Slavuta 1.2 L 2004&Калинка - 1,4 16V 2008. Handmade by YUKON

Автор YUKON, 22 Травня 2010, 18:50:57

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

YUKON

Цитата: Володимир від 06 Серпня 2019, 15:38:59
Цитата: YUKON від 06 Серпня 2019, 12:01:52Дааа, може і краще, от тільки знайти в більш-менш живому вигляді пропорція 1до100. Остальне добите до "кінця".
В мене на роботі був один седан, і два хетчбеки, випуску 1999 і 2002 відповідно. Ніхто їх ніколи не красив чи підкрашував і мовілем не задував, пробігу точного ніхто не знав, бо їздили вони кожен день і багато, минулого літа в робочому стані і з повністю живими кузовами поїхали десь на схід.
Ну таке, ти ж до кінця не знаєш їх стан! І що з ними робили!Дійсно двигуни Сузукі непогано ходять! Але в мене був біммер 1985 р.в., більше нехочу...б/в старих авто! Докатаю Калину, а далі побачимо!

Sergik32

сильно калину не докатуй, а вдруг я передумаю збирати на сенса, а тут синя калина, не докатана в доску, і тим паче, знаю про її майже все, читаю боротовика.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 07 Серпня 2019, 23:03:04
сильно калину не докатуй, а вдруг я передумаю збирати на сенса, а тут синя калина, не докатана в доску, і тим паче, знаю про її майже все, читаю боротовика.

Оновив автомобільчик:
1)Заміна передніх стійок;
2)Повернув рідні опорні підшипникі в стійки;
3) Повернув так звані Опелівскі опорні підшипникі на СТО, де мені їх встановлювали, в зв'язку з тим, що не підходять по розмірах і по ставив "Х" на цьому СТО, бо вірогідність їхньої якісної роботи, в зв'язку встановленням лівих деталей зводиться до "0".
Фотозвіт:
Старі стійки, (права почала соплити, свою функцію, як амортизатора не виконувала)



На фото видно, що штоки обох стійок зносились в районі робочого положення і права вже витекла, бо під власною вагою стакан стійки опускається до низу.
Куплено нові, СААЗ, перевірено на відсутність підробки:


Ціна стійок 2400 грн. за пару.
Робота - встановлював самостійно.
3Д стенд розвалу сходження 250 грн. за роботу.
Прошумив центральну консоль, підтріскували дефлектори.
Прошумив проводку за центральною консоллю.
Робив самостійно, купив тільки антискрип - 55 грн.
З моменту встановлення, авто пройшло км.850-900, кругом сухо, тихо і комфортно. ;)
Ще залиштвся, невеличкий скребун у передній правій карті, думаю, я його видалю на цих вихідних.

YUKON

Власник "модного Таврона",  купив гарний інструмент для роботи із стійками для авто:


YUKON

Вчора переміряв зарядку АКБ...в межах підготовки до зими
Базове навантаження на електросистему - вкл. 1швидкість вентилятора пічки, вкл. магнітола + відеореєстратор:

+ габарити:

+ближнє світло фар:

+ дальнє світло:

Перед цим переміряв щильність електроліту в АКБ, 1,28 в усіх банках.
Начебто все норм, зима покаже!
Ну і традиційно, перед зимою планую замінити моторну оливу і фільтра!

Цінник:

Знайомому на 5-й ТАЗік заразом прикупив свічки:

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Маслічко з фільтрами замінене. Ще пару недільок тому! Усьо порядок!
Новий прикол з пасом генератора. Завів авто, їхати з роботи, грію! Під капотом стук, грюк, ляп! Глушу двигуна! Відкриваю капот і що бачу, пасок генератора, відвалився 1 ручейок з 6, але не повністю і ляпотіло по всьому що було на шляху.
Пасок був Бош, проходив біля 35 тищ. Попередній БРТ проходив біля 17 тищ. Бош походу пальоний!
Пас замінив на якійсь польській Гумекс! Ітак по цінниках, БРТ коштував 170 грн., БОШ - 230 грн., Гумекс 115 грн.
Ну і вже давненько (влітку) в нас в місті відкрили мийку самообслуговування, в ці вихідни скористувався мийкою ось що вийшло.


Авто відмилось гарно.

Sergik32

Гірний ВІЗик, моцний, рве паски генератора як тузик грілку.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 05 Листопада 2019, 08:10:04
Гірний ВІЗик, моцний, рве паски генератора як тузик грілку.
Зла страшне, то вже 3-й пасок на моєму віку! Дістала...заодно дякую конструктору-рукожопу за "гарний" механізм натяжки паса.

Sergik32

ну все для розробники зробили для власника такого авто, все, з найкращими побажаннями, щоб їздив і мав постійно концентрацію напруження навколо отвору.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

А в тебе на генераторі є обгонна муфта ?
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

YUKON

Цитата: ZaVa від 05 Листопада 2019, 19:56:12
А в тебе на генераторі є обгонна муфта ?
Ні, то вона на стартері!

ZaVa

На стартері обгонна муфта має народну назву - "бендикс".
З конструктивом Калини не доводилося стикатися - от і запитую.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

YUKON

Цитата: ZaVa від 06 Листопада 2019, 12:26:29
На стартері обгонна муфта має народну назву - "бендикс".
З конструктивом Калини не доводилося стикатися - от і запитую.
Бендикс бендиксом, а обгонна муфта окремо! Нічого нового в Калині немає! Стартер з 12.

Romka

Цитата: YUKON від 05 Листопада 2019, 09:19:06
Цитата: Sergik32 від 05 Листопада 2019, 08:10:04
Гірний ВІЗик, моцний, рве паски генератора як тузик грілку.
Зла страшне, то вже 3-й пасок на моєму віку! Дістала...заодно дякую конструктору-рукожопу за "гарний" механізм натяжки паса.

Так это же не гранта, где нет механизма натяжки ремня генератора и перестарались с натяжкой! Что не так то? ПС Не знаю мех. Калины.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4