Slavuta 1.2 L 2004&Калинка - 1,4 16V 2008. Handmade by YUKON

Автор YUKON, 22 Травня 2010, 18:50:57

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

YUKON

Цитата: Toris від 30 Травня 2018, 07:59:25
Цитата: Sergik32 від 29 Травня 2018, 22:05:24тепер літом і в жару тіко довгий рукав
...або кондиціонер.
До цього із шкірзама підлокотник був...нічого ж...живий!
А ви кому рукав...кому кондєй...кондєй нізя бо вічні соплі будуть.

Sergik32

ну ми ж як краще хочемо, щоб рука не мокріла на тому пакалодніку
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 30 Травня 2018, 12:01:28
ну ми ж як краще хочемо, щоб рука не мокріла на тому пакалодніку
При нинішній, так званій, теплій пори року, ще треба підстаратись щоб в авто стало жарко. А покі все більше прохолодно.

Sergik32

у нас на сонці вже десь 37-39 в тіньку 32-34
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 30 Травня 2018, 14:34:45
у нас на сонці вже десь 37-39 в тіньку 32-34
То у вас, а в нас сцуко, як на морському дні.
А тер по справі, десь, хз де мене носило, настивив стік дряпин, шо просто аут. Взяв "Темпо" взяв кусок тканино з "битих валянків" заполірував все оте неподобство!
Результат:


Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Aryan

поліроль з абразивом. Задай в пошуку "поліроль темпо" і подивись.

Жулик

Цитата: YUKON від 30 Травня 2018, 08:57:17
Цитата: Toris від 30 Травня 2018, 07:59:25
Цитата: Sergik32 від 29 Травня 2018, 22:05:24тепер літом і в жару тіко довгий рукав
...або кондиціонер.
До цього із шкірзама підлокотник був...нічого ж...живий!
А ви кому рукав...кому кондєй...кондєй нізя бо вічні соплі будуть.
:facepalm: шо правда?  B)
Тогда от жары будет слничный удар :rofl:.

YUKON

Цитата: Жулик від 03 Червня 2018, 19:20:36
Цитата: YUKON від 30 Травня 2018, 08:57:17
Цитата: Toris від 30 Травня 2018, 07:59:25
Цитата: Sergik32 від 29 Травня 2018, 22:05:24тепер літом і в жару тіко довгий рукав
...або кондиціонер.
До цього із шкірзама підлокотник був...нічого ж...живий!
А ви кому рукав...кому кондєй...кондєй нізя бо вічні соплі будуть.
:facepalm: шо правда?  B)
Тогда от жары будет слничный удар :rofl:.

Ну в тебе дик точно! :gvozd:

Жулик

 Я ежу с кандюком даже с сыном.
Первое время думал шо ну его.
Но потом понял что малому лучше когда в салоне 24-25° а не как без кандюка 30-40 :facepalm:.
Просто выкл его за 5-10мин до остановки и вкл рецеркуляцию, тепература потехоньку ростет.
Кондей не зло, зло быстрый перепад, типа сел 24 вылез 32.
На рб у меня кондей в машинах тоже и сопли некто не пускает. Это миф, шя 90% машин в киеве с кондеями ездят.
А 10% с языками повисшими от жары.

YUKON

Квіточки скінчились, почались ягідки!
Днями їздив на СТО, замінили ліву шарову Рувіль до того ж, одбігала біля 40 тич. Враховуючи наші напрямки ще більш меньш! Але права, рідна ще жива, однак тоді вирішив що заміню обидві! Ліву встановив Белмаг (конвеєрна). Ну і були продіагностивані пильникі напівосей! Наружні потріскані.
Замовив пильникі Кременчукгумотехніка, комплект(4 шт.)вийшов біля 200 грн. від 10 ТАЗа, прямо на їхньому сайті.
Замовив мастило для ШРКШ ЛіквіМолі LM47(400гр.) - 330грн. та фільтр салону, бо ще в цьому році не вспів замінити - 191грн.(вже встановив)
4 довгих хомута по 20 грн. і 4 коротких хомута по 15 грн. для гранат.
Сьогодні з самого рання почалися роботи по заміні правої шарової, заміні пильників зовнішніх гранат і контролю мастила у внутрішніх гранатах...
Проміжний звіт:
Машинко на домкраті:

Жулик

Я машинко як купив то тоже шарові поміняв бо одна гавкала. Купив на базарі CTR і я фігію вже больш 55 тис катають.
Був недавно на діагностиці сказали всьо по ходовці ідіал, кромі єб...ї рейкі  :facepalm:.
А от один внутріній пильнік тож соплі пустив ((( тре мінять ((((
Як я поняв з свого досвіду смазка там пох яка, главне шоб пильнікі були жеві тоді і гранати не тре мінять 250тис+ уїхала авто до нового хозяіна.

Шо це ти на моря готовися?
Кстаті тормоза так і тормозять агуєнно. Так шо сенкс тобі за парадку)

YUKON

Я як купив авто, в мене скрипіли шарові, стояло авто років 4. Тому ліву поставив Рувіль і пройшов він, як казав, тищ 40. А от праву, рідну, тоді зняли, перемазали, капнув я трохи ЕR-ки і по сьогодні на ній їздити можна. Я купив 2 рідних Бєлмаг, перемазав смаскою ШРБ і додав по парі капель ЕR-ки. Ліву поставив в прошлу суботу, а сьогодні поставлю нову праву. ЕR  реально працює!
На рахунок поради, да завжди будь-ласка!
Ні, Слав, не готуюсь на моря, краще восени поїду в туркоманію!

YUKON

Ітого, що сьогодні було зроблено:
1. Заміна пильників ШРКШ (зовнішні) - собівартість - 99.98 грн., Кременчуцькі +  32 грн.послуги НП (замовляв із знайомим на 2-х, тому доставку і поділили на 2-х, вартість повної доставки 64 грн.)
2. Заміна сальників напівосей 2х18.98=37.96 грн.
3. Заміна правої шарової опори, 165 грн.
4. Заміна мастила ШРКШ у внутрішніх ШРКШ.
Додатково куплене мастило для ШРКШ, ЛиквіМолі LM 47 - 330 грн.(доставка Делівері 32 грн.) та хомути для пильників 4х20=80 та 4х15=60, всього 140 грн.
Гайка ШРКШ -20 грн.
Робота - 200 грн.
Бюджет - 1057 грн.
Результат:



Жулик

Хаа шарові як у 99кі ))))
Другану міняли пару неділь назад)