где находится реле включения вентилятора радиатора??

Автор Александр., 26 Липня 2011, 20:36:14

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Евгений

не знаю, може не в тему, але напишу. Короче були підозри, що датчик вмикає вентелятор через раз, в пробках стрілка температури до ходить до червоної зони, о почути роботу вентилятора важко. Тому вирішив зробити кнопку включення з салону (На всякий випадок) Машина 2006 року випуску, інжектор. не знаю в кого як, но в мене з заводу на реле вентилятора подається 2 постійник плюси, а мінус приходить на реле з мозгів, після того як датчик температури подасть на нах сигнал ( вибачаюсь, що так туго все розписую, в автоелектриці тільки розбираюсь, тому пишу, як можу). Ну короче, з кнопки з салону в мене йде один масовий провід - на відповідний контакт реле, і все вмикається. З приводу візуальної індикації: якщо в мене стрілка дійшла до червоної зони, я вмикаю вентилятор, і коли температура падає до нормальної, а вентилятор і далі працює, - загорається ЧЕК. Так що провтикати включений вентилятор неможливо. Може що написав чи зробив не так, - чекаю Вашої критики.

Андрій


Підкажіть які з цих 4контактів потрібно замкнути щоб ввімкнути вентилятор ??

TOXAT

Цитата: Zibert
Підкажіть які з цих 4контактів потрібно замкнути щоб ввімкнути вентилятор ??
Если это точно то реле, то тот контакт который ближе к крылу, а второй который возле двигателя.
Славута 1.2 инжектор -- 2007г.в. -- 120000км. -- М10.3 -- ГБО-1

Григорий

Цитата: beer88не знаю, може не в тему, але напишу. Короче були підозри, що датчик вмикає вентелятор через раз, в пробках стрілка температури до ходить до червоної зони, о почути роботу вентилятора важко. Тому вирішив зробити кнопку включення з салону (На всякий випадок) Машина 2006 року випуску, інжектор. не знаю в кого як, но в мене з заводу на реле вентилятора подається 2 постійник плюси, а мінус приходить на реле з мозгів, після того як датчик температури подасть на нах сигнал ( вибачаюсь, що так туго все розписую, в автоелектриці тільки розбираюсь, тому пишу, як можу). Ну короче, з кнопки з салону в мене йде один масовий провід - на відповідний контакт реле, і все вмикається. З приводу візуальної індикації: якщо в мене стрілка дійшла до червоної зони, я вмикаю вентилятор, і коли температура падає до нормальної, а вентилятор і далі працює, - загорається ЧЕК. Так що провтикати включений вентилятор неможливо. Може що написав чи зробив не так, - чекаю Вашої критики.
Доброго вечора у  Вас правильні підозри на моїй таке було ( правда в мене карб) бувший хазяїн міняв термостати  я хоть і електрик та і за кермом майже 30 років не зразу знайшов причину  а відносно кнопки дублера я собі поставив з підсвіткою яка засвічується  коли працює вентилятор незалелжо від чого він включений
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Андрій

Цитата: TOXAT
Цитата: Zibert
Підкажіть які з цих 4контактів потрібно замкнути щоб ввімкнути вентилятор ??
Если это точно то реле, то тот контакт который ближе к крылу, а второй который возле двигателя.
дякую зробив все робить

TOXAT

Цитата: Zibertдякую зробив все робить
А что сделал то? просто замкнул или нашел неисправность? Заменил реле?
Славута 1.2 инжектор -- 2007г.в. -- 120000км. -- М10.3 -- ГБО-1