БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: sniperрасход по сути это время открытия и давление в рамке.
Правильно, але час відкриття може бути одинаковим і на 1000 об/хв і на 5000 об/хв, як думаєте де буде більший розхід? Правильно якщо теоретично припустити що за один оберт двигуна в порскується 1 грам, то при 1000 об/хв за 1 хв двигун спалить 1000 грам, а при 5000 об/хв 5000 грам.
Цитата: sniperмикас же не отслеживает давление?
Йому і не потрібно, регугятор тиску на рампі забезпечує постійний перепад тиску між ресивером і рампою.
Цитата: sniperесли брать от оборотов то это очень не точно. можно до полика втопить, а поднагрузкой обороты медленно развиваются. в итоге расход максимум, а по оборотам минимум :/ парадокс :pinch:
Розхід максимум не буде бо він рахується по формулі:
INJ(s)*2*FREQ(об/хв)*97(г/хв), тобто розхід прямопропорційний не тільки часу відкриття, але і частоті обертів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Покатався я сьогодні на машині, розхід вже рахує нормально, тільки продуктивність форсунки поставлю 114 г/хв замість 97 г/хв щоби підігнати розхід до тих показників що видає мікас на ХХ.

Самий крутий розхід получається на першій передачі  при різкому прискоренні, десь 25 літрів/100, коли збільшу продуктивність форсунки то напевне буде всі 30 літрів/100, а так на рівних дорогах по місту коли дросель знаходиться в діапазоні 0-5% не такий вже і великий розхід, а якщо рухатися накатом з виключеною передачею при хх=800 на швидкості 20 км/год получається десь 3 л/100.

Сьогодні ввечері виложу насайт свіжу прошивку та пофоткаю екран щоби написати інструкцію користувача. До кінця тижня надіюсь на сайті буде повна інформація, перелік деталей та інструкція.

Ну і звісно треба думати про інсталяцію дисплея в щиток приборів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр

Продуктивність форсунки SIEMENS VAZ6238 1.6537 г/сек або 99,222 г/хв при тиску 3,0 Bar. Хоча я не впевнений, що саме ця форсунка стоїть на МеМЗ з М10.3, але інших даних я не знайшов.

Re: БК на інжектор своїми рукамиЗнайшов - на М10.3 стоїть Siemens DEKA 2045. Треба знайти продуктивність на неї


Оверпостинг исправил. За систематическое нарушение - предупреждение и БАН. LonelyWolf

Володимир

Цитата: oleksandrЗнайшов - на М10.3 стоїть Siemens DEKA 2045. Треба знайти продуктивність на неї
Знайшов на одному сайті http://www.drive2.ru/cars/lada/oka/11113_oka/ide16rus/journal/
Siemens DEKA 2045 статическая производительность была 126 куб.см/мин але не зрозуміло при якому тиску. Поки що поставив 114 щоби підігнати під те що видає мікас на хх, а там буде видно, будуть лишні ресурси на мікроконтролері зроблю настройку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: sniperВолодимир, записывай прошивка версия №1.*** ? :cool:
Версія присутня в логотипі БК при включенні.

На сайті з\"явилась чергова прошивка для БК

Версія 2.01 – Усунено всі глюки, та змінено алгоритм підрахунку миттєвої витрати бензину, тепер витрата рахується на основі часу впорскування бензину та частоти обертів двигуна.


Та інструкція користувача з картинками.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

Цитувати виділенеВерсія 2.01 – Усунено всі глюки, та змінено алгоритм підрахунку миттєвої витрати бензину, тепер витрата рахується на основі часу впорскування бензину та частоти обертів двигуна.

Откуда такая уверенность? :)



----------------------

Володимир

Цитата: sniperа будет руссификатор? :blush:
я шучу, но все же будет русская прошиывка? :cool:
Буде, коли буде кінцевий варіант прошивки за додаткову плату (шуткую звичайно), хоча можна зробити єдиний англійський варіант щоби нікому не було обидно.
Цитата: Kino
Цитувати виділенеВерсія 2.01 – Усунено всі глюки, та змінено алгоритм підрахунку миттєвої витрати бензину, тепер витрата рахується на основі часу впорскування бензину та частоти обертів двигуна.
Откуда такая уверенность? :)
----------------------
Не задавайте дурних запитань, якщо глюки ще є, то мені про них поки що невідомо, тому \"усунено всі глюки\"
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

Цитата: ВолодимирНе задавайте дурних запитань, якщо глюки ще є, то мені про них поки що невідомо, тому \"усунено всі глюки\"

Та я ж пошутил. Хотел спросить, сколько вы ждете ответа по времени? Постоянное значение для самого длинного пакета или на каждый пакет своя задержка. А то тут АКМ сначала просит ответить на запрос TesterPresent, а уж только потом на StartComm. Если перестать отвечать - снова шлет TesterPresent.
Токо че-то не пойму, зачем я заделался Микасом, если надо наоборот?  :)






----------------------------------------

MT-11

А коли буде повний перелік деталей, хочеться собі такий БК зробити...
Попал под Cayenne, жди перемен...

Володимир

Цитата: KinoТа я ж пошутил. Хотел спросить, сколько вы ждете ответа по времени? Постоянное значение для самого длинного пакета или на каждый пакет своя задержка. А то тут АКМ сначала просит ответить на запрос TesterPresent, а уж только потом на StartComm. Если перестать отвечать - снова шлет TesterPresent.
Всі часові діаграми є в протоколі, але я посилаю запит і зразу ж слухаю відповідь, відповіді чекаю 600 мс для всіх запитів.
Цитата: MT-11А коли буде повний перелік деталей, хочеться собі такий БК зробити...
Зараз попробую намалювати.

=========================

Вже намалював.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Яку напругу видає датчик бензину в положеннях повний і пустий бак?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

мурзилка пишет что сопротивление от 0 (пустой) до 91,5 (полный) ома.

Антон

ну скажите как насчет платы, схемы? все верно? можно изготавливать?
Emgrand EC7, Slavuta 1.3Li 2010 г.в.
Бывшая - Slavuta 1.3Li 2008 г.в.

Володимир

Цитата: Kinoмурзилка пишет что сопротивление от 0 (пустой) до 91,5 (полный) ома.
Мене цікавить не опір а напруга, зрозуміло що на пустому баку на виході буде нуль, цікавить що на повному баку щоби знати в яких межах міняється напруга.

Вчора повноцінно покатався з БК по трасі, виявляється славута досисть економічна машина коли правильно вибирати тактику руху  і правильно тиснути на газ. Самий економічний режим знаходиться в діапазоні до 10% відкриття дроселя. Якщо розігнати машину до певної сталої швидкості а потім відпускати газ до мінімального положення при якому ця швидкість підтримується то розхід взагалі получається смішним, найбільший мій рекорд на 5-ій передачі був 2,8л/100 при швидкості 80км/год, відкриття дроселя було 1,8%. Хоча на першій передачі при прискореннях розхід перевалює за 30л/100. На ХХ включені фари додають до росходу 10г/год.

Поки що все подобається, проведеною роботою задоволений. Проробляв варіанти для переходу на більш круті мікроконтролери з більшим об\"ємом пам\"яті, вияволось що PicBasicPro для них не копілює програми, а компіляція іншими програмами не дає такої компактності програми, тобто при переході з 8 кб на 16 кб виграш всього 10-20% максимум, вигідніше побудувати БК на двох дешевих мікроконтролерах ніж купляти один дорогий.

Поки що від ідеї апаратної модернізації я відмовився, удосконалюю той алгоритм що є, щоби як найбільше фінкцій реалізувати на даному мікроконтролері.

Доречі мікроконтролери подешевшали гривень на 20, на сьогодні ціна 39,10 грн.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: sheriffну скажите как насчет платы, схемы? все верно? можно изготавливать?
На схемі і платі є все, можливо дещо навіть і лишнє. Буду мати вільний час плату перевіру.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion