Slavuta 1.2 "Green metal"

Автор 23q, 20 Квітня 2011, 21:02:18

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

23q

Добрый день! Решил завести бортовик, по совету друга io, участника этого клуба). Машинка куплена в марте этого года. Моя первая машинка. Если учесть что права были получены тоже в марте-то типа перво-учебная. Машина 2003 г, пробег на момент покупки 42 тыс.,1.2 карб, кузов не гнилой, компрессия тоже вроде в норме. Так что принимайте в свои ряды. С техникой вроде дружу, но с машинами дело не имел никогда. За руль сел первый раз в автошколе на десятку и второй раз в свою славутку).

Фото с телефона, это я ее еще не купил-вся грязная). Позже выложу фото после покупки, но уже подробнее пофоткаю цифровиком... 


До сегоднешнего дня поменял тосол, на СТО отрегулировали зажигание(82грн) и перебрали карб(160грн)(после чего стала неймоверно тупая, думаю скоро исправлю). Как покупал мастера сказали что шаровую нужно поменять и развал сделать, так что для меня это первоочередное, потом поменяю масло в движке и может в коробке...

А так я доволен, на машине лучше чем в автобусе на работу ехать, был бы еще бенз подешевле. :)
Slavuta 1.2 \"Green metal\"

На Аватаре винил. Пальма. Оставленная, видимо, каким-то нехорошим  черметом.

Юра

Поздровляю с бортовиком!!!  :cool:
Принимаем в свои ряды  :)  Новый славутовод!!!

А туманки по воробям стриляют????  :D
Drive2.ru ---- Skorpionchik S-GO
Гарний сток краще поганого т

ЯРОСЛАВ

приветствуем, в движке конечно меняй и в коробке тоже. обычно когда авто продают ничего из жидкостей не меняют (сам так же делал когда таврюху продавал). а так удачи и ждём фото.

Vishnujana

перші права і перша машина дивовижно чудове співвідношення.

думаю, що за рік активних поїздок Ви повністю вникнете в машину.

водії зі стажем до двох років не повинні перевищувати швидкість 70 км/год, що трохи тупа машина не сильно страшно.

Юра

Машина для учиника \"точто надо\"  :cool: Сам получил права и мне подогнали славку.... Год катаюсь и не могу нарадоватся!!!  :P
Хорошо что запчасти дешовые и есть возможность самому что то зделать....
А главное чтоб ты относился к машине как к чему то родному а не как к груду железа!!! И тогда машина будет отвичать взаимностю!!!!
Drive2.ru ---- Skorpionchik S-GO
Гарний сток краще поганого т

Vishnujana

Каєне я Вас розумію, якщо довго поратись на ямі з машиною, то вона вже наче рідна.

Автомобіль пропитується Вашими флюїдами і стає дуже дорогим, але до першої поломки :)

Алексей

Привет земляк. Поздравляю с покупкой машины  ;)

Андрей

Вітаю з бортовико і з тачко! навіть при поломці рідна, але іноді хочеться молотком розбити краше кувалдою, хоча і поломок як таких нема, так дрібниці, от у мене наприклад за мої 10 тисяч їзди при пробігі в 90 із яких мої 10, із поломок було свічки, погнув ричаг, в гені підшипник гудів, бачок охлаждайки змінив, а планово поиіняв рульові тягти, шарові, передні аморти поставив каяби, на піході заміна тормозних колодотк і парубків передніх тормозних супортів, ну і понятно шо мастила поміняв

YUKON

Приветствую и с бортовичкомс! Добро пожаловать в ряды Славутоводов! :cool:

Павел

Привет! Как здорово видеть что полтавчан стает  все больше! Ну как говорится  \"ни гвоздя, ни жезла\"  ;)

23q

Ездил вчера на дачу-первый раз на славке по трассе. Ехали вдвоем с женой, газ в пол на 5 передаче- 120 км в ч. максимум. К чему бы это.... Кстати вполне комфортно на такой скорости. А проверять максимальную скорость нужно на 4 передаче? :|
  Сзади стоит зимняя резина + нужно заменить шаровые, и развал обязательно сделать, поэтому такую стремную скорость больше не развивал и развивать не буду, до этих работ...
 Кстати до ремонта карба славка была динамичнее, и 120 ехала не напрягаясь... Но расход до ремонта вроде был больше...пока не могу узнать, езжу по 5 км...
Slavuta 1.2 \"Green metal\"

На Аватаре винил. Пальма. Оставленная, видимо, каким-то нехорошим  черметом.

Vishnujana

все вірно 5 передача, вона підтримуюча, це якщо швидкість набрана і Ви собі прямуєте в одному режимі, то п\'ята передача економить пальне, але включати п\'яту треба при швидкості не менше ніж 80км/год.

як мені пояснювали, що п\'ята передача на цій машині слаба і якщо давати великі навантаження на неї, тобто розганятися чи їхати з малою швидкістю -- то може гавкнути коробка.

хоча на даному форумі, Вас деякі знавці можуть запевнити, що постійно їздять на 5-й передачі і дуже цим задоволені, отже вирішуйте самі.

стосовно максимальної швидкості, то її можна набрати на четвертій, особливо коли на трасі треба зробити маневр, перейдіть з п\'ятої на четверту.

і взагалі не варто випробовувати долю, якщо Ви вдруге сіли за кермо, не забувайте, що для Вас рекомендована швидкість 70км/год

економічний режим їзди це 80-90км/год на трасі.

Serg

Цитата: Vishnujanaводії зі стажем до двох років не повинні перевищувати швидкість 70 км/год, що трохи тупа машина не сильно страшно.

Взагалі-то страшно  :D  По-перше, вона палить більше бензу (на газ тиснешь більше - більше палиш) по-друге, машина повинна їздить, а не тупить (і водій теж ) :D
Нічого, Жека доберемся і до карба. Я, наприклад, теж жалкую шо 2 місяці тому віддав 200 грн за ремонт карба - треба самому розібратись. Та і після тих стендів все одно не дуже подобається..

Vishnujana

карбюратор це мозок машини.
я би особисто туди не лазив би, краще грамотного карбюраторщика знайти.
можливо у Вас запалення не вірно виставлене, як мені пояснювали:
треба виїхати на рівну трасу і розігнати авто до 60км/год, ділі різко втопити акселератор в підлогу, якщо запалення вірно виставлено, то повинно бути 3-4сек цокіт мотору..

Serg

Запалення і йому і мені виставляли стробоскопом (до цього я також на слух і на той цокіт виставляв). А щодо \"мозку\" машини...  То просто вже цікаво і його зрозуміти ) Бо мені вже навіть соромно! 2 роки машина в мене, а я ще карб у карбюраторщиків роблю! :(