Slavuta 1.2 L 2004&Калинка - 1,4 16V 2008. Handmade by YUKON

Автор YUKON, 22 Травня 2010, 18:50:57

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

YUKON

Цитата: Sergik32 від 03 Березня 2019, 20:29:47
а в славутку підійдуть такі?
Думаю да, цоколь такий як в Славуті!
Одне що самі лампи чималі в довжину см.5, в Калині фонар глибокий, дик якось все одно. Там і 8-9 см. стане лампа

YUKON

Модний Таврончик отримав модні дзеркала від е34 що куплені раніше:




Все зібрано по електросхемі, виведено окрему кномпочку на обігрів дзеркал, власник задоволений.
Бюджет переробки в районі 1250 грн., сюди входить:
1. Самі дзеркала від е34;
2. Джостик до дзеркал від е34;
3. Кнопка обігріву заднього вікна;.
4. Реле 4-х контактне на 20А.  :thank_you:

gray-black

відноситись до оточуючих треба так,як ти хотів би щоб до тебе вони відносились

YUKON


YUKON

Чергова необхідна річ приїхала з Алі. Кріплення відеореєстратора на присосці, було рідне на двостороньому скотчі. Встановлено:

Перевага, тепер реєстратор обертається в любій площині!

YUKON

Зроблено велике ТО.
Заміна паса ГРМ з роліками, помпа, ОР, шланги охолодження.
Не обійшлося без сюрпризів.
При заміні роліка натяжки реміня генератора виявилось, що лопнув кронштейн роліка +300 грн. до вартості ТО але -50 від вартості "що передбачалась".
Цей раз без фото бо ніколи голови догори підняти!

YUKON

На вихідних видалась хвилька свободна:
1. Помив Ласточку 130 грн.
2. Замінивфільтра на газовому обладнанні 85 грн.
3. Перебувся на літо - 150 грн.
4. Заміна рульових накінечників - 500 грн. (купував по місту, дорого але під час розвалу порадили замінити)
5. Розвал-сходження - 200 грн.
Має ось такий вигляд -

YUKON

Довго я "грався" з випускною системою. То там то сям згниє залізо. Терпіння лопнуло замінив глушник! Брав Videx. Цінник 710 грн., хомут стяжний з ущільнюючим кільцем - 50 грн., просверлив 2 отвори для зливу конденсату. Надіюсь на пару, тройку років головна біль відпаде. Собсна результати роботи:


Прокатався з новим глушником вже з недільку все норм! Дречі сам вироб реально нормальнтй, все стало на свої місця без доопрацювань і доробок!

YUKON

В суботу заїжджав до гаража, побачив що не працює передній лівий габарит! Ну згорів та й згорів. Брав на Алі, за пару 27,56 грн.
https://s.click.aliexpress.com/e/bBYZ5OJe ,
відпрацювали 3 роки і то гарно. Справа в тому що дуже близько до лампи габаритів встановлено лампу дальнього світла і бистріш за все габарити перегріваються і виходять з ладу.
Встановлені нові діоди з драйверами, звіт:


Подивимось ск. виходять з драйверами. Світять нові діоди дуже гарно, мабуть найкраще шо в мене було встановлено!

YUKON

Підтвердженню, що б/в дизельні авто гавніще присвячується:
Ну те, що у сусіда на авто з жіночим половим органом на капоті, при пробігу примірно а 220 К гавкнув компресор кондєя хрін з ним, подумаєш 500 еуро новий, можливо, я так думаю і дешевше знайти.
Тут більша проблема з друговим авто, на якому я катаюсь вже майже 45 днів і ось що маємо:



Питання якого дідька вилізло оте помилко?
Проблема в нашій "гарній" солярі?
Сажовий квільтр чиститься чи замінюється ( наскільки памятаю можна і так і так)?
Аксиома - дизельні авто б/в ядрьоне гівно, купувати тільки новими і їздити самому, а не так як оце Астро Джей з 200 К пробігу, полька, і х/з скік по факту пробігу!


YUKON

По Калині:
Доходить до країв опорна подушка (перед право)
Після гарної ямки, в яку вскочив вночі, засоплила права передня стійка. Ну то таке, їй вже й пора пройшла вона по одемтру 83 К пробігу.
Канєш, після Опеля в Калину і сідати нехочеться. Ну все не так в ній, просто все! Але їздитиме вона покі ще і робити з часом прийдеться!
Мораль сєй басні такова, Славута (порівнюю свою і свою Калину) по ходовці краща на голову по надійності, але комфортніша на на 3 голови на Калині.
Оскільки Калину "драли" з Корси, а прокатався я на Астрі останнім часом, визнаю, що німці роблять гарні авто, але після, примірно, 150 К, як і любе авто стають дуже вибагливими до запчастин і якості пального.

Володимир

У нас хто хоче без проблем кататись на дизелі, то заправляються тільки на ОККО.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

Цитата: Володимир від 11 Липня 2019, 14:18:03
У нас хто хоче без проблем кататись на дизелі, то заправляються тільки на ОККО.
Опель заправлявся на нашому ВОГ. При купівлі авто, власнику я казав, що потрібно заправлятись тільки на ОККО.
Зараз проїхався до спеців, проблема в тому, що специфікою роботи сажового фільтру є його самоочищення, яке проводиться автоматично, на швидкісті понад 50-60 км/г. Власник, не дуже гарний водій і не зовсім розуміє, що час від часу такому, більш-меньш сучасному авто треба видавати пістонів на трасі, і він совається на ній, як на тракторі!
Специ порекомендували виїхати на трасу і дати їй "прочухана", якщо ні(тобто не допоможе) заїхати на комп діагностику) і примусово, через комп, провести самоочищення фільтру. Якщо і тут не допоможе, заміна, а ця деталь не 5 коп. коштує!

Володимир

Можливо там по регламенту має бути заміна того фільтра, і треба просто в блок керування внести інформацію про заміну.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

Цитата: Володимир від 12 Липня 2019, 09:21:09
Можливо там по регламенту має бути заміна того фільтра, і треба просто в блок керування внести інформацію про заміну.
Проблема вирішилась вчора пробігом по трасі, на швидкості! Все як казали хлопці на СТО. Сучасна техніка не сприймає наших реаліїв. Після того мотнули на ОККО, залились тамошньою солярою, середнє споживання палива при швидкостях 80-120 км/г 4,8-5,2 л., що тік трохи більше ніж в мене на газу.
Норм. Сподобалось.
Сьогоднішній прикол (або щоб це значило):