Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

сильно і то дуже, у мене коли було без неї то на нерівностях(кольцо на трасі там помалу його проїжають) то хитало машину як грушу, поставив розпорку то зараз гарно і без коливань. а ще якби була нажня і стабілізатор то вашпє булаб фієстою 70-х років
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Жулик від 10 Жовтня 2016, 14:31:38
шо правда та распорка так сильно влияет на ачучения?
Коли поставив верхню, то перше що замітив, з повним екіпажем коли на трасі попадає на хвилі, то машина не втікає з дороги, до цього доводилось ловити щоби не вилетіти з дороги. Коли поставив нижню, то на бруківці перестав ногами відчувати масаж від дна машини.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

А я фигею чудо палка прям )
Хоть бери да себе на авео поставь ) да от только шоб ее двигатель не лупил )

Sergik32

реально, для славути то прям дохтар
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Max 55

Цитата: Володимир від 10 Жовтня 2016, 14:46:59
Цитата: Жулик від 10 Жовтня 2016, 14:31:38
шо правда та распорка так сильно влияет на ачучения?
Коли поставив верхню, то перше що замітив, з повним екіпажем коли на трасі попадає на хвилі, то машина не втікає з дороги, до цього доводилось ловити щоби не вилетіти з дороги. Коли поставив нижню, то на бруківці перестав ногами відчувати масаж від дна машини.
Когда машина груженная её и ловить не надо, понятно, что машина легкая...

Володимир

Цитата: Max 55 від 15 Жовтня 2016, 12:44:19
Цитата: Володимир від 10 Жовтня 2016, 14:46:59
Цитата: Жулик від 10 Жовтня 2016, 14:31:38
шо правда та распорка так сильно влияет на ачучения?
Коли поставив верхню, то перше що замітив, з повним екіпажем коли на трасі попадає на хвилі, то машина не втікає з дороги, до цього доводилось ловити щоби не вилетіти з дороги. Коли поставив нижню, то на бруківці перестав ногами відчувати масаж від дна машини.
Когда машина груженная её и ловить не надо, понятно, что машина легкая...
В тому то і прикол, що коли повний екіпаж, і одним колесом попадав на трасі на хвилясті нерівності, машину зносило в сторону, після установки розпорки пройшло.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Денис Kt,tlm

Владимир здравствуйте. Хочу задать вам вопрос как грамотному специалисту судя из комментариев. У меня на славке появился стук в районе клапанов, заехав на сто мне сказали, что стучит распредвал и сказали стартовать от 2500 тыс гривен и более. Еду и голову ламаю капиталка стоит порядка 4500 тыс гривен. Вопрос как лучше поступить, делать распредвал или капремонт ? Еще хочу добавить, что в мае 2016 поставил гбо, месяц назад отрегулировал клапана, как мне сказали под газ, после этого и появился это стук, да и расход увеличился, до этого был 10 литров, после регулировки стало 12,13.

Денис Kt,tlm

Владимир здравствуйте. Хочу задать вам вопрос как грамотному специалисту судя из комментариев. У меня на славке появился стук в районе клапанов, заехав на сто мне сказали, что стучит распредвал и сказали стартовать от 2500 тыс гривен и более. Еду и голову ламаю капиталка стоит порядка 4500 тыс гривен. Вопрос как лучше поступить, делать распредвал или капремонт ? Еще хочу добавить, что в мае 2016 поставил гбо, месяц назад отрегулировал клапана, как мне сказали под газ, после этого и появился это стук, да и расход увеличился, до этого был 10 литров, после регулировки стало 12,13.

Володимир

Цитата: Денис Kt,tlm від 22 Жовтня 2016, 14:43:05
месяц назад отрегулировал клапана, как мне сказали под газ, после этого и появился это стук, да и расход увеличился, до этого был 10 литров, после регулировки стало 12,13.
Тоді проблема в зазорах клапанів а не розподільчому валі. Для газу ставлять більші зазори, могли і переборщити зі збільшенням зазорів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Стукіт після регулювання, це частіше всього не вірно відрегульовані клапани. Газовики, що мені ставили гбо, казали, що регуювати як для бензу. І взагалі, газові свічки, зазори, масло це розвод на гроші кліентів, навіть варіатор не оправдана штука для пропан-бутану.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Жулик

о спасибо гуррруууу!!!!
Поддерживаю по всем поводам окромя вариатора с ним я не стыкался )
А от чиповка под газ реально пашет, росход меньше едит лучше но бенз нужно лить для заводки 95+ ибо зажигание под газ и если налить 92 то слышно как мотор детонируит (не сильно но оно не приятно)


Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

gray-black

відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4