Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

almetr

Плавное падение напряжения на ДК , такое как 0,6в 0.55  0,5  0,48 0,46  0,45 и так далее, но КР при этом возрастает быстрей, означает что ДК захлебнулся от перелива. Наблюдайте.

ВКБ

Як це захлєбнувся. Там цирконієвий електроліт з двомамна ковпачку електродами токознімачами. Якщо надуло його розкаленими вихлопами ривковими  в бідну сторону, то напруга зменшилась і коеф поповз в верх, і саме головне що реагує на прогазовку. Така напруга перш за все залежить від опорної 0.48В, яку мікас може мабуть скидувати. Отут невідомо чи опорна тупопідключена чи мікас може неє керувати у разі потреби. При провітрюванні ковпачка електроліту під тиском він повинен відреагувати, якщо не змінилось щось в генерації едс. Тобто якщо не траванувся і вихлопи якост лишились в влектролиті. Але ж автотне щаглушена і з циліндрів до 4 атм вириваються вихлопи. Тому сзоде що загнав бідністтю за межу регулювання.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

almetr

Очень наглядно можно увидеть неадекватную работу ДК при принудительном обогащении с помощью установочных коэф через диагностику. Наблюдайте.

ВКБ

Та наче норм. І на газу і на бензі приблизно встановлюється біля 1 при паливоподачах 64/150.
Глюк був при 50/130.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 04 Липня 2020, 16:51:08
Як це захлєбнувся. Там цирконієвий електроліт з двомамна ковпачку електродами токознімачами. Якщо надуло його розкаленими вихлопами ривковими  в бідну сторону, то напруга зменшилась і коеф поповз в верх, і саме головне що реагує на прогазовку. Така напруга перш за все залежить від опорної 0.48В, яку мікас може мабуть скидувати. Отут невідомо чи опорна тупопідключена чи мікас може неє керувати у разі потреби. При провітрюванні ковпачка електроліту під тиском він повинен відреагувати, якщо не змінилось щось в генерації едс. Тобто якщо не траванувся і вихлопи якост лишились в влектролиті. Але ж автотне щаглушена і з циліндрів до 4 атм вириваються вихлопи. Тому сзоде що загнав бідністтю за межу регулювання.
Чого ти причіпився до тої опорної напруги, вона грає роль тільки коли датчик холодний і в нього дуже великий опір, коли датчик нагрівається, його опір зменшується, і та опорна ніякої ролі не грає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Не грає той не грає. А як вона впливає на сумарну напругу, коли вона 0.48В, а на вході може бути в мікас 0,1. Це як? Вона десь та опорна зникає чи відключається?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 17 Липня 2020, 08:16:03
Не грає той не грає. А як вона впливає на сумарну напругу, коли вона 0.48В, а на вході може бути в мікас 0,1. Це як? Вона десь та опорна зникає чи відключається?
Коли датчик кисню холодний, то в нього дуже великий опір, тому щоби мікропроцесор не ловив всякі наводки від свічок і сиглани радіостанцій, на вхід від ДК ставлять підтягуючий резистор до джерела живлення 0,48в. По мірі прогріву датчика опір датчика зменшується, і на вході з ДК напруга буде відповідати напрузі ДК.

Для прикладу якщо взяти резистор опором 10 кОм, один кінець його приймемо за вхід, а інший кінець під"єднаємо до джерела живлення 3В, опорна напруга. Так як до входу нічого не підключено, то на вході у нас буде напруга 3В, але якщо ми до входу підключемо якесь джерело живлення, то на вході напруга вже буде рівна напрузі джерела живлення, а не опорна 3в.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Тепер понятно пане інженере Володимере.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 17 Липня 2020, 08:16:03
Не грає той не грає. А як вона впливає на сумарну напругу, коли вона 0.48В, а на вході може бути в мікас 0,1. Це як? Вона десь та опорна зникає чи відключається?
Здається Володимир невірно трактує де дівається опорна напруга.
Наскільки я знаю, то ДК при бідній суміші "виробляє-генерує" напругу зі знаком "-", при багатій суміші - зі знаком "+" . І ці показники (опорна і на ДК) сумуються і їх бачить Мікас.
До речі мій ДК вмер. Обидно, але поки що перешився на Е0.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Vadim_K від 20 Липня 2020, 14:49:13
Цитата: ВКБ від 17 Липня 2020, 08:16:03
Не грає той не грає. А як вона впливає на сумарну напругу, коли вона 0.48В, а на вході може бути в мікас 0,1. Це як? Вона десь та опорна зникає чи відключається?
Здається Володимир невірно трактує де дівається опорна напруга.
Наскільки я знаю, то ДК при бідній суміші "виробляє-генерує" напругу зі знаком "-", при багатій суміші - зі знаком "+" . І ці показники (опорна і на ДК) сумуються і їх бачить Мікас.
До речі мій ДК вмер. Обидно, але поки що перешився на Е0.
Дк не генерує мунусової напруги, щоби таке трапилось, треба у вихлопну подати чистий кисень, щоби його було у вихлопній більше ніж на дворі.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

#835
Цитата: Володимир від 20 Липня 2020, 15:25:12Дк не генерує мунусової напруги, щоби таке трапилось, треба у вихлопну подати чистий кисень, щоби його було у вихлопній більше ніж на дворі.
Можливо не вірно висловився.
Як знайду як по научному, то уточню.
Та вроді як таки генерує напругу.
В залежності від концентрації кисню міняє полярність. В сумі таки дані все одно сумуються, що ми й бачимо в вигляді сінусоіди на екрані діагностичної програми.

Суміш багата - 0,85..0,9в, це до опорної 0,45 додається згенерована напруга зі знаком "+".
Суміш бідна - 0,15..0,25в, це до опорної 0,45 додається згенеровна напруга зв знаком "-".

Якщо сумніваєтесь, то почитайте принцип роботи ДКК.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Виходе струм ДК більший (джерело його потужніше ) і він є результуючий при замірі напруги.
Ми не боємося тут задавати невлучних запитань так як швидко зкумекуємо. Мєтодом проб і помилок, пок и до молекул не розберемо процес )) А тобі Володя терпіння від почімучок...у нас у всіх різні зони знань і вони торкаються і множаться тут.))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Vadim_K від 20 Липня 2020, 16:08:37
Цитата: Володимир від 20 Липня 2020, 15:25:12Дк не генерує мунусової напруги, щоби таке трапилось, треба у вихлопну подати чистий кисень, щоби його було у вихлопній більше ніж на дворі.
Можливо не вірно висловився.
Як знайду як по научному, то уточню.
Та вроді як таки генерує напругу.
В залежності від концентрації кисню міняє полярність. В сумі таки дані все одно сумуються, що ми й бачимо в вигляді сінусоіди на екрані діагностичної програми.

Суміш багата - 0,85..0,9в, це до опорної 0,45 додається згенерована напруга зі знаком "+".
Суміш бідна - 0,15..0,25в, це до опорної 0,45 додається згенеровна напруга зв знаком "-".

Якщо сумніваєтесь, то почитайте принцип роботи ДКК.
Ще раз повторюю, коли ДК нагрівся опорної напруги нема, є тільки напруга яка показує чи суміш багата чи бідна. Якщо лямбдарегулятор відключений то синусоїди не буде, синусоїду робить лямбдарегулятор міняючи паливоподачу.
Цитата: ВКБ від 20 Липня 2020, 16:34:59
Виходе струм ДК більший (джерело його потужніше ) і він є результуючий при замірі напруги.
Ми не боємося тут задавати невлучних запитань так як швидко зкумекуємо. Мєтодом проб і помилок, пок и до молекул не розберемо процес )) А тобі Володя терпіння від почімучок...у нас у всіх різні зони знань і вони торкаються і множаться тут.))
Правильно мислиш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я теж думав що іде підсилення або подавлення опорної...поки не буде діалогу мікроспору так кожен і буде блукати.
Ок. Тоді пульсуючий сигнал на прогрітому ДК із за частоти вихлопу циліндрів і співпадає з цією частотою, чи це саме частота лямбдарегулювання мікасу?

От не пойму, чому при багатій суміші 0.75 наприклад  є якась ще на ДК напруга? Там кисню нуль набагато з запасом. Чи це лишки опорної?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: Володимир від 20 Липня 2020, 16:56:28Ще раз повторюю, коли ДК нагрівся опорної напруги нема,
Це помилкова думка.
Опорна напруга нікуди не дівається, а як зазначив вище сумується.
Або ж  Олексій Пахомов невірно трактує роботу цирконієвого ДК і ввів мене(і багатьох інших) в оману.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49