Іржавіє та гниє кузов

Автор Андрій, 27 Лютого 2010, 23:48:40

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Wildchild

Цитата: Володимир від 11 Березня 2019, 07:30:02
Поки що я кращого за цей не зустрічав, я навіть ним частково обробив кромки дверей знизу, тому що щорічна зачистка іржі, обробка антикором і подальша покраска нічого не давала, а цим мазьнув, за деякий час він засох і вже кілька зим корозія не проявляється.

Дякую, візьму до уваги. Але мене трохи напрягає трубка, яка у мене раніше чогось дуже забивалася, і бризгала слабо каплями, про розпилювання навіть і не шла мова. Сьогодні побачив у Новій Лініі мовіль у звичайній пластиковій бутилці, десь кіло, по консистенції як варена згущьонка. Думаю, якщо розігріти, та додати трохи відработки, і компрессором задуть, буде норм?

Алекс

Разогрев мовильнику - до жопы дверца ...остывает на лету смесь
Лучше готовить на твои по инсрукции
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Володимир

Цитата: Wildchild від 11 Березня 2019, 13:04:32
Цитата: Володимир від 11 Березня 2019, 07:30:02
Поки що я кращого за цей не зустрічав, я навіть ним частково обробив кромки дверей знизу, тому що щорічна зачистка іржі, обробка антикором і подальша покраска нічого не давала, а цим мазьнув, за деякий час він засох і вже кілька зим корозія не проявляється.

Дякую, візьму до уваги. Але мене трохи напрягає трубка, яка у мене раніше чогось дуже забивалася, і бризгала слабо каплями, про розпилювання навіть і не шла мова. Сьогодні побачив у Новій Лініі мовіль у звичайній пластиковій бутилці, десь кіло, по консистенції як варена згущьонка. Думаю, якщо розігріти, та додати трохи відработки, і компрессором задуть, буде норм?
З цим мовілем проблем не було, я кілька трубок зчіпав до купи щоби отримати одну довгу щоби на весь поріг, могла потім стояти рік два, але всерівно потім бризкало. Цей мовіль добрий тим, що він через певний час засихає, і з трубки він бризкає як пульверизатор. Має велику проникність і його не роз"їдає солона вода зимою.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

Цитата: Wildchild від 10 Березня 2019, 23:39:45
Посоветуйте, что залить в двери? Стадают филенки низа дверей и углы передних дверей блин центральной стойки. Справа прогнила дыра как 5 коп, пришлось закидать шпатлевкой со стеклотканью. Нужно обработать, чтобы приостановить процесс
Я робив, ще в Таврії наступним чином, вирізав із шкарабанки необхідну латку, брав кіловатний електропаяльник, зачищав до білого металу прогнивший отвір і паяв. Якщо гарно нанести олово, то мощливо "начисту" зашкурити і закрасити. З середини додатково обробити за власним вибором. З точки зору часу найдовша і наймарудливіша робота але з точки зору корозійної стійкості найкращі результати!

Григорий

Я так робив на москвичі і тільки замість жестянки брав мідну фольгу та лудив з обох боків, замість травленої кислоти брав ортофосфорну і лудить добре і ржавчину з"їдає на ура, потім трішки шпаклівки і перед паянням робив в в деталі кузова вмятину неглибоку.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

bestage

гутен таг камераден) есть такой вопрос, у меня есть таврия, кузов уже требует сварки, и я решил ее самостоятельно поварить)) при том что никогда до этого не держал сварку в руках) но не в этом суть. меня интересует возможно ли усилить ее хиленькие пороги например вазовским усилителем? или какие есть варианты еще? слышал про профиль вваривают? тогда как это выглядит? имеет ли смысл?

Sergik32

усилиш пороги порве в інших місцях де слабше. вихід тільки один, або варити як є, або взяти іншу машину, хочаби рено гранд сценік або сценік :P
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Цитата: Sergik32 від 28 Травня 2019, 10:58:42
усилиш пороги порве в інших місцях де слабше. вихід тільки один, або варити як є, або взяти іншу машину, хочаби рено гранд сценік або сценік :P
Угу на роботе палюбе!
Там сцепа + замена стоит как хорошая славута  :-D.
У меня такая я знаю)

Sergik32

1,6 і на 130 солярових коней і скринька руху механіка 6 ступка. машинка бімба. а якщо купувати собі авто і думати шо все дороге і заміна і запчастини то вже тоді краще маршруткою їздити, або славутою, якщо в ній не гнилі пороги і кузов вцілому
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Цитата: Sergik32 від 28 Травня 2019, 11:11:25
1,6 і на 130 солярових коней і скринька руху механіка 6 ступка. машинка бімба. а якщо купувати собі авто і думати шо все дороге і заміна і запчастини то вже тоді краще маршруткою їздити, або славутою, якщо в ній не гнилі пороги і кузов вцілому
Про 1,6 нече не скажу у меня 1,5 110коней и у знакомого на роботе в гранд ценике такой же двиг. По мех тоже нече не скажу у нас роботы. Мех как мех, я однозначно обратно дергать не хочу, хоть и сцепа 1000уе стоит без замены).
1,5 норм двиг, только вот в европе масло меняют рас в 30тык, изза этого у кого то там провернулись вкладыши колена.
Ну теперь слушок пошел и все поголовно их меняют после покупки авто.
Хотя у 95% кто меняет вкладиши нормальные ))) В остально двиг как двиг, мне нравится.
Одно но! Заправляю я ее только на шел. Пусть соляра и стоит 31грн зато расход 5,7 по городу. Экономия должна быть экономной! По трассе на круизе со скоростью 108км вообще 4,8л на сотку).

А так в обслуге авто не дешевое ну что поделаешь...
Например мне нужно поменять саленблоки рычагов то один стоит 300-360грн. + шаровая одна стоит 550грн.
Но зато рас и на 50-60тык.


ВКБ

Як тільки вздуваєттся здирати чим є і замазувати гарматним салом...потім пооікуєте поки не прогризло диру.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Бестаж, як Ви відчули слабкість порогів? Авто переловилась чи гнеться як диван?
Не треба підсилювати, поварити якісно - тобто відновити як в кресленнях. Де є можливість, замість 0.6 вварити 0.8 чи 1мм лист, там де прямі ділянки чи вийде підігнути під профіль. Це я про ті діоянки які нижче ватерлінії. Якщо підсилювати всередині порогу повздовжним ребром, тоді його проперфарувати отворами і обмазати все пушласом перед заваркою. Трохи покоптить але не буде гнити і волога циркулюватисе в підсилених місцчх. Метел до металу плашмяка великою площеню  не бажано, каркасно та скелетно підсилювати з урахуванням, що якщо буде удар щоб той підзилювач або зігнувся з кузовом, або пішов якось від пасадира вниз, чого і кажу перфорувати .
Якщо хочете порад по підсиленню то ескізно викласти свою думку тут або отримати пораду малюванням на малюнку з книги ле підсилювати.
Повторюсь, найкраще це відновити конструктив як був з заводу зварними точками чи перервним швом, з заходами по перестраху по гниттю швидкому, рухам конденсату і правильності елементів ребер підсилення.
Гаражний щов чи точка може бути міцніша за заводську, але не гарніша.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Я днями бачив вісімку, то замість порогів була приварена профільна труба, тобто пороги були на зкруглені, а прямокутні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Профільна труба (квадрат або прямокутник елекрозварний шов) мін. стінка 1.2 мм якщо стандартна. Ходова товщина 1.8мм. Не пороги прямо, а коп.є.
Може то швелерком вигнуто та заварено, який змисл всередину стінкою труби.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 15 Квітня 2020, 14:05:36
Профільна труба (квадрат або прямокутник елекрозварний шов) мін. стінка 1.2 мм якщо стандартна. Ходова товщина 1.8мм. Не пороги прямо, а коп.є.
Може то швелерком вигнуто та заварено, який змисл всередину стінкою труби.
Може, не спорю, получилось як з накладками на пороги.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion