Жиклеры

Автор Роман Кричківський, 24 Грудня 2010, 12:28:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

shtroff

Дякую! Вже \"розкрив\" очі!
Українці мої! Дай вам Боже і щастя, і сил.
Можна жити й хохлом, і не згіркне від того хлібина.
Тільки хто ж колись небо нахилить до ваших могил,
Як не зраджена вами, зневажена вами Вкраїна?..

shtroff

145 - меншого діаметру, а 155 - більшого? Тоді на фото, по-моєму, навпаки, бо перша камера зліва, соррі..
Українці мої! Дай вам Боже і щастя, і сил.
Можна жити й хохлом, і не згіркне від того хлібина.
Тільки хто ж колись небо нахилить до ваших могил,
Як не зраджена вами, зневажена вами Вкраїна?..

shtroff

Ех... так до мене і не \"дішло\" 155 - це більшого діаметру трубка??
Українці мої! Дай вам Боже і щастя, і сил.
Можна жити й хохлом, і не згіркне від того хлібина.
Тільки хто ж колись небо нахилить до ваших могил,
Як не зраджена вами, зневажена вами Вкраїна?..

Серий Павленко

в карбі де заслонка ручного підсосу то перша камира жикльор більший 155 менша 145 в другу.

Василь

Вибачайте, протупив... На малюнку неправильно вказав, уже виправив. А на трубках маркування відсутнє? Як я розумію, 155 - це більший (більше повітря повинно проходити).
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

^SERGIK^

Цитата: shtroffHelp!!!Пишу в цю тему, бо починати нову немає сенсу - потрібна відповідь всього на одне питання (бо склероз вже мабудь!) Чистив карб, викрутив жиклери з емульсійними трубками і - все! Забув, де яка була. Перерив мануал - нічого не знайшов. Одна трубка, звісно, більшого діаметру, інша - меншого.. Де яка стоїть? Тицьніть на фото, плііз!
23 в первую камеру ZC во вторую все эмульсионные трубки маркированы пренадлежностью и пропускной способностью то что я написал пренадлежность.
Движение должно приносить удовольствие а не мучения!

shtroff

Цитата: Серийв карбі де заслонка ручного підсосу то перша камира жикльор більший 155 менша 145 в другу.
О! Зрозуміло! Перша камера - більша за діаметром трубка! Дякую всім! Вибачаюсь, що відволік вашу увагу на такий дріб\'язок. Чому ж мануали не пишуть про це (принаймі ті, що я дивився!) адже такий \"казус\" може статися з кожним! Маркування, до речі, там немає... От так. Дякую!!!!!
Українці мої! Дай вам Боже і щастя, і сил.
Можна жити й хохлом, і не згіркне від того хлібина.
Тільки хто ж колись небо нахилить до ваших могил,
Як не зраджена вами, зневажена вами Вкраїна?..

Андрій

Так. купил вот ремкомплект, топливные 95 и 95 (стояли такие же), а воздушные 165 и 145 (а стоят сейчас 155 и 145). Вот думаю заменить, може хоть так расход упадет...


[img]http://s

Андрій

А цель результата какая


[img]http://s

Андрій

Ты раскажи что ставил и что изменилось
Народ хочет зрелищь ))))))))))))))))))))))))))))


[img]http://s

Андрій

ппц ты экономный человек :) Еще и бензин 80 разбавляеш :)
Вы не инженер - теплотехник?


[img]http://s

Володимир

Цитата: alekoborВеталя,я приветствую твое рвение самому во всём разобраться и усовершенствовать! Но я проехался с тобой и был в шоке! Ты ездишь аккуратно,без резких разгонов,это да,но даже при этом я постоянно слышал детонацию! Такая экономия рано или поздно выльется в копеечку! Ты же знаешь,что детонация очень вредна для двигателя и в итоге экономия выйдет не экономной!
Якщо є детонація, то вже нема економії, так як втрачається потужність при тій самій витраті бензину.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Я думаю врятле инженеры на заводе окажутся дурнее когото :) :) :)


[img]http://s

Андрій

А если не секрет, кем вы работаете?


[img]http://s

Андрій

Тобеж нигде не работаете, просто что то пытаетесь спроэктировать, что уже впринципе спроэктировано?
Или я не понял ничего :) :) :)


[img]http://s