Продам колодки, притирочные, выравнивающие.

Автор Тмастер, 03 Січня 2023, 14:27:31

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Тмастер

Цитата: Олександр 1968 від 13 Січня 2023, 19:20:11Я керую не таврією,а славутою.Маю освіту автомеханіка та автоелектрика.І відповідний багаторічний досвід.Боюсь найбільше дурнів,які вважають себе розумнішим за весь навколишній світ.Тому не зважаючи на правила форуму вважаю за потрібне сказати тобі йди на х...,точніше в баню!
Правильно, бойся! Ого, решил помериться..Взаимно конечно. Надеюсь модератор не будет так же незважати правила форума и примет меры..

vladishtm

Цитата: Romka від 13 Січня 2023, 14:22:33Хлопці ви чого?
Ось і відео з виробництва є
Возрадуємось браття, що нам таке не треба  :rolleyes: 
Spoiler
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: Тмастер від 13 Січня 2023, 21:01:22Надеюсь модератор не будет так же незважати правила форума и примет меры.
Правосуддя може діяти не лише за позовника, але й проти. Так буває, коли позовник не орієнтується по суті реалій. Наприклад, коли розповсюджувач накатав заяву на фальшивомонетників, котрі втюхали йому купюри неналежної якості.

Цитата: Тмастер від 13 Січня 2023, 15:41:24Ну вы говорите, что проблема не в кривых дисках- тоесть кривые диски не дают вибрации?
Вживані диски просто переставляються у "рідне" положення.

Цитата: Тмастер від 13 Січня 2023, 15:41:24Дальше вы говорите: "не можуть диски дивним чином ставати рiвними при замiнi колодок" тоесть я говорю и предлагаю такие колодки, а вы говорите - не можуть, я полагаю, что это означает что я вру.
А чому не пропонуєте заклинити супорт для каліброваного зняття "кривого" металу шліфувальною колодкою? А як вирішується проблема каліброваного притискання протилежної від поршня колодки при заклиненому супорті?

При вільному плаваючому супорті самі по собі шліфколодки не виконуватимуть ролі жорстко закріпленого у станку "різця"; шліфколодки просто повторюватимуть кривизну бракованої поверхні. Чи колодки мають велику площу, тримаються строго паралельно майбутній площині, мають скажену жорсткість і зовсім не прогинаються?

Тмастер

Цитата: Toris від 13 Січня 2023, 22:43:12
Цитата: Тмастер від 13 Січня 2023, 21:01:22Надеюсь модератор не будет так же незважати правила форума и примет меры.
Правосуддя може діяти не лише за позовника, але й проти. Так буває, коли позовник не орієнтується по суті реалій. Наприклад, коли розповсюджувач накатав заяву на фальшивомонетників, котрі втюхали йому купюри неналежної якості.

Цитата: Тмастер від 13 Січня 2023, 15:41:24Ну вы говорите, что проблема не в кривых дисках- тоесть кривые диски не дают вибрации?
Вживані диски просто переставляються у "рідне" положення.

Цитата: Тмастер від 13 Січня 2023, 15:41:24Дальше вы говорите: "не можуть диски дивним чином ставати рiвними при замiнi колодок" тоесть я говорю и предлагаю такие колодки, а вы говорите - не можуть, я полагаю, что это означает что я вру.
А чому не пропонуєте заклинити супорт для каліброваного зняття "кривого" металу шліфувальною колодкою? А як вирішується проблема каліброваного притискання протилежної від поршня колодки при заклиненому супорті?

При вільному плаваючому супорті самі по собі шліфколодки не виконуватимуть ролі жорстко закріпленого у станку "різця"; шліфколодки просто повторюватимуть кривизну бракованої поверхні. Чи колодки мають велику площу, тримаються строго паралельно майбутній площині, мають скажену жорсткість і зовсім не прогинаються?
А как же, закон для всех один? Или у нас как обычно, закон як дишло.. Я помоему никого не оскорблял, не посылал..
Клинить супорт? Ну можете клинить, если вам так удобно. Но помоему удобней шлифовать на ходу. У вас была когда нибудь вибрация, вы ощущали биение в педаль, чувствовали как колодки трут диск неравномерно и машина  при торможении замедляется рывками? Это значит что кривизна диска цепляется кривыми местами сильней за колодки. Соответственно там и трение выше в этих местах. Обычные колодки тоже шлифуют диск в этих местах сильней, но они не обеспечивают достаточного трения, чтоб выровнять диск, можно ездить десятки тысяч и вибрация будет, хоть и будет уменьшатся. Притирочные колодки этот процес делают быстрым. Хоть и скоба плавает, хоть и поршень отходит, но те кривые места работают первыми и счесываются соответственно. Может многим сложно это все представить, но я даю факты, результат который описал в посте.
Замерял диск после шлифовки колодками, ушло 0,1 мм. Кривизна была страшная, как то мы накосячили с проточкой на станке, думал почти новый, заводской диск пойдет в метал. Но я его спас и хотел помочь другим. Я на этом почти не зарабатываю. Не пойдёт- ничего страшного, уж сколько таких проэктов было непонято..

Vitaliy.

Да херня это всё. Обычный колхозный кооперативный способ втюхнуть доху очень нужную в хозяйстве вещь )))
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

User2108

Ну прям серж мартін (відомий персонаж на форумі 2108 і решті вазовських) в профіль

Toris

Цитата: User2108 від 15 Січня 2023, 00:24:29Ну прям серж мартін <...> в профіль
"Всем привет. Вас приветствует "Серж Мартин Гараж". А мы продолжаем. И сегодня мы поговорим о..." :)
Цікавий кент. Фрагментарні знання, але головки пиляє і ніби навіть пацієнти не побили. :)
Вірує у шкоду пропану та лубрикаційні властивості бензину. :-D  Пробував йому акуратно пояснити - не піддався.

Цитата: Тмастер від 13 Січня 2023, 23:19:04А как же, закон для всех один? Или у нас как обычно, закон як дишло.. Я помоему никого не оскорблял, не посылал.
Закон та "дишлом" придумали для підтримання справедливості у соціумі. Сам по собі закон - пуста дурня і навіть зло, якщо не слугує соціальній справедливості.

Цитата: Тмастер від 13 Січня 2023, 23:19:04У вас была когда нибудь вибрация, вы ощущали биение в педаль, чувствовали как колодки трут диск неравномерно и машина  при торможении замедляется рывками? Это значит что кривизна диска цепляется кривыми местами сильней за колодки. Соответственно там и трение выше в этих местах. Обычные колодки тоже шлифуют диск в этих местах сильней, но они не обеспечивают достаточного трения, чтоб выровнять диск, можно ездить десятки тысяч и вибрация будет, хоть и будет уменьшатся. Притирочные колодки этот процес делают быстрым. Хоть и скоба плавает, хоть и поршень отходит, но те кривые места работают первыми и счесываются соответственно.
Ех, геноссе, якби Ви якусь приспособу придумали для проточки/шліфовки гальмівного диска з обох сторін у робочому положенні... Щоби один газував педалькою на 4-й передачі, а інший помалу підкручував маховичок "різця"... А колодки... Вони ж все одно вібрують, поки не підрівняють кривизну поверхні. Перетворювати авто у шліфстанок - така собі ідея.

А якщо покупець втрапить у ДТП з цими колодками, котрі підуть на експертизу? Ви готові розділити фінансові та моральні втрати усіх сторін?

Олександр 1968

Ну так ж недаремно кажуть:краще з розумним згубити,ніж з дурнем знайти

Тмастер

Toris, фантазировать можно долго, а вот если это, да если то... во рту бы вырасли грибы..
Дтп, колодки на экспертизу? Отэто вы фантазер..

Тмастер

Цитата: Олександр 1968 від 15 Січня 2023, 01:58:25Ну так ж недаремно кажуть:краще з розумним згубити,ніж з дурнем знайти
тото я дивлюсь ти такий розгублений, однi розумники оточують..

User2108


Володимир

Цитата: Тмастер від 13 Січня 2023, 15:41:24Ну вы говорите, что проблема не в кривых дисках- тоесть кривые диски не дают вибрации? А вибрации возникают от неправильных колодок? Я ваше мнение услышал.
Дальше вы говорите: "не можуть диски дивним чином ставати рiвними при замiнi колодок" тоесть я говорю и предлагаю такие колодки, а вы говорите - не можуть, я полагаю, что это означает что я вру. Но и это вы не подтверждаете- значит я и не вру, но вы не верите. Но тут, дивним чимном, нету, они ввполняют ту же работу, что и резец станка при проточке, только не резец, а абразив, который не срезает диск, а шлифует.
Я вже раніше писав, диск кріпиться до фланця, де колісні шпильки, тепловіддача більша, де нема, менша, тому сила тертя між колодкою та диском в різних місях диска різна через різницю температур, в результаті биття та гул. Одні колодки, переважно з великим вмістом стальної стружки чутливі до цього (можливо навіть сприяють більшому нагріву), а інші ні.

Не факт що після абразивних колодок звичайні будуть працювати, бо не факт що диск буде зношуватись рівномірно через різницю температур що я описав вище.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цю нашу систему -ступиця-ал.фланець-діск0 можна тільки в промисловому процесі зробити нормально. НАЖАЛЬ.
В цій "рацухе" АБСОЛЮТНО не контролюється не один параметр обробляємої системи. Все на "авось". Крім звісно ціни. Тому однозначно -наюх!
А так в більш толкових рішеннях по дискам - ну є варіанти. Але нам таке не світить.
Та й топік здається не про продаж авто чи запчастин.
Кому цікаво маленька підборка, (для перекладу користуйтесь субтитрами і перекладом) Один з варіантів можна б було спробувать, аое не зовсім зрозуміло як до внутрішньої поверхні підлізти.
Spoiler
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Рацуха, це звичайно добре, але на життєвоважливі системи краще використовувати рішення від виробників. Ми ж не з Пакистану чи Африки, несуть звідки, що ніяк вже.

Якщо диск живий на вид, то ставляться недешеві перевірені колодки і все стає добре, на інтервалі як в інструкції.
Якщо диск поганий, то міняються диски і колодки. Не економим на диска і колодках і все гуд.

ПС. Шкода, що колодки від фірми SCT для Таврославут вже не випускають. Проблем не було навіть з рідними дисками. Став ставити після 40 т. км.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108

На таврофорумі Серж вже в оренду здає колодки.