Славута 1.2i tuned by Kritik

Автор Kritik, 18 Березня 2008, 16:55:32

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Kritik

і так, сьогодні
1. лопнуло 3 кріплення поямтока, яке було успішно приварене. ZTVR.
2. притащив комп до ZTVRа в гараж, взяв сом/к-лайн адаптер і нарешті зайнявся інжектором.
оказалося шо ДПДЗ в мене при газ в пол показував всього 80%, тому було відкалібровано ДПДЗ. потім Т-монітор показував 2 помилки, лампочка чек енжин і лямбда. чек енжин просто не підключено, лямбди нема....
ну це фігня...
злив рідну прошивку, і залив M103069SL_tun_rev2_nolambda.bin
кароче сама класна, не глючна, динамічна але з норм розходом і відключеною лямбдою прошивку.
потім знов Т-монітор... полазив трошки, підняв Гхх до 60, хотя було 50. тепер холостий майже не плаває +/- пару десятків оборотів....

з плюсів замічених після прошивки.
1. мотор працює дуже рівно, раніше були чуть-чуть вібрації на кузові, зараз їх майже нема
2. тяга виросла у всіх діапазонах, але найбільше на 3000+
3. скидає на ХХ зразу, шо при нейтралі накатом шо в любому режимі.

тепер треба подивитися на розхід :)

і ше пару фоток з Т-монітора




Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Сьогодні якесь ололо)
Прихожу на стоянку, відкриваю машину, сигналка пікає, повороти блимають а дверки не відкриваються. кароче відкрив ключем, передні, а задні не відкриваються, бо тросіки зняті а ключем задні не відкриваються.
Кароче поїхав до знайомого який ставив сигналку, почали шукати, блок ц/з був в ніші біля дверної петлі в крилі, в одному з віконцеь ребер жорсткості, коли ми зняли блок ц/з і перевернули його, з нього витикло грам 20 води))))
кароче всьо ясно, поміняли блок, поміняли предохранітель, 2 передні дверки почали працювати, задні дальше ні.
залізли назад почали розшивати дверки, розшили відкрили, електро привода замків заклинило в закритих положеннях і навіть руками не витягувався шток.
поміняли задні привода, і зразу відрегулювали ручки, бо дверки відкривалася тільки коли ручка вже була в самому верхньому положенні, тепер по середині.
кароче помінявся блок ц/з, предохранітель, і 2 привода.

потім поїхав до ZTVR зацінити роботу по Таврі)
і зразу взяв в нього ремкомплект для бамперів (смола,затверджувач і трохи скловолокна) і ше 0,5м.кв скловолокна, який він колись купив для себе але так і не використав.










Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Сьогодні поміняв водійський склопідйомнік.
Бо старий при підйомі перекошував скло і не дожимав скло до кінця вверх.

Поставив передній стаб..... ох і гемор це... ппц
ше й зірвав болт краба, прийшлося висверлювати, ні одне кріплення стаба не підійшло, прийшлося всьо пересверлювати і майже повністю переварювати кріплення, сам стаб був вужчий, прийшлося його вдвойом рогинати, через рікаровскі краби стаб взагалі не хотів ставати, прийшлося краби болгаркою почікати.... кароче ппц....

але ефект є. на руль реагує на багато чіткіше, і крениться вроді меньше...
кароче я ппц замучений але довольний)))

ше сьогодні поставив літню резину і легкосплавки, класно так дивиться тачко :cool:
і руль на багато гелше крутиться :D

правда шліфує дуже.... :wassat:
треба вчитися плавніше рушати :)

далі буде....
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

появився стук ззаді, подьоргав колеса, є люфт.
купив нові ступичні гайки, роізбрав задок, всьо провірив, всьо гуд, підшипники гуд, колодок ше 3 мм, зібрав назад, затягнув нормально і накернив, люфт пропав, стук тоже :)

зняв і продав прямоток.
насолоджуюся тишиною :)
тільки двіжок ше напрягає, вихлопу і взагалі задньої частини машини не чути взагалі, а двіжок таке враження шо в салоні стоїть, треба братися за шумку моторного щита і передніх арок
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

SEMPER FI
поки шо буду їздити так
зроблю шумку моторного, якшо буде взагалі тишина, то напевно так і залишу
ну а якшо в мені знов проснеться стрітракер, то на цей випадок в мене лежить







:whistling:

pulya
http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?id=2825
:whistling:
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

прийшла весна, знов почали стукати петлі, при чому тільки водійської дверки, мене це так дістало шо сьогодні навіть попри велике свято, я зробив таку штуку як Красавчег

тіпа отак, тільки зразу обмотав трубку гарно чорною ізолентою, і всьо акуратно вписалося і майже не замітно.

стукіт пропав, в салоні тишина, я мего довольний!!!
:|

і пару свіжих фоток моєї найкращої в світі машинки



















:)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik











якесь ололо зняло мій обвіс))))

далі буде :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

та не
завтра вже на роботу, до зустрічі не встигну
просто вже тепло, можна робити на вулиці + пару вихідних було, вот і рішив зайнятися ділом )

сьогодні куплено
1 м. кв скловолокна = 60 грн
1 літр поліефірної смоли + затверджувач = 90 грн
шпакльовка універсальна Novol 750грам = 35 грн
шпакльовка з скловолокном Novol 200 грам = 20 грн
шпателі, 4 шт = 6 грн
наждачки, різної, 4 види вроді по 2 метри, десь на 25 грн

ололо знов приходило
вкрало задній бампер
тепер ололо буде з крутим обвісом :D
а я з стоком)))











Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

давно я вже нічо не робив)
рішив зашумити моторний щит
зняв панельку
обклеїв всьо фольгованим ізолоном 5 мм
упорядкував проводку, пофіксив всі воздуховоди, тепер печка дуже краще

трошки фото, поганенької якості...


















результат - ну двіжок чути трошки тихіше, печка дуєе трошки краще
головний і неочікуваний ефект відчув в музиці
нарешті передні колонки заграли, нормальний бас, чистий звук, а не на вулицю в крило)

отаке.
далі буде)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

і так, нарешті машинка готова

запасаємся попкорном, і читаємо драмо)

кароче зимою в мене в\"їхав ланос, в задній бампер, а передній я сам розвалив на слаломі....
треба було їх ремонтувати, але просто заліпити тріщини і помлювати і поставити назад було якось тупо)

було рішено переробляти обвіс і робити його оригінальним, і унікальним, і шоб більше не казали \"о, обвес як в Критика\"

Перед:
є один знайомий тавровод який дуже добре працює з скловолокном, і я з ним домовився за переробку обвісу
зразу було рішено опускати обвіс сантиметрів на 5-7, ну і переробляти саму форму

вот як це було






















я в цьому всьому приймав участь і тоже навчився працювати з скловолокном
і зад рішив переробляти сам ну і звичайно треба було шось робити з тою вм\"ятиною по центру заднього бампера, яка так мозолила всім очі)))

хотя зад не так і сильно перероблявся

це одна половина, другої нема, буде вже видно на кінцевих фотках)






також вже потім я сам усилив з середини передній бампер ше одним шаром скловолокна

на це всьо пішло 2 літри смоли, 2 м.кв скловолокна, куча пензликів, паперового скотчу, пінопласту, і т.д..)))

дальше взялися за шпакльовку
є фотки тільки переднього бампера












на шпакльовку пішло
500 грам скловолоконної шпакльовки
750 універсальної
250 фінішної
і десь біля 10 метрів наждачки, різної

потім це всьо було відвезено родичу, який займається маляркою, він оцінив роботу, професійним взглядом))) і ше пів дня дошпакльовував )))

ну процесу покраски я не фоткав бо не був присутній

на покраску пішло
1л грунтовки Новол 4+1
1л Фарби металік Мобіхел 690 \"Снігова королева\"
1 л лаку Боді
1 л 650 розчиннику
3 листи 320 наждачки
3 листи 500 наждачки

але реально то пішло десь по 300 мл на бампер, тобто лишилася десь 1/3-1/4 всіх матеріалів

вчора рано я забрав бампера з малярки і поставив на машину
ше було куплено 1 м кв оцинкованої сітки, вона тіпа універсальна, але на вигляд 1в1 як крута \"тюнерська\"

ну і вот то шо получилося










довольний як слон, нарешті не сток, а оригінальний не такий як у всіх обвіс))))

але і цього мало)
і це ше не все))))

паралельно з роботою над обвісом, розроблялися ескізи вінілів на мою машину

і зразу після того як був установлений обвіс я поїхав на поклейку вінілів

вот таке получилося














ухххххххх який я довольний)))))

Дякую Вадіму за допомогу з шпаклюванням
Дякую Тіматі за підказки у виборі матеріалів
ну і дякую знайомому тавроводу який ліпив передній бампер, родичу який їх малював, і знайомому який придумав вініли, і порадив де їх краще зробити і поклеїти

отаке
чекаю на відгуки :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

сьогодні поміряв кліренс під бампером, 11 см)))) а в стоці скільки там? 20 вроді? ))))

правильно, в мене ж не жип)))

вот привикну ше трохи до такого кліренсу і візьму ше пружини різану)))
буде лоурайдерське славутко)))
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

:D

Юрій
неее)))
треба самому в Львів рулити, треба і в Львові засвітитися :cool:

сьогодні помив машинку і ше зробив пару фоток :)


















:cool:
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

і так, говно Рікаровскі краби приказали долго жить)
сайленти витовклися, і шайба вже вперлася в метал краба, і на ямах поскрипувала, нові нема бажання запресовувати, та й не надійно це...
рішив поставити стокові, які вже відходили 50 тищ, і думаю ше стільки ж відходять :)

поїхав до Сані ZTVRa
відповідно треба було проточити тяги, проточили десь на 24мм
колеса пішли ше більше в перед ніж були при рікаровских крабах

вот процесс

ZTVR точить тяги)









коли розбирали і знімали шарову, нечайно вперлися в праве колесо і полуось вилізла з коробки, ZTVR весь в маслі ))))

кароче майже всьо масло витекло
прийшлося поміняти масло в КПП, внепланово, але це не помішає :)

було куплене ELF 80W90, і потім залито







купив 3 літра, в коробку влізлося 2 літра і 300 грам.
700 грам лишилося :)

реактивні тяги були проточені і усилені











також на днях накінецьто вигнув передній стаб
і сьогодні поставив його назад :)



але прийшлося його обрізати десь на 3-5 см, бо впирався в ричаг

вот такий у нас кліренс, на фоні такого смачного Микулинецьокого))))



ну вот вроді всьо

результат -
1. нове масло в коробці, коробка працює тихіше і передачі переключаються чіткіше і +3к.с. )))
2. проточені тяги, колеса пішли ше більше вперед, кастор збільшився, руль крутиться ше легше
3. усилені реактивні тяги, надіюся вже не будуть розгинатися і колесо не буде дальше тікати назад.
4. нарешті знов поставив стаб, крени менші, рулиться краще, і нічо ніде вже не стукає

величезне Дякую, і Респект Сані ZTVR, справжній друг, який завжди виручить і допоможе :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

вот так це всьо виглядає на машині

















і вот так тепер стоять колеса
вперед зміщені більше ніж назад)








далі буде :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Kritik

Минулого тижня замовив, а сьогодні забрав і установив прямоток
http://silenser.com.ua/Glushitel-unimix-Slavuta-p-1875.html
і зразу приварив 3 кріплення, якого досі не варять......

і поставив задній стаб :)

фотки потім, бо телефон продав, а новий ше не взяв :(
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.