Автор Тема: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)  (Прочитано 238820 раз)

0 Пользователей и 2 Гостей просматривают эту тему.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21002
  • Карма: +3336/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    63050 KM
  • Получил спасибо: 1739
  • Сказал спасибо: 313
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1020 : 29 Июнь 2021, 14:10:04 »
61770 км.

Дійшли руки до заміни штанів, стояли Херсон, поміняв на поварені ті що стояли з конвеєра.

Купив набір каменів та перед заміною розпиляв вихідні отвори випускного колектора.





Було.



Стало.



До самої прокладки не пиляв, бо на штанах труби трохи вужчі, то вийшла б ще одна сходинка.



По результатам, виїхав на трасу, 4-та передача розгін від 2000 обертів до 4000, гучність вихлопа абсолютно не міняється, тільки міняється частота, в салоні тихо. Як писав раніше, на босалі в діапазоні порядка 2700-2900 було ревіння яке попадало на швидкість 90 кмг, на херсоні частота ривіння містилась до 3200 і ревіння в два рази було тихішим, але всерівно шумно.

Slavuta-club.info

Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1020 : 29 Июнь 2021, 14:10:04 »

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21002
  • Карма: +3336/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    63050 KM
  • Получил спасибо: 1739
  • Сказал спасибо: 313
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1021 : 05 Июль 2021, 12:12:30 »
61830 км.

Розібрав дверки, поклеїв вібру та обробив мовілем.

Перед.




Зад.




По результатам роботи, двері закриваються приємніше і легше, особливо задні, але щоби щось дуже відчутно змінилось під час їзди то не можу похвалитись. Дверні карти вже були зашумлені раніше, щось мучить думка що віброізоляція дверей це марна трата часу і грошей, там потрібна тільки шумоізоляція так як двері контактують з кузовом в основному тільки через резиновий ущільнювач.

Оффлайн romuald

  • Славутовед
  • ***
  • Сообщений: 184
  • Карма: +35/-0
  • Зарегистрирован: 2020-02-10 Откуда: Чернигів
  • Авто: Таврія 1102 1,1
  • Получил спасибо: 35
  • Сказал спасибо: 5
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1022 : 05 Июль 2021, 14:53:02 »
Збираюсь в багажнику вичистить ржу та пофарбувать, і всю задню частину закатати вібошумкою. Мені колєга рекомендував брати віброшумку два в одному. Бо якщо вібру а тоді шумку, то дорогувато виходить...буду пробувати

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21002
  • Карма: +3336/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    63050 KM
  • Получил спасибо: 1739
  • Сказал спасибо: 313
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1023 : 06 Июль 2021, 09:58:34 »
Збираюсь в багажнику вичистить ржу та пофарбувать, і всю задню частину закатати вібошумкою. Мені колєга рекомендував брати віброшумку два в одному. Бо якщо вібру а тоді шумку, то дорогувато виходить...буду пробувати
Категорично не рекомендую такий варіант, бо там виходить або добре, або дешево і з мінімальним результатом. Лист вібри 4мм Drive 4,0 мм (60 мкм) (0,6м х 0,5м) коштує 69,10 грн, на багажник потрібно 2-3 листа, шумка ще дешевша. Також не рекомендую використовувати матеріал що не призначений для цього, тобто всякі там єврорубероїди і тому подібне що можна купити і епіцентрі, як показав досвід, 3 шари єврорубероїду повний нуль в порівнянні з одним шаром Drive 4,0.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21002
  • Карма: +3336/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    63050 KM
  • Получил спасибо: 1739
  • Сказал спасибо: 313
62000 км, засопливила помпа HORT
« Ответ #1024 : 27 Июль 2021, 16:18:28 »
62000 км, засопливила помпа HORT, яка стояла на авто 4 роки і встигла пробігти 21000 км. Вирішив замінити доки тосол не добрався до підшипників і вона не заклилина. Чесно кажучи чого вона сопливить я не знаю, все в нормі, можливо корозія між крильчаткою та сальником трохи перекосила кільце, чи можливо деформувалось пластмасове кільце що контактує з графітною манжетою.



Була спроба реанімувати рідну помпу, кому цікаво даю фотки та процес розборки та зборки.

Помпа розбирається в такому порядку, нагрівається крильчатка щоби зменшити натяг посадки та знімається з осі, потім відкручуємо стопорний гвинт на корпусі та гріємо сам корпус в районі підшипників, шестерня разом з віссю та підшипниками виходить з корпусу. Щоби зняти шестерню бажано також нагріти.

В результаті отримуємо такий набір запчастин.


Нова та стара манжета.


В такому стані була контактна площадка крильчатки.


Під манжетою є пружина для прижимання до крильчатки.


Місце де вставляються підшипники.


Між підшипниками є розпорна втулка, підшипники з заводу стояли HARP.


Шестерня помпи як і всі деталі має ексцентрик, можна експерементувати з положенням щоби получився балансир.


Крильчатка після шліфовки, можливо шліфувати було не варто, не факт що збереглась перпендикулярність поверхні до осі, і це стало причиною сопливості на високих обертах.


Нові підшипники.


Гріємо шестеню та насаджуємо до упору на вісь, після остигання гріємо корпус та вставляємо вісь з підшипниками в корпус.


Фіксуємо підшивники в корпусі гвинтом.


Ставимо пружину та запресовуємо манжету. Я садив на герметик, тому що в посадочному місці були раковини від корозії.


Нагріваємо крильчатку та запресовуємо на вісь перевіряючи зазор між крильчаткою та блоком.


Порівняння двох помп, хорт та мемз.


Проїздив я з цією помпою тиждень, але сопливити вона так і не перестала, по продуктивності вона таки замітно краща ніж HORT, двигун охолоджується краще, перші тести в жару в гаражі на холостому показали 35 секунд роботи вентилятора.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21002
  • Карма: +3336/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    63050 KM
  • Получил спасибо: 1739
  • Сказал спасибо: 313
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1025 : 27 Июль 2021, 16:42:14 »
Поїздивши тиждень я вирішив таки замінити цю реставровану помпу, на заміну взяв фірми АТ, це була єдини помпа з більш менш позитивними відгуками і з крильчаткою з прямими лопатями. Експеременти показали що прямі лопаті дають більшу продукривність ніж косі, так як мають більший кут атаки. По продуктивності помпа трохи гірша ніж завод, але таки напевне трохи краща ніж хорт.

Крильчатка алюмінієва.




В ході огляду помпи було замічено що китайці забули просверлити дренажні отвори для зливу тосолу.



Довелось досверлювати.



Болта фіксації підшипників на помпі нема, з положенням отвора трохи не вгадали, на хорті також не було фіксації.


Ну і трохи реклами тосолу Addinol від Бузяна. Не пам"ятаю скільки йому вже років, але ще чистий.


Також були замінені підшипники в натяжному ролику, з заводу були HARP, могли би ще служити але від обертів і температури змазка видавилась, один підшипник мав трохи заїдання. В магазині були тільки підшипники Zolex то поставив їх.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21002
  • Карма: +3336/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    63050 KM
  • Получил спасибо: 1739
  • Сказал спасибо: 313
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1026 : 30 Июль 2021, 09:38:56 »
Зняв крильчатки з помп, на заводській крильчатці поверхня ідеальна.


На манжеті якось від центру виглядає що притерта повністю, а далі від центру тільки в 3-4 точках. Поки що не зрозуміло, чи то не притерлась повністю, чи то таки вібрує і через це нерівномірне тертя поверхні манжети.


Помпа HORT, як виявилось крильчатка не чугунна а алюміній чи якийсь сплав, і з віссю чи захистним шаром кільця манжети утворюється гальванопара що призвело до корозії крильчатки.





Заводська крильчатка по висоті так сама як і китайська, але потрібно розсверлити внутрішній отвір до 15,95мм. Якщо знайти правильну розгортку, то можна купляти китайську помпу і ставити на неї заводську крильчатку.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21002
  • Карма: +3336/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    63050 KM
  • Получил спасибо: 1739
  • Сказал спасибо: 313
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1027 : 02 Август 2021, 09:30:34 »
Засікав вчора час скільки маслає вентилятор нахолостому на помпі АТ, то вийшло 48 секунд, проти 35 секунд на заводській.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21002
  • Карма: +3336/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    63050 KM
  • Получил спасибо: 1739
  • Сказал спасибо: 313
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1028 : 25 Август 2021, 09:24:20 »
62200 км.

Померла остання заводська шарова, трохи надірвався зі сторони двигуна пильник, слідів води в середині нема, схоже що натягнула цементу та гранітної пилюки на дорогах де йде капітальний ремонт. На зміну взяв LSA, ціна питання 117.26 грн плюс доставка.

Оффлайн Sergik32

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 15679
  • Карма: +1579/-4
  • 17.03.1978 р.в. в клубі з 22.01. 2013, 14:13:55
  • Зарегистрирован: 2013-01-22 Откуда: с.Олександрія, Рівненська обл.
  • Авто: Slavuta 1.2і плацкарт 2006 р.в.
  • Получил спасибо: 631
  • Сказал спасибо: 175
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1029 : 25 Август 2021, 10:21:37 »
62700 і ще шарові рідні, але пилюка то кОнєшно зло, тут нічого не вистоїть.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21002
  • Карма: +3336/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    63050 KM
  • Получил спасибо: 1739
  • Сказал спасибо: 313
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1030 : 25 Август 2021, 10:32:57 »
62700 і ще шарові рідні, але пилюка то кОнєшно зло, тут нічого не вистоїть.
Перевір пильники, особливо зі сторони двигуна, надірвався на стягуючому великому кільці, просто так навіть і не побачиш.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21002
  • Карма: +3336/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    63050 KM
  • Получил спасибо: 1739
  • Сказал спасибо: 313
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1031 : 25 Август 2021, 16:36:49 »
Трохи фотозвіту по продовженню віброшумоізоляції.

В якості вібри драйв 4.0, клеїв без фанатизму, обстукував поверхні, ті що вібрували ті і обклеював.






В якості шумки 1 см вспінений каучук з фольгою куплений на аліекспрес. (На фото видно як повздувалась заводська вібра від тепла штанів)




Днище не фоткав, була положена вібра на тунель та кілька кусків під ногами водія та переднього пасажира, додаткову шумку більше не ложив. В перші дні їздив без пасажирського сидіння, то був трохи розчарований, бо роботи зроблено немало, а шуму не поменшало, хоча мав можливість прокататись на задньому сидінні по дуже поганій дорозі, то ззаду тишина, тільки чути поскрипування ущільнювачів на нерівностях, весь шум припадає на водія. Після встановлення правого сидіння в салоні відчувся результат, але він не є настільки ефективним як очікувалось, на водійському сидінні всерівно відчувається і гул вихлопу на ХХ та шум з підкапотки.

Оффлайн ВКБ

  • Злий папа (по ситуації )
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 8444
  • Карма: +683/-1
  • Злий папа (не завжди)
  • Зарегистрирован: 2013-03-09 Откуда: Україна центральна
  • Авто: Slavuta 1.2Li (ГБО-4 Stag Gofast 200)/ 2007 / сіро-голубий
  • Пробег:
    160000 KM
  • По городу (л / 100 км): 9
  • По трассе (л / 100 км): 7
  • Получил спасибо: 364
  • Сказал спасибо: 245
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1032 : 26 Август 2021, 09:18:39 »
Ресурс шарової на пряму залежить від нерівності доріг, частоти коливань підвіски..пил не пил є тертя і кількість поворотів руля. Тертя це знос яке б мастило не було. Наві все одно матимуть знос на ідеальній дорозі так як є ровороти і коливання все одно хоч і плавні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре, ти жируєш.

Оффлайн Володимир

  • Глобальный модератор
  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 21002
  • Карма: +3336/-8
  • Зарегистрирован: 2008-07-30 Откуда: смт.Козова Тернопільської обл.
  • Пробег:
    63050 KM
  • Получил спасибо: 1739
  • Сказал спасибо: 313
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1033 : 27 Август 2021, 09:29:19 »
Нові протитуманки DLAA 111 ТW, ціна питання 214 грн, за такі гроші з рідними лампочками світло супер, до цього стояли фари DLAA 111 RY, то ці в рази краще.



Поставив на місце старих, кронштейни не міняв.


Таке світло вночі разом із штатними габаритами. Якщо світити на стіну то світять полоскою.

Оффлайн Sergik32

  • Славутомастер
  • *****
  • Сообщений: 15679
  • Карма: +1579/-4
  • 17.03.1978 р.в. в клубі з 22.01. 2013, 14:13:55
  • Зарегистрирован: 2013-01-22 Откуда: с.Олександрія, Рівненська обл.
  • Авто: Slavuta 1.2і плацкарт 2006 р.в.
  • Получил спасибо: 631
  • Сказал спасибо: 175
Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1034 : 01 Сентябрь 2021, 15:28:30 »
гарно світять
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Slavuta-club.info

Re: Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)
« Ответ #1034 : 01 Сентябрь 2021, 15:28:30 »

 

Related Topics

  Тема / Автор Ответов Последний ответ
8 Ответов
5887 Просмотров
Последний ответ 12 Март 2020, 10:11:41
от VAZ 21053
6 Ответов
5189 Просмотров
Последний ответ 30 Июнь 2020, 12:48:11
от ВКБ
4 Ответов
4046 Просмотров
Последний ответ 08 Июнь 2016, 12:45:14
от Евгений
7 Ответов
3737 Просмотров
Последний ответ 16 Сентябрь 2016, 08:09:57
от Жулик
0 Ответов
227 Просмотров
Последний ответ 19 Сентябрь 2021, 16:25:35
от gorpinich2008


*Последние сообщения

    Тема / Автор / Раздел Последний ответ
    First PostRe: История ЗАЗ

    Автор Алла about 13 years ago в Болталка « 1 2 3 ... 20 »

    288 Ответов
    49622 Просмотров
    Последний ответот _Aleksandr_
    about 5 hours ago
    First PostRe: Просто Славута -> ВАЗ-21114-НІМФА -> FIAT Doblo Турбо Каблучок

    Автор gray-black about 6 years ago в Бортовой журнал « 1 2 3 ... 100 »

    1486 Ответов
    186186 Просмотров
    Последний ответот gray-black
    about 5 hours ago
    First PostRe: Плохая работа тормозов

    Автор Стас about 13 years ago в Ходовая, Рулевая, Тормозная системы « 1 2 3 ... 82 »

    1224 Ответов
    203092 Просмотров
    Последний ответот romuald
    about 7 hours ago
    First PostRe: Происшествия, аварии, катаклизмы

    Автор Vitaliy. about 1 year ago в Болталка « 1 2 3 ... 13 »

    190 Ответов
    60025 Просмотров
    Последний ответот Vitaliy.
    about 15 hours ago
    First PostRe: Вічна проблема: *діти -батьки*, в Нашому випадку *продавець - покупеуь*

    Автор VAZ 21053 about 9 months ago в Болталка « 1 2 3 4 »

    51 Ответов
    3281 Просмотров
    Последний ответот VAZ 21053
    about 1 day ago

    • Обычная тема
    • Hot Topic
    • Very Hot Topic
    • Заблокированная тема
    • Прикрепленная тема
    • Голосование