Карбюратор

Автор Kritik, 15 Лютого 2008, 17:52:01

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Alex Miha

Ультразвук. На Борисолёте стоял такой. И не очень он дорогой.

4el

2Kritik
На вторую камеру поставил 97,5, был 100, решил поменять, потомучто расход начал зашкаливать, просто вторая камера почти всегда открыта :)

Kritik

4el
Дякую, врахую :P
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

І так.
4el
Дав ше одну ссилку по цюнінху карбюратора.
http://forum.5koleso.ru/viewtopic.php?t=109
По пунктах:
Цитувати виділене1) В стандарте у 73-го одни из самых больших дырок - 24х24, больше только у 2141 – 24x26.
Было решено делать 25x27. Делал все шкуркой намотанной на ветошь, которая в свою очередь была намотана на сверло, потом место сверла занял болт М10x165 со срезанной головкой. Со стороны резьбы болгаркой был сделан сквозной пропил (пилим болт вдоль) длиной 7 см. В этот попил удобно наматывать шкурку и ветошь. Финальный штрих полировка пастой гои или клапанной притиркой.
Саме главне питання: які розміри сток дифузорів в нашому карбі? до якого розміру можна розточити шоб розхід був норм але динаміка покращилася? чим це все робити???

Цитувати виділене2) Жиклеры будут подобраны опытным путем после сборки мотора.
Вже зроблено. 155/95, 135/100

Цитувати виділене3) Распылитель УН - 073 с одним хоботом на 45.
Вже зроблено.

Цитувати виділене4) Тросовый газ (трос 2141, педаль газ 3110, самодельный кронштейн троса на клапанной крышке. Крышка 21214 двойная с шумкой.
Вже зроблено з заводу :P
Цитувати виділене5) Скруглены оси дроссельных заслонок, поставлены винты с потайной головкой на резьбовой герметик (воздушная и дроссельные заслонки. Оси и заслонки отполированы и заострены
Вроді не проблема. Зробиться без проблем...
Вот тільки може хтось знає розміри болтів?
4el Мені писав розміри але аська помінялася, історія не збереглася :(

Цитувати виділене6) Доработка малых диффузоров – им была придана крыловидная форма, убраны дефекты литья
Вже зроблено

Цитувати виділене7) Профиль кулачка УН – 4, воздушной заслонки –6.
Ставив 4 кулачок - розхід космос. Зняв....

Давайте думати разом!
Думаю не тільки мені буде цікаво і корисно це всьо зробити...
Alex Miha
Продовжуємо цюніх карба? :P
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Alex Miha

Конечно! Я вот пока подумываю над шлифовкой/подгонкой всех частей карба + поездка к карбюраторщику для настройки онного.

Kritik

Вот і я рішив зайнятися цим.
Вроді все не так важко але вот головна проблема - великі дифузори.
Як їх розточити?
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Alex Miha

Станки есть. На которых блоки цилиндров растачивают. Или купить шарожку (на крайняк - фрезу) и на дрель её. А потом подшлифовать неровности и заусеницы.

Kritik

А в домашніх умовах?
які розміри сток дифузорів в нашому карбі? до якого розміру можна розточити шоб розхід був норм але динаміка покращилася? чим це все робити???
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Alex Miha

я дописал ))) Точить - хз. Надо по интернету пошарудить.

Kritik

які розміри сток дифузорів в нашому карбі? до якого розміру можна розточити шоб розхід був норм але динаміка покращилася?
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

XrYsT

Все про размеры больших дифузоров и что с ними делать читаем тут :P

http://alexd.pnz.ru/2126/carb.htm
Славута 1,2 с Pantera 3300 - ЦЗ - SONY 410U :whistling:


Kritik

В середу напевно куплю регульовану розвертку.
І коли потепліє буду робити.
Але питання: динаміка покращиться? а розхід?
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

XrYsT

Как я понял с моего разговора с карбюраторшиком тот и расход должен поднятся!!!
Славута 1,2 с Pantera 3300 - ЦЗ - SONY 410U :whistling:


Kritik

Через дифузори просто проходить суміш.
Якшо стоять жикльори паливні 95*100 то шо на 21*23 шо на 24*25 розхід буде однаковий. Дифузори тут ні до чого...
Якшо і дальше тошнити то лишиться такий самий, він може збільшитися тільки за рахунок того шо машина буде краще їхати і ти будеш більше давати газу
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Alex Miha

Цитата: KritikЧерез дифузори просто проходить суміш.
Правильно! И чем шире диффузор - тем больше смеси проходит. Значит, и расход должен повыситься. Ведь на одном воздухе машина не поедет.