Распорки

Автор Alex Miha, 03 Грудня 2007, 22:13:54

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 6 Гостей дивляться цю тему.

Александр

Та понятно. Каркас рулить  *OK*  Тут про ріккар говорили, чого йому бракує  *SCRATCH*
Глаза боятся, а руки из жопы.

Виталий

Так я про ріккар свої враження написав, та щей пропозицію про модернізацію ріккара. *DANCE*

Kritik

я вже про це писав 100500 разів)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Александр

Не знаю, може просто в мене ляда нормально виставлена чи ще щось, але після встановлення саморобної розпорки все нормально зачиняється на нерівностях. Може воно і раніше так було, хз  *DONT_KNOW*
Глаза боятся, а руки из жопы.

Володимир

Цитата: vitmelТри роки  як поставив роспорки Ріккар (передня з опорою, нижня передня, задня). Політ нормальний. Жорсткість кузова при проходженні поворотів, та навантаженні багажника та машини пасажирами мене задовольняє. (Памятаю як рухався автомобіль без роспорок). Але якщо заїхати одним заднім колесом на високу бровку то кришка багажника закривається погано, що говорить про скручення кузова навіть з роспорками.
Це тому що задня розпорка від ріккара це понти. Візьми поперечну тягу на кінцях обвари кругом щоби вона була одним цілим з рештою конструкції, і стягни трохи, та відчуй різницю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

Зачем их стягивать, лишняя нагрузка на кузов

Виталий

Я впевнений що стягувать не потрібном, тільки зафіксувати не завантажений стан кузова на рівній поверхні.

Володимир

Цитата: Max 55Зачем их стягивать, лишняя нагрузка на кузов
Я не мав на увазі з фанатизмом, а чуть-чуть щоби прибрати люфт на різьбовому з\"єднанні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Виталий

Люфт на шпильках кріплення, та на стяжці гайкою вибрав та зафіксував.

alexandr38

Цитата: Александр НадводнюкНа рахунок жорсткості на кручення: Володимир правильно говорив, на кручення Рікаровська розпорка не фонтан через те, що поперечина не жорстко з\"єднана з рештою труб, її б не завадило приварити в місці з\"єднання та ще й косинки туди вмантулить.


Все правильно. Можно было сделать заднюю распорку более жесткой. НО. Все владельцы Таврий (или почти все) хвалятся тем, что в их машине можно перевозить крупногабаратные грузы. Холодильник например. А жестко закрепленная распорка лишает их этой возможности. Именно поэтому пришлось делать поперечину сьемной. Как говорится \"По многочисленным просьбам трудящихся\". В ущерб жесткости конструкции.

Серёжа

vitmel-Я вижу ты на Борщяговке живешь ???Это я спрашивал на счет как подогнуть трубки )))Может как-то пересечемся,я тоже на борщяговке живу,и роскажешь все по-подробней )))

Виталий

Можливо. Піднімемо капот подивишся, нічого не можливого тут немає. Моральну підтримку гарантую.

Nemetsss

vitmel   Tuborg297 переговоры в лс!

Андрей И.

Наконец дошли руки до усилителя моторного щита. На установку пошло несколько часов, результатом доволен, жесткость кузова явно увеличилась, реакция руля выросла, неровности проходит плавнее, толчки на руль передаются слабее. Даже капот стал закрыватся не так громко  :) . Это уже четвертая распорка на авто, и польза от них есть, тем более, что стоят недорого.

alexandr38

Цитата: Андрей И.Наконец дошли руки до усилителя моторного щита. На установку пошло несколько часов, результатом доволен, жесткость кузова явно увеличилась, реакция руля выросла, неровности проходит плавнее, толчки на руль передаются слабее. Даже капот стал закрыватся не так громко  :) . Это уже четвертая распорка на авто, и польза от них есть, тем более, что стоят недорого.

Так усилитель моторного щита для того и был придуман.