Slavuta 1.2 by Twister

Автор Юра, 06 Вересня 2009, 12:29:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юра

Блин Юрец, заФФтыкал что у тебя ВАЗ кулак)))
Drive2.ru ---- Skorpionchik S-GO
Гарний сток краще поганого т

Юра

да да...
п.с. колія передніх коліс має бути ППЦ боюсь що резина вийде з за арки :(

Александр

а таки вийде, не раз вже таке бачив)
Глаза боятся, а руки из жопы.

Юра

А че так? Обычная 175 резина... Не че сверхестественного!
Drive2.ru ---- Skorpionchik S-GO
Гарний сток краще поганого т

Александр

та тут не резина, тут виходить саме залізо ширше стоїть.
Глаза боятся, а руки из жопы.

Юра

Cayenne через ВАЗ кулак..  ступиця вихоить ближче до арок ніж на ЗАЗ..
Александр Надводнюк ну подивимось що з того всього в мене получиться..

Александр.

Цитата: TwisterРыбнадзор :D добре що хоть запаска лишилась 8)  да.. без колеса там важко відкрутити
п.с. твій бортовик десь можна побачити чи ти його не ведеш? ато шукав вже колись цікаво глянути що там в тебе :-X
не, не веду, если что конкретно интересно, могу рассказать :)
Полировка стекол под линзы, фары \"под ключ\", готовые комплекты для самостоятельной установки.Ксенон, линзы.
068-458-32-83,  [email protected], Александр.
группа [url]http://vk.com/public52258265[/u

Юра

Що б переробити стойки під ВАЗ кулак потрібно або розрізати нижню дирку (як це зробив dir (правда він ще їх симпатично обварив і виглядає суперово)) або ж якщо хочете зовсім по фен-шую тоді потрібно мучатись як я
Беремо корпусу стойки від ВАЗ нам потрібна буде тільки нижня частина своїх реальних фото немає тому поки так, і відрізаємо нижню частину:


тепер потрібно відпиляти і зачистити низ нашої стойки. тільки обережно що б не пошкодити корпус!
відрізаємо зварку:

відрізаємо \"вухо\" з двох сторін

малим зубилом або ще чим підбиваємо і відбиваємо:

Даллі прорізаєм знизу по колу і також підбиваємо і відламуючи:

якщо взаді тож приварено то я зробив так:
п.с.  якщо розрізати на 2 частини то можна буде з легкістю відламати, тому рекомендую акуратно розрізати


І получиться ось так:


тепер зачищаємо все і запихаєм в низ від стійки ВАЗ (п.с фото вже не мої):
зліва сток праворуч переварено

ну і приварюють. і у нас вже готові стійки під ВАЗ кулак. правда цей спосіб дуже гамірно і напевно непотрібний))

Тепер що зробив я після:
29.08.12-переварив стойки
30.08.12-відправив ВАДОЗУ НЕ перепаковку (одна стойка була старого зразка а друга нового та що старого була дуже вбита і не хотіла навіть розкручуватись тому вадоз взяв свій корпус, тому прийшлось переварювати ще одну стойку)
13.08.12-нарашеті прийшли стойки ... переварив ще одну
14.08.12-почав збирати (вже вилізло трохи проблем, ну короче як завжди нічого не може бути гладко.)
сьогодні буде продовження вже про установку.

Юра

Красавчик! Давай продолжай... Хоть у когото будет отче, у меня зделать не получилось((((
Drive2.ru ---- Skorpionchik S-GO
Гарний сток краще поганого т

Юра

Cayenne поки в мене нічого не получилось(( і починають опускатись руки
а що в тебе не получилось?

Юра

Цитата: TwisterCayenne поки в мене нічого не получилось(( і починают ьопускатись руки
а що в тебе не получилось?
Затирают колеса... И пока не зделаю розвал, и не притрутся колодки... Не че не пойму. А ну да еще прокачаю на всякий случай)))
Drive2.ru ---- Skorpionchik S-GO
Гарний сток краще поганого т

Юра

Народ хелпаніть!
 Нарешті почав переробляти передок під ВАЗ кулак
низ стойки переварений під кріплення ваз стойок після установки стойки сильно вигнулись в сторону кузова і опорний ужасно скрипить при повороті руля от фото і відео:

відео коротке тому що сів фотік але  я думаю там все понятно:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Lxp5Rff1GFY&feature=youtu.be[/video]

Розвал Праве колесо:

Ліве вдалось вивести більш менш в 0:

і от ще побачив таке якщо прикріпити стойку тільки верхнім болтом а нижній не чіпати то буде таке не співпадіння:

але при цьому розвал в 0 виставиться спокійно і шарова менш нахилена вже і опори зверху більш-менш..

і я так і не зрозмів що там народ пиляв в самому кулаці, ато щось на початку говорили а фото ібо ше чогось так і не побачив..


сорі за купу питань, але хочу взнати по мксимуму які варіанти щоб виправити, постарався пояснити ситуацію детально..

Володимир

Я думаю що не потрібно було варити кріплення від ваз, там інші кути нахилу стойок. Навіть по фотці видно, що нижній отвір знаходиться на більшій відстані від амортизатора ніж верхній, в славуті навпаки. Так що думаю потрібно зняти розміри з стойки славути і нижні отвори пересверлити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Юра

Володимирви напевно мене не зрозуміли..
стандартна ЗАЗ стойка не підійде по кріпленнях на ВАЗ кулак тому що отвори там дуже сильно зміщені один до одного
тому є 2 варіанти: 1) як зробив( DIR) розрізати нижній отвір 2) переварити низ від ВАЗ (так як зробив я)
чи ви маєте на увазі по ширині а не висоті?

TOXAT

Цитата: ВолодимирТак що думаю потрібно зняти розміри з стойки славути і нижні отвори пересверлити.
+1 напильником проточить в нужную сторону, противоположную сторону подварить.
Славута 1.2 инжектор -- 2007г.в. -- 120000км. -- М10.3 -- ГБО-1