кто знает критический износ заднего барабана?

Автор Сергей, 02 Березня 2011, 18:06:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Цитата: Dir
Цитата: 6980148Просверлите скобу под днищем, та что соединяет трос от ручника к тросу на барабаны на диаметр с 8мм на 10 мм и затянуть можно ещё без разбора барабана заднего. Будет на 3-м щелчке держать до смерти колодок и на последней засечке планки (та, что для изношеных)
этот финт уже сделал, трос тянется до 4-го щелчка, но ручник еле держит!
A4_ - трос заводской
Наверное ты поставил металические колпачки в барабанах перед пружинами. Они у меня не стали правильно, я их на полочку положил. Лучше родные капроновые.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Dir

Цитата: 6980148
Цитата: Dir
Цитата: 6980148Просверлите скобу под днищем, та что соединяет трос от ручника к тросу на барабаны на диаметр с 8мм на 10 мм и затянуть можно ещё без разбора барабана заднего. Будет на 3-м щелчке держать до смерти колодок и на последней засечке планки (та, что для изношеных)
этот финт уже сделал, трос тянется до 4-го щелчка, но ручник еле держит!
A4_ - трос заводской
Наверное ты поставил металические колпачки в барабанах перед пружинами. Они у меня не стали правильно, я их на полочку положил. Лучше родные капроновые.
пластиковые, стоят правильно, ну или у меня на всех 3-х стоят не правильно (на одной с завода)
o5o9815362

ВКБ

Диаметр барабана померяй. Может рычаги и корпуса колодок не в размерах?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

Ранний ВКБ не такий злий,як зараз .. :psih:
По теме -бегло пробежал с похмела...про эллипс не сказано ни слова
Полагаю,в нем причина
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Еліпс по поверхеі тертя барабану колодкми? Навряд.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитата: Алекс від 21 Листопада 2020, 09:36:45Ранний ВКБ не такий злий,як зараз ..
Ага. И человек с цифрами тогда писал на другой мове :)
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: ВКБ від 21 Листопада 2020, 12:35:41
Еліпс по поверхеі тертя барабану колодкми? Навряд.
Я тебе здивую, барабани авто останніх років випусків такі моцні, що коли затягуєш гайки коліс вони деформуються. Мої зараз вже притерлись, але якщо перед відпусканням гайок в мене колесо крутиться легко, то коли відпустити гайки то кожних 120 градусів колодка тормозить барабан.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Vitaliy. від 21 Листопада 2020, 17:50:14
Цитата: Алекс від 21 Листопада 2020, 09:36:45Ранний ВКБ не такий злий,як зараз ..
Ага. И человек с цифрами тогда писал на другой мове :)

Мова ідентифікує національність і не на пряму оберігає кордони, ідентифікує в свого роду маргіналів, яким пофіг за якою Конституцією жити. Мені не пофіг, цим я бережу кордони не напряму. ))) :-D хер би хто до нас заліз якби в криму шпрекали на українській і на сході, як військові так і цивільні. От і задумайтесь нвіщо творець розділив мовами -мабуть для збереження етносів  :-D

По барабанам
Такого в себе непомічав. Хіба тавробублик може вплинути на форму чавунної  відливки !!?? :wacko:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 21 Листопада 2020, 19:49:48По барабанам
Такого в себе непомічав. Хіба тавробублик може вплинути на форму чавунної  відливки !!?? :wacko:
Впливає, в дисках вуха трохи мають нахил.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

romuald

OFF
Цитата: ВКБ від 21 Листопада 2020, 19:49:48
Цитата: Vitaliy. від 21 Листопада 2020, 17:50:14
Цитата: Алекс від 21 Листопада 2020, 09:36:45Ранний ВКБ не такий злий,як зараз ..
Ага. И человек с цифрами тогда писал на другой мове :)

Мова ідентифікує національність і не на пряму оберігає кордони, ідентифікує в свого роду маргіналів, яким пофіг за якою Конституцією жити. Мені не пофіг, цим я бережу кордони не напряму. ))) :-D хер би хто до нас заліз якби в криму шпрекали на українській і на сході, як військові так і цивільні. От і задумайтесь нвіщо творець розділив мовами -мабуть для збереження етносів  :-D

У нашому місті раніше люди розмовляли в основному па русскі. Близько кордон росії та Білорусі. Але останні пару років все більше чути українську...хоч і місцевий суржик...але сам факт. Хоча панаєхавших ну дуже багато...які дивляться в той бік...Тому ВКБ тут правий...

Алекс

Цитата: Володимир від 22 Листопада 2020, 12:12:27
Цитата: ВКБ від 21 Листопада 2020, 19:49:48По барабанам
Такого в себе непомічав. Хіба тавробублик може вплинути на форму чавунної  відливки !!?? :wacko:
Впливає, в дисках вуха трохи мають нахил.

Хай йому грец,тому анжинеру ..
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

От сабаки анженери всій планети ускладнили життя гаджетами різними ))) працюй лише на запчастини  :-D :-D :-D
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Алекс від 22 Листопада 2020, 21:00:51
Цитата: Володимир від 22 Листопада 2020, 12:12:27
Цитата: ВКБ від 21 Листопада 2020, 19:49:48По барабанам
Такого в себе непомічав. Хіба тавробублик може вплинути на форму чавунної  відливки !!?? :wacko:
Впливає, в дисках вуха трохи мають нахил.

Хай йому грец,тому анжинеру ..
Підозрюю що інженери або метал поміняли, або зробили трохи тоньші стінки барабана, бо на таврії 93 рв такого не було.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Можливо лише останнє. Перше можливо не як поміняли, а як попушили технологію старіння, тобто підготовки заготовки. Після литва будь чого виникають внутрішні незбалансовані сили феритних волокон та наявних карбідів при їх проливанні. Обов.язково виробники класично досвідчені проводять технологію старіння як зрізання попередньо верхнього шару так і термообробки, релаксуючи внутнішні напруження, які сягають тонни сил в середині. Тому вони і не дешеві ці залізякі якісні. У разі порушення при наче б то якісній деталі, вона з спливом часу та температур і навантажень вивертається і втрачає форму в десятих міліметра,  іноді в міліметрах в залежності від габаритів і форми, вивертає пропелером, тощо.. Це є у всіх майже відливках де насильно створюють форму з швидким остиванням. Нормальне релаксуюче остужування 50 градусів за годину, де на ливарному виробництві серійному це неможливо, тому і виконують процес старіння. Вони є як просто часом, вібраційні і термічні та зі зрізом метату і комбінаційні. Тобто робітник який не був технологом чи конструктором, чи хоча б майстром на виробництві, вхопивши зірку в голову і ставши власником виробництва за хер не тримає інженерів і клепає таке гіфно.

Я вже мовчу про якість гальмівних барабанів. В славути в чавунних деталях повинен використовуватись лише Високомічций чавун марки ВЧ500, ВЧ600 на дрібних деталях і ВЧ400 на крупніших з обов'язковим старінням та контролем дифектоскопії.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

Это все материи высокие,а вот гнилой опорный щит колодок гуляет как падло ...
У меня пару лет назад вырвало с мясом скользящую опору колодок  :wallbash:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328