Жиклеры

Автор Роман Кричківський, 24 Грудня 2010, 12:28:36

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрій

vitalka так она не серенькая а зелененькая :)


[img]http://s

Андрій

Такс. Ездил на авторынок, купил два топливных 100 и 97,5
97,5 можно было не брать просто на выходе потом 100 нашел, второй уже взял, хрен с ним.
Такс.
Это получается если щас заменить, правильно будет
97,5 / 155
100 / 145

Интересно, как воно буде


[img]http://s

Number One

Такой вариант поживее будет. Но кушать будет поболее :)

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Андрій

Нафиг я туда полез.... это п..ц...
Щас опишу проблему в карбюратор ремонт обслуживание...


[img]http://s

Number One

Цитата: AndreyZpНафиг я туда полез.... это п..ц...
Щас опишу проблему в карбюратор ремонт обслуживание...
Прочитал там проблему.
Андрей, позиция в корне неверная, поломка копеечная.
Пока стояло - работало, пошевелил - не держит колечко.
Не парься, резинка рупь стоит, меняется за 5 мин :)

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Ежен/Юджин/Ойген

Мив й перебирав карб, майстри казали при техогляді, що мотор працює супер:

І 92,5-165 (було 95-155)
ІІ 100-125 (було 95-145)
економайзер 40 (був 35)
ХХ 42 (був 41)
слоники по Травникову (два у І камеру, але на різну висоту (трубку аж під малий диффузор), щоб не сифонило пальне)
ще виправив другу заслонку на просвіт щоб чітко коло видно було (якийсь недомайстер закрив)
на слух зробив оберти, ХХ(\"гірка\" Порошина вийшла не зовсім гіркою - великуватий ХХ поставив, але діапазона регулювання вистачає) й трамблер.

Орієнтація розроблялась по книжкам й таблицям під спиртовуху і розгін/обгін на ІІ камері. (наприклад, Е-40, хоча на 92-му теж непогано їздить)

розміри +- один шаг жиклерів можуть бути, у кого як повезло...

Ще що... відшліфував наждаком малі дифузори - згладив поверхні, відплавки, стики, верх - до стану леза, низ - зробив 90С кут для кращої турбулентності.

Зауважте - нічого не відмикав, не викидав і не писав \"погані заводські інженегри, а я один тут геній\".
Рецепт перемоги в інформаційній війні простий: говорити правду і викривати брехню (Любомир Гузар)

Игорь

Цитата: EvGaSМив й перебирав карб, майстри казали при техогляді, що мотор працює супер:

І 92,5-165 (було 95-155)
ІІ 100-125 (було 95-145)
економайзер 40 (був 35)
ХХ 42 (був 41)
слоники по Травникову (два у І камеру, але на різну висоту (трубку аж під малий диффузор), щоб не сифонило пальне)
ще виправив другу заслонку на просвіт щоб чітко коло видно було (якийсь недомайстер закрив)
на слух зробив оберти, ХХ(\"гірка\" Порошина вийшла не зовсім гіркою - великуватий ХХ поставив, але діапазона регулювання вистачає) й трамблер.

Орієнтація розроблялась по книжкам й таблицям під спиртовуху і розгін/обгін на ІІ камері. (наприклад, Е-40, хоча на 92-му теж непогано їздить)

розміри +- один шаг жиклерів можуть бути, у кого як повезло...

Ще що... відшліфував наждаком малі дифузори - згладив поверхні, відплавки, стики, верх - до стану леза, низ - зробив 90С кут для кращої турбулентності.

Зауважте - нічого не відмикав, не викидав і не писав \"погані заводські інженегри, а я один тут геній\".

[video][/video]
ЗАЗ 1103 Славута цвет  красний 110307-42 2008,Тип кузова: Хэтчбек, Объем двигателя: 1.20 л.(инжектор)Пробег: 56666 тыс.км
[/url]

Серёга

такой вопрос сегодня менял прокладки под карбом а так же почистил его немного, но вопрос вот в чём. Первая камера жиклёры воздушный/топливный   155/95   вторая камера 145/95   что если в первую камеру поставить воздушный 165??? как это отразиться на расходе и динамике?
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Петро

Вы обедните смесь потеряете в мощности.Получите детонацию и т.д
к.п.м.

коляда

Цитата: Kuxelbekerтакой вопрос сегодня менял прокладки под карбом а так же почистил его немного, но вопрос вот в чём. Первая камера жиклёры воздушный/топливный   155/95   вторая камера 145/95   что если в первую камеру поставить воздушный 165??? как это отразиться на расходе и динамике?
Хочешь лисапет придумать? Заводские жиклеры , самое то. Лучше , точно не сделаешь .

Валера

Цитата: Kuxelbekerтакой вопрос сегодня менял прокладки под карбом а так же почистил его немного, но вопрос вот в чём. Первая камера жиклёры воздушный/топливный   155/95   вторая камера 145/95   что если в первую камеру поставить воздушный 165??? как это отразиться на расходе и динамике?
Я ставил на движок 1,2 165 расход не уменшился,а динамика такая как и на 155 только на 155-том при 70 градусах плохо тянет,а на 155 уже нормально.

Dimarik

Всім привіт. Прочитав я цю тему, але так шось і не найшов відповідь. Хочу підібрати собі жикльори як паливні так і воздушні. Щоб розхід не був великий але і динаміка не сильно впала. Що можете порадити? В мене 1.2 мотор. дороботок нема.

Dimarik

в кого ще є славка на карбі. порадьте жикльори.

Григорий

По мануалу 1камера-- Т- 95, П- 155 : 2 камера-- Т- 95, П - 145  Якщо купляти нові жикльори в магазині то 95 % не відповідають дійсності написаному на них, це зі слів самого продавця. Я пробував ставити різні але нічого хорошого не добився.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Dimarik

Цитата: Григорий від 05 Липня 2015, 21:57:26
По мануалу 1камера-- Т- 95, П- 155 : 2 камера-- Т- 95, П - 145  Якщо купляти нові жикльори в магазині то 95 % не відповідають дійсності написаному на них, це зі слів самого продавця. Я пробував ставити різні але нічого хорошого не добився.

а якщо в другу камеру поставити п-135?