БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Саша

Цитата: ВолодимирМене цікавить не опір а напруга, зрозуміло що на пустому баку на виході буде нуль, цікавить що на повному баку щоби знати в яких межах міняється напруга.

Беда в том, что датчик резистивный, т.е. предстваляет собой переменный резистор, а резистор ограничивает ток, а не напряжение. Для измерения микроконтроллером напряжения, надо ввести еще один резистор, по схеме резистивного делителя напряжения, и посадить его на землю перед входом в МК. А так, как АЦП МК измеряет в диапазоне до 5 вольт, то этот резистор должен иметь сопротивление 5/((12-5)/91,5) = 65,3 Ома. Ближайший, если мне память не изменяет 62 Ома (напруга на выходе 4.85 В). Хотя можно еще меньше, т.к. напруга в бортсети может быть и 14 вольт. Ну и можно стабилитрон на 5.1В после этого всего поставить.


---------------------------

Володимир

Цитата: KinoБеда в том, что датчик резистивный, т.е. предстваляет собой переменный резистор, а резистор ограничивает ток, а не напряжение. Для измерения микроконтроллером напряжения, надо ввести еще один резистор, по схеме резистивного делителя напряжения, и посадить его на землю перед входом в МК.
Справа в тому що на авто це все вже реалізовано, другим опором являється показометер який підключено на плюс а не на мінус, а повзунок датчика являється центральним проводом потенціометра, і там окрім току міняється ще і напруга, закон ома поки що ніхто не відміняв I=U/R http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD_%D0%9E%D0%BC%D0%B0

Цитата: KinoА так, как АЦП МК измеряет в диапазоне до 5 вольт, то этот резистор должен иметь сопротивление 5/((12-5)/91,5) = 65,3 Ома. Ближайший, если мне память не изменяет 62 Ома (напруга на выходе 4.85 В). Хотя можно еще меньше, т.к. напруга в бортсети может быть и 14 вольт. Ну и можно стабилитрон на 5.1В после этого всего поставить.
Навіть якщо напруга там мінається в діапазоні від нуля до 1 вольта, то ви мали б замітити що на моїй схемі на вході АЦП стоїть підсилювач на транзисторі щоби цей діапазон розтягнути в межах від нуля до 5 вольт.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

Цитата: ВолодимирСправа в тому що на авто це все вже реалізовано, другим опором являється показометер який підключено на плюс а не на мінус, а повзунок датчика являється центральним проводом потенціометра, і там окрім току міняється ще і напруга, закон ома поки що ніхто не відміняв I=U/R

Дык. На панели люкс цифровая часть АЦП. Там нет катушек. И у показометра две катушки, одна из которых подключена на плюс, вторая на корпус. Собственно исполняя роль резистивного делителя.
Поэтому напруга после датчика должна быть всегда 12В. Но в любом случае но знать сопротивления обоих обмоток либо просто замерять и все.

Цитата: ВолодимирНавіть якщо напруга там мінається в діапазоні від нуля до 1 вольта, то ви мали б замітити що на моїй схемі на вході АЦП стоїть підсилювач на транзисторі щоби цей діапазон розтягнути в межах від нуля до 5 вольт.

Почему до 1 вольта? Почему не до 12В?
Но во всяком случае перед транзистором у Вас уже стоит делитель напряжения на базу кт315.

-------------

Володимир

Цитата: KinoДык. На панели люкс цифровая часть АЦП. Там нет катушек. И у показометра две катушки, одна из которых подключена на плюс, вторая на корпус. Собственно исполняя роль резистивного делителя.
Поэтому напруга после датчика должна быть всегда 12В. Но в любом случае но знать сопротивления обоих обмоток либо просто замерять и все.
В панелі люкс замість котушки показометра стоїть нагрузочний резистор, далі йде АЦП який міряє напругу, а далі після АЦП стоїть така цікава мікросхема LC360 яка на основі цифрових даних за допомогою широтно-імпульсної модуляції рухає стрілку показометра.

Цитата: KinoПочему до 1 вольта? Почему не до 12В?
Но во всяком случае перед транзистором у Вас уже стоит делитель напряжения на базу кт315.
Ви просто неуважно читаєте мої повідомлення, 1 вольт це мінімум щоби відкрити транзистор, тому щоби визначати рівень бензину мені достатньо щоби на проводі датчика напруга мінялась хоча б в мехах 0-1 в, а 0-12 це взагалі казка.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Igor_Slavuta

А не легче просто ввести калибровку?
пустой - откалибровали в бк
10л - откалибровали.
20л - откалибровали
полный - откалибровали...

И усё...

Володимир

Цитата: Igor_SlavutaА не легче просто ввести калибровку?
пустой - откалибровали в бк
10л - откалибровали.
20л - откалибровали
полный - откалибровали...
И усё...
Це легше в тому випадку якщо ми би будували чистий показометр бензину, або пам\"ять мікроконтролера була б не 8К а скажімо 64К, тоді можна вибадувати всякі менюшки калібровки і т.д. Але в нашому випадку коли йде боротьба за кожен байт, простіше взяти за пустий бак нуль вольт, а потім залитий повний бак і за допомогою підстройочного резистора виставити на вході мікросхеми 5В і брати їх за повний бак 38 літрів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

Цитувати виділенеА не легче просто ввести калибровку?
пустой - откалибровали в бк
10л - откалибровали.
20л - откалибровали
полный - откалибровали...
И усё...

Это скорее всего будет, тут вопрос не в этом. Откуда, не зная сопротивление обмоток, уверенность  что там не может быть 12В?



Вот схема, если принять по быстречку, что сопротивления катушек по 10 Ом, а датчик на 91,5, то на выходе уже 5,69 В.
Легче все-таки замерять.


-------------------------

Володимир

Цитата: KinoОткуда, не зная сопротивление обмоток, уверенность  что там не может быть 12В?
Елементарно ватсон, якщо взяти за напругу мережі 12В, товиходить щоби досягти 12 В опір обмоток має бути рівним нулю, тому при пустому бакові ми просто отримаємо коротке замикання.
Цитата: KinoВот схема, если принять по быстречку, что сопротивления катушек по 10 Ом, а датчик на 91,5, то на выходе уже 5,69 В.
Легче все-таки замерять.-------------------------
На виході буде 9,84. Логічно що легше заміряти, але для цього потрібно заправити повний бак а потім поколупатися в багажнику, тому логічніше було запитати може хтось вже таке робив.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

Цитата: ВолодимирЕлементарно ватсон, якщо взяти за напругу мережі 12В, товиходить щоби досягти 12 В опір обмоток має бути рівним нулю, тому при пустому бакові ми просто отримаємо коротке замикання.
Ага, если одна 10 ом, а вторая 1 кОм, то да 11,9 это же не 12 :). Согласен. Не 12.

Цитата: ВолодимирНа виході буде 9,84. Логічно що легше заміряти, але для цього потрібно заправити повний бак а потім поколупатися в багажнику, тому логічніше було запитати може хтось вже таке робив.

Не, на выходе таки будет 5.64.

Общее нижнего плеча: (91,5*10 / 91,5 + 10)  = 9.01 Ом
Коэффициент деления: 9.01 / (9.01 + 10) = 0,47
12 * 0,47 = ~5.64.

А зачем багажник, если к приборке путь короче? Заодно и сопротивления обмоток замерять...

А в цифровой приборке я видел аналоговые и цифровые земли разъеденены, поэтому никакого влияния цепь измерения не испытывает.



---------------------------------

Володимир

Цитата: KinoОбщее нижнего плеча: (91,5*10 / 91,5 + 10)  = 9.01 Ом
Коэффициент деления: 9.01 / (9.01 + 10) = 0,47
12 * 0,47 = ~5.64.
Опір показометра (обмотка 1+обмотка 2 =10ом+10ом=20ом)  20ом
Опір датчика 91,5 ом.
Опір ланцюга загальний 91,5+20=111,5 ом.
Напруга живлення 12 в.
Одному ому ланцюга відповідає 12/115,5=0,1076В
В крайньому положенню датчика коли його опір рівний 91,5 ом напруга на його виході буде 91,5*0,1076=9,8475В
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

Цитата: ВолодимирОпір показометра (обмотка 1+обмотка 2 =10ом+10ом=20ом)  20ом

Ага, только это суммировать не надо, т.к. измерение происходит со средней точки.



Типа так оно подключено.




------------------------

Володимир

Цитата: Kino
Цитата: ВолодимирОпір показометра (обмотка 1+обмотка 2 =10ом+10ом=20ом)  20ом

Ага, только это суммировать не надо, т.к. измерение происходит со средней точки.



Типа так оно подключено.




------------------------
Вибачаюсь, неуважно глянув на схему, значить потрібну міряти напругу при пустому бакові.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Сьогодні мав на роботі трохи вільного часу то дописав в прошивці можливість міняти частоту обертів ХХ, паливоподачу на ХХ Gxx, основну паливоподачу Gob та ввів можливість міняти продуктивність форсунок для обрахунку витрати палива. Обкатаю прошивку то виложу на сайт, ще залишилось 431 байт пам\"яті мікросхеми, хотілобся ще реалізувати програму калібровки дроселя, але поки що незнаю як, якщо не знайду як то буду займатись датчиками и динаміком, інакше схема БК може істотно зменшитись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Зацініть, сьогодні набрався сил і терпіння та вмонтував монітор у панель.

Це зразу після інсталяції


А це вже в робочому стані на машині


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

Молоток :) классно получилось, как будто там и был