Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Володимир від 02 Серпня 2020, 09:15:20Тому для плавності ходу на низьких передачах C88=0,5 C89=0,7 ...
Хм  :dunno: В мене зараз 0,7\0,8 і чогось душа тягне повернути до0,9/1,0..... :dunno: Бо практично у всіх прошивках що попадались 0,9/1,0
Може спробувати дійсно 0,5/07  :dunno:

Цитата: Володимир від 02 Серпня 2020, 09:15:20C88=1,5 C89=1,6 Це також не є норм, тому що при відпусканні педалі газу машина буде клювати носом на малих передачах, тому що іде подача повітря і треба затратити більше енергії щоби його стиснути в циліндрах.
:thank_you:

Цитата: Володимир від 02 Серпня 2020, 09:15:20якщо стоїть безрезестивний ДПДЗ. Буває що ті датчики інколи можуть на відпущеній педалі малювати 0,5%, і тоді після запуску двигуна він зразу глохне
Ото тому мабуть і застрахувалися 0,9/1,0 щоб не гадать який датчик попадеться власнику іноді. Мій ДПДЗ веде наче себе по людськи. Тільки чомусь напруга стартова (при 0%)десь 0.33В хоча наче як по феншую 0,48-0,52 В. Але гадаю так, якщо положення в мене нормально і стабільно  калібруеться  0-100% то яка різниця.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

Цитата: vladishtm від 02 Серпня 2020, 16:09:09
Цитата: Володимир від 02 Серпня 2020, 09:15:20C88=1,5 C89=1,6 Це також не є норм, тому що при відпусканні педалі газу машина буде клювати носом на малих передачах, тому що іде подача повітря і треба затратити більше енергії щоби його стиснути в циліндрах.
:thank_you:
:gvozd: при отпускании педали газа происходит увеличение потери энергии на дросселирование, а не на сжатие (затраты на сжатие компенсирует последующее расширение сжатого. То есть если при отпускании педали, РХХ будет в максимально возможных шагах, для текущих оборотов, сброс оборотов будет максимально плавным. За этот момент отвечает приоткрыватель РХХ.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vladishtm від 02 Серпня 2020, 16:09:09
Може спробувати дійсно 0,5/07  :dunno:
0,6/0,7
Цитата: vladishtm від 02 Серпня 2020, 16:09:09
Ото тому мабуть і застрахувалися 0,9/1,0 щоб не гадать який датчик попадеться власнику іноді. Мій ДПДЗ веде наче себе по людськи. Тільки чомусь напруга стартова (при 0%)десь 0.33В хоча наче як по феншую 0,48-0,52 В. Але гадаю так, якщо положення в мене нормально і стабільно  калібруеться  0-100% то яка різниця.
В мікаса є кабілровка ДПДЗ, тому йому різниці нема яка напруга на нулю, але коли в мене ще стояв заводський резестивний ДПДЗ, то якщо його відкалібрувати на холодну, то коли двигун гарячий, положення дроселя було 0,3%.
Цитата: almetr від 02 Серпня 2020, 23:43:36при отпускании педали газа происходит увеличение потери энергии на дросселирование, а не на сжатие (затраты на сжатие компенсирует последующее расширение сжатого. То есть если при отпускании педали, РХХ будет в максимально возможных шагах, для текущих оборотов, сброс оборотов будет максимально плавным. За этот момент отвечает приоткрыватель РХХ.
З цим ніяк не погоджусь, якщо я наприклад їду на другій передачі на обертах трохи більше 2000 з мінімальною нагрузкою, і через те що РХХ на великому кроці, плюс поріг увімкнення ХХ на 1% дроселя, то положення дроселя близьке до 1%. Тому коли відпускаючи педаль газу двигун переходить в режим ПХХ, машина клює носом.

Ефект стиснення повітря я замітив ще на карбовій таврії, коли на спуску їхати певний час в режимі ПХХ, канали в карбі осушуються, то потім при плавному натисканні на газ, доки доки не пішла паливоподача, машина на певний час приторможує.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

В карбовій є клапан перекриття паливоподачі в карб?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 03 Серпня 2020, 08:53:00
В карбовій є клапан перекриття паливоподачі в карб?
Є електромагнітний клапан, який на закритому дроселі на обертах вище 2000 перекриває паливоподачу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 03 Серпня 2020, 10:01:36
Цитата: ВКБ від 03 Серпня 2020, 08:53:00
В карбовій є клапан перекриття паливоподачі в карб?
Є електромагнітний клапан, який на закритому дроселі на обертах вище 2000 перекриває паливоподачу.
То це в цій ситуації осушує капіряри в карбі? Клапан де саме в бензоланцюгу стоїть?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

На каналі що дає паливоподачу на ХХ, коли заслонки закриті і через головні дифузори паливоподача не йде. Але там зроблено так що клапан стоїть далеко від від місця подачу паливної суміші в колектор, тому коли клапан відкривається, є певна затримка з паливоподачею.

Позиція 5.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#1598
Цитата: almetr від 02 Серпня 2020, 23:43:36То есть если при отпускании педали, РХХ будет в максимально возможных шагах, для текущих оборотов, сброс оборотов будет максимально плавным. За этот момент отвечает приоткрыватель РХХ.
Цитата: Володимир від 03 Серпня 2020, 08:37:39З цим ніяк не погоджусь, якщо я наприклад їду на другій передачі на обертах трохи більше 2000 з мінімальною нагрузкою, і через те що РХХ на великому кроці, плюс поріг увімкнення ХХ на 1% дроселя, то положення дроселя близьке до 1%. Тому коли відпускаючи педаль газу двигун переходить в режим ПХХ, машина клює носом.
Ефект стиснення повітря я замітив ще на карбовій таврії, коли на спуску їхати певний час в режимі ПХХ, канали в карбі осушуються, то потім при плавному натисканні на газ, доки доки не пішла паливоподача, машина на певний час приторможує.

Ото мені  з цим мабуть і потрібно розібратись. Бо є  все ж смики при началі натискання на педаль газу при розгоні  на першій і далі. А також, коли скидаю повністю газ то приобертах близьких до хх теж посмикує трошки. Як би і нічого, та мабуть можна покращити ту плавність. :dancer:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 03 Серпня 2020, 08:37:39Цитата: vladishtm от 02 Август 2020, 16:09:09
Може спробувати дійсно 0,5/07 
0,6/0,7
Діверсант! я вже втулив як ти перше написав 0,5/0,7  :rolleyes:  Щоб сказати почувствовал разніцу   :dunno: До речі "признак внешнего управления ХХ"  (примусовий ХХ) як його видає опен діаг трохи странний. Він включаеться не тільки при примусовому (коли флаг блок палива і флаг ХХ) а й тоді коли авто заглушити, але ключ запалення включити.  :dunno:
При цьому флаг блок палива і флаг ХХ покаже виключено.
Щось не вдається "опустити" нижче 2100 обертів спрацювання "блок палива". Хоча б до 1800. Виключає блок палива зараз нормально - десь 1300 (виходить наче як обертиХХ+С47) Думав що включення буде як  обертиХХ + С48. Але щось не підтверджуеться. Щось там ще є.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

А де ж "правильно" Те що красним, то в мене так  зараз. Нижній це те що уло в моїй 111тій спочатку (і вона наче бто стокова) Це як би одне з того, що помогло з заглохами/качелями. Бо спочатку я зробив так як в 096. Але потім типу вибрав золоту серединку  :dunno:  :-D і так і катаю. Думаю той участок що від -200 до 0 ще опустить на горізонт десь до 10.
В ноль думаю не можна. Імхо. Це примусова добавка. Тобто при виході потрібно визначити яке зараз положення, (що було з РХХ коли перейшли в режим ПХХ і іхали деякий час?)  потім одклацати добавку регулятором -а це все ж який не який, а час.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 04 Серпня 2020, 01:41:20
Цитата: almetr від 02 Серпня 2020, 23:43:36То есть если при отпускании педали, РХХ будет в максимально возможных шагах, для текущих оборотов, сброс оборотов будет максимально плавным. За этот момент отвечает приоткрыватель РХХ.
Цитата: Володимир від 03 Серпня 2020, 08:37:39З цим ніяк не погоджусь, якщо я наприклад їду на другій передачі на обертах трохи більше 2000 з мінімальною нагрузкою, і через те що РХХ на великому кроці, плюс поріг увімкнення ХХ на 1% дроселя, то положення дроселя близьке до 1%. Тому коли відпускаючи педаль газу двигун переходить в режим ПХХ, машина клює носом.
Ефект стиснення повітря я замітив ще на карбовій таврії, коли на спуску їхати певний час в режимі ПХХ, канали в карбі осушуються, то потім при плавному натисканні на газ, доки доки не пішла паливоподача, машина на певний час приторможує.

Ото мені  з цим мабуть і потрібно розібратись. Бо є  все ж смики при началі натискання на педаль газу при розгоні  на першій і далі. А також, коли скидаю повністю газ то приобертах близьких до хх теж посмикує трошки. Як би і нічого, та мабуть можна покращити ту плавність. :dancer:
Подивись на ричаг КПП, якщо він при ривках бігає в сторони, то це через криві колеса, а не прошивку.
Цитата: vladishtm від 04 Серпня 2020, 01:52:31Діверсант! я вже втулив як ти перше написав 0,5/0,7  :rolleyes:  Щоб сказати почувствовал разніцу   :dunno:
Вибачаюсь затупив, перший пост писав вдома на ноуті, а теперішні ноути то хіба щоби кіно подивитись в широкоекранному режимі.
Цитата: vladishtm від 04 Серпня 2020, 01:52:31До речі "признак внешнего управления ХХ"  (примусовий ХХ) як його видає опен діаг трохи странний. Він включаеться не тільки при примусовому (коли флаг блок палива і флаг ХХ) а й тоді коли авто заглушити, але ключ запалення включити.  :dunno: При цьому флаг блок палива і флаг ХХ покаже виключено.
Це є ознака того що двигун працює в режимі ХХ, а не ПХХ.
Цитата: vladishtm від 04 Серпня 2020, 01:52:31Щось не вдається "опустити" нижче 2100 обертів спрацювання "блок палива". Хоча б до 1800. Виключає блок палива зараз нормально - десь 1300 (виходить наче як обертиХХ+С47) Думав що включення буде як  обертиХХ + С48. Але щось не підтверджуеться. Щось там ще є.
Ну там не зрозуміло як будується ця межа, чи по заданих обертах ХХ, чи по бажаних обертах NХХ що формуються на основі заданих обертів ХХ плюс поправки на температуру та інші.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#1602
Цитата: Володимир від 04 Серпня 2020, 09:14:19Подивись на ричаг КПП, якщо він при ривках бігає в сторони, то це через криві колеса, а не прошивку.
:rolleyes: Ну це вже занадто пане Володимир  По ричагу в мене інше. Замітив це, як був достатньо тривалий проїзд при жарі. Пагано   :dunno: (не легко, а  з якимось зусиллям) переводив ричаг  з нейтрального положення в крайне праве, щоб включити пяту передачу.  Сама передача, вже як ричаг справа, то включалась нормально. А от ричаг наче в щось упирався і не заходив з нейтрального в праве. Приходилось його тикать туди сюди і матюкатись  }-)  А як не нагрітий, то все норма і до того і після того. При цьому,  на інші передачі, і в інші положення ричаг ходив добре.  :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 04 Серпня 2020, 09:14:19Ну там не зрозуміло як будується ця межа, чи по заданих обертах ХХ, чи по бажаних обертах NХХ що формуються на основі заданих обертів ХХ плюс поправки на температуру та інші.
Щось таки схоже на друге
Цитата: Володимир від 04 Серпня 2020, 09:14:19Це є ознака того що двигун працює в режимі ХХ, а не ПХХ.
Чому не достатньо для цього просто флага ХХ?. Навіщо ще підіймати  флаг "блок паливоподачі"?.
А в вашому БК е можливість перехоплювати ті флаги (на вібір хоча б один) та виводити на якийсь вихід, ключ? Наприулад по флагу "блок топливопод. " засвітити резервний індікатор на панелі (ну напр. символ дрос заслонки) Це типу віиробляти стиль економної їзди? А то думаеш, що вже ПХХ, а воно хрен, то краще було перейти на нейтраль, все ж менше бере чим на 3тій, 4тій..
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 05 Серпня 2020, 00:05:42:rolleyes: Ну це вже занадто пане Володимир
Про ричаг я серйозно, смайликів там не було. Я колись довго боровся з ривками при розгоні на низьких передачах, аж в один прекрасний момент замітив що вони появляються коли авто перезуваю в літню резину. Навіть по логах видно що помірі переключання передач від 1-ї до 5-ї амплітуда плавання обертів зменшується.

Зараз поміняв літню резину на нову, проблем більше нема.

Цитата: vladishtm від 05 Серпня 2020, 00:05:42По ричагу в мене інше. Замітив це, як був достатньо тривалий проїзд при жарі. Пагано   :dunno: (не легко, а  з якимось зусиллям) переводив ричаг  з нейтрального положення в крайне праве, щоб включити пяту передачу.  Сама передача, вже як ричаг справа, то включалась нормально. А от ричаг наче в щось упирався і не заходив з нейтрального в праве. Приходилось його тикать туди сюди і матюкатись  }-)  А як не нагрітий, то все норма і до того і після того. При цьому,  на інші передачі, і в інші положення ричаг ходив добре.  :dunno:
Така сама ситуація, тільки в мене в положення 1-2 передачі не входить, підозрюю що ота пружина в КПП що тримає ричаг на лінії 3-4 передач поступово вносить негативні наслідки в механізм переключення швидкостей.

Цитата: vladishtm від 05 Серпня 2020, 00:07:01
Цитата: Володимир від 04 Серпня 2020, 09:14:19Ну там не зрозуміло як будується ця межа, чи по заданих обертах ХХ, чи по бажаних обертах NХХ що формуються на основі заданих обертів ХХ плюс поправки на температуру та інші.
Щось таки схоже на друге
Цитата: Володимир від 04 Серпня 2020, 09:14:19Це є ознака того що двигун працює в режимі ХХ, а не ПХХ.
Чому не достатньо для цього просто флага ХХ?. Навіщо ще підіймати  флаг "блок паливоподачі"?.Там все правильно зроблено.
Цитата: vladishtm від 05 Серпня 2020, 00:07:01
А в вашому БК е можливість перехоплювати ті флаги (на вібір хоча б один) та виводити на якийсь вихід, ключ? Наприулад по флагу "блок топливопод. " засвітити резервний індікатор на панелі (ну напр. символ дрос заслонки) Це типу віиробляти стиль економної їзди? А то думаеш, що вже ПХХ, а воно хрен, то краще було перейти на нейтраль, все ж менше бере чим на 3тій, 4тій..
Є можливість слідкувати зарежимами, зправа внизу де написано "ХХ", в режимі ПХХ буде писати "ПХ".

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion