БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Саша

Ого, 40 байт? Поделись инфой по микас. В KWP2000 есть 34 и 36 байт ответы.


-----------------------

Володимир

Цитата: KinoОго, 40 байт? Поделись инфой по микас. В KWP2000 есть 34 и 36 байт ответы. -----------------------
Всі описи є у текстових файлах програми KWP_D, там тільки напутано з каналами АЦП.

Можна ще так, чувак що написав прогу SensDiag казав що опис протоколу взяв з програми АКМ, з файлів J51_KWP.INI та RES.INI я правда не зміг розібратись і той чувак більше не відзивається.
Запит - #82#10#F1#21#E1#85
Відповідь - #80#F1#10#76#61#E1#00#00#00#00#00#3C#
00#00#02#D8#00#00#00#74#00#5E#27#10#4A#48#00#
00#02#82#00#00#00#00#00#00#00#4D#27#10#00#00#
00#00#01#25#00#00#00#00#00#89#04#36#03#FD#03#
C8#03#E8#00#17#02#D8#00#39#00#2E#28#00#00#20#
04#18#00#8A#00#F0#00#9B#19#00#00#28#00#00#00#
00#00#4C#04#7A#19#00#00#00#FA#39#EF#A5#21#34#
00#00#5F#00#00#00#24#05#14#00#00#00#00#02#A6#
00#00#00#00#04#EA
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

Ясно, наверное действительно проще посылать АКМ ответы со своими данными и смотреть что изменяется.
Вопросики:
1. Получается, что запрос данных может быть и #21#01 и #21#E1 ? В kwp2000 про E1 и E2 ниче не сказано.
2. И вот в твоем последнем посту ответ начинается с #80 а длина находится в 4-том байте (118 байт). Проверка получается происходит типа: если первый байт равен #80, то длина пакета в 4-том байте? Типа так? Или: если 7-й и 6-й биты первого байта не равны 1 и 0 соответственно?

--------------------

Володимир

Цитата: KinoЯсно, наверное действительно проще посылать АКМ ответы со своими данными и смотреть что изменяется.
Простіше підключитись до мікаса і знімати лог з компорта, а потім порівнювати байти що міняються з тим що відображається на екрані.
Цитата: KinoВопросики:
1. Получается, что запрос данных может быть и #21#01 и #21#E1 ? В kwp2000 про E1 и E2 ниче не сказано.
Я ж казав що там процентів 20, документ ж за 2000 рік, там можна взяти тільки загальні алгоритми функціонування.

Цитата: Kino2. И вот в твоем последнем посту ответ начинается с #80 а длина находится в 4-том байте (118 байт). Проверка получается происходит типа: если первый байт равен #80, то длина пакета в 4-том байте? Типа так? Или: если 7-й и 6-й биты первого байта не равны 1 и 0 соответственно?
--------------------
Я в ці питання не вникав.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

Цитата: ВолодимирПростіше підключитись до мікаса і знімати лог з компорта, а потім порівнювати байти що міняються з тим що відображається на екрані.

Та не проще, нужен ноут, а снимать домой нести, тогда параметры не поменяешь (или спалить можно подавая на выводы напряжение).

Цитата: ВолодимирЯ ж казав що там процентів 20, документ ж за 2000 рік, там можна взяти тільки загальні алгоритми функціонування.

Ясно. Спс. Буду процом АКМ-у посылать ответы. Не такая уж великая задача. Твоему ж посылаю, хоть и виртуально (в протеусе).

Цитата: ВолодимирЯ в ці питання не вникав.

Типа не смотришь длину пакета? А как же контрольная сумма?


--------------------------

Володимир

Цитата: KinoТа не проще, нужен ноут, а снимать домой нести, тогда параметры не поменяешь (или спалить можно подавая на выводы напряжение).
Ну я брав комп в гараж, підключався до блоку керування і мотіторив порт, писав все в окремі файлики і робив до них скріншоти, а потім сидів і розбирався що до чого.

Цитата: KinoТипа не смотришь длину пакета? А как же контрольная сумма?
Я наперед знаю яка довжина пакету, вона завжди однакова, крім коли дивлюсь на помилки, перевірити довжину пакету під час прийому неможливо бо обривається звязок тай немає потреби, тупо приймаю пакет по максимуму довжини пакета а там при перевищенні часу на прийом програма переходить на наступний крок. Контрольну суму не перевіряю, бо працюю на швидкості 10400, мікас і на швидкості 57600 нормально працює то на 10400 помилок нема.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

Та вот быть бы уверенным что она везде одинаковая. На микас 7.6 может быть и другая... гаража нет, будем разбираться так. Может быть даже записывая в эпром ответ, приходить домой и читать :D.




-------------------------------

Володимир

Цитата: KinoТа вот быть бы уверенным что она везде одинаковая. На микас 7.6 может быть и другая... гаража нет, будем разбираться так. Может быть даже записывая в эпром ответ, приходить домой и читать :D.
-------------------------------
АКМ заточений під мікас 7.6, і при діагностиці 10.3 він його визначає як мікас 7.6. В одному з попередніх постів я писав як визначити з допомогою квп_д чи сумісні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Вчора посидів з прошивкою, ніби вже видалив всі глюки, все працює чітко, модернізував алгоритми тим самим зменшившивки, для діагностики компа вже не потрібно, всі дані є. Також переписав функцію обраховування витрати на 100 км відносно годинної витрати та швидкості автомобіля. Сьогодні проїхався по місту 1-3 передача, на педаль газу витрата вже трохи реагує, але слабо, потім попробую по трасі на 5-ій передачі що покаже. Так показує на першій 16-18 літрів, на другій 8-10 літрів, на третій десь 6-7 літрів.  Тому думаю що потрібно таки вводити поправку на тиск у колекторі, мікас напевне рахує годинну витрату в ідеальних умовах на ХХ.

Ні вкого часом немає диних про залежність тиску в рампі відносно тиску в колекторі та відповідно як міняється продуктивність форсунок.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр

Цитата: ВолодимирВчора посидів з прошивкою, ніби вже видалив всі глюки, все працює чітко, модернізував алгоритми тим самим зменшившивки, для діагностики компа вже не потрібно, всі дані є. Також переписав функцію обраховування витрати на 100 км відносно годинної витрати та швидкості автомобіля. Сьогодні проїхався по місту 1-3 передача, на педаль газу витрата вже трохи реагує, але слабо, потім попробую по трасі на 5-ій передачі що покаже. Так показує на першій 16-18 літрів, на другій 8-10 літрів, на третій десь 6-7 літрів.  Тому думаю що потрібно таки вводити поправку на тиск у колекторі, мікас напевне рахує годинну витрату в ідеальних умовах на ХХ.

Ні вкого часом немає диних про залежність тиску в рампі відносно тиску в колекторі та відповідно як міняється продуктивність форсунок.

Наскільки я знаю, Регулятор Тиску Палива (рос. РДТ) підтримує постійною різницю між тиском в колекторі та в рампі для забезпечення постійної продуктивності форсунки. І питання по БК - він не показує витрату палива за поїздку?

Володимир

Цитата: oleksandrНаскільки я знаю, Регулятор Тиску Палива (рос. РДТ) підтримує постійною різницю між тиском в колекторі та в рампі для забезпечення постійної продуктивності форсунки.
Тоді зрозуміло навіщо він там, а звідки інформація?
Цитата: oleksandrІ питання по БК - він не показує витрату палива за поїздку?
Поки що ні, все в процесі розробки.
==========================================
Легкий спосіб підрахунку витрати бензину не пройшов, мікас видає нереальну витрату бензину, на 5-ій передачі 3,8л. Включив на екрані поряд з розходом час відкриття форсунки, то при різкому натисканні на газ час відкриття збільшуєтся чуть не в два рази а витрата максимум на 300 грам. Доведеться сісти вечірком і написати новий алгоритм розрахунку розходу на основі даних часу відкриття форсунок, обертів двигуна та швидкості для розрахунку на 100 км.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр

Цитата: Володимир
Цитата: oleksandrНаскільки я знаю, Регулятор Тиску Палива (рос. РДТ) підтримує постійною різницю між тиском в колекторі та в рампі для забезпечення постійної продуктивності форсунки.
Тоді зрозуміло навіщо він там, а звідки інформація?
Цитата: oleksandrІ питання по БК - він не показує витрату палива за поїздку?
Поки що ні, все в процесі розробки.
==========================================
Легкий спосіб підрахунку витрати бензину не пройшов, мікас видає нереальну витрату бензину, на 5-ій передачі 3,8л. Включив на екрані поряд з розходом час відкриття форсунки, то при різкому натисканні на газ час відкриття збільшуєтся чуть не в два рази а витрата максимум на 300 грам. Доведеться сісти вечірком і написати новий алгоритм розрахунку розходу на основі даних часу відкриття форсунок, обертів двигуна та швидкості для розрахунку на 100 км.

Наприклад http://amastercar.ru/articles/injection_fuel_11.shtml, або http://motovelosport.ru/cat/toplivo_system_directive/33.php

Володимир

Цитата: oleksandrНаприклад http://amastercar.ru/articles/injection_fuel_11.shtml, або http://motovelosport.ru/cat/toplivo_system_directive/33.php
Це мене не цікавить, в прошивці написано що продуктивність форсунки 97 грам/хв, хоча тут ще потрібно уточнити чи це дійсно грами чи автор чіпексплорера помилився и має бути мілілітри.

В мене зараз основна проблема як це все перемножити і поділити, бо пікбейсік підтримує тільки двобайтові числа, тобто максимум 65535 а тут виходять числа на набагато білше знаків, тому доведеться думати як це все зробити на асемблері.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

Напиши на си, потом в дисассемблере увидишь как это делается :)


--------------------

Володимир

Фух... Ніби розібрався, переписав витрату пального відносно часу відкриття форсунки та частоти обертів, годинну витрату показує значить і має показувати на 100 км. Єдине мене засмучує те що якщо взяти скріншот з програми квп_д де inj=5.36ms freq=1611 то витрату мікас видає 1,94 літра/год. В мене з калькулятором враховуючи  що в прошивці написано що продуктивність форсунки 97 г/хв виходить 1,67 літра/год. Чи то в мене форсунки стоять з більшою продуктивістю ніж в стандартних прошивках в інеті чи мікас якось інакше рахує.

Завтра покатаюсь подивлюсь що оказує в русі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion