Действия при остановке сотрудниками ГАИ

Автор Виталий, 02 Грудня 2008, 15:25:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Дмитрий

Подскажите, следующий пункст правил всё ещё актуален?

\"Помним, что в нашей стране виноват я или нет - решает НЕ инспектор, а СУД. Поэтому инспектора не боимся, спорим. Помним, что забрать права у них полномочий нет, забрать номера у них полномочий нет, забрать машину у них полномочий нет. НИ ПРИ КАКИХ ОБСТОЯТЕЛЬСТВАХ, кроме отсутствия техосмотра. В таком случае - на штрафплощадку. Поэтому за прохождением техосмотра следим. Рассказы про "щас заберу права", "сниму номера", "машину на штрафпрощадку" - это запугивание, о чем не забываем указать в протоколе. Даже если Вы едете без документов или машина не Ваша.\"
И написано, что сын Аравии разбудит грозного Орла. Гнев Орла ощутят все земли Аллаха,
И пока некоторые люди будут трепетать в отчаянии,
Многие возрадуются: так как гнев Орла очистит земли Аллаха
И на

LonelyWolf

Маленькая добавочка - состояние опьянения тоже является поводом для изъятия прав,но только после экспертизы. Номера уже давно им запретили снимать. А насчет изъятия авто можно спорить. Это частная собственность. А в Конституции записано,что частная собственность неприкосновенна. Отца когда-то хотели везти на экспертизу на его же машине. Он спокойно закрыл ее и сказал,что один из инспекторов должен будет остаться и охранять машину. Долго шел спор,короче в результате его отпустили. Кстати,ехать на ВАШЕЙ машине на экспертизу - это тоже нарушение Ваших прав.

Виталик

Зупинення транспортних засобів
Працівник міліції може зупинити транспортний засіб за таких підстав:
Наявні ознаки порушення водієм Правил дорожнього руху, у тому числі в першу чергу:
- перевищення встановленої швидкості руху, зафіксоване відповідними приладами;
- порушення вимог дорожніх знаків, сигналів світлофорів та дорожньої розмітки;
- порушення правил маневрування та обгону;
- порушення правил зупинки і стоянки;
- порушення правил проїзду пішохідних переходів, перехресть, залізничних переїздів;
- створення перешкоди для руху спеціальних і оперативних транспортних засобів з уві-мкненими світловими й звуковими сигналами або автомобілів особливої норми з відповідним супроводженням;
- порушення правил перевезення пасажирів або вантажу;
- водій і пасажири легкового автомобіля не пристебнуті ременями безпеки, а водій та па-сажири мотоцикла - без застебнутих мотошоломів.
Характер руху викликає підозру в спроможності водія керувати транспортним засобом.
Відсутність номерних знаків (транзитних номерних знаків) на транспортному засобі чи та-лона про проходження технічного огляду, або останній є простроченим.
Наявність ознак, які свідчать про технічну несправність транспорту:
- підвищений шум або димлення двигуна;
- значні зовнішні пошкодження транспортного засобу або його неохайний вигляд;
- відсутність або несправність зовнішнього освітлення.
Пряма необхідність перевірити шляхові документи і документи водія, звірити реєстраційні дані у разі отримання інформації про правопорушення.
Наявність даних про те, що транспортний засіб використовується з протиправною метою:
- зовнішні ознаки (номерний знак, колір, марка, пошкодження та інші особливі прикмети) транспортного засобу збігаються або схожі з орієнтуванням зацікавленого підрозділу вну-трішніх справ про розшук особи, яка вчинила злочин з використанням подібного транспортного засобу чи його викрадення;
- поведінка або зовнішній вигляд водія і пасажирів, стан вантажу вказують на їх причет-ність до вчинення дорожньо-транспортної пригоди чи злочину.
Виникнення перешкод для дорожнього руху, у тому числі внаслідок дорожньо-транспортної пригоди.
Порядок зупинки транспортного засобу
Під час контролю за дорожнім рухом працівник міліції активно реагує на всі порушення правил і в першу чергу припиняє ті з них, що стають основними причинами дорожньо-транспортних пригод.

Зупинка транспортного засобу здійснюється жестом руки, жезлом або диском з червоним сигналом чи світловідбивачем. При цьому працівник міліції спочатку вказує на транспорт-ний засіб, який повинен зупинитися, а потім на місце, де його слід зупинити.

Для привертання уваги учасників руху може подаватися сигнал свистком (у необхідних випадках - увімкнутим проблисковим маячком і (або) спеціальним звуковим сигналом). Жести працівника міліції повинні бути зрозумілі всім водіям і пішоходам, подаватися своєчасно і так, щоб їх виконання не утворювало аварійної обстановки та небезпеки для його життя (додаток 2 до Рекомендацій).

Після зупинки транспортного засобу працівник міліції повинен без затримки підійти до водія і відрекомендуватися. Для розмови з водієм не слід пропонувати йому ви-йти з автомобіля, крім випадків:
- коли перебування працівника міліції поруч з транспортним засобом, що стоїть, створює загрозу його особистій безпеці;
- усунення порушення (технічних несправностей, правил перевезення вантажів тощо);
- у разі необхідності звірки номерів агрегатів та вузлів транспортного засобу із записами в реєстраційних документах;
- коли є підстави вважати, що водій перебуває в нетверезому стані;
- коли є підстави для особистого огляду порушника та огляду його речей;
- коли водій або пасажири підозрюються у вчиненні злочину.

Зупинка транспортних засобів повинна здійснюватися на мінімально короткий строк, а громадського транспорту на маршруті не більш ніж на 1 - 2 хвилини. Спеціа-льні й оперативні транспортні засоби з увімкнутими спеціальними світловими і звуковими сигналами зупиняються у разі наявності достовірних відомостей про їх викрадення, використання в злочинних цілях або керування ними нетверезими водіями.

У всіх випадках зупинки транспортного засобу працівник міліції повинен враховувати її наслідки. Забороняється зупиняти транспортні засоби на проїжджій частині доріг (крім виняткових випадків), де внаслідок цього можуть створюватися затори в русі транспорту та пішоходів.

Про вчинення адміністративного правопорушення працівниками міліції складається протокол. При цьому порушникові роз\'яснюється, що він має право знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, пред\'являти докази на свою користь, заявляти клопотання, а при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, виступати рідною мовою або користуватися послугами перекладача, оскаржити винесену постанову.

Характерні ознаки, за якими визначається правопорушення щодо невиконання водієм ви-мог працівника міліції про зупинку транспортного засобу

Характерними ознаками, за якими можна кваліфікувати дії водія як порушення ви-мог працівника міліції про зупинку транспортного засобу, є:
- очевидне ігнорування сигналу працівника міліції, який було подано ним відповідно до вимог нормативних документів МВС України про зупинку, за умови, що водій сприйняв цей сигнал безпомилково;
- небажання підкоритися сигналу про зупинку транспортного засобу, що неодноразово по-давався працівниками міліції, у тому числі під час здійснення переслідування. Такі дії по-лягають у збільшенні водієм швидкості руху, зміні його напрямку та неподанні своєчасних попереджувальних світлових сигналів тощо;
- пояснення водія щодо розуміння вимог працівника міліції про зупинку його транспортного засобу, але невиконання цих вимог з якихось причин.

Примітка. Об\'єктивна можливість водія бачити та правильно розуміти вимогу працівника міліції з\'ясовується в конкретній дорожній ситуації, яка склалася в місці і під час зупинки транспортного засобу, за такими ознаками: наближеність до працівника міліції смуги руху транспортного засобу, що зупинявся, конкретні погодні умови, наявність перешкод для ві-зуального контакту з працівником міліції, відповідність дій останнього вимогам норматив-них документів МВС України щодо привертання до себе уваги тощо.
Спроба  особи,   яка здійснила  адміністративне  правопорушення,  перешкодити  законній
вимозі  працівника   міліції   щодо   проведення   огляду   самого правопорушника  або транспортного засобу можуть кваліфікуватися за статтею 185 (Злісна непокора законному  розпорядженню  або  вимозі  працівника   міліції,  члена  громадського  формування  з  охорони громадського порядку і державного кордону,  військовослужбовця) та статті   122-3   (Перешкоджання   проведенню  огляду  транспортних
засобів) КУпАП ( 80731-10 ).














Інструкція
про порядок направлення громадян для огляду на стан
сп\'яніння в заклади охорони здоров\'я та проведення
огляду з використанням технічних засобів

1. Загальні положення
1.1. Інструкція визначає порядок направлення громадян для огляду на стан сп\'яніння в заклади охорони здоров\'я та проведення огляду з використанням технічних засобів. Згідно з чинним законодавством України вчинення адміністративного правопорушення громадянином, який знаходиться у стані сп\'яніння, може бути визнано обставиною, що обтяжує відповідальність. Відповідно до вимог статті 266 Кодексу України про ад-міністративні правопорушення, водії, судноводії та інші особи, які керують транспортними засобами, річко-вими і маломірними судами, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони перебувають у стані сп\'яніння, підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами. Встановлення у правопорушника стану сп\'яніння здійснюється на підставі його огляду, який проводиться згідно з вимогами цієї Інструкції пра-цівниками міліції з використанням індикаторних трубок «Контроль тверезості» або інших спеціальних техніч-них засобів та(або) працівниками медичних закладів. Проведення огляду на стан сп\'яніння водіїв, судноводі-їв та інших осіб, які керують транспортними засобами, річковими і маломірними судами з ознаками сп\'яніння, а так само зазначених осіб, незалежно від наявності ознак сп\'яніння, — учасників дорожньо-транспортних пригод, внаслідок яких постраждали громадяни, є обов\'язковим. Ознаками знаходження особи у стані сп\'яніння є:
1.1.1. Наявність ознак алкогольного сп\'яніння: запах алкоголю з рота, нестійкість пози, порушення мови, виражене тремтіння пальців рук, різка зміна забарвлення шкіряного покриву обличчя, поведінка, що не відповідає обстановці. Заява громадян про вживання водієм спиртних напоїв, а так само признання в цьому самої особи.
1.1.2. Наявність ознак наркотичного чи іншого сп\'яніння: наведені вище ознаки алкогольного сп\'яніння (крім запаху алкоголю з рота), а також звужені чи дуже широкі зіниці, які майже не реагують на світло, сповільне-ність рухів чи відповідей на запитання. Специфічною ознакою можуть бути численні сліди від ін\'єкцій на ру-ках чи тілі.
1.2. Іноземці й особи без громадянства підлягають огляду на загальних підставах. Огляд іноземців, які кори-стуються дипломатичним імунітетом, здійснюється, за їх згодою, у закладах охорони здоров\'я.
1.3. У разі, коли особу, що перебуває в стані сп\'яніння, доставляють до медичного витверезника, підставою для притягнення її до відповідальності є протокол медичного витверезника. Копія його видається працівнику міліції або іншій службовій особі, які доставили особу на витверезвлення.
1.4. В інших випадках огляд особи на стан сп\'яніння проводиться з додержанням вимог цієї Інструкції.
1.5. Під час проведення огляду працівники закладів охорони здоров\'я та міліції повинні діяти тактовно, не принижуючи честі й гідності особи, яка оглядається.

2. Огляд з використанням індикаторних трубок «Контроль тверезості»
2.1. До проведення огляду особи на стан сп\'яніння із застосуванням індикаторної трубки «Контроль тверезості» допускаються уповноважені працівники органів внутрішніх справ, які мають спеціальні звання і пройшли відповідну підготовку в системі службового навчання.
2.2. Перед застосуванням індикаторної трубки «Контроль тверезості» перевіряється її придатність до вико-ристання. Забороняється застосовувати трубку, якщо вона має механічні пошкодження, порушена її герме-тичність, наповнювач має зелені вкраплення та пересипається по трубці, минув гарантійний строк придатно-сті, наявні інші порушення вимог паспорта, що додається до неї підприємством-виготовлювачем.
2.3. Огляд водія (іншої особи) з використанням індикаторної трубки «Контроль тверезості» прово-диться в присутності двох свідків. При цьому працівник міліції одержує згоду особи на її огляд на стан сп\'яніння з використанням трубки «Контроль тверезості» або інших технічних засобів. У разі відсутності такої згоди огляд проводиться в закладах охорони здоров\'я. При отримані згоди трубку розкривають, безпосередньо, перед застосуванням у присутності особи, яку оглядають, і свідків. Працівник, котрий проводить огляд, надіває мундштук респіраторного балона на кінець трубки, що знаходиться ближче до реагенту, і пропонує особі, яку оглядають, взяти з упаковки індивідуальний мундштук одноразового використання, надіти його на протилежний кінець трубки і продути її до повного заповнення згаданого балона. Наповнювач під дією парів алкоголю повинен протягом 1–2 хвилин змінити колір з жовтого на зелений. Якщо колір реагенту змінився з жовтого на зелений, то пробу на вміст пари алкоголю в повітрі, що видихається, вважають позитивною. Якщо зміни кольору реагенту на зелений не відбулося, пробу вважають негативною.
2.4. Результати огляду оформляються протоколом огляду особи на стан сп\'яніння (додається), а у разі, коли відповідні позиції передбачені в протоколі про адміністративне правопорушення, — розділом цього протоколу. Бланки протоколів огляду особи на стан сп\'яніння є документами суворого обліку та звітності. Вони виготовляються типографським способом ГУМВС України в Криму, м.Києві та Київській об-ласті, УМВС України в областях та місті Севастополі.
2.5. Позитивна проба на алкоголь у повітрі, що видихається, є підтвердженням факту вживання алкогольно-го напою, а протокол, при згоді особи з результатами огляду, — підставою для притягнення її, згідно з чин-ним законодавством до відповідальності, у тому числі водіїв — за керування транспортними засобами у стані алкогольного сп\'яніння. Якщо оглянута особа не погоджується з результатами проби, цю особу направляють на огляд до закладу охорони здоров\'я.
2.6. Якщо водій ухиляється від огляду, то в присутності двох свідків у протоколі про зазначене адміністративне правопорушення вказуються ознаки сп\'яніння і дії порушника щодо ухилення від огляду, що є підставою для притягнення його до адміністративної відповідальності.
2.7. У разі підозри на наявність у особи, яку оглядають, захворювання, зовнішні ознаки якого схожі на ознаки алкогольного сп\'яніння, або травматичних ушкоджень перевірка цієї особи з допомогою індикаторних трубок «Контроль тверезості» або інших спеціальних технічних засобів не проводиться. Даній особі, у разі необхідності, подається перша медична допомога, після чого вона доставляється до лікувального закладу з метою надання медичної допомоги і огляду на стан сп\'яніння.
2.8. Викладені в цій Інструкції процесуальні дії працівників міліції по огляду осіб на стан сп\'яніння поширю-ються й на інші технічні засоби, які допускаються до застосування за погодженням з Міністерством охорони здоров\'я та Міністерством внутрішніх справ України. При цьому слід неухильно дотримуватись, викладеного в Інструкції підприємства-виготовлювача чи в іншій нормативно-технічній документації, порядку технічної експлуатації приладу.

3. Огляд у закладах охорони здоров\'я
3.1 Огляд у закладах охорони здоров\'я для встановлення стану сп\'яніння особи проводиться будь-якої пори доби в спеціалізованих кабінетах наркологічних диспансерів лікарями-психіатрами-наркологами або у визначених органами охорони здоров\'я лікувально-профілактичних установах чи пересувних спеціалізованих медичних лабораторіях лікарями-психіатрами, психіатрами-наркологами, невропатологами, спеціально підготовленими лікарями інших спеціальностей, фельдшерами фельдшерсько-акушерських пунктів, значно віддалених від лікувальних закладів, які пройшли спеціальну підготовку з використанням методик та приладів, дозволених Міністерством охорони здоров\'я України, за списком, затвердженим головним лікарем центральної міської (районної) лікарні. Перелік закладів охорони здоров\'я, яким надається право проведення огляду на стан сп\'яніння особи, затверджується регіональним органом охорони здоров\'я за погодженням із відповідним органом внутрішніх справ. Проведення огляду на стан сп\'яніння в інших закладах забороняється.
3.2. Направлення на огляд здійснюють працівники міліції, слідчі, прокурори, судді, а також службові особи підприємств, установ і організацій за місцем роботи особи, яка направляється на огляд. Якщо особа напра-вляється з підприємства, установи чи організації, у неї повинно бути письмове звернення, завірене відповід-ною печаткою. Допускається проведення огляду за особистим зверненням громадянина на підставі його письмової заяви. Особа, яка направлена на огляд за письмовим зверненням підприємств, установ чи організації може прибути в заклад охорони здоров\'я як самостійно, так і в присутності уповноважених працівників цих підприємств.
3.3. Особи, які мають бути оглянуті в закладах охорони здоров\'я, повинні бути доставлені до місця прове-дення огляду не пізніше двох годин з моменту встановлення підстав для його проведення.
3.4. Якщо огляд у повному обсязі провести неможливо через характер спричинених особі травм, то в лікувальному закладі, в обов\'язковому порядку, проводяться дослідження для встановлення наявності (концентрації) алкоголю в біологічних середовищах організму. За згодою чи на вимогу особи, яка оглядається, у разі її незгоди з отриманими результатами огляду, проводяться аналогічні дослідження. В усіх випадках лікарі лікувально-профілактичних закладів відповідно до порядку, передбаченого Міністерством охорони здоров\'я України, складають за визначеною формою протокол огляду для встановлення стану сп\'яніння.
3.5. Працівник міліції, службова особа або уповноважений працівник підприємства, установи чи організації, які доставили громадянина на огляд, повинні вжити заходів до встановлення його особи. Лікар повинен упе-внитися в особі, яку оглядає, ознайомитись з її документами (паспорт, особисте посвідчення, посвідчення водія тощо). Відсутність документів не може бути причиною для відмови у проведенні огляду. У цьому разі в протоколі огляду для встановлення стану сп\'яніння зазначаються прикмети особи, яку оглядають, а також те, що дані про цю особу записані з її слів. У разі потреби, дані про оглянуту особу додатково повідомляються закладу охорони здоров\'я.
3.6. Висновки, за результатами огляду лікарем, повідомляються оглянутій особі, у присутності особи, яка її доставила, про що робиться запис у протоколі. Якщо особа, яка оглядається, ухиляється від проходження огляду (не дає можливості провести його в необхідному обсязі), це також відображається в протоколі з обов\'язковим зазначенням у ньому ознак сп\'яніння і дій особи по ухиленню від огляду. Протокол складається у двох примірниках, перший з яких видається працівнику міліції, службовій особі, уповноваженому працівнику підприємства, установи, організації, що доставила громадянина для огляду, і засвідчується підписом лікаря і печаткою, а другий залишається в закладі охорони здоров\'я. У разі, коли особа за направленням відповідного підприємства, установи, організації самостійно звернулась до закладу охорони здоров\'я для проведення огляду, протокол медичного огляду надсилається поштою на їх адресу, або передається їх представникові. Відсутність бланків протоколів не може бути причиною відмови у проведенні огляду.
3.7. Кожний випадок огляду громадян на стан сп\'яніння обов\'язково фіксується в установленому Міністерст-вом охорони здоров\'я України порядку в прошнурованому, пронумерованому і скріпленому печаткою журналі, який ведеться і зберігається працівниками закладу охорони здоров\'я. У разі необхідності вони надають працівникам міліції відомості про направлення співробітниками органів внутрішніх справ громадян на огляд за певний період часу.
3.8. Особа, яка оглядалася, а також працівник міліції, котрий доставив особу на огляд, в десятиденний строк мають право оскаржити висновки огляду до контрольної комісії медичного огляду для встановлення факту вживання алкоголю і стану сп\'яніння регіонального наркодиспансера або, в установленому порядку, до відповідної контрольної комісії Міністерства охорони здоров\'я чи народного суду.
3.9. Витрати на проведення огляду можуть компенсуватися на договірній основі. Замовниками на проведен-ня огляду не можуть виступати фізичні особи за винятком випадків проведення огляду з їх ініціативи.
3.10. Висновки щодо огляду особи на стан сп\'яніння, одержані з порушенням вимог цієї Інструкції, вважа-ються недійсними, а винні в цьому службові особи несуть відповідальність у встановленому законодавством України порядку.

Протокол N ________
огляду особи на стан сп\'яніння \"__\"________ 200__ р.
Місце ______________________________________
                            (область, район, населений пункт,
 _______________________________________________ Час _____________
     вулиця, N будинку, км автодороги і т. п.)        (год., хв.)
 Я, ______________________________________________________________
              (посада, прізвище, ім\'я та по батькові особи,
 _________________________________________________________________
                          яка склала протокол)
 склав цей протокол про огляд ____________________________________
                                 (прізвище, ім\'я та по батькові
 _________________________________________________________________
                     особи, яка оглядається)
 Місце проживання ________________________________________________
 _______________________________________________ Тел. ____________
 Місце роботи, посада ____________________________________________
                      (повна назва підприємства, установи,
 ______________________________________________  Тел. ____________
              організації)
 Транспортний засіб: марка ____________ номерний знак ____________
 належність ______________________________________________________
 місце обліку ____________________________________________________
 Причини проведення огляду на стан сп\'яніння _____________________
                                                (ознаки стану
 _________________________________________________________________
    сп\'яніння у порушника: нестійка хода, запах алкоголю тощо)
 Результати огляду _______________________________________________
                              (проба позитивна, негативна)
 Пояснення особи, яка огладається:________________________________
 _________________________________________________________________
 З результатами огляду ___________________________________________
                               (згоден, не згоден)
 _________________________________________________________________
                    (підпис особи, яка оглядається)
 Свідки:
 1. ______________________________________________________________
       (прізвище, ім\'я та по батькові, домашня адреса, телефон)
 ________________________________________________ ________________
                                                      (підпис)
 2. ______________________________________________________________
       (прізвище, ім\'я та по батькові, домашня адреса, телефон)
 ________________________________________________ ________________
                                                      (підпис)
 3. ______________________________________________________________
       (прізвище, ім\'я та по батькові, домашня адреса, телефон)
 ________________________________________________ ________________
                                                      (підпис)
  Протокол склав: _______________________________ ________________
                                                      (підпис)
 _________________________________________________________________
                          (лінія відрізу)
 Корінець   до   протоколу  N _______  від \"__\"__________ 200 _ року
 (заповнюється і  відривається  у випадку, коли протокол необхідно
 здати не за встановленим порядком).
 Протокол  отримав \"__\" ____________ 19__ р.
 _____________________________________   ________________________
     (посада, прізвище, ініціали)                 (підпис)



МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
21.05.2009 м. Київ № 466
Про організацію роботи підрозділів ДАi з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису

Із 17 листопада 2008 року набув чинності Закон України \"Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху\". Нові норми законодавства та відповідна організація роботи підрозділів ДАІ з його виконання стали головними чинниками зниження рівня аварійності на вулично-дорожній мережі України.
Від початку цього року вдалося зберегти життя 894 осіб та попередити травмування ще 6 тис, осіб. Разом з тим основною формою профілактики правопорушень залишається нагляд за дорожнім рухом та своєчасне виявлення і попередження порушень Правил дорожнього руху його учасниками. При цьому велику роль у підвищенні ефективності нагляду за дорожнім рухом відіграє застосування сучасних технічних засобів, у тому числі радіолокаційних відеозаписувальних вимірювачів швидкості.
Проте останнім часом у засобах масової Інформації оприлюднено різного виду інформацію щодо недосконалої організації роботи підрозділів ДАІ з профілактики правопорушень з використанням указаних технічних засобів, а також їх невідповідності існуючим світовим стандартам. При цьому зверталася увага на безпідставність зупинення транспортних засобів, несення служби в місцях необґрунтованого обмеження швидкості, неналежну якість складання адмінпротоколів, постанов у справі та формування адмінматеріалів.
З метою вдосконалення роботи підрозділів Державтоінспекції з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису та підвищення ефективності нагляду за дорожнім рухом
ВИМАГАЮ:

1. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях. містах Києві та Севастополі:
1.1. Забезпечити під час здійснення контролю за дотриманням водіями ПДР з використанням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису несення служби працівниками ДАІ виключно у форменому одязі, з нагрудним знаком та на службовому автомототранспорті.
1.2.Не допускати випадків здійснення контролю за дотриманням водіями правил дорожнього руху із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об\'єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо).
1.3. Забезпечити безумовне виконання вимог наказу МВС №1111/2006, зокрема, щодо виключення випадків безпідставного зупинення транспортних засобів.
1.4. Виключити випадки документування порушень встановленого швидкісного режиму руху транспортних засобів у зонах дії дорожніх знаків, що обмежують максимальну швидкість, на в\'їздах у населені пункти на відстані меншій ніж 1000 метрів від його початку.
1.5. Зобов\'язати працівників ДПС ДАІ перед початком роботи з радіолокаційним відеозаписувальним вимірювачем швидкості \"ВИЗИР\" робити знімки службового транспортного засобу із прив\'язкою до місцевості та в разі необхідності долучати до матеріалів розгляду скарг для доведення місця фіксації порушення.
1.6. Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо).
1.7. У ході документування порушень правил дорожнього руху працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, то мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису, до винесеної постанови додавати 3-4 знімки зафіксованого порушення правил дорожнього руху. Знімки повинні містити інформацію про місце, час скоєння порушення, чітке зображення автомобіля порушника.
1.8. Не допускати випадків документування порушень ПДР, якщо порушення скоєне внаслідок неналежного утримання дорожнього покриття (виїзд на зустрічну смугу для об\'їзду перешкод, ям тощо).
1.9. Ужити заходів щодо облаштування спеціальними інформаційними щитами ділянок вулично-дорожньої мережі, де здійснюється контроль за дотриманням водіями ПДР з використанням працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису.
1.10. 3 метою профілактики порушень правил дорожнього руху організувати та забезпечити виставлення на дорожньо-шляховій мережі муляжів приладів фото- і кінозйомки, відеозапису, забезпечивши при цьому їх передислокацію не рідше одного разу на тиждень.
1.11. Зобов\'язати працівників Державтоінспекції під час винесення постанови про накладення стягнення за адміністративне правопорушення неухильно дотримуватися вимог статей 33, 34 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
1.12. У ході документування дорожньо-транспортних пригод виключити випадки неякісного оформлення матеріалів ДТП (унесення в схеми ДТП неправдивої, помилкової або неповної інформації, неврахування показів свідків, очевидців), що призводить до поверхового та необ'єктивного розгляду таких справ.
1.13. Організувати перевірки силами створених груп з контролю за станом дотримання працівниками ДПС установленого порядку несення служби.
1.14. Спільно з представниками дорожніх та комунальних організацій провести ревізію всіх дорожніх знаків 3.29 \"Обмеження максимальної швидкості\", установлених па вулично-дорожній мережі регіону, за наслідками якої визначитися з необхідністю застосування кожного дорожнього знака.
Щодо кожної ділянки вулично-дорожньої мережі, де значення максимально дозволеної швидкості менше, ніж визначено Правилами дорожнього руху, разом з власниками вулично-дорожньої мережі підготувати висновок з обґрунтуванням установленої швидкості руху. Особливу увагу при цьому приділити автомобільним дорогам загального користування державного значення та магістральним вулицям населених пунктів.
1.15. Ужити заходів стосовно термінового демонтажу тих дорожніх знаків, які встановлені з порушенням державного стандарту та вводять необґрунтовані обмеження для учасників дорожнього руху.
1.16. З урахуванням вимог пункту 12.8 Правил дорожнього руху вийти з пропозиціями до власників вулично-дорожньої мережі щодо підвищення на магістральних вулицях населених пунктів максимально дозволеної швидкості руху до 80 км/год шляхом установлення відповідних дорожніх знаків.
1.17. На ділянках доріг загального користування державного значення, які проходять через населені пункти, спільно із представниками місцевих органів виконавчої влади визначитися щодо можливості заміни дорожніх знаків 5.45 (5.46) \"Початок (кінець) населеного пункту\" (білий фон) на дорожні знаки 5.47 (5.48) \"Початок (кінець) населеного пункту\" (синій фон). У випадку позитивного рішення власникам вулично-дорожньої мережі направити подання щодо проведення на зазначених ділянках доріг робіт з:
- відновлення (влаштування) зовнішнього освітлення, у першу чергу в місцях розташування пішохідних переходів;
- позначення наземних пішохідних переходів червоно-білою дорожньою розміткою та транспортними світлофорами типу 7 (із сигналами жовтого кольору); нанесення на підходах до пішохідних переходів шумових смуг; відновлення (установлення) транспортного огородження на розділювальній смузі та пішохідного огородження на узбіччях доріг;
упровадження інших заходів щодо підвищення безпеки дорожнього руху.
1.18. Вийти з ініціативою до органів місцевого самоврядування щодо забезпечення фінансування впровадження працюючих в автоматичному режимі стаціонарних спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису для нагляду за дорожнім рухом та фіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху за рахунок коштів, що надходять до місцевих бюджетів від сплати штрафів.
1.19. Узяти на особистий контроль юридичне супроводження в судах справ у частині, що стосується оскарження накладених стягнень за правопорушення, зафіксовані з використанням показань спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису.
1.20. Для забезпечення належного захисту в судах інтересів органів внутрішніх справ організувати вивчення представниками органів внутрішніх справ, які беруть участь у судових розглядах, нормативно-правової бази використання вимірювача швидкості радіолокаційного відеозаписувального приладу \"ВИЗИР\", у тому числі його тактико-технічних характеристик та можливостей. Виключити випадки неявки вказаних осіб у судові органи в терміни, указані в судових повістках.
1.21. З метою забезпечення якісного документування виявлених порушень ПДР, матеріалів дорожньо-транспортних пригод організувати вивчення в системі службової підготовки з прийняттям заліків вимог наказу МВС від 29.02.2009 №77 \"Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху\", зареєстрованого в Міністерстві юстиції 24.04.2009 за № 374/16390.
1.22. Про виконання вимог цього розпорядження доповісти в ДДАІ до 1 червня 2009 року.

2. Начальникові ДДАІ МВС України генерал-майору міліції Коломійцю С.Г.:
2.1. До 01.06.2009 розробити єдиний зразок інформаційного щита з попередженням водіїв про те, то контроль за дотриманням правил дорожнього руху здійснюється за допомогою засобів фото- і кінозйомки, відеозапису.
2.2. Спільно з представниками ЗМІ організувати проведення рейдів з документування порушень правил дорожнього руху водіями за допомогою вимірювача швидкості радіолокаційного відеозаписувального приладу \"ВИЗИР\". Забезпечити висвітлення результатів проведеної роботи в засобах масової інформації.
2.3. Для створення позитивного іміджу працівника Державтоінспекції налагодити тісну співпрацю з громадськими організаціями, у тому числі спілкою автомобілістів при Кабінеті Міністрів України.
2.4. Організувати проведення контрольних перевірок виконання даного розпорядження.
2.5. До 15 червня 2009 року на підставі отриманих доповідей особисто доповісти Міністрові про виконання вимог цього розпорядження.

3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника Міністра генерал-лейтенанта міліції Савченка О.І. та ДДАІ (Коломієць С.Г.).


Т.в.о. Міністра
генерал-лейтенант міліції М.М.Клюєв

Виталик

было на днях рано утром инспектору захотелось меня остановить
причину сказал подходящую Неувереное движение транспортного средства
я перед поворотом их заметил пристегнулся, убрал подсос, машина еще розогреваласи, и поехал на встречу к веселью!!!
как всегда его представление звучит внятно как будто чтото доедает
не хотелось тратить в пустую время, хотелось повеселится и на роботу не опоздать.и по его просбе я вышел из машины на проведение теста на алкоголь,
первое что я потребовал паспорт на трубки для проверки пригодности ответ.......... а ......дак это просто..........проверить везти тебя на экспертизу или нет
меня его речь убила насмерть, я начал ржать и потребова заполнить протокол с двумя свидерелями, так как я настоятельно хочу задуть наверняка просроченую трубку.
ответ........а..а.. дак свидетелей где взять???
я ему предложил отловить, желательно пожилых они медненно бегают и здати не могут дать.
на этом веселье закончилось!
вежливый прапор провел меня обратно к моей машине извенился за задержку времени, пожелал удачногодня и счастливой дороги!
теперь когда утром встречает мою машину только проважает взглядом и жезн свой прячет заспину, чтобы обезопасить себя и случайно не махнуть им по привычке.
\"Одержит победу тот, кто в себе уверен, хоть и слабей соперника\"

Алла

ГАИ внедрила новые протоколы07 сентября 2009 в 06:01

 
Отныне при составлении протокола о нарушении водителем правил дорожного движения инспектор ГАИ должен заполнять вместо старого новый бланк.

Вместе с этим вводится временное разрешение на управление транспортным средством, который в обязательном порядке выдается нарушителю в случае изъятия у него водительского удостоверения за нарушения ПДД.

Введение в действие новых образцов строгой отчетности значительно упрощает процедуру оформления правонарушения, поскольку изготавливаютсяони  в двух экземплярах (основной и копия). Копия вручается правонарушителю и заполняется одновременно с составлением основного документа. Бланки имеют нумерацию для их контроля, несколько степеней защиты от подделок и их использования не уполномоченными на это людьми.

По сообщению ДГАИ, состоянием на 20 августа 2009 года подразделения инспекции обеспечены новыми бланками в полном объеме.

Использование бланков старого образца ЗАПРЕЩЕНО.

Источник: http://www.autocentre.ua
http://job.ukr.net/news/gai-vedrila-novye-protokoly/

Skiper

Сегодня уже проводили образцово-показательные заполнения новых бланков на Лыбидской для проехавших на кирпич. Стояло аж три машины. Два жигулика и иномарка проверяющих, типа чтобы сразу не брали. Цирк.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Сергей


\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

FOX1981

У ГАИ ТЕПЕРЬ НОВАЯ ИНСТРУКЦИЯ

У ГАИ теперь новая инструкция       Нетрудно догадаться, кому она на руку - водителю или автоинспектору. Как объявил главный украинский гаишник Сергей Коломиец, в нынешнем году в инструкцию «О деятельности подразделений ДПС ГАИ» был внесен целый ряд изменений. В сути этих изменений разбирался журналист Владимир ШЛЯХОВОЙ.

До недавнего времени украинская ГАИ действовала (или, во всяком случае, должна была действовать) по инструкции, утвержденной приказом №1111 от 13.11.2006 года. И вот, в середине июля вступила в силу новая инструкция, утвержденная приказом №111 от 27.03.2009 г. В целом эти документы имеют много общего. В то же время, одним словом охарактеризовать имеющиеся отличия сложно, так как в общем они достаточно неоднозначны.

Например, в новой инструкции отсутствует запрет беспричинной остановки. Но это вовсе не означает, что теперь можно останавливать автомобили просто так, от нечего делать. Ведь инструкция - не более, чем подзаконный акт, и она ни в коей мере не может противоречить Закону «О милиции», где четко обозначены только три случая, в которых можно останавливать транспортные средства. К ним относятся: нарушение правил дорожного движения; наличие признаков, свидетельствующих о технической неисправности транспортного средства или загрязнении им окружающей среды; а также наличие данных о том, что оно используется с противоправной целью. А всякие «проверки документов», «отработки» и прочее как были, так и остаются противозаконными.

Конечно же, изменения в инструкции не обошли скрытое патрулирование и использование «технических средств».
Так, если раньше скрытое патрулирование на «цивильных» машинах разрешалось только в потоке транспорта, то теперь такая оговорка исчезла. А это означает, что отныне можно будет вполне законно фотографировать «Визиром» проезжающий транспорт из припаркованных автомобилей без опознавательных знаков ГАИ. Хотя несение службы на личных автомобилях теперь запрещено.

В то же время, из инструкции исчез пункт, предусматривающий, что к работе со специальными техническими средствами допускаются сотрудники, выучившие инструкции по их эксплуатации и сдавшие зачеты по правилам их применения. Исчез и запрет на использование во время несения службы специальных технических средств, не предусмотренных табельным оснащением подразделения. И хотя в инструкции сказано, что запрещено использовать во время несения службы технические средства и приборы, которые не сертифицированы в Украине и не прошли поверку или срок ее действия истек, фактически инспекторам ГАИ разрешают пользоваться во время работы личными фото- и видеокамерами.

Появился в инструкции и еще целый ряд очень сомнительных положений. Так, если раньше водитель, отстраненный от управления (например, за «пьянку» или при отсутствии «прав»), мог передать автомобиль другому лицу, имеющему соответствующие «права», то теперь этот пункт исчез, с прямым намеком на штрафплощадку.

Одновременно из инструкции исчез пункт, предписывающий останавливать транспортные средства на минимально короткий срок. А водителей мотоциклов и мопедов теперь разрешено преследовать при условии, что они в шлемах. Нужно ли говорить, что популярность шлемов среди нарушителей теперь резко упадет, а выпившие мотоциклисты теперь просто будут снимать шлемы и удирать...

Источник:    www.niknews.mk.ua

Kritik

Моя сьогоднішня історія)

їду десь в 4 годині ранку по Ст. Бандери від стадіону до Зб.кольца. (це для тих хто знає Тернопіль))))))
даїжжаю до стадіону бачу їде зверху машина, переїжжає лежачого мента і зупиняється на обочині, вилітає ДАІшник і махає паличкою )
я зупинився на заїзді в такоспарк, відкрив дверку, він представився, всьо нормально, але коли представлявся то майже на половину заліз в салон )))) винюхував))))

ДАІ: звідки так пізно їдемо
Я: з лікарні (це правда )
ДАІ: вживали шось спиртне?
Я: в лікарні не наливають, і мені зараз не до того. НІ не вживав...
ДАІ: вийдіть з машини......
Я реально 20 годин на ногах і весь в нервах, немав настрою і сил шось йому доказувати, вийшов..
ДАІ: ше раз скажіть звідки ви їдете,але нахиліться до мене, скажіть мені в лице)))
Я: ))))), з лікарні
ДАІ: поняв шо я не з п\"янки і нічого не пив, \"Права і документи на машину маєш?\"
Я: так
ДАІ: щасливої дороги)
Я: ДЯкую, і вам )

такшо якшо нічо не нарушати, і не робитися дуже \"розумним\", і старатися шось доказати, то з ними можна нормально і швидко розійтися...

канешно при фразі \"вийдіть з машини\", можна було почати доказувати шо він не має права мене таке просити і т.д... але це всьо розтягнулося б на 10 хв, і дальше нерви і т.д....

кому воно потрібно?)
якшо тільки для того шоб розказати на форумі як я круто поставив ДАІшника на місце, то це тупість)

ну але якшо вони починають тупо нагліти то звичайно шо треба і до них так відноситися.

:)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Денис

Нет плохой погоды. Чем лучше погода - выше скорость, чем хуже погода - лучше дрифт.
[img]http://lines.kukuzya.ru/12_19_12495827240.60265300_2_2_13861.875_FF0000_edd920d320c

Taraseevich

очень интересная тема,узнал много нового,спасибо за тему.Я слыхал что сейчас забирают на штрафплощадку если нет страховки,есть примеры,но это в Киеве,законно ли это???

Skiper

Цитата: Mixer-studio®вот попалось под руку, може кому згодиться


http://depositfiles.com/files/vrfhwuysh
Хорошая книжка. Лежит в машине с формами позовных заяв.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Camel Trophy


Camel Trophy


Димончик

видео - баян конечно )
я когда первый раз увидел, обалдел.
 Естественно, любые гаишники от неё бегут как от чумы . Их понять можно. Хрен его знает... может бешеная и покусает ещё.
Ей самое место в психдиспансере принудительного лечения. Реально тётка крэйзи :dizzy:
авторемонт. ходовая/рулевая, двигатель/КПП, сварочные работы, электрик.  о-67-6I2-28-6I
рихтовка - покраска . большой бокс, легковые и грузовые.