Автор Тема: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)  (Прочитано 232356 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 20848
  • Карма: +3300/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    61280 KM
  • Получил спасибо: 1704
  • Сказал спасибо: 306
Там з тої сторони бітум?
Не бітум, щось типу сирої резини.
Тут ще питання що стоїть після штанів босал, в мене стоїть карбовий босалівський резонатор, коли поставив ще й босалівський глушник та сопілку, то взагалі на певних обертах ричала, довелось тулити додатковий глушник на сопілку щоби трохи менше давило на вуха.
Все повністю Босал. Тот при штатній системі з каталізатором було підняття гулу в салоні на обертах 3900. На Босалі резонанси відсутні при любих оборотах.
Значить якість кожної деталі залежить від майстра який її зробив, мені просто повезло так, що босалівський резонатор хоче заводських штанів, хоча до босала стояв польський резонатор полмо, то той при наближенні до обертів 3000 ривів що відчувалась вібрація підлоги.
Тоже использовал такую же вибру, но только для днища багажника и под задним сиденьем. Осталось ещё 1,5 листа 4 мм и несколько листов 2 мм (брал на капот но пока не клеил).
Владимир, а на сам капот клеил вибру? Есть смысл её туда клеить?
На капот я не клеїв, я тільки обклеїв вібруючі деталі кузова.

Slavuta-club.info


Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 20848
  • Карма: +3300/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    61280 KM
  • Получил спасибо: 1704
  • Сказал спасибо: 306
Тут ще питання що стоїть після штанів босал, в мене стоїть карбовий босалівський резонатор, коли поставив ще й босалівський глушник та сопілку, то взагалі на певних обертах ричала, довелось тулити додатковий глушник на сопілку щоби трохи менше давило на вуха.
Все повністю Босал. Тот при штатній системі з каталізатором було підняття гулу в салоні на обертах 3900. На Босалі резонанси відсутні при любих оборотах.
Мене гул в салоні дуже напрягає, запускаю двигуна в гаражі, то вібрацій на кузові взагалі нема, а гул на вуха давить. Виходжу з машини то ззаду буля вихлопної значно тихіше ніж в салоні. Вся вихлопна окрім штанів зараз босал, на сопілці ще й додаткового глушника зробив, нічого ніде не січе.

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 8273
  • Карма: +671/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 352
  • Сказал спасибо: 219
Лише обивка скловатою і сіткою нєрж армувати внутрішні стінки глушника.
М'іякі сайлентлоки куліси і мотора, глушника.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре, ти жируєш.

Оффлайн Sergik32

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 15668
  • Карма: +1575/-4
  • 17.03.1978 р.в. в клубі з 22.01. 2013, 14:13:55
  • Зарегистрирован: 2013-01-22 Откуда: с.Олександрія, Рівненська обл.
  • Авто: Slavuta 1.2і плацкарт 2006 р.в.
  • Получил спасибо: 627
  • Сказал спасибо: 174
а в мене вібрація від каталізатора до фланця біля балки і це проблема славути отой кусок довгий. я вже резонатора вварив після куліси кпп і всерівно вібрує. може то вже подушкам двигуна дупа, хоча мотор не відривається від них.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 20848
  • Карма: +3300/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    61280 KM
  • Получил спасибо: 1704
  • Сказал спасибо: 306
а в мене вібрація від каталізатора до фланця біля балки і це проблема славути отой кусок довгий. я вже резонатора вварив після куліси кпп і всерівно вібрує. може то вже подушкам двигуна дупа, хоча мотор не відривається від них.
В мене той кусок також добре вібрує, але частота тої вібрації набагато нижча від гулу в салоні.

Оффлайн Sergik32

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 15668
  • Карма: +1575/-4
  • 17.03.1978 р.в. в клубі з 22.01. 2013, 14:13:55
  • Зарегистрирован: 2013-01-22 Откуда: с.Олександрія, Рівненська обл.
  • Авто: Slavuta 1.2і плацкарт 2006 р.в.
  • Получил спасибо: 627
  • Сказал спасибо: 174
в мене гуділо також, я обратно поставив каталізатора і вже стало бубніння менше
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 8273
  • Карма: +671/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 352
  • Сказал спасибо: 219
в мене гуділо також, я обратно поставив каталізатора і вже стало бубніння менше
Погоджуюсь. Тобто резонатор потребує зміщення до заду ближче..під пузо авто як в інж.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре, ти жируєш.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 20848
  • Карма: +3300/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    61280 KM
  • Получил спасибо: 1704
  • Сказал спасибо: 306
в мене гуділо також, я обратно поставив каталізатора і вже стало бубніння менше
Погоджуюсь. Тобто резонатор потребує зміщення до заду ближче..під пузо авто як в інж.
Підозрюю що так, на ваз-2108 також резонатор майже в задниці.



На класиці резонатора навіть два, але перший не стоїть зразу за штанами, а трохи далі.



На москвичах також резонатор стояв зразу за штанами, то вони також від жигулів класики відрізнялись гучним вихлопом.


На гучність пихлопу думаю також впливає несоосність отворів випускного колектора та штанів, в мене один отвір частково перекривається. Також 100% впливає нерівномірність роботи циліндрів, вчора почистив газові форсунки та відрегулював зазори, то на холостому бубніння трохи менше.

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 8273
  • Карма: +671/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 352
  • Сказал спасибо: 219
Який хід штоку газофорси?
А резонатора стінки самі резонують, требаитаки далі трози його і ото розширення при вході до каталізатору саме норм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре, ти жируєш.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 20848
  • Карма: +3300/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    61280 KM
  • Получил спасибо: 1704
  • Сказал спасибо: 306
Який хід штоку газофорси?
Збільшив отвори дюз з 1,5 мм до 1,8 мм, то поставив зазор 0,35 мм.

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 8273
  • Карма: +671/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 352
  • Сказал спасибо: 219
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1000 : 31 Май 2021, 09:15:50 »
Який хід штоку газофорси?
Збільшив отвори дюз з 1,5 мм до 1,8 мм, то поставив зазор 0,35 мм.
Для інф може згодиться, маю 2мм і 0,4мм хід валтек самі прості червоні. Підстроювати хотів , не збились, тому марно лазив. За всі 5,5 років хх тримає норм, холостий рівний. Тиск релуктора 0,9+. Пробіг по ним 60..70 тис мабуть. Ні провалів ..горм, все контрольовано. Пуск при 35 градусах. Графік з корекцією по тепмературі 63% зменшення часу на нуль 40 градусах крива нахилена зліва вниз, вправо вверх, та такому і катаюсь
Якщо ти в авто, то все в тебе добре, ти жируєш.

Оффлайн Sergik32

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 15668
  • Карма: +1575/-4
  • 17.03.1978 р.в. в клубі з 22.01. 2013, 14:13:55
  • Зарегистрирован: 2013-01-22 Откуда: с.Олександрія, Рівненська обл.
  • Авто: Slavuta 1.2і плацкарт 2006 р.в.
  • Получил спасибо: 627
  • Сказал спасибо: 174
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1001 : 01 Июнь 2021, 14:25:10 »
а яка причина збільшення, що було не так в роботі?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 8273
  • Карма: +671/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 352
  • Сказал спасибо: 219
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1002 : 01 Июнь 2021, 14:33:44 »
а яка причина збільшення, що було не так в роботі?
Це до мене?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре, ти жируєш.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 20848
  • Карма: +3300/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    61280 KM
  • Получил спасибо: 1704
  • Сказал спасибо: 306
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1003 : 01 Июнь 2021, 15:08:59 »
а яка причина збільшення, що було не так в роботі?
Високий тиск в редукторі 1.3-1.4 атм, зараз опустив до 1 атм.

Оффлайн Sergik32

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 15668
  • Карма: +1575/-4
  • 17.03.1978 р.в. в клубі з 22.01. 2013, 14:13:55
  • Зарегистрирован: 2013-01-22 Откуда: с.Олександрія, Рівненська обл.
  • Авто: Slavuta 1.2і плацкарт 2006 р.в.
  • Получил спасибо: 627
  • Сказал спасибо: 174
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1004 : 02 Июнь 2021, 09:41:41 »
ф як машина себе веде, як при переході після прогріву, як зранку коли холодно
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Slavuta-club.info

Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1004 : 02 Июнь 2021, 09:41:41 »

 

Related Topics

  Тема / Автор Ответов Последний ответ
124 Ответов
39331 Просмотров
Последний ответ 02 Ноябрь 2018, 16:49:22
от Игорь
8 Ответов
5710 Просмотров
Последний ответ 12 Март 2020, 10:11:41
от VAZ 21053
6 Ответов
5025 Просмотров
Последний ответ 30 Июнь 2020, 12:48:11
от ВКБ
4 Ответов
3799 Просмотров
Последний ответ 08 Июнь 2016, 12:45:14
от Евгений
7 Ответов
3597 Просмотров
Последний ответ 16 Сентябрь 2016, 08:09:57
от Жулик


*Последние сообщения

    Тема / Автор / Раздел Последний ответ
    First PostRe: Вся площадь днища под газ ?

    Автор Winnie about 21 hours ago в ГБО

    8 Ответов
    107 Просмотров
    Последний ответот Toris
    about 7 hours ago
    First PostRe: Особливості газового палива

    Автор ВКБ about 1 year ago в ГБО « 1 2 3 »

    42 Ответов
    5606 Просмотров
    Последний ответот Toris
    about 7 hours ago
    First PostRe: Стартер-пак "зеленого" славутовода.

    Автор Winnie about 1 day ago в Вопросы и ответы

    5 Ответов
    166 Просмотров
    Последний ответот Kudrik
    about 17 hours ago
    First PostRe: Странный звук при заводе в районе мотора

    Автор shiva about 1 month ago в SOS! Ремонт! « 1 2 3 »

    44 Ответов
    1735 Просмотров
    Последний ответот vladishtm
    about 17 hours ago
    First PostКуплю Славуту инжектор с гбо до 2000$

    Автор Андрей about 19 hours ago в Куплю Авто

    0 Ответов
    52 Просмотров
    Последний ответот Андрей
    about 19 hours ago

    • Обычная тема
    • Hot Topic
    • Very Hot Topic
    • Заблокированная тема
    • Прикрепленная тема
    • Голосование