Плохая работа тормозов

Автор Стас, 09 Січня 2008, 09:36:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Краще 180-182мм і буде ресурс юзати. А що то за барабани з литвом (чорнотою) на робочый поверхны??????!!!! ВТК ЗАЗ не могло таке пропустити!!!! Якись чудотокар точив чи наварював і точив. На смітник негайно!!!
Просто поставити і точити не вийде, бо ідеально буде тільки на оправці по конструкторській базі - а це циліндри під кільця підшипника, і виставляти треба ідеально шліфовану оправку і самоцентруючу оправку з биттям між базою \"патрон\" і базою \"деталь\" - 0,03-0,04мм макс.. Точити можна на любому верстаті, але паралельність вісі по індикатору оправки на стнку виставляти і оправка повинна буди зроблена в умовах інструментального виробництва, з контролем биття 0,02мм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

такотожбоівоноегеж, да Костя, ти правий, а такого на верстаті чеському 1964-го року випуску я недоб\'юсь. Пожоду брачокс на моїх барабанах пропустили на ЗАЗі, ну я розумію це провтикати на заводі в Мюнхені, чи Інгольштаті, но не в Запоріжжі. Напевно барабан відлили з вн.діаметром в + і проточили що могли і поставили. Хоча скажу чесно, я не поміряв, бо не думав про таку жопу, ШЦ-І тільки вдома був, а по інший мірітєль тра було подумати раніше. Я то колодку підпиляв трохи, може то там і 180-182 не було, може там менше через шо і ледь надів барабана. Як завжди хорошо мисля приходе опосля. Буду знов зняти і перевірити.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32Ні хлопці, підшипники в нормі, колесо крутиться рівно, от жаль що не сфоткав барабана. я міняв колодки на ТОМЕХи то заводські зняв, вони були як щойно з магазина, не зтерті ні грама. Машина 6 років стояла, дід всього 240км наїздив і тормозили тільки передні, ручник тільки в гаражі він затягував. барабан в середині еліпсом, ну я ж не салабон, бачу трохи де лиття а де проточено, от походу барабан проточили в розмір 180-182, а там де просто лиття то виходить що розмір 185 а може і більше, такщо або барабани прийдеться шукати б/у, або проточу до рівного розміру, точніш щоб поверхня була циліндрична, головне щоб потім поршеньки не повилітали. А який максимальний вн.діаметр допускається, бо щось пока нема часу ритися в талмутах.
Я би радив поставити новий, тому що будуть нерівномірно тормозити колеса, хіба що маєш на меті продати авто.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Новий барабан? Ну машину я не буду продавати, а навіть якби і продавав то таку халтуру не підсуну, перероблю і тоді будь-ласка. Тормозить повинна, а то хтось купить таку парашку і мене буде клясти, не хочу, зробити треба гарно і шовковисто. Це прям як з жінкою, \"лучше уж никак, вместо как-нибудь\".

Осьо січас прошу пардону за оверпостинг але я сі притащився, тормозний барабан на наш чудомобіль Сволота аж 598 грн коштують, це при тому що в цьму місяці на руки отримав 1259грн, ну це вашпє повний 3,14здець. Оце дааа, значить точу старого і їжжу з дриготормозами далі

Оверпостинг исправлен.
Number One
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Прикольно, якщо в тебе накприклад 176 мм. На ЗАЗ хтось на пару мм недоточив. Тоді спасєніє прийшло. А биття, то незрізана чернь. На своєму чешському чітко виточити можно, якщо відтокарити оправку під конус і по місту знти різцем биття і не знімаючи, закріпити консольно в патрон. Проточити тормозну частину. Підібні речі у нормального токаря і трохи технолога РАЗОВО обов.язково вийдуть. Поміряй який діаметр до десятки. І мені вже цікаво.
Треба малювати ескіз оправки. Можу відкури підкинути схемку різання і налагодження.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну то  я поміряю обов\'язково, мені і самому вже цікаво, а барабани я дам і батько проточить, він у мене рубанок по таким речам, з 1972-го року в службі автотранспорта токар-слюсар, на своєму токарному точить і мох і болото. От тільки мене тоді смущають колодки, ті шо я трошки підпиляв, блін обратно ставити заводські не хочу
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32ну то  я поміряю обов\'язково, мені і самому вже цікаво, а барабани я дам і батько проточить, він у мене рубанок по таким речам, з 1972-го року в службі автотранспорта токар-слюсар, на своєму токарному точить і мох і болото. От тільки мене тоді смущають колодки, ті шо я трошки підпиляв, блін обратно ставити заводські не хочу
Якщо діаметр колодок буде меншим ніж барабан, то проточка це марна трати часу і нервів, вони не будуть тормозити всією площею.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

так от і я так думаю. Ну для початку плміряю, а там побачу. Бо ці що є то я ставив, зганяв у 0, а потім ледь надів барабана, ну одну підпилював сторону, а друга сторона то вроді сіла плотно но сіла.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

самі прості і необхідні, ручник в розслабон, далі звожу колодки до максимуму(поршеньки до упора в 0), потім трошки колодку повертаю шоб ввійшли в барабан і далі легким постукуванням руками, при необхідності,  насаджую барабан, головне щоб без перекосів. От потім троха хреново відрегулювати підшипник, крутиться то все вже не туйво, але люфту немає, зараз гарно крутиться. Я пару раз з горки спустився ручника затягнувши на щЯлчок, притерлись.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Якщо токар буде без індикаторної стойки точити - в мусор, навіть якщо все життя з верстатом.
Якщо зроблено по канонам машбуду - будуть тормозити. Чи на ЗАЗі верстати та люди з казки. Чудеса роблять фахіфці.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

згоден, саме головне і нудне, але важливе - це правильно виставити заготовку
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

А я при монтажі нових задніх колодок відкручюю клапан розвоздушки і стравлюю тормозну щоб вдавити колодки фомкою одна до ондної і спокійно надіваю барабан. Потім прокачка, навіть не прокачка а закриття клапана і натискання на педаль, тобто прокачувати не треба.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Number One

ВКБ, а нашо стравлювати рідину? Вроді поршеньки стають один до одного впритул. Чи нє?

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Sergik32

ну походу в мене може і барабан не має правильного розміру, от через що я і трошки підтер колодку, бо прощолкав хлєборєзкою, поміряти діаметр барабана
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Та коли ж ти вже його поміряеш? Інтерес розриває....

Цитата: Number OneВКБ, а нашо стравлювати рідину? Вроді поршеньки стають один до одного впритул. Чи нє?

Та якось раз не получалось впихнуть назад в циліндр та вирішив стравити. Але не помню, чилегше від цього зайшло. Наче нє, бо тримає його якраз ці дві упорні внутрішні шайби.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.