Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

TOXAT

Цитата: Володимир
Цитата: TOXAT
Цитата: ВолодимирПрав температури, тому що затримка ігнорується якщо датчик почав переключатись.
Предлагаешь все-таки править график указанный мной? Я если честно не понял его сути, как именно поднять температуру включения поправки по ДК?
Суть графіка зрозуміти важно, так як експлорер не малює де яка температура. Ось вирізка з хелпу.

Цитувати виділенеT61 Температура включения регулирования Л-зонда

Порог температуры ОЖ включения регулятора по L-зонду на нагрузочных
режимах в зависимости от температуры запуска двигателя.
При прогреве ОЖ до температуры, рассчитываемой по Т61 на момент старта
двигателя, разрешается работа регулятора на нагрузочных режимах.

Хелп я прочел вдоль и в поперек, но сути графика так и не понял. Растолкуйте.
Славута 1.2 инжектор -- 2007г.в. -- 120000км. -- М10.3 -- ГБО-1

Володимир

Цитата: TOXATХелп я прочел вдоль и в поперек, но сути графика так и не понял. Растолкуйте.
Ну типу по осі Х береться температура запуску двигуна, а по осі У, береться значення на скільки потрібно підняти температуру відносно початкового значення щоби включити регулювання. Але підозрюю що якщо появилась активність датчика, регулятор ці графіки ігнорує.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

TOXAT

Цитата: Володимир
Цитата: TOXATХелп я прочел вдоль и в поперек, но сути графика так и не понял. Растолкуйте.
Ну типу по осі Х береться температура запуску двигуна, а по осі У, береться значення на скільки потрібно підняти температуру відносно початкового значення щоби включити регулювання. Але підозрюю що якщо появилась активність датчика, регулятор ці графіки ігнорує.
тоже так думал, но получается если запуск при 90 гр ОЖ, то нужно нагреть еще на 20 (до110) чтоб началось регулирование?
Что то не то.
Славута 1.2 инжектор -- 2007г.в. -- 120000км. -- М10.3 -- ГБО-1

Володимир

Цитата: TOXATтоже так думал, но получается если запуск при 90 гр ОЖ, то нужно нагреть еще на 20 (до110) чтоб началось регулирование?
Что то не то.
Тут варіанти два, або при поступленні сигналу активності датчика ця таблиця ігнорується, або (і це скоріш за все так і є) по осі ігрик значення не на скільки температуру підняти, а до якої температури гріти двигун. Тобто по цій таблиці починаючи з 20 градусів затримка по температурі не враховується, а враховується тільки затримка по обертах.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

TOXAT

Цитата: Володимир
Цитата: TOXATтоже так думал, но получается если запуск при 90 гр ОЖ, то нужно нагреть еще на 20 (до110) чтоб началось регулирование?
Что то не то.
Тут варіанти два, або при поступленні сигналу активності датчика ця таблиця ігнорується, або (і це скоріш за все так і є) по осі ігрик значення не на скільки температуру підняти, а до якої температури гріти двигун. Тобто по цій таблиці починаючи з 20 градусів затримка по температурі не враховується, а враховується тільки затримка по обертах.
Может быть, нужно пробовать...
Славута 1.2 инжектор -- 2007г.в. -- 120000км. -- М10.3 -- ГБО-1

Володимир

Цитата: TOXATМожет быть, нужно пробовать...
Недавно хтось писав, що підняв графік до 120 і ДК не включається.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aryan

Помітив що з похолоданням різко збільшилась витрата палива. Грішив на постійний недогрів, переробив систему охолодження на термостат Ланос 1,5 87град.С., тепер моментальний прогрів, в машині тепло. Але витрата палива не зменшилась - на бензині вог-пульс бак - 300км заглохла, розхід получається 11,3л. Сьогодні перевірив опір (в залежності від температури) датчиків температури тосолу і повітря обидва робочі. Не перевірив тільки дроти від датчиків до блоку ЕСУД, не було кому допомогти. Свічки всі в сажі крім самого кінчика ізолятора (такі свічки були рік назад влітку після \"прошивки\" яку я потім скинув). Тиск бензину ще не провіряв.
 Влітку 1 раз на ходу і під час прогріву декілька разів загорався \"чек\", діагностика показала  обрив цепи датчика кисню, коли газнеш \"чек\" тухне. Динаміка и витрата палива не мінялась. Свічки були чисті. Електрик говорить міняти датчик кислорода, я попросив сканером глянути форму сигнала датчика, так от на холостому ходу сигнала нема, коли газуєш - синусоіда великої (але невідомо якої) амплітуды, я розумію що датчик робочий. Правда мотор під час діагностики був повністю холодный, а як мені відомо датчик кисню працює після прогріву. І під час прогріву сигнал датчика процесором не використовується? Кажу: почекаємо трішки хай прогріється. Електрик мабуть неадекватний, тупо стоїт на своєму, говорить ошибка єсть - міняй датчик, і вимикає сканер. А денюжку просить-гад.
Підскажіть за допомогою якого приладу в автосервісі можливо перевірити амплітуду сигналу «лямбди» (осцилограф, чи той самий сканер, чи комп), а то тупо розвозиш гроші?????
Під час холостого ходу на прогрітій лямбді сигнал є чи немає, бо мануал пише що немає????

Max 55

звони лямбду - накал

Сергей

Цитата: AryanПомітив що з похолоданням різко збільшилась витрата палива. Грішив на постійний недогрів, переробив систему охолодження на термостат Ланос 1,5 87град.С., тепер моментальний прогрів, в машині тепло. Але витрата палива не зменшилась - на бензині вог-пульс бак - 300км заглохла, розхід получається 11,3л. Сьогодні перевірив опір (в залежності від температури) датчиків температури тосолу і повітря обидва робочі. Не перевірив тільки дроти від датчиків до блоку ЕСУД, не було кому допомогти. Свічки всі в сажі крім самого кінчика ізолятора (такі свічки були рік назад влітку після \"прошивки\" яку я потім скинув). Тиск бензину ще не провіряв.
 Влітку 1 раз на ходу і під час прогріву декілька разів загорався \"чек\", діагностика показала  обрив цепи датчика кисню, коли газнеш \"чек\" тухне. Динаміка и витрата палива не мінялась. Свічки були чисті. Електрик говорить міняти датчик кислорода, я попросив сканером глянути форму сигнала датчика, так от на холостому ходу сигнала нема, коли газуєш - синусоіда великої (але невідомо якої) амплітуды, я розумію що датчик робочий. Правда мотор під час діагностики був повністю холодный, а як мені відомо датчик кисню працює після прогріву. І під час прогріву сигнал датчика процесором не використовується? Кажу: почекаємо трішки хай прогріється. Електрик мабуть неадекватний, тупо стоїт на своєму, говорить ошибка єсть - міняй датчик, і вимикає сканер. А денюжку просить-гад.
Підскажіть за допомогою якого приладу в автосервісі можливо перевірити амплітуду сигналу «лямбди» (осцилограф, чи той самий сканер, чи комп), а то тупо розвозиш гроші?????
Під час холостого ходу на прогрітій лямбді сигнал є чи немає, бо мануал пише що немає????
меняй лямбду! а вообще сначала глянь проводку бывает что провода подгнивают! а вообще токо первые бока с подмигиванием чека и ошибка  по лямбде ! я их тоже в мусор отправляю! и мастер имея огромный опыт по ним все правильно сказал!  а то что он не стал тебя в этом убеждать правильно сделал! меня тоже бесят клиенты которым надо что то доказывать! он ответ дал значит он за него отвечает!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Aryan

Завтра поміряю, якщо буду їхати машиною, у нас в Полтаві гарний снігопад.

Aryan

меняй лямбду! а вообще сначала глянь проводку бывает что провода подгнивают! а вообще токо первые бока с подмигиванием чека и ошибка  по лямбде ! я их тоже в мусор отправляю! и мастер имея огромный опыт по ним все правильно сказал!  а то что он не стал тебя в этом убеждать правильно сделал! меня тоже бесят клиенты которым надо что то доказывать! он ответ дал значит он за него отвечает!


да них... он не отвечает, соседу сменил кучу датчиков на опеле, а оказалось что сломана катушка зажигания 1 цилиндра. Только деньги выбросил на запчасти и горе мастера.

Сергей

ну так зачем тогда к нему ездить если знаете что криворукий? а насщет опеля а муня товарищ 3 недели мучался со своим личным опелем не мог понять какого хрена троит! опеля не супер то и деагностируются особенно до 2000 годов! там может плохо работать датчик коленвала она начинает троить палит канал в котушке! и потом хрен ты когда вычислиш что поломано! при этом ошибок нет!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Aryan

так ніхто і не відповів на питання:
Підскажіть за допомогою якого приладу в автосервісі можливо перевірити амплітуду сигналу «лямбди» (осцилограф, чи той самий сканер, чи комп), а то тупо розвозиш гроші?????
Під час холостого ходу на прогрітій лямбді сигнал є чи немає, бо мануал пише що немає????
Спасибі.

Max 55

давай я тебе прошью без лямбды хватит уже мучатся
на компе все видно как работает лямбда или на осциллографе
будет сигнал на лямбде на холостом

Aryan

Спасибі. от якби я жив ближче.