на шківу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion