Зимняя резина

Автор gavryusha, 15 Вересня 2008, 17:28:10

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 7 Гостей дивляться цю тему.

vol4ok7

Скажу по своему опыту после белки, Гиславед просто супер...Зимняя была первая Росава WQ-101,а сейчас вредештейн шипованная ,почувствовал только улучшении в наличии шипов!На следующий год буду брать WQ-101 ,но с шипами....Зимку дожигаю по возможности!Зимка что первая ,что вторая отработали 4 зимы,протектора еще по 3-4мм,но уже считаю что надо менять....Да и еще хочу добавить езжу каждый день,за год 20-30 штук

ВКБ

WQ-101 наче немає з шипами!?

У мене 5-та зима і пробіг мабуть сумарний 30тис. по ній. Ще досі від розєму пресформи є напиви по робочій поверхні. Вже не як нова звісно гребе. Але коли сильна ожеледиця, просто спускаю на 1,5 атм і немає жодних проблем. ДУмаю навіть БЦ спустяна грабе як танк. Накачана 2,5 атм. супер шина буде страшно ковзатись.

Для моцика Славута дорога шина що бомж з айфоном 8.)))))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Григорий

Цитата: Salek від 10 Січня 2017, 05:54:39
Цитата: ВКБ від 09 Січня 2017, 22:11:35
Але коли сильна ожеледиця, просто спускаю на 1,5 атм і немає жодних проблем. ДУмаю навіть БЦ спустяна грабе як танк. Накачана 2,5 атм. супер шина буде страшно ковзатись.
Сам додумался или кто подсказал такую дурь! Це не дурь а нормальна практика яку я особисто знаю ще з 85 років, якщо ти пишеш що це дурь то повинен знати що різниця літньої та зимової гуми не тільки в малюнку протектора а ще і в м"якості самої гуми. Так що "дурь" написав ти сам.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

YUKON

Цитата: Salek від 10 Січня 2017, 05:54:39
Цитата: ВКБ від 09 Січня 2017, 22:11:35
Але коли сильна ожеледиця, просто спускаю на 1,5 атм і немає жодних проблем. ДУмаю навіть БЦ спустяна грабе як танк. Накачана 2,5 атм. супер шина буде страшно ковзатись.
Сам додумался или кто подсказал такую дурь!
На мій погляд, взагалі не треба спускати, така процедура застосовується тільки на місцевості з в'язкім покриттям, мається на увазі, пісок, болотиста місцевість! Вона необхідна для збільшення площі контактущо відповідно приводить до кращої прохідності авто! Але Славутка легке авто, хоч спускай хоч ні...не зовсім є той ефект.

Григорий

Salek  ти як думаєш якщо в мене нове авто куплялось 6.04--1985р -- їзжу по сей день, в сві час діти не знали що таке автобус в садок і я на роботу кожен день, в вихідні до батьків в село, у машини вихідних не було, так що перед тим як давати комусь вказівки подивись на вік та водійський стаж.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

EvgenS

Давление напишем в общем на грунт (лед, снег и т.д) действительно уменьшается, но площадь сцепления с грунтом увеличивается соответственно увеличивается сила самого сцепления с грунтом. К примеру если ты едешь на спущенных колесах то накат меньше чем на накачанных, вопрос почему, ответ да потому что сцепление с грунтом выше на спущенных.

ВКБ

Цитата: Григорий від 10 Січня 2017, 06:46:38
Цитата: Salek від 10 Січня 2017, 05:54:39
Цитата: ВКБ від 09 Січня 2017, 22:11:35
Але коли сильна ожеледиця, просто спускаю на 1,5 атм і немає жодних проблем. ДУмаю навіть БЦ спустяна грабе як танк. Накачана 2,5 атм. супер шина буде страшно ковзатись.
Сам додумался или кто подсказал такую дурь! Це не дурь а нормальна практика яку я особисто знаю ще з 85 років, якщо ти пишеш що це дурь то повинен знати що різниця літньої та зимової гуми не тільки в малюнку протектора а ще і в м"якості самої гуми. Так що "дурь" написав ти сам.

Цитата: EvgenS від 10 Січня 2017, 09:32:23
Давление напишем в общем на грунт (лед, снег и т.д) действительно уменьшается, но площадь сцепления с грунтом увеличивается соответственно увеличивается сила самого сцепления с грунтом. К примеру если ты едешь на спущенных колесах то накат меньше чем на накачанных, вопрос почему, ответ да потому что сцепление с грунтом выше на спущенных.

Там і зчеплення вище і вектор опору коченню більше внаслідок деформації. Плюс у счепленні але мінус у коеф. коченні. Там виграємо а там програємо - фізика і нерушимі закони природи.


У мене є відео підтвердження цього минулої зими. На перехресті стояли іномарки і ніхто не міг нормально рушити на своїй зимовій. Я виїхав на сіоїй WQ-101 з двома пасажирами, буксував, бо зверху сніг топтаний на дорозі а піднизом лід. Вспомнив цю мудрість, вийшов і не полінувався спустити на передку, задок не спускав - не встиг, не було часу. Пішла як танк, обїхав всіх буксуючих і між машинами пішов. Дуже сподобалось. Тобто була каша морозна та лід, де накачана шина з малип п.ятном поганно контактує та не вистачає ламелей для чіпляння за поверхню. Звісно по асфальту сухому морозному таке не треба. У мене електрокомпресор як у всіх, то вранці підкачати немає проблем. Чи шина псується - да фіг з нею - життя важливіше. Тобто утворюється при спущеній танкетка - більша площина контакту. Розхід звісно вищий.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

в усіх 157-х зілах така штука була, я з дідом колись по лісі засніженому як їздив то він постійно приспускав, там редуктор був і на тискометрі позначки на яке гівно скільки спустити, і тоді ЗІЛок ішов як танк
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Фізика каже що вага авто не змінюється, а площа контакту з льодом, верніше різані мікроламелі - більша. Тиск менший на льод та грунт, але це плюс. По математичному екстримуму, доказ є танк та траки - щеплення прямує до безкінцевості у випадку збільшення площі та зменшення ваги. Фізика суддя. То чому не те?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vol4ok7

Цитата: ВКБ від 09 Січня 2017, 22:11:35
WQ-101 наче немає з шипами!?

В любом случае буду брать с шипами,но не за бешенные деньги...

EvgenS

Цитата: Salek від 10 Січня 2017, 17:55:01
Цитата: ВКБ від 10 Січня 2017, 14:42:04
Фізика каже що вага авто не змінюється, а площа контакту з льодом, верніше різані мікроламелі - більша. Тиск менший на льод та грунт, але це плюс. По математичному екстримуму, доказ є танк та траки - щеплення прямує до безкінцевості у випадку збільшення площі та зменшення ваги. Фізика суддя. То чому не те?
Ну конечно все дурачки,поняли что надо не широкую зимнию резину с нормальным давлением.
Только у тебя всё работает наоборот.
Салек, у тебя все работает в обход законов физики? :wallbash:

Григорий

Мабуть уже пора погомоніти за літню резину, вже зима закінчується. Тут таке враження що тільки завтра дехто буде міняти літню резину на зимову. :yahoo:
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

EvgenS

Смысл, оно само понижается при понижении температуры, если при 0 накачано 2 атм то при -15 будет уже меньше гдето на 0,2-0,3 атм (проверено опытным путем), при движении резина прогревается и давление соответственно возрастает. При движении по гололеду большая разница не в резине и давлении, а в прокладке между рулем и сденьем :rofl:. У меня сосед на шиповке не мог тронутся выехать от двора (небольшой бугорок), газует шо дурной, я ему говорю зачем ты так гарцуеш включи вторую передачу и в натяжечку трогайся таки тронулся со второй без проблем :-D

Novak

Цитата: Salek від 09 Січня 2017, 20:42:42
Цитата: Novak від 09 Січня 2017, 15:41:24
Автомобиль же легковой.
У меня нет.
Езжу на польской резине.
Росава,Белка выкинутые деньги.
Коллега! Аналогично, пользую поляцкую. 4 зимы прошла, Щас - пятая. Мягкая, мне нравится.
Я что, в начале, хотел сказать. То, что перед приобретением резины, надо самому себе подобрать необходимые параметры. А не слушать продавцов. Таблицы индексов есть. Я пробовал резину с разными скоростными данными. Опытным путем выяснил, что чем выше индекс скорости - тем жестче резина. Даже индекс нагрузки не так влияет на комфортность езды, как инд. скорости. Для себя решил, что на зиму нет смысла брать 75Т (190 км/ч). А на 160 км/ч - в самый раз. Ну 170 еще куда ни шло.

Madoc

В этом году на зиму поставил Hankook winter ipike w419, пока все устраивает, выгребает неплохо, по крайней мере лучше, чем NEXEN, который стоял до этого.