Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Max 55Ну вот смотри, снимаем шланг давление 3 Атм на ХХ - а положенное давление с РДТ: 2,3...2,6 Атм
3,67 как ты пишешь нет, проверено не однократно
3 атмосфери відносно природного середовища, тобто того середовища в якому ти живеш і яким повітрям дихаєш. А відносно середовища в середині ресивера де розрідження, буде 3,67 атмосфери, тому що до того тиску 3 атм що міряємо у природному середовищі, потрібно додати різницю тиску між природним середовищем і тиском у ресивері.

Задача РДТ полягає в тому, щоби підтримувати сталий тиск на вході форсунки відносно виходу. Коли в ресивері є розрідження, то навіть при нулювому тиску у рампі при відкритті форсунки потече бензин, так як інснує різниця тисків між входом і виходом, РДТ цю різницю компенсовує, і підтримує тиск 3 атм в рампі, але не відносно природного серидовича, а відносно середовища у ресивері.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Александр

коротше, при роботі на хх в ресивері існує тиск приблизно -0.5 атмосфер? І відносно нього РДТ і скидає тиск з 3 до 2.5. Тру?
Глаза боятся, а руки из жопы.

Володимир

Цитата: Александр Надводнюккоротше, при роботі на хх в ресивері існує тиск приблизно -0.5 атмосфер? І відносно нього РДТ і скидає тиск з 3 до 2.5. Тру?
Точно так.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aryan

Проблема вирішилась!
Спасибі всім за підсказки, особливо Max 55 (   6. правильно стоят метки ГРМ). Як виявилось при заміні Лузеровскої помпи на ЗАЗ я проморгав і мітки були здвинуті на 1 зуб на ремері (розподільчий вал опережав колінчастий).
Согодні їздив на диагростику скинути помилку. Нова лямбда працює. Тільки \"спец\" поліз в настройки не тільки палива на ХХ, а як я зрозумів палива на ходу. Вечером проїхав немало але і не швидко (туман) вивернув свічки а вони не зовсім чисті, раніше були чисті і боковіий електрод і навколо різьби, зараз трішки сажі на ізоляторі.
Завтра буду багато їздити побивлюсь на свічки.
Спасибі за допомогу.

Aryan

Сьогодні вичитав в неті що можливо відновити лямбду якщо добре промити в соляній, сірчаній, або фосфорній кислоті. Типа маталеві присадки що підвищують октанове число палива відкладаються на датчику і перешкоджають роботі, а кислотою їх можна змити, а рідкоземельні матеріали лямбди не пошкодяться.
Після бензину Нафтогаз (який я раніше полюбляв) ізолятори свічки стають червоні (вкриваються окислом заліза, марганця) і стають струмопровідні під нагрузкою, особливо коли різко даєш газу. При рівномірній їзді нормально працюють. При провірці під тиским на стенді що накачується повітрям теж нормально працюють, а під нагрузкою ні. Після 7-10 тисяч км свічки у мене жавжди летіли до сусіда в огород. Потім я почав промивати їх кислотою, це допомагало їх очистити, також можна використовувати кислотовмісні препарати побутової хімії по догляду за кухнею, ванною.
Є неробоча лямбда, можна спробувати, тільки не хочеться знову платити гроші за диагностику та скидання чеку якщо лямбда не запрацює.

Володимир

Цитата: AryanСьогодні вичитав в неті що можливо відновити лямбду якщо добре промити в соляній, сірчаній, або фосфорній кислоті. Типа маталеві присадки що підвищують октанове число палива відкладаються на датчику і перешкоджають роботі, а кислотою їх можна змити, а рідкоземельні матеріали лямбди не пошкодяться.
Після бензину Нафтогаз (який я раніше полюбляв) ізолятори свічки стають червоні (вкриваються окислом заліза, марганця) і стають струмопровідні під нагрузкою, особливо коли різко даєш газу. При рівномірній їзді нормально працюють. При провірці під тиским на стенді що накачується повітрям теж нормально працюють, а під нагрузкою ні. Після 7-10 тисяч км свічки у мене жавжди летіли до сусіда в огород. Потім я почав промивати їх кислотою, це допомагало їх очистити, також можна використовувати кислотовмісні препарати побутової хімії по догляду за кухнею, ванною.
Є неробоча лямбда, можна спробувати, тільки не хочеться знову платити гроші за диагностику та скидання чеку якщо лямбда не запрацює.
На якомусь форумі чувак описував процес чистки лямбди в перетворювачі іржі, я десь тут наіть посилання давав, то пише що після такої чистки лямбда запрацювала.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Игорь

Вот весной попробую почистить свою лямбду, выдаёт ошибку 134, но в разделе ошибки не фиксируется в бортовом компьютере.
Королевский синий. 1,2Sі.2008г.

TOXAT

Цитата: ВолодимирНа якомусь форумі чувак описував процес чистки лямбди в перетворювачі іржі, я десь тут наіть посилання давав, то пише що після такої чистки лямбда запрацювала.
Я пробовал в ортофосфорной кислоте - результата ноль.
Славута 1.2 инжектор -- 2007г.в. -- 120000км. -- М10.3 -- ГБО-1

vovaviola

вопрос по опорному напряжению лямбды... поменял лямбда зонд, взял аналог делфи, а у меня стоял аналог боша. у них разные разьемы, от старой проводки мне отрезали разьем, и подсоединили, все заизолировали, делали на сто, проблема такая - ДК выдает опорное напряжение - 0,81 - 0,82 вольта, при прогреве машины лямбда дает хорошую синусоиду, тоесть работает, опорное напряжение идет от блока, если фишку лямбды снять, опорное напряжение кмпьютер показывает 0,45...что это может быть???? на горе сто говорят, значит бракованный зонд((( подключено все нормально...Чек не горит

Max 55

ну а как ты хотел так и должно быть, ЛЗ рабочий
даже когда ты ЛЗ в прошивке вырубишь всё равно опорное будет присутствовать!

Володимир

Цитата: vovaviolaвопрос по опорному напряжению лямбды... поменял лямбда зонд, взял аналог делфи, а у меня стоял аналог боша. у них разные разьемы, от старой проводки мне отрезали разьем, и подсоединили, все заизолировали, делали на сто, проблема такая - ДК выдает опорное напряжение - 0,81 - 0,82 вольта, при прогреве машины лямбда дает хорошую синусоиду, тоесть работает, опорное напряжение идет от блока, если фишку лямбды снять, опорное напряжение кмпьютер показывает 0,45...что это может быть???? на горе сто говорят, значит бракованный зонд((( подключено все нормально...Чек не горит
Зонд в порядку, він просто вимкнений в прошивці. В мене дворежимна прошивка, на другому режимі вимкнений ДК, то при переключні на режим без лямбди, напруга на лямбді зависає на позначці 0,81-0,82 і не міняється. Глянь в себе коефіцієнт лямбда-регулювання (KLZ), якщо лямбда відключена, то він завжди буде рівним одиниці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

anp

Здравствуйте. Таврия Микас 10.3. Поставил вместо неисправного ЛЗ Delphi жигулевский Bosch 537. Сопротивление подогревателей у них одинаковые - 9 Ом. Разъем у Bosch другой - пришлось перепаять разъем на машине, чтобы не трогать ЛЗ. Микас принял ЛЗ \"как родного\", появились переключения на выходе ЛЗ. По Т-монитору в режиме осциллографа наблюдал резкие фронты, вот если бы увеличить масштаб, может кто-то знает как это можно сделать? Через две недели (пробег 300км.) при запуске двигателя начал загораться чек Р0132, при этом напряжение на ЛЗ с 5В постепенно опускалось до нормального, начинались переключения, чек потухал. Так я и ездил, наблюдая за прогревом ЛЗ. Еще через две недели чек загорелся в движении - обрыв подогревателя ЛЗ. Прозвонил ЛЗ - действительно не звонится подогреватель. Это такое качество жигулевских Bosch 537 или просто мне не везет? Может нельзя ставить такой ЛЗ на Микас 10.3?
P.S. Не предлагать перепрошивку Микаса без ЛЗ. Это я и так буду делать, вот только поставлю переходник вместо катализатора. Просто хочется разобраться. Спасибо.

Дмитрий

Расскажите пожалуйста как програмно отключить лямбду.. проблема у меня с ней. микас 10.3 шнурок есть, чиплоадер  в упор не хочет считывать прошивку.... выдает ошибку чтения.

Володимир

Цитата: AbadshiРасскажите пожалуйста как програмно отключить лямбду.. проблема у меня с ней. микас 10.3 шнурок есть, чиплоадер  в упор не хочет считывать прошивку.... выдает ошибку чтения.
Швидкість обміну зменш, 10.3 на відміну від 11.3 не любить швидкостей.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Дмитрий

Цитата: ВолодимирШвидкість обміну зменш, 10.3 на відміну від 11.3 не любить швидкостей.
Да игрался со скоростями и вдоль и поперек, даже три разных ноута пробовал... кабелек ваг ком... может в драйверах проблема?