Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 30 Червня 2020, 09:44:00
Що може бути з лямбдою чи мікасом. При поїздці по трасі після 15 хв , або по городу, значення коеф.лямбди по бортовому починає повсти в сторону бідної поступово..повзучкою  від 1
коеф 1 до коеф 1.25, потім так висить 10 сек, потім зкидується на 1 і по новій поступово повзе вверх з 1 до 1,25. Потім знову нормально працює. Тобто нестабільно гульба така. Може він погано провітрюється? І все це на газу. На бензі те саме. Хто з таким стикався?
Тут схоже що хтось (ДАД, ДТОЖ, ДПДЗ) викаблучуються, хоча може бути все що завгодно. Наскільки знаю то ЕБУ може коригувати суміш +- 25% , що й маємо. Корегує суміш ЕБУ по показникам ДК. Висновок - ДК скоріше живий чим мертвий.
При даних глюках потрібно дивитись на покази інших датчиків. Бажано в режимі АЦП.
А можливо потрібно пропаяти обжимки,  що від Мікаса йдуть.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Червня 2020, 09:44:00
Що може бути з лямбдою чи мікасом. При поїздці по трасі після 15 хв , або по городу, значення коеф.лямбди по бортовому починає повсти в сторону бідної поступово..повзучкою  від 1
коеф 1 до коеф 1.25, потім так висить 10 сек, потім зкидується на 1 і по новій поступово повзе вверх з 1 до 1,25. Потім знову нормально працює. Тобто нестабільно гульба така. Може він погано провітрюється? І все це на газу. На бензі те саме. Хто з таким стикався?
Підігрів часом не відрубається.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Джикічан не горить. А хіба підігрів завжди увімкнений?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

Цитувати виділенеЩо може бути з лямбдою чи мікасом. При поїздці по трасі після 15 хв , або по городу, значення коеф.лямбди по бортовому починає повсти в сторону бідної поступово..повзучкою  від 1
коеф 1 до коеф 1.25, потім так висить 10 сек, потім зкидується на 1 і по новій поступово повзе вверх з 1 до 1,25. Потім знову нормально працює. Тобто нестабільно гульба така. Може він погано провітрюється? І все це на газу. На бензі те саме. Хто з таким стикався?

Было такое. Причина была в плохом контакте в самой колодке лямбда-Микас. В моем случае со стороны Микаса. Почистил контакты наждачной бумагой нулёвкой свернутой в трубочку и аналогом ВД-40.

ВКБ

Тоді давай поміпкуємо. Висвітлення коєф це постфактум опросу датчиком фихлопної. Якщо поганий контакт то опір того поганого місця прамує до нескінченності, де в даному випадку не є обривом, а вносе корективу падіння напруги сигнального ланцюгу, тобто з опорною напруга повинна падати. Я би був розрив то взагалі б міказ зробив джикічан.
Тобто поганий контакт вносе корективу.
А при малій напрузі на сигнальному який коеф виставляє мікас?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 01 Липня 2020, 06:40:27А при малій напрузі на сигнальному який коеф виставляє мікас?
Діагностування несправносі лямди - автоматом коеф=одиниця.
Цитата: ВКБ від 01 Липня 2020, 06:40:27Тоді давай поміпкуємо. Висвітлення коєф це постфактум опросу датчиком фихлопної. Якщо поганий контакт то опір того поганого місця прамує до нескінченності, де в даному випадку не є обривом, а вносе корективу падіння напруги сигнального ланцюгу, тобто з опорною напруга повинна падати. Я би був розрив то взагалі б міказ зробив джикічан.
Там не постійний струм, а частотний сигнал. Вимір АЦП. Постійним там нагрівання і аналіз величини струму нагрівання. Крім того аналіз несправності  в роботі лямди робиться за якийсь період часу і що цікаво "...Тест проводится однократно после каждого запуска двигателя...."
"C192 Час проведення тесту старіння датчика кисню (сек.)
Для начала теста необходимо выполнение всех заданных условий по нагрузке и оборотам в течение определенного времени. Условия задаются константами С196-С199, С236-С239."


В осцилограммах лог файлів наприклад опендіага можна побачити чи правильно робить і який саме сігнал видає лямбда.
Також ще  є "C166 Напруга неготовності Л-зонда (в)"
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vadim_K

Ну якщо зовсім по правильному, то треба підключатись осцилографом на клеми ДК і дивитись показники сигналу. Тому як сканер показує сигнал з запізненням. Ну і вже на підставі цих даних робити висновок про працездатність ДК.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Саме у випадку ползучки до 1,25 простіше без молекул зрозуміти що відбувається. Звісно імпульси, і ддерело і фізика імпульсів є пульсація вихлопів. Простіше кажучі або розте опір або пропадає опорна напруга. БК висвітлює там значення де мікас застпв за опросом бк і це значення можливо не середнє а фактичне - миттєве. Якщо не помиляюсь то 0.1 Вольт це бідна, 0.9 багата. Таке враження ніби то дк перестав провітрюватись вихлопами або дійсно мотор почав видавати бідний вихлоп. Останній день цього не помічав. Якщо поганий контакт то прямує до бідної коеф. Поправте якщо помиляюсь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 01 Липня 2020, 10:57:38Поправте якщо помиляюсь.
Так а що поправлять?
Не бачучи повної картини важко щось стверджувати або поправляти.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Бачу повзучий коев 1...1.25 і зброс. Це вже щось. Ти м більше на ходу під навантаженням.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 01 Липня 2020, 12:07:16Бачу повзучий коев 1...1.25 і зброс.
Значить так задумано в Мікасі.
Намагається правити суміш і по досягненню граничної межі іде зброс.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Цитата: Vadim_K від 01 Липня 2020, 16:15:52
Цитата: ВКБ від 01 Липня 2020, 12:07:16Бачу повзучий коев 1...1.25 і зброс.
Значить так задумано в Мікасі.
Намагається правити суміш і по досягненню граничної межі іде зброс.
Так от нестабільно, ось що кусає. І завишав паливоподачу щоб гарантовпно збагатити. І це у мене на різних ДК , на колишньому старому, і зараз. Може тю на нього бо в се ж таки працює.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 01 Липня 2020, 06:40:27
Тоді давай поміпкуємо. Висвітлення коєф це постфактум опросу датчиком фихлопної. Якщо поганий контакт то опір того поганого місця прамує до нескінченності, де в даному випадку не є обривом, а вносе корективу падіння напруги сигнального ланцюгу, тобто з опорною напруга повинна падати. Я би був розрив то взагалі б міказ зробив джикічан.
Тобто поганий контакт вносе корективу.
А при малій напрузі на сигнальному який коеф виставляє мікас?
Якщо поганий контакт, то напруга на вході в мікас стає 0,46 в, тобто опорна.

Підігрів постійно в ДК працює.

Цитата: ВКБ від 01 Липня 2020, 10:57:38
Саме у випадку ползучки до 1,25 простіше без молекул зрозуміти що відбувається. Звісно імпульси, і ддерело і фізика імпульсів є пульсація вихлопів. Простіше кажучі або розте опір або пропадає опорна напруга. БК висвітлює там значення де мікас застпв за опросом бк і це значення можливо не середнє а фактичне - миттєве. Якщо не помиляюсь то 0.1 Вольт це бідна, 0.9 багата. Таке враження ніби то дк перестав провітрюватись вихлопами або дійсно мотор почав видавати бідний вихлоп. Останній день цього не помічав. Якщо поганий контакт то прямує до бідної коеф. Поправте якщо помиляюсь.
Швидше за все може коротити десь на масу, напруга падає до нуля, мікас починає думати що суміш зовсім бідна і плюсує паливоподачу. Виведи собі в БК на екран окрім коефіцієнта лямбдарегулювання напругу на ДК, тоді побачиш що не так.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Цитата: ВКБ від 30 Червня 2020, 09:44:00поступово повзе вверх з 1 до 1,25.
Любой ДК при переобогащенной смеси (12:1), захлебывается и Микас начинает вести себя именно так. Аналог Делфи быстрее 537го "впадает в кому". И мы даже где то эту разницу уже обсуждали.

ВКБ

У мене в даному випадку збідняв.
Тому збагатив підняттям паливоподачі і пройшло.
Тому рискання було мікасом і дк відображав сильне збіднення. Поки перестав рискати, спостерігаю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.