Шумоизоляция

Автор Александр, 06 Квітня 2008, 20:46:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Camel Trophy

Чуваг! Самоклейко лепиццо на метал :)

Kritik

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

АнтохА

Над драконом Кэмэла мы попыхтели намана, после обклейки стало тихо, а после стирки в стиралке ковра стало чисто и пахучё

Богдан

Значит на заводскую шумку самоклейка, потом поролон, потом ковролин?

Camel Trophy

Сверху ковролина :d шуткую я!

Богдан

Да я правилльно всё сначала понял, :)  блин запутали меня тут :D

Kritik

Цитувати виділенеЗначит на заводскую шумку самоклейка
блін, ну написали ж
Цитувати виділенеСамоклейко лепиццо на метал
Цитувати виділенепотом поролон
який поролон? ше пінопласт положіть :d

кароче, метал, нова шумка, заводська шумка, ковролін

понятно? :/
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Ромео

Kritik ти конкретно Mayor7777 запутав! :D
Доречі, тим ізолоном фольгованим можна й дверку всередени обшити, вибрати наприклад товщину від 3 до 5мм. :)

Romka

Фольгированым изолоном/алюмофором можно оклеить все, что получится. Я например, карты изнутри оклеил толщиной 5 мм.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Camel Trophy

Внутри не советую самоклейку! Тк будет попадание влаги и она отклеится, тк забораться внутрь и нормально устранить пыль и смазку вы доконца не сможете!! стопроцентно отклеится за год! попадетв стеклоподемный механизм итд! Гемора не оберетесь, а самое обиднооое что деньги будут выброшены на ветер!

Предлагаю ко всеобщему обозрению таой варик
Цитата: Camel TrophyЗаеду в эпицентр Уточню, не помнЮ)))))
Сёня начудил так начудил ток домой прищёл!
Еду после ночной смены домой, и понимаю что хочу в гараж)))))) Решил начать серьёзную обесшумку дракона)))
Короче скупился я

Сумасшедшая липучка- около 40 гр
Алюфом, взял 1,4 м квадратных около 35 гр
Резинобитумная мастика - 210 гр 10 кг осалась с ремонта крышы
И понеслась

Сначала оклеил передние двери из нутри, потом по наруже мастикой, замазывал клеем стыки очень)))) аш перестаралсо(чтобы вода не затекала ) под моё творение!
Воняет капец))))) ниче красота требует жертв!

Зкончил передние двери, и кончилсо клей))))) я его конечно от души намазывал)))))
Прошёлся задние двери мастикой! Подождал пока присохнут передние, и начал хлопать)))) ой нраицца токо звенит чёто, нашёл - звенели пружыны в замках!

Смастерил мега устройство)))) Шприц и на него вместо иголки трубочку от капельнецы, в  шприц ЛИТОЛ и порядок, с помощью этой приспособы и пинцета можно залезть в любую потайную дырочку
Забил основательно все пружины из нутри, промазал все внутрение и наружные части замков, и звона как и не было!
Даже без карточек, клиёнки и вставок в двери получился звук закрытия дверей иномарки))))))))
Я счастлив пипец)))))


А там где у меня мастикой зафигачено там можна и самоклейейку! Так сделано у сержыка!

Володимир

Цитата: Kritikкароче, метал, нова шумка, заводська шумка, ковролін понятно? :/
Я не зрозумів, що заводську вібру здираєте?

Цей фольгований ізолон він є обезшумка чи також і віброізоляція?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Camel Trophy

Тавагищьчь :) ну ктож ее будет обдирать то :)   нет конечно! Она остаётся!!!!!!!!! Просто снимается заводская шумка, протираедся водкой или спиртом и клей поверху :)

булат

Цитата: ВолодимирЦей фольгований ізолон він є обезшумка чи також і віброізоляція?
да ребята, просветите вопрос пожалуйста. потому что некоторые пишут что два слоя клеили, сначала вибро-, потом шумо- слой

SEMPER FI

Цитата: ВолодимирЦей фольгований ізолон він є обезшумка чи також і віброізоляція?
Ізолон вібрацію не поглинає в достатній кількості, а лише шум.
Вібрацію поглинає СТП, єврорубероїд і бітумна мастика.
Мої 4 слої не суто з ізолону. Це було б тупо. В основному він в мене для шумо та теплоізоляції (за рахунок фольги).

Цитата: RomkaФольгированым изолоном/алюмофором можно оклеить все, что получится. Я например, карты изнутри оклеил толщиной 5 мм.
Теж хочу так зробити, а то  сам пластик теж вібрує.

Дно машини і дно багажника:
1) Ватін на бітумну мастику.
2) Палас на бітумну мастику (пресований войлок)
3) Войлок з бітумнопаперовім покриттям на бітумну мастику (але це слой лише в багажнику і під ногами!!!)
4) Ізолон фольгований 5мм на бітумну мастику. Всі шви проклеїні алюмінієвим скотчем.
Двері:
1) Ватін на бітумну мастику.
2) Ізолон (укр.) фольгований 2мм на бітумну мастику. Всі шви проклеїні алюмінієвим скотчем.
Під дверну карту:
1) Палас (пресований войлок), закріплений дрілями для гіпсокартону в отвори під кліпси.
Задні крила:
- всередині:
1) Ватін на бітумну мастику.
- ззовні (всередині багажника):
1) Ватін на бітумну мастику.
2) Ізолон фольгований 5мм на бітумну мастику. Всі шви проклеїні алюмінієвим скотчем.
Задні стакани:
1) Ватін на бітумну мастику.
2) Ізолон фольгований 5мм на бітумну мастику. Всі шви проклеїні алюмінієвим скотчем.
Пороги (під пластиком):
1) Ізолон фольгований 5мм на бітумну мастику. Всі шви проклеїні алюмінієвим скотчем.
Задні стійки (під пластиком):
1) Ватін на бітумну мастику.

З.І. Товщина максимум 3см. під ногами і в багажнику. Цього навіть не відчувається. Жодного дискомфорту.
З.І.І Не стверджую, що це правильно, просто в мене така ситуація була, що вся машина була вимазана гарматним маслом і нічого (СТП, еврорубероїд чи самоклеючий ізолон) крім бітумної мастики не лягло б нормально.
З.І.І.І. В якості першого слою самоклеючий ізолон не дає достатнього вібропоглинання. А якщо взяти не самоклеючий і приклеїти його на бітумну мастику, то маєте і відбро і шумо і термоізоляцію + захист від корозії!!!

Богдан

Это чё термус получаетсё? :/    :d