КАТАЛИЗАТОР

Автор Виталя, 24 Грудня 2007, 22:11:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Игорь

Ув.Romanoff!т.к не дождался ответа на свой вопрос (см.пост 39)Очень прошу ответить,т.к интерес возник не только у меня.

Игорь

За ответ спасибо.Блок шили ,расход упал.Что за прошивка не знаю.

Kritik

сьогодні йду на пару, дивлюся їде Славута і шось шкребе асфальт
а в неї кароче визлопну обірвало, зразу перед резонатором, кароче каталізатор висів на шарнірі тільки і кусок труби волочився по асфальту....
блін, якби не черкала турба об асфальт звук реально як в простої машини, каталізатор так глушить шо то піпєц..... :/
викидайте його
це ЗЛО!
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Володимир

Цитата: LonelyWolfЗапахов не прибавилось у меня после вырезания катализатора,по расходу пока не засекал. Звук стал немного громче,почти незаметно. Динамика тоже самую малость возросла.
Так ти в себе карбовий резонатор поставив чи кусок труби замість каталізатора.

Я в себе поставив карбовий резонатор, правда якийсь кооперативний то тепер трохи бубнить з вихлопної, думаю щоби було тихо замість третього куска що під багажником вварити додатковий глушак від класики чи від чогось іншого, або по розміру підійшов. Бачив на машині швидкої допомоги марки УАЗ на кінці вихлопної висить такий собі маленький глушак, не думаю що там ще є резонатор, але звук як на мене тихіше ніж таврії і славути що бубонять.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Богдан

Да это бубнения надоедает шо ппц
У мня в соседа копейка, так у него на ХХ тише звук чем у меня, ну как газнуть то у него громче

Володимир

Я коли заводжу машину в гаражі із відкритими дверями гаража, вихлопна звісно на вулицю, бубня в гаражі капець я вже думав що це резонатор так бубнить, враховуючи що голі стіни і звук відбивається, а коли двері гаражу закриті і через шланг від пилососа вихлоп іде на двір, майже тишина. Тому і вирішив що з цим потрібно щось робити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сергей

режем резонатор пополам! выкидуем шайбу! и завариваем назад! получаем бубонение раза в два а то и три тише! и намного мягче! спокойней!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Богдан

И долго монтировкой выбивать? она там сильно держится?

Богдан

И разница в звуке? и вообще

Kritik

не завжди шайба вибивається
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Игорь

А на что влияет выбивание етой  шайбы?Увеличется ли расход,выхлоп станет тише или динамика лучше.

Володимир

Цитата: Romanoff
Цитата: ~777~Что ты мне рассказываешь с чего ему  увеличиваться???Наоборот лишнюю нагрузку с нее скинул!УУ меня знакомый на ланосе выкинул его так расход литра на два упал! :D
Я рассказываю то что знаю в отличии от тебя!! Знаешь сколько я лично катов на славутах отрезал? Расход поднимается где то в среднем на пол литра!!! После заливки без лямбдовой прошивки расход поднимается еще где то на пол литра!!!
Розхід напевне піднімається через зміну стилю водіння, більше тиснуть на газ. Я на своїй поставив карбовий резонатор вваривши гайку під лямбду, розхід не збільшився бо стилю водіння я не міняв, і вихлопна в мене чиста без копоті, мікас не перепрошивав. Середній розхід від заправки до заправки літом 6 літрів, зимою 7-7,5.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Денис

тут хз як думать
нема ката - вентиляція краща - розхід менше
нема ката - нема підпорки газів - бензин в трубу вилітає

LonelyWolf

Цитата: omarтут хз як думать
нема ката - вентиляція краща - розхід менше
нема ката - нема підпорки газів - бензин в трубу вилітає
Скажу ТОЛЬКО по по своим наблюдениям - расход если и увеличился,то грамм на 200-300. Но оно того стоит. Опять же - ИМХО.

Сергей

ага на 200-300 это в городе! а вот на трассе на все 1,5 литра! лично у меня так произощло! машина стала резвей разганяется до сотни быстрей! но потеряла в максималке и на трассе жрет шо подорваная! буду или назад вставлять или все нахрен переделывать!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!