Славута 1.2i tuned by Kritik

Автор Kritik, 18 Березня 2008, 16:55:32

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Kritik

дякс  ;)
шас сюда ше ссилки закину  :)








































Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

перезувся






передні 2.2Атм
Задні 2.1

поставив тюненг бампер + літню решотку














Сліди минулого літа...








ну і результат





Помив машину, ззовні, в середині + пилосос + поліроль і т.д...
поприбирав в багажніку  :D

помив РХХ. був в чорному нагарі...

далі буде :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

KJIuM
це боян)
було тут)
http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?id=2235
з теперішнім бампером, оцей завтик з прольотом над колесом, був би фатальним для бампера))))

Сьогодні
Купив Антикокс Хадо в Аерозолі 60 грн
і поїхав мучити машину)



















кароче розібрав весь пластик, викрутив свічки, від\"єднав фішку від МЗ і витягнув запобіжник БН, і давай міряти компресію.
11-10,5-10,5-12....
ну вроді нормальок
запшикав атикокос, закрутив свічки почекав 20 хв, викрутив свічки, накрив тряпокю, покрутив стартером, нічо не вилетіло... странно... ну зібрав частково пластик, постаивв фільтр, поїхав на трасу, дати просратися мотору  :D  1-2-3 передача до отсечки ну і 4 десь до 4000..... дальше страшно))))
так километрів 10 проїхав
приїхав, давай міряти компресію
11,5-11,5-11,5-12
заєбісь)
зібрав весь пластік, поїхав міняти масло, хотя цього можна було не робити, але пробіг вже 8000 на цьому маслі, думаю поміняю...
Поміняв на Castrol 10w40 made in Germany(з бочки \"для своїх\" а не турецької :) ) + Kneht OC 384 + заміна....
за всьо 190 грн :)
супер ціна від друга власника СТО))))

ну і на сьогодні всьо...
2 дня кручу машину) який це кайф) коли є час, бажання, можливість, і гроші))))

ну і трошки фоток)













 :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Поміняв повітряний фільтр Filtron
Поміняв паливний фільтр Zolex
Змастив дверні петлі і петлі багажніка + замки
Залив масла в тросік сцепи, регульнув сцепу
Поставив нижню розпорку
Поміняв гайки на легкосплавках, старі були з м\"якого металу і я вже пару штук зірвав, заказав нові в токаря, з міцного металу! 15 штук, затягував з трубою!))) ні одну не зірвав)))
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Потеплішало, зачесалися руки, треба шось робити ?
В понеділок вирішили перебрати ходову. Поїхали в гараж до Вадіма, і почали розбирати. Найбільше намучилися з вибиванням рульового наконечника і з зніманням задніх амортів з балки... аморт зліз з сайлентом, а внутрішній палець лишився на балці, потім прийшлося його розрізати болгаркою і вибивати зубилом, але якось зняли.... Після розборки ходової, виявилося шо опорні мають страшний люфт і стук.... Шарові і рульові наконечники в ідеалі, стойки тоже.






Поїхали в заводський магазин за опорними, з 8-ми комплектів вибрали 2 нормальних, попадалися такі шо взагалі були без підшипника 0_о.... 175 грн штука, ппц.... + розвальні болти + сайлентблоки задніх амортів.... Все разом в районі 450 грн... ппц.. )))


Почали розбирати стойки...




Вже давно були куплені задні пружини від 2111, їх ми поставили на перед, а передні поставили на зад.... Точно скільки зрізали витків не скажу, бо різали пару разів, «ну давай ше трошки різанем»? «ну давай!»
Але обрізали більше ніж було до того, це точно)
Потім всьо зібрали...

Закінчили десь по 23.... Поки зібралися, поки відвіз Вадіма додому,  і вже наступило 00.00 19 квітня, моїх 20 років)))

Ну шо я скажу покатавшись 3 дня... на диво, табуретки нема.... Вони навпаки мені здаються м»якші ніж були стокові, але це на початку ходу вони мякші, а коли машина починає просідати – вони стають дуже жорсткі... при різких стартах або різкій зупинці морда не «клює» і не задирається.... Ну і крени реально менші.... На багато... втрат в комфорті ніяких, зато рулиться краще...
В планах було сильне заниження, але не получилося..., а може це і добре, ато з нашими дорогами і моїм обвісом... це мого погано закінчитися для переднього бампера))) хотя ми різанули більше витка ніж було до того... але машина поустилася десь на 1.5 см +/-.... Хотя заспокоює те, шо пружини нові, і ше 100% просядуть... тому почекаю трошки...
А сьогодні поїхали на площадку 5 км за Тернополем, на тест-драйв + фотосет)
Рулиться дуже класно, в повороти влітати можна і на 90, страшно тільки за резину, хотя і Гуд Єр і тойо тримає дуже добре... але такого робити не треба, тим більше на загальних дорогах...
Ну і вот сам фотосет + відео.































Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

купив нові білі поворотніки на перед











поставив задню розпорку Ріккар, моя переїхала на Тавру ZTVRa
коли ставив розпорку обірвав болт опори заднього аморта.....
блеать!!!

вибив, поставив новий....

вроді всьо :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Тюнінг продовжується, тепер взялися за тех. Частину а саме за двигун. Є прислів»я «Хліб всьому голова», так само і в двигуні, «ГБЦ всьому голова». І саме в ній основний потенціал який можна вижати з двигуна.
Довгий час збиралися запчастини, і все продумувалося і готувалося, радився з багатьма людьми які займаються тюнінгом двигунів професійно. І нарешті все було готово, запчастини зібрані, знання в голові, вперед в гараж.
Фото майже усіх запчастин які були використані















1.   Прокладки:ГБЦ,колекторів,клапанної кришки
2.   Сальніки клапанів Goetze
3.   Сухарі клапанів
4.   Сальніки розпредвала: передній, і задній від Ланоса 1.4
5.   Ролік ГРМ
6.   Помпа LSA
7.   Притірка клапанів ABRO
8.   Ремінь ГРМ Bosch
9.   Антифриз ADVA
10.   Свічки NGK V-line BPR6E
11.   Шарошки 27,29,31 мм
12.   Уплотнітельні кольца форсунок
І ше багато чого, вже і не згадаю всього....
А, ну і саме головне
Клапана і розрізна шестерня від DRXа, і дюралеві тарілки клапанів













І порулили в гараж ZTVR Custom

почали всьо розбирати, для зручності роботи взагалі зняли капот.... А потім була знята ГБЦ в зборі з
впуском і випуском і все повністю розібрано.










Шо було зроблено:
1.   Портінг каналів ГБЦ : впуск 29 мм, випуск 27 мм, з подальшою поліровкою
2.   Портінг каналів впуску, 31 мм від ресівера з плавним завуженням до ГБЦ, з подальшою поліровкою
3.   Портінг каналів випускного колектора, точний розмір навіть не знаю... але знялось дуже дофіга металу, і всі виступи, які особливо в крайніх каналах були просто величезні....
4.   Ну і відповідно переборка ГБЦ, притірка клапанів, заміна всього шо тільки можна, промивка і т.д....
5.   Зборка всього, стиковуючи всі канали і підганяючи прокладки
6.   Поки все було розібрано, зняли форсунки і промили їх, спочатку здалося шо вони пшикають майже ідеально, але після двох циклів промивки вони стали пшикати на багато краще + заміна уплотнітельних колець.
7.   Заміна роліка ГРМ , помпи, антифризу, свічок
8.   Ну і повна зборка ГБЦ, регуліровка клапанів, і установка всього на машину
9.   Ше поки робилася ГБЦ, були прокачані тормоза і замінена тормозна рідина, і ше декілька мелочей по обслуговуванню, тіпа доливки масла в КПП через тросік спідометра, чистки дросельного вузла і т.д...
Трохи фоток з процесу роботи по ГБЦ


































Ну і після зборки , була встановлена розрізна шестерня, і завдяки хитрому приборчику який вкручується в свічний отвір і має штирьок який заходить в циліндр і шкалу яка показує переміщення штирка з точністю до 0,01мм, було ідеально точно виставлено відношення ВМТ до розпредвала.... З заводу воно не співпадає майже на цілий зуб шестерні.
Кароче все зібрано і валить!!!)))
Поки шо проїхав буквально 5 км... тому дуже не валив, треба погратися з прошивкою, настроїти всьо, обкатати трошки , і навалювати!))))
Величезний респект Саші ZTVR, за гараж, потрачений час, купу інструментів, купу станків, шарошок, шліф машинок, компресори, його жінці за дуже смачні обіди і вечері, а саме головне за золоті руки Сашка!!!
І також величезний респект Вадіму, який нам у всьому дуже допомагав, регулював клапана і т.д...!
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

вчора нарешті прошився
величезне дякую Galaida за прошивку
і Вадіму за гараж і комп









машинка поїхала ше краще, на багато краще... покращився прогрів і ХХ, ато після тюнінгу ГБЦ вона поганенько працювала на холостому, змінилося наповнення циліндрів і т.д...

кароче вроді всьо супер, обороти набирає на багато швидше, ше провірю розхід :)

відео)



ше треба клапана регульнути, і вроді всьо
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Сьогодні машині виповнилося 72 тищ пробігу))))




і сталася невеличка поломка....
рушаю з світлофора, розганяюся десь до 60, і тут такий кароче дим валить в салон, я бігом на обочину, відкриваю капот, а там всьо мокро, і бачу вот таке










кароче обломався кранік печки, витекло дофіга тосолу

Як завжди, виручив Саня ZTVR, привіз каністру води, і кусок трубки, зробили з металевої трубки вставку замість краніка, і поїхали по домам....

вот тепер думаю, чи купляти новий кранік, чи поставити просто водопровідний, і вручну переключати зима/літо
новий кранік - по ходу гамно)
але і сантехнічний від 100 градусів може лопнути..... ну і з мінусів те шо наприклад весною в день може бути тепло а ввечері холодно, не будеш кожного разу під капот лазити... хоча це можна ричажком на печці зима/літо регулювати....

треба подумати як краще зробити
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

цього тижня купив 54 мм дроссель
сьогодні нарешті поставив
якби не нечайно відломаний наплив за який тримається пружинка, то заміна зайняла б 20 хв) а так затягнулася на пару годин, поки придумав і вирізав і підігнав саморобний кронштейн за який зачіпив ту пружинку)

тачка поїхала краще... ІМХО... просто реально здається шо стрілка спідометра швидше підінімається... )))

а чи дало це шось на справді - провірю через пару тижнів на черговому ДРАГ рейсінгу)

фотки









Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

зняв 54 дроссель
катаюся дальше на 46...

21 числа в нас знов був драг
поїхав, покатався, обігнав пару тачок, покращив свій час на 0.4 сек.

тепер мій особистий рекорд 18,14.... минулого разу був 18,56

об\"їхав Гольф 2, Ваз 2101, Мерс 115

дальше пішли тачки по 17-14 сек... з моторами 1.6... без шансів....

але я всеодно дуууже задоволений

трошки фоток і відео

































 :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

в середу получив 4 прокачані пшик-пшик(газові) стойки від vadozz
в четвер з Вадімом в гаражі Сані ZTVR поміняли, ну і як завжди... різанули ше пружини.... шо з цього вийшло..... всі в шоці  :D



реально low&slow  :D

зато рулиться... ну просто як болід Ф1 ) на будь-якій швидкості, в будь-який поворот... влітаєш... тепер головна проблема - резина.... не витримує, і зривається в занос... вже пару разів ловив зад, дріфтерськими прийомами... набутими на слаломах і покатушках....

отаке....

далі буде  :D
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

сьогодні в нас проходив 6-й етап чемпіонату України з слалому....
ну і я прийняв участь...

шо вам сказати... 1-й раз на таких змаганнях... трасу вивчив і проїхав без помилок, десь з 3-4 разу) реально траси на ЧУ дуже складні.... на місцевих слаломах і покатушках навіть близько такої складності нема....

машина.... ну нереально на Славуті, тягатися з ЦРХами, під 200 к.с. , на полусліках, з ГУРами, гідро ручніками, і практикою слалому більшою ніж весь мій водійський стаж....

але пофіг, треба було проїхатися, за рідне місто, від тернополя участь приймало тільки 2 машини, я і Діма Сторожук на Хонді ЦРХ.

ну кароче приїхали ми з Вадімом на слалом, поміняли колеса, на стокову на половину лису Росаву на залізних дісках , розібрали салон, і давай кататися

спочатку Вадім був штурманом, на панелі приклеєна карта, і 3-4 рази проїхалися, вивчили трасу... але часу було маловато... шоб навчитися їхати правильно, тим більше я 1-й раз...

1-й заліковий час в мене 1.39.... поганенько... робив багато помилок, дуже широко заходив, пару разів втикав з ручніком, не міг нажати кнопку і відпустити його... кароче ппц)
2-й осмислив помилки, получив поради від Фальчкука, і т.д... від гуру слалому України, заспокоївся, і проїхав вже краще, за 1.24.... 15 секунд відіграв сам в себе.... навіть ведуча була в шоці, і сказала шо такому результату з 2-ї спроби можна поаплодувати) всі глядачі так і зробили)
3-й раз, знов рівно 1.24) ну видно на сьогодні це був мій максимум, чи то мінімум....

я дуже задоволений, получив море адреналіну... і дуже замучився) так рулив шо чуть не вивихнув великого пальця на лівій руці) після кожного заїзду виходив з машини і віддихувався, таке враження шо я не на машині їхав , а біг трасу)

пару разів 1 колесо відривалося від землі) стаб працює)

отаке кароче... пару фоток , відео вже завтра




бойові шрами )


























але остання фотка мене просто вбила!
як так! така табуретка шо всі хто не сідає - просто плюється... шо неможливо їхати... і такі крени..... ну це просто ппц... я реально не знаю... туда шо реально арматуру вварити замість амортів чи шо?
жорсткі прокачані газові стойки, пружини 2111 різані ледь не на половину, стабілізатори... і таке.....
я реально в шоці...  :(
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Купили собі з ZTVRом, Лямбдазонд, нормальний такий) широкополосний)
крутої японамать фірми)

AEM UEGO


на Таврон ЗТВРа, вже ставили , пробували) прикольна цяцька, і реально дає найбільше інфи,про роботу і настройку мотора... без неї... це всьо тикання пальцем в небо....



буде час - вваримо мені гайку і я з нею покатаюся.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

ну блін, тільки лишу на 5 хв машину, прихожу, і постійно хтось біля неї фоткається....



 :D
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.