Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Max 55

можно блок прислать...

Володимир

Цитата: Aryanтак ніхто і не відповів на питання:
Підскажіть за допомогою якого приладу в автосервісі можливо перевірити амплітуду сигналу «лямбди» (осцилограф, чи той самий сканер, чи комп), а то тупо розвозиш гроші?????
Під час холостого ходу на прогрітій лямбді сигнал є чи немає, бо мануал пише що немає????
Спасибі.
Будь який діагностичний тестер що має можливість при діагностиці бачити напгуну на лямбді, чи комп. Коли лямбда прогріта то напруга повинна постійно мінятись в діапазоні 0,1..0,9 В.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aryan

неділю назад поїхав на діагностику, почав розказувати про свої проблеми і те що я сам вже провірив. Поросив також перевірити тиск на рампі. Але мене не хотів ніхто слухати, типа самі розберемося. Була помилка обрив лямбди. \"Специ\" підключились як я зрозумів на розьємі лямбди і продивились сигнал. З прогріваннам амплітуда сиигналу постійно збільшувалась, а коли добре погазували то була на весь екран, амплітуду сигналу мені не сказали. Відповіли що треба міняти лямбду, типа сигнал повинен бути вверх від условної осьової, а в мене більша частина вниз.
Поміняв --- результату ноль, свічки знову повністю чорні. Знову двічі загорався чек під час прогріву і потух. На 100 км більше половини баку.
Датчик брав в упаковці на офіційній сто.
У мене такі варіанти: 1: підвишений тиск палива.
2: не тримають форсунки (пробіг 30т. і не можуть же всі одночасно, свічки чорні всі)
3: цей датчик не рацює. (коло від датчика до мікаса типа провіряли \"специ\")
?????????????????????????????????????????

Андрей

Цитата: Aryanнеділю назад поїхав на діагностику, почав розказувати про свої проблеми і те що я сам вже провірив. Поросив також перевірити тиск на рампі. Але мене не хотів ніхто слухати, типа самі розберемося. Була помилка обрив лямбди. \"Специ\" підключились як я зрозумів на розьємі лямбди і продивились сигнал. З прогріваннам амплітуда сиигналу постійно збільшувалась, а коли добре погазували то була на весь екран, амплітуду сигналу мені не сказали. Відповіли що треба міняти лямбду, типа сигнал повинен бути вверх від условної осьової, а в мене більша частина вниз.
Поміняв --- результату ноль, свічки знову повністю чорні. Двічі загорався чек. На 100 км більше половини баку.
Датчик брав в упаковці на офіційній сто.?????????????????????????????????????????

у меня лямбда отключена( машина что стартует резво что ездит маневрено (асобенно после устранения поломки модуля зажигания) ну так вот заправляю только 95 и расход на бензине точно не скажу но на газе по городу 8-8,5литров....
Slavuta 1.2S-2006 г.в. инжектор - 165000км - ГБО -

Max 55

снимайте ЭБУ с машины!
присылайте мне, я его прошью без лямбды, хватит мучаться и расход будет отличный!
но при условии что железо исправно:
1) форсы чистые
2) нет подсосов воздуха на впуске
3) не забит катализатор
4) нормальное давление в рампе
5) нормальные зазоры клапанов
6) правильно стоят метки ГРМ
7) правильные свечи стоят
и другое....

Aryan

Три роки працювала справно. і розхід палива був невеликий. не хотілося б міняти. якби сам вмів настроювати то напевно б відключив, а тут сам не \"викатаєш\" як потрібно, а \"специ\" зроблять сирувато і задовбаєшся до них їздити.

Max 55

Цитата: AryanТри роки працювала справно. і розхід палива був невеликий. не хотілося б міняти. якби сам вмів настроювати то напевно б відключив, а тут сам не \"викатаєш\" як потрібно, а \"специ\" зроблять сирувато і задовбаєшся до них їздити.
вообщем думай, моё дело предложить
не хотите менять значит мучайтесь дальше
я уже много блоков перепрошил сделал людям - один позитив!  *THUMBSUP*

Aryan

снимайте ЭБУ с машины!
присылайте мне, я его прошью без лямбды, хватит мучаться и расход будет отличный!
но при условии что железо исправно:
1) форсы чистые
2) нет подсосов воздуха на впуске
3) не забит катализатор
4) нормальное давление в рампе
5) нормальные зазоры клапанов
6) правильно стоят метки ГРМ
7) правильные свечи стоят
и другое....

Завтра покупаюсь в речке а потом уже все сам проверю. А там посмотрим.

Володимир

Цитата: Aryanнеділю назад поїхав на діагностику, почав розказувати про свої проблеми і те що я сам вже провірив. Поросив також перевірити тиск на рампі. Але мене не хотів ніхто слухати, типа самі розберемося. Була помилка обрив лямбди. \"Специ\" підключились як я зрозумів на розьємі лямбди і продивились сигнал. З прогріваннам амплітуда сиигналу постійно збільшувалась, а коли добре погазували то була на весь екран, амплітуду сигналу мені не сказали. Відповіли що треба міняти лямбду, типа сигнал повинен бути вверх від условної осьової, а в мене більша частина вниз.
Поміняв --- результату ноль, свічки знову повністю чорні. Знову двічі загорався чек під час прогріву і потух. На 100 км більше половини баку.
Датчик брав в упаковці на офіційній сто.
У мене такі варіанти: 1: підвишений тиск палива.
2: не тримають форсунки (пробіг 30т. і не можуть же всі одночасно, свічки чорні всі)
3: цей датчик не рацює. (коло від датчика до мікаса типа провіряли \"специ\")
?????????????????????????????????????????
Може регулятор тиску (РДТ) не працює? Подивись шланг підключення РДТ до рессивера, можливо там пропускає повітря і в тебе тиск в рампі валить по максимуму без регулювання. В такому випадку лямбда вже нічого не відрегулює.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

если шланг РДТ вырубить будет не по максимуму, а 3 атм, и расход не увеличится!

Володимир

Цитата: Max 55если шланг РДТ вырубить будет не по максимуму, а 3 атм, и расход не увеличится!
3 амт. це і буде по максимуму, так як зі збільльшенням розрідження в ресивері, тиск в рампі має падати на різницю тисків атмосферного і того що в ресивері. Тобто якщо зняти шланг то при тискові в рессивері 250 мм.рт.ст., тиск у форсунках відносно тиску в рессивері буде вже не 3 атм, а 3атм+(760мм.рт.ст-250мм.рт.ст)=3атм+0,67атм=3,67атм.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Александр

Цитата: Max 55если шланг РДТ вырубить будет не по максимуму, а 3 атм, и расход не увеличится!
їздив я із заглушеним шлангом до РДТ, якогось страшного розходу палива не помітив. Тиск був 2.5 у рампі при роботі двигуна на хх, при увімкненні запалювання насос качав до 3, після заводки тиск падав.
Глаза боятся, а руки из жопы.

Володимир

Цитата: Александр Надводнюкїздив я із заглушеним шлангом до РДТ, якогось страшного розходу палива не помітив. Тиск був 2.5 у рампі при роботі двигуна на хх, при увімкненні запалювання насос качав до 3, після заводки тиск падав.
Так то з заглушеним, а якщо є доступ до атмосфери, то тиск не повинен мінятися.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

Цитата: Володимир
Цитата: Max 55если шланг РДТ вырубить будет не по максимуму, а 3 атм, и расход не увеличится!
3 амт. це і буде по максимуму, так як зі збільльшенням розрідження в ресивері, тиск в рампі має падати на різницю тисків атмосферного і того що в ресивері. Тобто якщо зняти шланг то при тискові в рессивері 250 мм.рт.ст., тиск у форсунках відносно тиску в рессивері буде вже не 3 атм, а 3атм+(760мм.рт.ст-250мм.рт.ст)=3атм+0,67атм=3,67атм.
Ну вот смотри, снимаем шланг давление 3 Атм на ХХ - а положенное давление с РДТ: 2,3...2,6 Атм
3,67 как ты пишешь нет, проверено не однократно

Евгений

Цитата: Max 55
Цитата: Володимир
Цитата: Max 55если шланг РДТ вырубить будет не по максимуму, а 3 атм, и расход не увеличится!
3 амт. це і буде по максимуму, так як зі збільльшенням розрідження в ресивері, тиск в рампі має падати на різницю тисків атмосферного і того що в ресивері. Тобто якщо зняти шланг то при тискові в рессивері 250 мм.рт.ст., тиск у форсунках відносно тиску в рессивері буде вже не 3 атм, а 3атм+(760мм.рт.ст-250мм.рт.ст)=3атм+0,67атм=3,67атм.
Ну вот смотри, снимаем шланг давление 3 Атм на ХХ - а положенное давление с РДТ: 2,3...2,6 Атм
3,67 как ты пишешь нет, проверено не однократно
согласен с Максом,максимально 3 на хх 2.4
1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км