Іржавіє та гниє кузов

Автор Андрій, 27 Лютого 2010, 23:48:40

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Які напруги на виводках ХХ? Які приблизно струми макс?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБЯкі напруги на виводках ХХ? Які приблизно струми макс?
Я вже точно не пам\"ятаю, здається від 30 до 45. Зварюю завжди на мінімумі, інколи навіть чіпляю в розрив одну чи дві пружини скручені з залізного провода діаметром 6 мм, якщо потрібно зварювати дуже тонкий метал.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Пробував своїм трансом контактну (точкову) сварку мідними з притиском?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБПробував своїм трансом контактну (точкову) сварку мідними з притиском?
Ні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

В інверторі постійний струм взагалі на виході, а в трансформаторі змінний. І як воно одним електродом з одним Амперажем, тільки різними родами тока??
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: SalekЧтоб хорошо \"мягко\" варить ставь на максимальное напряжение,а регулировку через нихромовую спираль между сварочником и держаком.
Навіть якщо і є опір, то коли зловив дугу напруга впаде.
Цитата: SalekМногое зависит от способа намотки транса.
Если варишь тонкое \"+\" на массу.
Толстое \"-\" на массу.
Там змінний струм.
Цитата: Salek30-45 маловато лучше 45-60v.
Початково було 60 в, зварювати практично було не можливо, потім в справочнику по зварюванню подивись які мають бути напруги, перемотав вторинну обмотку зробивши три відводи для зміни напруги.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Ах харашо що в мене інвертор, не треба думати і матати, покрутив і вари
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Ось http://dwg.ru/dnl/4866 хороша книжка про зварювання, на сторінці 27 є розписано і намальовано як міняється шов в залежності від напруги та струму.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Ток обмежання на нормальний трансформаторах виставляэться зазором сердечника, ныяких обмоток вторинних по три штуки.

Так я і не зрозумів, варити на зміному струмі так само як і на постійному по якості шва?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

на постійному краще дуга горить, а шов то все залежить від зварювальника і його навику
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Як я зрозумів з кижки із-за полярності буде менша температура на деталі, або більша. Добре варіювати коли зварювати тонкий метал.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

да, із-за полярності міняється температура електрода, коротше ту америкос дуже класно про все розказує, я сто раз сарєв і мені нравиця. я пробував варити американськими електродами, карочє з нашими не порівняти, не знаю чого, але наші не такі. я не профі в сварці, так, на рівні сварщика 6-го розряду, але чогось наші електроди мені не подобаються
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

По пыдсиленю щось не було коментыв, наче повинно бути цыкаво.









Виталька, конкретно пиши. Ток постояннвй, на електроде + или - , а то масса, металл, прилипать.


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ
Тут є один мінус, не можливо замовілити поріг з середини. Плюс нема гарантії що тут усилиш і в другому місці не почне тріскати. Якщо проблема тільки в крішенні, то потрібно скинути обшивку багажника, і там все проварити, бо завод кусків металу накидав, а на зварці зекономив.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion