Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБ від 26 Листопада 2021, 10:02:41
Володя - поясни , чому коли я на холодну спостерігаю вонючий мотор у мене той коеф лямбди 0,85..і це впродовжи 2..3 хв, пок и не прогріється. І я не бачу 1,2....1,2..1
І суміш сто пудов саме багата?! Тому що не треба до мілісекунд корекції спускатись коли наочно спостерігаєш за ним. З
Не лове мозок тих тактів корекції. Формулу не оспорюю ж.
Мікас то її збагачує, але начальне полодення то багате що і показує множник. Те що формула обернена не каже про те що візуально коеф не співпадає зі станом. Обернена формула для наочності що коеф це і є стан суміші!
Тому що на холодному двигуні лямбдарегулятор не працює, і копцієнт лямбдарегулювання KLZ=1, відповідно суміш дуже збагачена бо ти збільшив G0xx, але коли двигун прогріється і включиться в роботу лямбдарегулятор, суміш прийде в норму і воняти бензином не буде.

Попробуй на гарячому коли працює регулятор міняти G0xx, дивитись як в тебе клз повзе до 0,75 і одночасно дивитись чи в тебе змінюється час роботи форсунки, впевнений що час роботи форсунки буде майже незмінним, хоча якщо вірити твоїй логіці то має збільшитись на +25%.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, на гарячому на хх знижується. І до 0,75 ...і нижче аж поки не глохне. Але це в режимі захвату бк. Але сам факт що збільшення часу робе видимий коев мнше 1 що підтверджує мою логіку.
А от коли підняти паливо холостого і вийти з бк ...не помню, подивлюсь. Але регулювання є чи немає то не є тема демагогії. Я про те що стан вихлопу співпадає з візуальним коеф.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Перевірив. При втході з БК лишається така яку налагодив. У мене таке враження, що базова паливоподача і є ота підстройка, яку треба підлаштувати щоб було 1. Тобто в формулі рощрахунку   базова є підстройка до 1.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 26 Листопада 2021, 16:34:02Перевірив. При втході з БК лишається така яку налагодив.
В БК, коли заходиш в режим керування G0xx при натисканні на кнопку "Вправо", є можливість виводу в першій стрічці одного з діагностничних параметрів. Так от, коли на ХХ включився лямбдарегулятор (KLZ відмінний від нуля), виведи собі в першій стрічці час роботи форсунки, а потім змінюй G0xx та слідкуй за часом роботи форсунки. Сумніваюсь що там будуть кардинальні зміни.
Цитата: ВКБ від 26 Листопада 2021, 16:34:02У мене таке враження, що базова паливоподача і є ота підстройка, яку треба підлаштувати щоб було 1. Тобто в формулі рощрахунку   базова є підстройка до 1.
Це те саме що в карбі гвинт якості суміші, але настроювати потрібно не на одиницю а менше, порядка на 0,96-0,98 на бензині, на газі можна ще меньше. При великих коефіцієнтах лямбдарегулювання жорсткий перехід між режимати, та нестабільний холостий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, так і роблю, ставлю коеф верхній перед фейсом, дякуваьи БК зручний. За мілісекундами встежити важко внаслідрк їх оновлення швидко і ненаочно для ока. Але видно що збільшується..наче..повторю наче
Аое сам подумай, реакція коеф. який більш менш наочно усереднений наочно - і є реакція на корекцію.
Тобто одиницю мікас не знає, її треба на мою думку, як роблять і на заводі, вігнати до 1 тою базовою, яка і тримає її потім в роботі.
Я завищив  ппливоподачу, поїздив і бачу що таки коеф тримається нижче 1 які виставляв по бк.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 29 Листопада 2021, 09:12:08
Володя, так і роблю, ставлю коеф верхній перед фейсом, дякуваьи БК зручний. За мілісекундами встежити важко внаслідрк їх оновлення швидко і ненаочно для ока. Але видно що збільшується..наче..повторю наче
Аое сам подумай, реакція коеф. який більш менш наочно усереднений наочно - і є реакція на корекцію.
Тобто одиницю мікас не знає, її треба на мою думку, як роблять і на заводі, вігнати до 1 тою базовою, яка і тримає її потім в роботі.
Я завищив  ппливоподачу, поїздив і бачу що таки коеф тримається нижче 1 які виставляв по бк.
Щоби мікас визначив коефіцієнт, він мусить зробити регулювання. Збільшуй Goxx, час роботи форсунки має стабілізовуватись, але час кардинально змінюватись не повинен.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 29 Листопада 2021, 09:39:20
Цитата: ВКБ від 29 Листопада 2021, 09:12:08
Володя, так і роблю, ставлю коеф верхній перед фейсом, дякуваьи БК зручний. За мілісекундами встежити важко внаслідрк їх оновлення швидко і ненаочно для ока. Але видно що збільшується..наче..повторю наче
Аое сам подумай, реакція коеф. який більш менш наочно усереднений наочно - і є реакція на корекцію.
Тобто одиницю мікас не знає, її треба на мою думку, як роблять і на заводі, вігнати до 1 тою базовою, яка і тримає її потім в роботі.
Я завищив  ппливоподачу, поїздив і бачу що таки коеф тримається нижче 1 які виставляв по бк.
Щоби мікас визначив коефіцієнт, він мусить зробити регулювання. Збільшуй Goxx, час роботи форсунки має стабілізовуватись, але час кардинально змінюватись не повинен.

Помічав, наче стабілізується..а наче ні..х.з.
Я про інше, що коеф лямбда співпадає для спостерігання за станом кисню у вихлопі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 29 Листопада 2021, 10:05:16
Цитата: Володимир від 29 Листопада 2021, 09:39:20
Цитата: ВКБ від 29 Листопада 2021, 09:12:08
Володя, так і роблю, ставлю коеф верхній перед фейсом, дякуваьи БК зручний. За мілісекундами встежити важко внаслідрк їх оновлення швидко і ненаочно для ока. Але видно що збільшується..наче..повторю наче
Аое сам подумай, реакція коеф. який більш менш наочно усереднений наочно - і є реакція на корекцію.
Тобто одиницю мікас не знає, її треба на мою думку, як роблять і на заводі, вігнати до 1 тою базовою, яка і тримає її потім в роботі.
Я завищив  ппливоподачу, поїздив і бачу що таки коеф тримається нижче 1 які виставляв по бк.
Щоби мікас визначив коефіцієнт, він мусить зробити регулювання. Збільшуй Goxx, час роботи форсунки має стабілізовуватись, але час кардинально змінюватись не повинен.

Помічав, наче стабілізується..а наче ні..х.з.
Я про інше, що коеф лямбда співпадає для спостерігання за станом кисню у вихлопі.
Звідки знаєш, засовував в вихлопну газоаналізатор?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

User2108

Цитата: Володимир від 29 Листопада 2021, 10:25:06
Цитата: ВКБ від 29 Листопада 2021, 10:05:16
Цитата: Володимир від 29 Листопада 2021, 09:39:20
Цитата: ВКБ від 29 Листопада 2021, 09:12:08
Володя, так і роблю, ставлю коеф верхній перед фейсом, дякуваьи БК зручний. За мілісекундами встежити важко внаслідрк їх оновлення швидко і ненаочно для ока. Але видно що збільшується..наче..повторю наче
Аое сам подумай, реакція коеф. який більш менш наочно усереднений наочно - і є реакція на корекцію.
Тобто одиницю мікас не знає, її треба на мою думку, як роблять і на заводі, вігнати до 1 тою базовою, яка і тримає її потім в роботі.
Я завищив  ппливоподачу, поїздив і бачу що таки коеф тримається нижче 1 які виставляв по бк.
Щоби мікас визначив коефіцієнт, він мусить зробити регулювання. Збільшуй Goxx, час роботи форсунки має стабілізовуватись, але час кардинально змінюватись не повинен.

Помічав, наче стабілізується..а наче ні..х.з.
Я про інше, що коеф лямбда співпадає для спостерігання за станом кисню у вихлопі.
Звідки знаєш, засовував в вихлопну газоаналізатор?
Думаю, на око й нюх.

ВКБ

Логіка як у першокласника... крутю збагачення , тобто час в +, і коеф повзе теж в низ, тобто збагачення . І якщо коеф плаває більше 3 сек в збагачене то збагачене. Крок циклу на полупук оку і мізку не треба, так як і коли ми дивимось на спиртовий термометр і бачимо 22 градучи, а еталонний фифровий з гістерезисом в 0,01сек і дискретою в 0,1град смикається на межі 21,9..22 з частотою два рази на секунду...Нам тотщо цікаво? 22, чи те що 21,9 і 22 геть поруч , і це не 10 градусів і не 17, а 22. Отих 0,1..0,05 похибка до спини.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

User2108

Тобто газоаналізатора нема, відповідно це все бла-бла-бла. Як і очікувалось

Володимир

Цитата: ВКБ від 29 Листопада 2021, 13:46:58Логіка як у першокласника... крутю збагачення , тобто час в +, і коеф повзе теж в низ, тобто збагачення . І якщо коеф плаває більше 3 сек в збагачене то збагачене. Крок циклу на полупук оку і мізку не треба, так як і коли ми дивимось на спиртовий термометр і бачимо 22 градучи, а еталонний фифровий з гістерезисом в 0,01сек і дискретою в 0,1град смикається на межі 21,9..22 з частотою два рази на секунду...Нам тотщо цікаво? 22, чи те що 21,9 і 22 геть поруч , і це не 10 градусів і не 17, а 22. Отих 0,1..0,05 похибка до спини.
Повторюсь ще раз, по напрузі ДК регулятор не знає який коефіцієнт застосувати, щоби визначити коефіцієнт, він мусить по певному алгоритму відкорегувати паливоподачу.

Дивись малюнок, на 40-ій точці включається в роботу регулятор, він бачить що суміш багата тому починає зменшувати коефіцієнт лямбдарегулювання з 1 до 0,78. Разом з коефіцієнтом зменшується пропорційно час роботи форсунки. Зауваж до до 57 точки хоч і паливоподача зменшена суттєво, напруга на ДК майже не змінилась, вже на 65 тій точці напруга на ДК доходить до границі бідної суміші і тоді регулятор вже збільшує коефіцієнт та паливоподачу. Через два цикли вже є стабільний коефіцієнт лямбдарегулювання і суміш на виході приведена до стехиометрії.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Згоден, це коли змінюється в межі 1 і вичтачає три такти, а коли півхвилини показує багату,то вона і є багата, і значить так мікасу треба за певних умов, то тоді ми спостерігаємо лямбду менше 1 ...значить факт багатий - про що я і тараконю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 29 Листопада 2021, 15:00:47
Згоден, це коли змінюється в межі 1 і вичтачає три такти, а коли півхвилини показує багату,то вона і є багата, і значить так мікасу треба за певних умов, то тоді ми спостерігаємо лямбду менше 1 ...значить факт багатий - про що я і тараконю.
Бачу що тебе не переконати, раз тобі з тою думкою добре, то і живи з нею далі.  :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#974
Щож там переконувати, якщо суміш багата і лямбда цілу хвилину видає ,.85, то ну ніяк вона неможе бути бідна, де і так зрозуміло що вона зараз має бути збагачена

Понятно що все що не 1 по стехеометрії чи +чи - по оямблі прямує до стезеометрії 1. Ок. Еталанно 0,48В це 1 яка не потреьує налагодження. Це еталон в самому датчику.
Рскільки що там між циклами відбувається мені до спини, задам питання по іншому, так як це усереднений лямбда, або вирваний  поточний з опросу, маємо 10 сек 10 коеф від 0,85 до 0,9, тобто такі показники оком помічені - питання, яка ці 10 циклів була суміш на вихлопі, якщо після першрго такту всі 9 тактів було менше 1, збагачена чи збіднена? Саме цих 10 циклів? Мабуть або мікас всі 9 циклів збідняв, або тримавмя таблиці? Але суміш збагачена співпалає з візуальним коефіцієнтом менше 1 як збагачена і то є коеф на збіднення?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.