Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: vladishtm від 03 Грудня 2021, 19:03:50
Цитата: Володимир від 03 Грудня 2021, 13:44:15То може в тебе ДК БОШ?
Ф Фіг його..... знає  :dunno:, не заглядав, а яка буде різниця?
almetr писав що в нього інша характеристика, переключення відбувається вверху.
Цитата: vladishtm від 03 Грудня 2021, 19:03:50
Цитата: Володимир від 03 Грудня 2021, 13:44:15В мене на холостому лямбда відключена.
Люди добрі, то може хтось кине сюди скрін, чи лог напруги ДК  з реакцією на пережим обратки палива. Мабуть  же буде потрібна нам як опорна інфа? Бо я в своєму ДК щось засумнівався.
Костя теж скаже , що відключена....і Ромка....  :facepalm: Ю!
Не заважай машині працювати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#1006
Цитата: Володимир від 04 Грудня 2021, 09:30:49Не заважай машині працювати.
Я з іншого тіста  ;)
Цитата: Володимир від 04 Грудня 2021, 09:30:49almetr писав що в нього інша характеристика, переключення відбувається вверху.
А це вже цікаво, треба добиратись до ями,підьйомника. Тоді просто треба буде поправити С61, С62 по уму, а не від балди. Але якщо вірити моєму логу, дуже вже малий гістерезис у мого зонда. Цікаво у продаванів цю характеристику можна знайти? Ну і ще один оргумент,я к би проти. З логу,
https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/1%20%2817%29.jpg  (прогрів, включення лямбди в роботу) не скажеш що в цьому ЛД під верхом. Він вполнє красіво відпрацював.
По шкалі "Y" там 10 клітинок 0,464В-0,968В=0,500В  По 0,05 на клітинку. Середина 0,99-0,25=0,74 Можливо і є боші "під верхом" - але нам таке не потрібно.  Константи С61=0,48 С62=058 красиво так навколо серединки танцюють.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#1007
Ну щож, панове, пройшовся по сусеках і на щастя  :clap:, знайшов свій Лог за  жовтень 2020. Ось так тоді працюбвав мій лямбда зонд.
Ці скріни на стоячий. З холодної (десь +15град)...Пуск-прогрів.... Прогрів-Включення в роботу ЛД. Робота ЛД на ХХ (ДПДЗпостійно =0) видно переключення ЛД між 0,093В-0,820В (мітки #2 та#3 напруги з ДК. Все як яечко. Можливо між #0 та #6 це і є пошук (20сек). Відстань між часовими мітками = 1,0сек. Обидва скріни одного лога. Часові мітки # на них по моєму недосмотру не всі  совмістив у часі правда (мітки #4,5,6). Але по моменту початку лямбда регулювання  зрозуміло як веде себе напруга з ЛД по відношенню до КЛР). В Логах трохи  повирізав часові проміжки, щоб помістилось в один скрін по ширині.
Отака вона десь правільна робота мого ЛД. Була    }-) Є також в цей день і логи в русі, (можна викласти якщо цікаво),  на них все теж все  як по азбуці. І навіть розход приємний бачу місцями 4,5-5л.
Залишилось питання  :dunno: -чи він здох, або може  міг я  :psih: щось намудрити в прошивках щоб ЛД став працювати так як зараз? Ну скажімо, якісь фільтри, жортскість і т.п. По наведених раніше логах поганої роботи ЛД - обрив ЛД точно відпадае.


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 05 Грудня 2021, 14:29:58Жорсткість
Щось я не нахожу такого параметра для лямбда зонду.То наче для РХХ таке є.  Є звісно, варіант спробувати орігінальну свою 111ту (стокову). Як б уже все перепробував  :gvozd: Але ж той спалений монітор  }-), ну дуже не хочеться тягати 32" телік в Славуту, вони з системніком не дуже й туди влазять. Та й стукну не дай бог -останній єкран. Доречі,  чи є варіант підключити планшет з OTG до системника (як екран) через вайфай? Ніхто такої приблуди не зустрічав? На телік з планшета знаю, а цього не знаю,  не шукав такого.
Ось скрін по розділу л-регулювання. Перший стовпчик моя зараз, другий стокова 111та. Ну "ще регулювання СО на ХХ " зараз відключено. В 111тій було вкл.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dnestr

Цитата: vladishtm від 03 Грудня 2021, 12:43:08а можна попросити, сюди скрін логу від тебе амплітуди коливань напруги лямбда зонда ну хоча б на короткочасні (1-2сек) пережими обратки? 
Пережимати обратку не вийшло.Твердий патрубок.Зняв лог впорскування на впуск карбоклінера.(Суміш збагачував.)На першому лозі впорскнув забагато і двигун заглох.На другому спочатку була багата суміш від парів очисника.Прогазував.Далі стехоєметрія.Потім вприснув маленьким пшиком і лямбмдда зразу відреагував показавши багату суміш.(Чітко видно під кінець другого лога).

Dnestr

Цитата: Dnestr від 06 Грудня 2021, 08:35:59Потім вприснув маленьким пшиком і лямбмдда зразу відреагував показавши багату суміш.(Чітко видно під кінець другого лога).
Можна було збагачувати суміш пережиманням вакуумної трубки регулятра тиску палива(РТП).І по реакції лямбди переконатися в його працездаздатності.(Подумав про це коли писав повідомлення).Але всерівно реального тиску я не знаю(Зламався манометр).

ВКБ

Перетискати обценьками гумову трубку. Лямбда індикує показання факту вихлопу з обночасною корекцією (має так робити) і підтягує не митью а я так розумію із за інерційності всієї системи повільно, але середньо 100км буде близько 1. Я вже звик що все що бачимо на режимах розгону і гальмування чи крейсерської швидеості не показує як двигун спалив за 100км паливо, так як якісний показник видемий лише як середній і по ньому треба оцінювати. Бо як не глянеш то багатенька, то бідненька...і ми дивимось декілька секунд поки система виборює середній коеф1, а то лише граничні миттєві вибіркові прказники.

Народ, як математично мікас усереднює коеф лямбди? По площі зубців (амплітуда напруги * час) , чи ділить на половинки і порівнює їх до 0 48 В як нуль бере? Просто фітнес мізкам.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 06 Грудня 2021, 09:29:22Народ, як математично мікас усереднює коеф лямбди? По площі зубців (амплітуда напруги * час) , чи ділить на половинки і порівнює їх до 0 48 В як нуль бере? Просто фітнес мізкам.
Можу сюди  текстову таблицю  (два стовпчика) по КЛР та сердній КЛР викласти. ДЕшифруйте наздоровячко  ;)

То    Dnestr ну я вже вище показав лог за прошлий рік, де мій л-датчик наче правильно працював.
Цитата: Dnestr від 06 Грудня 2021, 08:35:59.Зняв лог
і де він? В мене обратка легко жметься (мяка). А так можна обценьками раза три її по пів сек -воно зреагує 100%
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dnestr

Цитата: vladishtm від 06 Грудня 2021, 12:42:37і де він? В мене обратка легко жметься (мяка).
В мене з твердого пластика.

vladishtm

#1015
Явно в мене  сходиться до здох л-датчик.  Бо продивився Log за 25 _11_2021 нормальна амплітуда сигналу
а Log за 02_12_2021 уже  не норм   я точно в цей період нічого вже не крутив в прошивці. Погода собача, а так ще можна буде спробувати продзвонити кола датчика  :dunno:


Цитата: Dnestr від 06 Грудня 2021, 14:12:46В мене з твердого пластика.
За лог спс. :thank_you:  Як слідуючий раз - не жаднічай  ;) став галочку для всіх параметрів. Тут немає обертів, не дуже зрозумілий момент коли був вплив. Ну а з моїм- схоже скоропостіжно пішов на пенсію  :lol:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dnestr

Цитата: vladishtm від 06 Грудня 2021, 14:28:03Тут немає обертів, не дуже зрозумілий момент коли був вплив.
На ХХ.Я ж неміг на ходу пшикати в впусний коллектор. :)

ВКБ

Зніміть та попаліть її на газу з ультиметром і буде видно жива чи ні
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

#1018
Цитата: ВКБ від 06 Грудня 2021, 21:40:45Зніміть та попаліть її
На температуру він реагує - https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/1%20%2817%29.jpg
Костя у вас старий ще недалеко? Чи хтось, можете поміряти довжину провода від л-датчика до його з"еднувача? Бо в продажу бувають різні від 500мм-630-1000мм. Щось мені 600мм не хочеться.
Хотів би  з проводом десь 1000мм щоб з"еднання було повище від мокрого, грязі. 
Ось такі це наш роз"єм?
https://autotech.ua/p/8344-bosch-0_258_003_478_lyambda-zond_bosch.html L=1200mm
https://autotech.ua/p/8365-bosch-0_258_006_026_lyambda-zond_bosch.html L=1000mm
Нічого продаван не написав яка потужність нагрівача в них. Різьба датчика у бошей однакова?
У ідеалі хотів би з таким зїєднувачем та довжина 1000мм. Але десь бачив що він 12Вт :dunno:
https://autotech.ua/p/8403-bosch-0_258_986_503_lyambda-zond_bosch.html -в цього 680мм знову внизу в воді і грязюці.
Може хтось бачив окремо в продажу такий зєднувач (наче фішка бошевська розробка) і чи втулю я такий зїеднувач сам?
Я так розумію монтаж без усякої пайки, затискання закручуванням кожного провода і в загальний кожух з кришкою. Хтось
мав з ним справу? Є він в продажу окремо?
Spoiler
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2