Зарядний пристрій

Автор Damiena, 13 Лютого 2012, 11:36:47

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрій

чому ж в автоматах не все так просто


[img]http://s

Василь

А що там за \"навороти\"?
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Андрій

Розберіть, подивіться. Ви ж спеціаліст. там плата не на три елемента


[img]http://s

Василь

Так у мене заводського немає. Що розбирати і дивитися? Це б Ви могли допомогти...
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Vishnujana

не всюди є плати, в моєму польському, як сказав мій тесть, що нема чого брати.
там катушка якась, світлодіод і трохи проводів, індикатор -- одним словом хлам, вважаю що грамотний електрик за наявності деталей кращий може зробити.

Василь

Як мінімум там мають бути понижаючий трансформатор та діодний міст для випрямляння змінної напруги.
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Max 55

Цитата: В@сильЯк мінімум там мають бути понижаючий трансформатор та діодний міст для випрямляння змінної напруги.
Есть импульсные, весом как пушинка

Андрій

При чому сучасні імпульсні в додаток живлять батарею ну ДУЖЕ гладкою напругою, яку можна змінювати по долях вольта. а з цим чітко регулювати струм зарядки. щоправда це грошей коштує :)


[img]http://s

Віталій

да импульсники дают более постоянное напряжение но акб это невсегда нужно наоборот для предотвращения сульфатации пластин делается зарядное с однополупериоднім выпрямителем а акб нагружается нагрузкой ток какой в несколико раз менше зарядного тока . получается один полупериод акб берёт зарядку а второй розряжается на нагрузку получается он заряжается такими вот импульсами в 25герц а постоянное стабилизированное напряжение здесь некчиму к томужа за немалые деньги.
славута 1,3LI 08р.в.

Андрій

Первый раз слышу такой бред. Пол периода заряжается, пол периода разряжается...


[img]http://s

Number One

Цитата: AndreyZpПервый раз слышу такой бред. Пол периода заряжается, пол периода разряжается...
o_O
Андрюха,есть такое дело... *YES*

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Max 55

Цитата: vitos1256да импульсники дают более постоянное напряжение но акб это невсегда нужно наоборот для предотвращения сульфатации пластин делается зарядное с однополупериоднім выпрямителем а акб нагружается нагрузкой ток какой в несколико раз менше зарядного тока . получается один полупериод акб берёт зарядку а второй розряжается на нагрузку получается он заряжается такими вот импульсами в 25герц а постоянное стабилизированное напряжение здесь некчиму к томужа за немалые деньги.
Импульсники с таким эффектом как вы описываете, тоже есть

Василь

Цитата: AndreyZpПервый раз слышу такой бред. Пол периода заряжается, пол периода разряжается...
AndreyZp, Ви мене дивуєте. Електровози водите, в електриці розбираєтеся, а тут як \"Фома неверующий\". Почитайте уважно ще раз:
Цитата: ВолодимирВосстановление и зарядка аккумулятора http://www.ekrikunov.ru/?shemes=21
Зарядка та відновлення акумуляторів асиметричним, а не імпульсним струмом.
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Андрій

В@силь да перший раз таке чую. Ніколи не подумав би. Звичайний цикл заряд-розряд це да, а щоб по пів періода...
Знали би ви які в електровозах акумулятори :) напруга батарей 50В повинна бути. коли генератор відключаєш 42 В :) :) :) тупо від старості падає на 8 вольт :) вночі вистачає від 10 до 40 хв стоянки на батареї. Тому там таких радощів як ми тут описуємо нема :) якщо вночі зламався, крутися як хочеш, але періодично закривай високовольтні камери і запускай генератори.
А \"відновлення\" батарей завжди робили звичайними циклами.
А є десь цей спосіб, але описаний в технічних книгах а не на сайті? (на ньому і переліку посилань немає, звідки вони ту інформацію взяли)


[img]http://s

Max 55

Введи в Гугле или Яндексе, \"схема зарядного устройства\"